Typisch zo’n potje waar je rustig bier kunt halen, even schijten en weer doordrinken.quote:Op zondag 22 december 2024 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
Deze pot mag van mij wel zo snel mogelijk afgelopen zijn.
tyfuswarm daarquote:Op zondag 22 december 2024 21:30 schreef Kingside het volgende:
Waarom gooien al die Filipijnen zo kapot sloom?
Moet van Duterte.quote:Op zondag 22 december 2024 21:30 schreef Kingside het volgende:
Omdat ze net als Barney regelmatig twee milkshakes drinken bij de McDonalds.quote:Op zondag 22 december 2024 21:29 schreef fetX het volgende:
Waarom zeggen ze toch allemaal ‘brainfreeze’
Warm en vochtig klimaat in het thuisland, daar moet je het wel rustig aan doenquote:Op zondag 22 december 2024 21:30 schreef Kingside het volgende:
Mogen geen speed gebruiken van de grote baas.quote:Op zondag 22 december 2024 21:30 schreef Kingside het volgende:
Dat is dan ook precies wat ik aan het doen benquote:Op zondag 22 december 2024 21:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Typisch zo’n potje waar je rustig bier kunt halen, even schijten en weer doordrinken.
Breukelen? Nog even een kamertje geboekt daarna?quote:Op zondag 22 december 2024 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
Bij Van der Valk gegeten vanavond #viesdik
Marktplaatsquote:Op zondag 22 december 2024 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
Kleine dr verjaardag vandaag. Weer voor een half pakhuis aan speelgoed gehadWaar laat ik die rommel allemaal
Als je dit allemaal doet mis je hooguit een leg.quote:Op zondag 22 december 2024 21:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Typisch zo’n potje waar je rustig bier kunt halen, even schijten en weer doordrinken.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 22 december 2024 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
Kleine dr verjaardag vandaag. Weer voor een half pakhuis aan speelgoed gehadWaar laat ik die rommel allemaal
Zolder?quote:Op zondag 22 december 2024 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
Akerslootquote:Op zondag 22 december 2024 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Breukelen? Nog even een kamertje geboekt daarna?
@:poepz0r
Gefeliciteerd makker.quote:Op zondag 22 december 2024 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
In een half pakhuisquote:Op zondag 22 december 2024 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
Witte bergen genotquote:Op zondag 22 december 2024 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Breukelen? Nog even een kamertje geboekt daarna?
@:poepz0r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |