@Poepz0rquote:Op maandag 23 december 2024 12:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een kloon van iemand?
Gewoon een passant die jaarlijks een duik in het warme bad neemt.quote:Op maandag 23 december 2024 12:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een kloon van iemand?
En in augustus besloot je 'weet je wat, ik maak nu vast een account aan zodat ik in December mijzelf kan onderdompelen in het warme bad van DRT'quote:Op maandag 23 december 2024 12:41 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Gewoon een passant die jaarlijks een duik in het warme bad neemt.
"EN niemand doorheeft wat voor nAAb ik ben."quote:Op maandag 23 december 2024 12:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En in augustus besloot je 'weet je wat, ik maak nu vast een account aan zodat ik in December mijzelf kan onderdompelen in het warme bad van DRT'
En onze vriend Gates niet te vergeten.quote:Op maandag 23 december 2024 12:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Duzza, Wright, Mansell zullen ook wel stevig drinken.
Gates lijkt mij een standaarddrinkerquote:Op maandag 23 december 2024 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En onze vriend Gates niet te vergeten.
En wat houdt dat precies in?quote:Op maandag 23 december 2024 12:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gates lijkt mij een standaarddrinker
's morgens tegen een uur of 11 een borreltjequote:
Als het daarbij blijft valt het allemaal nog reuze mee dus.quote:Op maandag 23 december 2024 12:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
's morgens tegen een uur of 11 een borreltje
en dan 's middags 2 of 3 borreltjes
en dan 's avonds 2 of 3 borreltjes en 2 potjes bier.
Dat zeg ik. Leonard is een standaarddrinkerquote:Op maandag 23 december 2024 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het daarbij blijft valt het allemaal nog reuze mee dus.
Daarna de vrouw paar beuken verkopen. Stukje drankmisbruikquote:Op maandag 23 december 2024 12:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als je dat veel vindt, dan ben je knap ver heenquote:Op maandag 23 december 2024 12:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarna de vrouw paar beuken verkopen. Stukje drankmisbruik
En dat gekke gedrag van Dimi dan?quote:Op maandag 23 december 2024 12:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gates lijkt mij een standaarddrinker
borderlinequote:Op maandag 23 december 2024 12:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dat gekke gedrag van Dimi dan?
Dat is gewoon een hersenafwijkingquote:Op maandag 23 december 2024 12:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja geen idee, daar ken ik geen leuk filmpje overquote:Op maandag 23 december 2024 12:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je ook een aansteker om je nek?quote:Op maandag 23 december 2024 12:47 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Altijd. En Viktor Brands op de koffiequote:Op maandag 23 december 2024 12:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je ook een aansteker om je nek?
quote:Op maandag 23 december 2024 12:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
In darts wordt gedronken, maar wel gecontroleerd. Ik heb een ex-topper zelfs de raad gegeven om rustig te drinken, terwijl hij traint. Als je dat niet doet en je gaat in het weekend naar een toernooi waar iedereen drinkt, ben je serieus in het nadeel. Niemand zegt dat je ladderzat aan de oche moet staan, je kiest zelf hoever je daarin gaat.
Als dit je vader is
Zijn broers Viani (24), Xanti (19) en Beli (11) hebben ook talent en het feit dat hun broer een wereldtopper is, is een grote motivatie.” Dimitri en Viani zijn bloedbroeders, Xanti en Beli zijn halfbroers. “Maar ik walg van die term”, zegt Chris. “Ik heb vier kinderen met drie vrouwen, maar ‘mijn boys’ behandelen elkaar als echte broers. Zo wil ik het, kleir.”quote:Op maandag 23 december 2024 12:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
In darts wordt gedronken, maar wel gecontroleerd. Ik heb een ex-topper zelfs de raad gegeven om rustig te drinken, terwijl hij traint. Als je dat niet doet en je gaat in het weekend naar een toernooi waar iedereen drinkt, ben je serieus in het nadeel. Niemand zegt dat je ladderzat aan de oche moet staan, je kiest zelf hoever je daarin gaat.
Als dit je vader is
Chris was zelf een hele goede darter trouwens. Ter infoquote:Op maandag 23 december 2024 13:26 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zijn broers Viani (24), Xanti (19) en Beli (11) hebben ook talent en het feit dat hun broer een wereldtopper is, is een grote motivatie.” Dimitri en Viani zijn bloedbroeders, Xanti en Beli zijn halfbroers. “Maar ik walg van die term”, zegt Chris. “Ik heb vier kinderen met drie vrouwen, maar ‘mijn boys’ behandelen elkaar als echte broers. Zo wil ik het, kleir.”
Als die jongste 11 is, wordt het wel weer eens tijd voor een nieuwe half/kwart-broer van een andere woonwagen.quote:Op maandag 23 december 2024 13:26 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zijn broers Viani (24), Xanti (19) en Beli (11) hebben ook talent en het feit dat hun broer een wereldtopper is, is een grote motivatie.” Dimitri en Viani zijn bloedbroeders, Xanti en Beli zijn halfbroers. “Maar ik walg van die term”, zegt Chris. “Ik heb vier kinderen met drie vrouwen, maar ‘mijn boys’ behandelen elkaar als echte broers. Zo wil ik het, kleir.”
Mokerveel alimentatie genotquote:Op maandag 23 december 2024 13:27 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Als die jongste 11 is, wordt het wel weer eens tijd voor een nieuwe half/kwart-broer van een andere woonwagen.
Weten we Hans:quote:Op maandag 23 december 2024 13:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Chris was zelf een hele goede darter trouwens. Ter info
Ach, de werphandquote:Op maandag 23 december 2024 13:29 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Weten we Hans:
Ik werkte fulltime bij Opel Antwerpen, maar ik was wel een semi-prof in het darts. Na mijn werk stond ik thuis nog zeven uur te gooien. Ik was een kanon, ik had Van Gerwen kunnen pijn doen. Het gebrek aan sponsoring en een stom ongeval hebben mijn carričre afgeremd.”
Dan blijkt dit 'een ongeval' te zijn:
“In de straten van Merksem zwalpte een auto voor mij van links naar rechts. Ik passeerde, maar die man is mij tot thuis gevolgd. Dat bleek een sterke, stevige jongen te zijn. Ik heb altijd vechtsport gedaan, ik ben ook iemand die zich niet laat doen. Ik heb die een paar ‘petsen’ gegeven. Die laatste slag, dat is het enige in mijn leven waar ik spijt van heb.” The Rock, zoals Van den Bergh bekend staat in het circuit, breekt zijn werphand en moet maanden revalideren.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |