SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Je dochter komt thuis met Jan Slagter of met Bart Nolles, je moet kiezen.quote:Op zondag 22 december 2024 09:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker maat. Ik ook niet, verjaardag dochter vieren we vandaag.
Dan doe maar de amandelstaaf van Onno Hoes.quote:Op zondag 22 december 2024 14:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je dochter komt thuis met Jan Slagter of met Bart Nolles, je moet kiezen.
corona-gourmetgate 2.0quote:Op zondag 22 december 2024 14:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Samen met Ray in bed gelegen? Die klonk ook al ziek.
Dan noem je ook iemand op. Beau wie?quote:Op zondag 22 december 2024 14:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
thornton was ook ooit heel ziek, en gooide beau anderson met 4-0 naar huis zonder genade
Laten we het hopen. De cheater.quote:Op zondag 22 december 2024 14:24 schreef Janneke141 het volgende:
Goeie pot van Searle. Dus die zal er de volgende ronde wel weer met 80 gemiddeld vanaf gaan.
Teveel contact met Barney?quote:Op zondag 22 december 2024 14:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dirk heeft ook altijd wat. Is dat toeval?
XXXXXXXL Pizza met één broodje hamburger.quote:Op zondag 22 december 2024 14:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Raya vindt weer es dat ie moet afvallen:
De vijfvoudig wereldkampioen is dan ook van plan het over een andere boeg te gooien. ,,Er moeten kilootjes af, ik moet fitter worden en ook mijn diabetes beter onder controle krijgen. Ik ben onlangs in het ziekenhuis geweest en eind januari krijg ik onderzoek, want er zit ‘suiker’ in mijn oog. Ik heb daar constant problemen mee. Ik zie niet scherp en dat zorgt voor energieverlies. Er worden eind januari tests afgenomen. Ik hoorde al enge dingen zoals injecties in m'n oog. Dat is niet iets waar ik me op verheug, maar mijn ogen en handen zijn mijn gereedschap. Die moeten goed zijn.”
R in de maand. Allemaal in kwarantaine!quote:Op zondag 22 december 2024 14:32 schreef Anneloos het volgende:
Man man man. Wij luisteren vanuit de auto. Altijd dat ‘ziek’ zijn excuus. Hoe dan ook rot voor Dirk.
Gewoon in je shirt buiten je interview afwerkenquote:
Muwhahahquote:Op zondag 22 december 2024 14:33 schreef Nober het volgende:
[..]
R in de maand. Allemaal in kwarantaine!
Het enige wat een wissel op Dirk heeft getrokken, is zijn schouderblessure van vorig jaar. Nu gewoon weer prima, in een jaar waar hij de Matchplay en Grand Prix misliep.quote:Op zondag 22 december 2024 14:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Staat te lachen op het podium, 112 gemiddeld, lekker man
Heeft ook veel pech gehad met uitblinkende spelers tegen hem in die kritieke periode waar hij uit de top zestien zakte, waardoor hij iets verder is afgezakt dan hij verdiende. Maar hij drijft wel weer boven.quote:Op zondag 22 december 2024 14:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het enige wat een wissel op Dirk heeft getrokken, is zijn schouderblessure van vorig jaar. Nu gewoon weer prima, in een jaar waar hij de Matchplay en Grand Prix misliep.
Spelers zoals Clemens gaan down the drain in dat geval, hij weer up the drain.
Heeft nu ook pech dat hij Bunting treft in de volgende ronde. Hoewel een Dirk op een goede dag alles kan.quote:Op zondag 22 december 2024 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft ook veel pech gehad met uitblinkende spelers tegen hem in die kritieke periode waar hij uit de top zestien zakte, waardoor hij iets verder is afgezakt dan hij verdiende. Maar hij drijft wel weer boven.
Bunting ontsnapte al tegen die mof dus wie weet.quote:Op zondag 22 december 2024 14:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Had ik misschien toch voor Dirk moeten gaan vandaag in Pick Em. Of zou hij het nog een ronde kunnen?
Vond Bunting nog niet bijster indrukwekkend vrijdag. Kan wel een mooie pot wordenquote:Op zondag 22 december 2024 14:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Heeft nu ook pech dat hij Bunting treft in de volgende ronde. Hoewel een Dirk op een goede dag alles kan.
Eergisteren was er 5 minuten zonquote:Op zondag 22 december 2024 14:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het wordt hier ineens gruwelijk donker.
Wat een intens schijtweer deze maand zeg.
Zon schijnt hier.quote:Op zondag 22 december 2024 14:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het wordt hier ineens gruwelijk donker.
Wat een intens schijtweer deze maand zeg.
Timber bakt er ook niet veel van, middenveld is totaal afwezigquote:
Kutschimmel is voor de fijnproevers, net als Franse kaas.quote:Op zondag 22 december 2024 14:57 schreef Nober het volgende:
Over ziekten gesproken hebben jullie nog gecheckt op kutschimmel?
timber is een stuk of 10 keer minder dan vorig seizoen. vreemd dat daar nooit over gesproken wordt.quote:Op zondag 22 december 2024 14:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Timber bakt er ook niet veel van, middenveld is totaal afwezig
Afgelopen weken hebben we vooral geprofiteerd van twee buitenspelers in vorm.quote:
stel je niet zo aanquote:Op zondag 22 december 2024 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Afgelopen weken hebben we vooral geprofiteerd van twee buitenspelers in vorm.
Tactisch klopt er al maanden helemaal NIETS van.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 22 december 2024 15:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom besluit Razma 100 gemiddeld te gaan gooien?
ik denk dat Feyenoord defensief een bepaalde vorm van pech heeft, en deze selectieinvulling vooral aan Te Kloese is te wijten.quote:
Nee joh, Priske is gewoon niet zo’n goede trainer. Het is geen defensieve pech als je iedere wedstrijd bizar grote kansen blijft weggeven.quote:Op zondag 22 december 2024 15:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
ik denk dat Feyenoord defensief een bepaalde vorm van pech heeft, en deze selectieinvulling vooral aan Te Kloese is te wijten.
Zoveel lose darts ook van Dirk na de eerste setquote:
Weet je zeker dat het grote kansen zijn? Ik denk dat Feyenoord gewoon een individueel matig elftal heeft, dat kansen weggeeft door persoonlijke fouten.quote:Op zondag 22 december 2024 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is geen defensieve pech als je iedere wedstrijd bizar grote kansen blijft weggeven.
Had ook allang iets moeten omzetten vandaag, ze worden totaal overlopenquote:Op zondag 22 december 2024 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh, Priske is gewoon niet zo’n goede trainer. Het is geen defensieve pech als je iedere wedstrijd bizar grote kansen blijft weggeven.
Je spelt Noppert verkeerdquote:Op zondag 22 december 2024 15:06 schreef Zipportal het volgende:
Voor Dirk hoef je ook nooit meer te juichen. Al jaren een choker.
Ja, het zijn heel grote kansen. Vaak beginnen we het eerste uur nog alleraardigst maar wordt het na een paar matige wissels een gatenkaas. Het is echt ontluisterend als je het organisatorisch vergelijkt met afgelopen jaren. We hebben maar drie clean sheets op 25 potjes, dat is op het niveau van een degradatiekandidaat en dat is allang niet meer toevallig.quote:Op zondag 22 december 2024 15:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het grote kansen zijn? Ik denk dat Feyenoord gewoon een individueel matig elftal heeft, dat kansen weggeeft door persoonlijke fouten.
Kan dan ook een hoop ontploffen in zn gezichtquote:Op zondag 22 december 2024 15:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Dirk zit aan zijn zelfgemaakte vuurwerkbom te denken, westlanderderd.
Altijd tegen Nederlandquote:Op zondag 22 december 2024 15:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Plaisier tegen Wright, Barneveld tegen Kenny, Veenstra tegen Toylo, Dirk tegen Razma: allemaal potten die niet verloren hadden hoeven worden
Plaisier valt niet veel te verwijten.quote:Op zondag 22 december 2024 15:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Plaisier tegen Wright, Barneveld tegen Kenny, Veenstra tegen Toylo, Dirk tegen Razma: allemaal potten die niet verloren hadden hoeven worden
Speelde veel minder goed dan ie kan doen.quote:Op zondag 22 december 2024 15:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Plaisier valt niet veel te verwijten.
Dirk zelf ook met z’n 7-8quote:Op zondag 22 december 2024 15:20 schreef Kopiko het volgende:
Vlaggetjesvoorspelling RVB wordt met de minuut lachwekkender.
We schakelen even over naar user @Pistolero voor een weerwoord.quote:Op zondag 22 december 2024 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, het zijn heel grote kansen. Vaak beginnen we het eerste uur nog alleraardigst maar wordt het na een paar matige wissels een gatenkaas. Het is echt ontluisterend als je het organisatorisch vergelijkt met afgelopen jaren. We hebben maar drie clean sheets op 25 potjes, dat is op het niveau van een degradatiekandidaat en dat is allang niet meer toevallig.
Priske heeft een mooie visie maar het is van veel te veel factoren afhankelijk, en als het even niet lukt zakt het naar een bedenkelijk niveau terug.
Waarom word ik in godsnaam getagd in DRT.quote:Op zondag 22 december 2024 15:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
We schakelen even over naar user @:Pistolero voor een weerwoord.
Ik ben erg benieuwd naar je argumenten.quote:Op zondag 22 december 2024 15:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom word ik in godsnaam getagd in DRT.![]()
Als ik ergens geen zin meer in heb is het een voetbalinhoudelijke discussie voeren op FOK!. En al helemaal niet in DRT.
Dat zou ik jouwn geval ook niet doen, nee.quote:Op zondag 22 december 2024 15:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom word ik in godsnaam getagd in DRT.![]()
Als ik ergens geen zin meer in heb is het een voetbalinhoudelijke discussie voeren op FOK!. En al helemaal niet in DRT.
Ik gun jullie verder wel jullie pleziertje in het kijken naar morbide obese mannen die pijltjes smijten hoor.quote:
Nu twee dunne mannen. Kijk je mee?quote:Op zondag 22 december 2024 15:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik gun jullie verder wel jullie pleziertje in het kijken naar morbide obese mannen die pijltjes smijten hoor.
Cullen is niet echt dun.quote:Op zondag 22 december 2024 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu twee dunne mannen. Kijk je mee?
O wacht, ik moet terugschakelen naar Feyenoord
Ik kijk naar de show van MathieuGOD. Dat is ten minste een echte sport.quote:Op zondag 22 december 2024 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu twee dunne mannen. Kijk je mee?
O wacht, ik moet terugschakelen naar Feyenoord
Dan zou ik ook het houden bij het succeselftal, samengesteld door Te KloeseGod, onder leiding van wonderdokter Priske, inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2024 15:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik gun jullie verder wel jullie pleziertje in het kijken naar morbide obese mannen die pijltjes smijten hoor.
Tot over een stief kwartiertje.quote:Op zondag 22 december 2024 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij 4-0 duik ik het warme bad weer in @:wimderon
King v Hofstragate en Windgate (Wade 5-1 Lewis werd 5-6) waren erger.quote:Op zondag 22 december 2024 15:38 schreef pmponer het volgende:
Eisen dat de lamp teruggezet wordt, dit is gewoon matsfixing
Je weet niet wat er nog komtquote:Op zondag 22 december 2024 15:39 schreef Nober het volgende:
[..]
King v Hofstragate en Windgate (Wade 5-1 Lewis werd 5-6) waren erger.
Vermoeden van?quote:Op zondag 22 december 2024 15:38 schreef pmponer het volgende:
Eisen dat de lamp teruggezet wordt, dit is gewoon matsfixing
Z'n haar wel. Joe heeft een zwaar leven.quote:
quote:Verder had Cullen weinig plezier naast het darts. Als Manchester United-supporter was het voetbal de voorbije jaren niet al te best (“Het is een vreselijke vicieuze cirkel aan het worden”, zei hij er onlangs nog over) en vorig jaar moest hij een haartransplantatie ondergaan.
“Ik worstel al lang met mijn haar”, zei The Rockstar in een video van de British Hair Clinic. “Ik ben al blij dat ik überhaupt nog haar heb. Ik maak altijd het grapje met mijn broer dat ik al het talent van de familie heb, maar hij al het haar. Als ik opnieuw een mooie haardos zou hebben, dan zou ik het complete pakket zijn. Op sociale media zijn er al veel opmerkingen gepasseerd, omdat ik natuurlijk ook met een schijnwerper op mijn hoofd sta te spelen. Ik heb ook overwogen om naar het buitenland te gaan, maar ik ben toch voor de Britse optie gegaan.”
Jeetje, wat een kutleefquote:Op zondag 22 december 2024 15:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Z'n haar wel. Joe heeft een zwaar leven.
[..]
Lekker indekken en smoesjes zoeken, als een echte Nederlandse darter.quote:
Cullen is gewoon goed tegen criminelenquote:Op zondag 22 december 2024 15:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zoals verwacht wint Cullen deze wedstrijd met 106 gemiddeld en gaat er de volgende wedstrijd af met 86 gemiddeld.
Kan toch ziek zijn geweest. En dan daar naar refereert als mogelijke begin van de ellende.quote:Op zondag 22 december 2024 15:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Lekker indekken en smoesjes zoeken, als een echte Nederlandse darter.
Wat heb die dunne gedaan dan?quote:Op zondag 22 december 2024 15:44 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Cullen is gewoon goed tegen criminelen
zeke je kan er helemaal kapot van zijn.quote:Op zondag 22 december 2024 15:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Best of 5 sets is voor sommigen ook vergelijkbaar met 42,195km.
quote:Op zondag 22 december 2024 15:47 schreef Evangelion het volgende:
[..]
geschorst geweest voor matchfixing
Trap er niet in.quote:Op zondag 22 december 2024 15:50 schreef AgnesGru het volgende:
Nijman was toch juist een outsider voor de titel
Gokken is voor proletenquote:Op zondag 22 december 2024 15:50 schreef AgnesGru het volgende:
Was, ja.quote:Op zondag 22 december 2024 15:50 schreef AgnesGru het volgende:
https://www.rwsverkeersin(...)-van-brienenoordbrugquote:Op zondag 22 december 2024 15:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wil iemand de Brienoord in de gaten houden voor Raya, Dirk en Stijn?
Viapleequote:Op zondag 22 december 2024 15:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie heeft al die Nederlanders zo gehyped eigenlijk?
Lekker abonneetjes proberen te scoren om nog wat zwarte cijfers te schrijven. Stukje beflikkering.quote:
Ik word moe van PSV dat t wel in de competitie doet maar niet in Europaquote:
Kortom, Cullen laat het wel zien op het moment dat het moet.quote:Op zondag 22 december 2024 15:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Jaarlijks gemiddelde:
[ afbeelding ]
Vandaag:
[ afbeelding ]
Er zijn SS-ers met een sympathiekere uitstraling dan Nijmanquote:Op zondag 22 december 2024 16:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er zijn darters met een sympathieker uitstraling dan Nijman
Zoals Joe Cullen?quote:Op zondag 22 december 2024 16:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Uitstraling van The Jackal, goede serie trouwens.quote:Op zondag 22 december 2024 16:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Thieu redt de meubelen.quote:Op zondag 22 december 2024 16:06 schreef Slobeend het volgende:
Wat een ontzettende kut sport middag zo
Edhouse voor mijn Pick Em, verder niet.quote:Op zondag 22 december 2024 16:08 schreef Doevelaer het volgende:
Kutje Edhouse tegen de kantoorklerk geloof ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |