Teveel contact met Barney?quote:Op zondag 22 december 2024 14:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dirk heeft ook altijd wat. Is dat toeval?
XXXXXXXL Pizza met één broodje hamburger.quote:Op zondag 22 december 2024 14:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Raya vindt weer es dat ie moet afvallen:
De vijfvoudig wereldkampioen is dan ook van plan het over een andere boeg te gooien. ,,Er moeten kilootjes af, ik moet fitter worden en ook mijn diabetes beter onder controle krijgen. Ik ben onlangs in het ziekenhuis geweest en eind januari krijg ik onderzoek, want er zit ‘suiker’ in mijn oog. Ik heb daar constant problemen mee. Ik zie niet scherp en dat zorgt voor energieverlies. Er worden eind januari tests afgenomen. Ik hoorde al enge dingen zoals injecties in m'n oog. Dat is niet iets waar ik me op verheug, maar mijn ogen en handen zijn mijn gereedschap. Die moeten goed zijn.”
R in de maand. Allemaal in kwarantaine!quote:Op zondag 22 december 2024 14:32 schreef Anneloos het volgende:
Man man man. Wij luisteren vanuit de auto. Altijd dat ‘ziek’ zijn excuus. Hoe dan ook rot voor Dirk.
Gewoon in je shirt buiten je interview afwerkenquote:
Muwhahahquote:Op zondag 22 december 2024 14:33 schreef Nober het volgende:
[..]
R in de maand. Allemaal in kwarantaine!
Het enige wat een wissel op Dirk heeft getrokken, is zijn schouderblessure van vorig jaar. Nu gewoon weer prima, in een jaar waar hij de Matchplay en Grand Prix misliep.quote:Op zondag 22 december 2024 14:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Staat te lachen op het podium, 112 gemiddeld, lekker man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |