Dat zou ik jouwn geval ook niet doen, nee.quote:Op zondag 22 december 2024 15:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom word ik in godsnaam getagd in DRT.![]()
Als ik ergens geen zin meer in heb is het een voetbalinhoudelijke discussie voeren op FOK!. En al helemaal niet in DRT.
Ik gun jullie verder wel jullie pleziertje in het kijken naar morbide obese mannen die pijltjes smijten hoor.quote:
Nu twee dunne mannen. Kijk je mee?quote:Op zondag 22 december 2024 15:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik gun jullie verder wel jullie pleziertje in het kijken naar morbide obese mannen die pijltjes smijten hoor.
Cullen is niet echt dun.quote:Op zondag 22 december 2024 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu twee dunne mannen. Kijk je mee?
O wacht, ik moet terugschakelen naar Feyenoord
Ik kijk naar de show van MathieuGOD. Dat is ten minste een echte sport.quote:Op zondag 22 december 2024 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu twee dunne mannen. Kijk je mee?
O wacht, ik moet terugschakelen naar Feyenoord
Dan zou ik ook het houden bij het succeselftal, samengesteld door Te KloeseGod, onder leiding van wonderdokter Priske, inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2024 15:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik gun jullie verder wel jullie pleziertje in het kijken naar morbide obese mannen die pijltjes smijten hoor.
Tot over een stief kwartiertje.quote:Op zondag 22 december 2024 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij 4-0 duik ik het warme bad weer in @:wimderon
King v Hofstragate en Windgate (Wade 5-1 Lewis werd 5-6) waren erger.quote:Op zondag 22 december 2024 15:38 schreef pmponer het volgende:
Eisen dat de lamp teruggezet wordt, dit is gewoon matsfixing
Je weet niet wat er nog komtquote:Op zondag 22 december 2024 15:39 schreef Nober het volgende:
[..]
King v Hofstragate en Windgate (Wade 5-1 Lewis werd 5-6) waren erger.
Vermoeden van?quote:Op zondag 22 december 2024 15:38 schreef pmponer het volgende:
Eisen dat de lamp teruggezet wordt, dit is gewoon matsfixing
Z'n haar wel. Joe heeft een zwaar leven.quote:
quote:Verder had Cullen weinig plezier naast het darts. Als Manchester United-supporter was het voetbal de voorbije jaren niet al te best (“Het is een vreselijke vicieuze cirkel aan het worden”, zei hij er onlangs nog over) en vorig jaar moest hij een haartransplantatie ondergaan.
“Ik worstel al lang met mijn haar”, zei The Rockstar in een video van de British Hair Clinic. “Ik ben al blij dat ik überhaupt nog haar heb. Ik maak altijd het grapje met mijn broer dat ik al het talent van de familie heb, maar hij al het haar. Als ik opnieuw een mooie haardos zou hebben, dan zou ik het complete pakket zijn. Op sociale media zijn er al veel opmerkingen gepasseerd, omdat ik natuurlijk ook met een schijnwerper op mijn hoofd sta te spelen. Ik heb ook overwogen om naar het buitenland te gaan, maar ik ben toch voor de Britse optie gegaan.”
Jeetje, wat een kutleefquote:Op zondag 22 december 2024 15:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Z'n haar wel. Joe heeft een zwaar leven.
[..]
Lekker indekken en smoesjes zoeken, als een echte Nederlandse darter.quote:
Cullen is gewoon goed tegen criminelenquote:Op zondag 22 december 2024 15:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zoals verwacht wint Cullen deze wedstrijd met 106 gemiddeld en gaat er de volgende wedstrijd af met 86 gemiddeld.
Kan toch ziek zijn geweest. En dan daar naar refereert als mogelijke begin van de ellende.quote:Op zondag 22 december 2024 15:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Lekker indekken en smoesjes zoeken, als een echte Nederlandse darter.
Wat heb die dunne gedaan dan?quote:Op zondag 22 december 2024 15:44 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Cullen is gewoon goed tegen criminelen
zeke je kan er helemaal kapot van zijn.quote:Op zondag 22 december 2024 15:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Best of 5 sets is voor sommigen ook vergelijkbaar met 42,195km.
quote:Op zondag 22 december 2024 15:47 schreef Evangelion het volgende:
[..]
geschorst geweest voor matchfixing
Trap er niet in.quote:Op zondag 22 december 2024 15:50 schreef AgnesGru het volgende:
Nijman was toch juist een outsider voor de titel
Gokken is voor proletenquote:Op zondag 22 december 2024 15:50 schreef AgnesGru het volgende:
Was, ja.quote:Op zondag 22 december 2024 15:50 schreef AgnesGru het volgende:
https://www.rwsverkeersin(...)-van-brienenoordbrugquote:Op zondag 22 december 2024 15:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wil iemand de Brienoord in de gaten houden voor Raya, Dirk en Stijn?
Viapleequote:Op zondag 22 december 2024 15:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wie heeft al die Nederlanders zo gehyped eigenlijk?
Lekker abonneetjes proberen te scoren om nog wat zwarte cijfers te schrijven. Stukje beflikkering.quote:
Ik word moe van PSV dat t wel in de competitie doet maar niet in Europaquote:
Kortom, Cullen laat het wel zien op het moment dat het moet.quote:Op zondag 22 december 2024 15:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Jaarlijks gemiddelde:
[ afbeelding ]
Vandaag:
[ afbeelding ]
Er zijn SS-ers met een sympathiekere uitstraling dan Nijmanquote:Op zondag 22 december 2024 16:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er zijn darters met een sympathieker uitstraling dan Nijman
Zoals Joe Cullen?quote:Op zondag 22 december 2024 16:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Uitstraling van The Jackal, goede serie trouwens.quote:Op zondag 22 december 2024 16:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Thieu redt de meubelen.quote:Op zondag 22 december 2024 16:06 schreef Slobeend het volgende:
Wat een ontzettende kut sport middag zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |