Dat zou ik jouwn geval ook niet doen, nee.quote:Op zondag 22 december 2024 15:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom word ik in godsnaam getagd in DRT.![]()
Als ik ergens geen zin meer in heb is het een voetbalinhoudelijke discussie voeren op FOK!. En al helemaal niet in DRT.
Ik gun jullie verder wel jullie pleziertje in het kijken naar morbide obese mannen die pijltjes smijten hoor.quote:
Nu twee dunne mannen. Kijk je mee?quote:Op zondag 22 december 2024 15:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik gun jullie verder wel jullie pleziertje in het kijken naar morbide obese mannen die pijltjes smijten hoor.
Cullen is niet echt dun.quote:Op zondag 22 december 2024 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu twee dunne mannen. Kijk je mee?
O wacht, ik moet terugschakelen naar Feyenoord
Ik kijk naar de show van MathieuGOD. Dat is ten minste een echte sport.quote:Op zondag 22 december 2024 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu twee dunne mannen. Kijk je mee?
O wacht, ik moet terugschakelen naar Feyenoord
Dan zou ik ook het houden bij het succeselftal, samengesteld door Te KloeseGod, onder leiding van wonderdokter Priske, inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2024 15:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik gun jullie verder wel jullie pleziertje in het kijken naar morbide obese mannen die pijltjes smijten hoor.
Tot over een stief kwartiertje.quote:Op zondag 22 december 2024 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij 4-0 duik ik het warme bad weer in @:wimderon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |