Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 22 december 2024 15:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom besluit Razma 100 gemiddeld te gaan gooien?
ik denk dat Feyenoord defensief een bepaalde vorm van pech heeft, en deze selectieinvulling vooral aan Te Kloese is te wijten.quote:
Nee joh, Priske is gewoon niet zo’n goede trainer. Het is geen defensieve pech als je iedere wedstrijd bizar grote kansen blijft weggeven.quote:Op zondag 22 december 2024 15:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
ik denk dat Feyenoord defensief een bepaalde vorm van pech heeft, en deze selectieinvulling vooral aan Te Kloese is te wijten.
Zoveel lose darts ook van Dirk na de eerste setquote:
Weet je zeker dat het grote kansen zijn? Ik denk dat Feyenoord gewoon een individueel matig elftal heeft, dat kansen weggeeft door persoonlijke fouten.quote:Op zondag 22 december 2024 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is geen defensieve pech als je iedere wedstrijd bizar grote kansen blijft weggeven.
Had ook allang iets moeten omzetten vandaag, ze worden totaal overlopenquote:Op zondag 22 december 2024 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh, Priske is gewoon niet zo’n goede trainer. Het is geen defensieve pech als je iedere wedstrijd bizar grote kansen blijft weggeven.
Je spelt Noppert verkeerdquote:Op zondag 22 december 2024 15:06 schreef Zipportal het volgende:
Voor Dirk hoef je ook nooit meer te juichen. Al jaren een choker.
Ja, het zijn heel grote kansen. Vaak beginnen we het eerste uur nog alleraardigst maar wordt het na een paar matige wissels een gatenkaas. Het is echt ontluisterend als je het organisatorisch vergelijkt met afgelopen jaren. We hebben maar drie clean sheets op 25 potjes, dat is op het niveau van een degradatiekandidaat en dat is allang niet meer toevallig.quote:Op zondag 22 december 2024 15:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het grote kansen zijn? Ik denk dat Feyenoord gewoon een individueel matig elftal heeft, dat kansen weggeeft door persoonlijke fouten.
Kan dan ook een hoop ontploffen in zn gezichtquote:Op zondag 22 december 2024 15:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Dirk zit aan zijn zelfgemaakte vuurwerkbom te denken, westlanderderd.
Altijd tegen Nederlandquote:Op zondag 22 december 2024 15:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Plaisier tegen Wright, Barneveld tegen Kenny, Veenstra tegen Toylo, Dirk tegen Razma: allemaal potten die niet verloren hadden hoeven worden
Plaisier valt niet veel te verwijten.quote:Op zondag 22 december 2024 15:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Plaisier tegen Wright, Barneveld tegen Kenny, Veenstra tegen Toylo, Dirk tegen Razma: allemaal potten die niet verloren hadden hoeven worden
Speelde veel minder goed dan ie kan doen.quote:Op zondag 22 december 2024 15:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Plaisier valt niet veel te verwijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |