Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 22 december 2024 15:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom besluit Razma 100 gemiddeld te gaan gooien?
ik denk dat Feyenoord defensief een bepaalde vorm van pech heeft, en deze selectieinvulling vooral aan Te Kloese is te wijten.quote:
Nee joh, Priske is gewoon niet zo’n goede trainer. Het is geen defensieve pech als je iedere wedstrijd bizar grote kansen blijft weggeven.quote:Op zondag 22 december 2024 15:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
ik denk dat Feyenoord defensief een bepaalde vorm van pech heeft, en deze selectieinvulling vooral aan Te Kloese is te wijten.
Zoveel lose darts ook van Dirk na de eerste setquote:
Weet je zeker dat het grote kansen zijn? Ik denk dat Feyenoord gewoon een individueel matig elftal heeft, dat kansen weggeeft door persoonlijke fouten.quote:Op zondag 22 december 2024 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is geen defensieve pech als je iedere wedstrijd bizar grote kansen blijft weggeven.
Had ook allang iets moeten omzetten vandaag, ze worden totaal overlopenquote:Op zondag 22 december 2024 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh, Priske is gewoon niet zo’n goede trainer. Het is geen defensieve pech als je iedere wedstrijd bizar grote kansen blijft weggeven.
Je spelt Noppert verkeerdquote:Op zondag 22 december 2024 15:06 schreef Zipportal het volgende:
Voor Dirk hoef je ook nooit meer te juichen. Al jaren een choker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |