quote:Automobilist rijdt in op kerstmarkt Maagdenburg, vermoedelijk aanslag
Op de kerstmarkt in de Duitse stad Maagdenburg is een automobilist ingereden op een groep mensen. De bestuurder is aangehouden.
De deelstaatregering in Saksen-Anhalt gaat ervan uit dat het een aanslag was, zegt een woordvoerder tegen Duitse media. De regionale zender MDR meldde kort na het incident op basis van de politie dat er zeker één dode was. Dagblad Bild heeft het inmiddels over elf doden. Dat aantal is niet door officiële bronnen bevestigd.
Ook zijn er berichten dat tussen de 60 en 80 mensen gewond zijn geraakt.
De auto reed naar verluidt recht in op het publiek in de richting van het stadhuis. Er gaan niet-geverifieerde beelden rond op sociale media waarop te zien is dat er mensen op de grond liggen.
'Man uit Saudi-Arabië'
Volgens ooggetuigen die spraken met de lokale krant Mitteldeutsche Zeitung reed de bestuurder in een zwarte SUV. Hij reed door afzettingen om de markt op te komen en ging toen zigzaggen, ogenschijnlijk om zo veel mogelijk slachtoffers te maken, zeggen ze. Toen hij probeerde om te keren, werd hij door politieagenten tegengehouden en gearresteerd.
De krant Die Welt meldt op basis van veiligheidskringen dat de arrestant een man uit Saudi-Arabië is, geboren in 1974. Hij zou de auto kort voor de aanval hebben gehuurd.
De Duitse bondskanselier Scholz zegt in een verklaring op X dat de berichten uit Maagdenburg "op iets slechts duiden". Zijn gedachten zijn bij de slachtoffers en hun families. "Mijn dank gaat uit naar de toegewijde reddingswerkers in deze angstige uren."
'Oorlogsachtige omstandigheden'
De organisator van de kerstmarkt heeft mensen opgeroepen de binnenstad van Maagdenburg te verlaten. De premier van de deelstaat is onderweg naar Maagdenburg. Hij spreekt van een "verschrikkelijke gebeurtenis".
Een man die twee kraampjes uitbaatte op de kerstmarkt, meldt aan de Mitteldeutsche Zeitung dat de automobilist direct langs zijn hamburgerkraam reed en de toonbank omverreed. Hij spreekt van "oorlogsachtige omstandigheden".
Nee, dat kunt u zelf beter doen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:59 schreef tesssssssss het volgende:
Ik had vroeger een Marokkaanse Moslim buurman en die zei geen ene kut, maar ik ben er nooit met mijn auto overheen gereden.
Dat kun je dan ook tegen de politie gaan zeggen.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:01 schreef asco het volgende:
Zo, genoten van muziek en alcohol.![]()
![]()
Zal ik jullie Fokkers eens vertellen waarom dit verhaal dikke stront is in één zin?
Toen ik jong was hadden we dit soort discussies allemaal niet en was dit een veel prettiger land.
Fijne avond verder.
Nee toen lag ik al te pitten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Was zeker in de nachtelijke uurtjes?
Alle posts tussen 24:00 en 06:00 zijn om te janken.
Ik vind het ook moeilijk te geloven dat dit een verwesterde atheïst is.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:28 schreef opgebaarde het volgende:
Het is wel een beetje sneu dat zoveel verstandige mensen ook deze aanslag onder de noemer moslim terrorisme willen plaatsen. Gewoon feiten negeren, beetje schuiven net zolang het past bij het narratief.
Je bedoelt een huisneger. We hebben zat huisnegers in het land. En deze is dan weer helemaal doorgeschoten tot het extreme door geweld niet te schuwen. Dit gaan we steeds meer en meer zien, omdat politici als Wilders hem voeren met haat.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het ook moeilijk te geloven dat dit een verwesterde atheïst is.
Toen ik jong was sprak ik eens een meisje in een lokale bar die zei dat we de hele Zuiderzee moesten dempen met die Turken en andere gastarbeiders. Haar vriendin viel haar bij, en ze waren boos dat ik hoofdschuddend wegliep.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:01 schreef asco het volgende:
Zo, genoten van muziek en alcohol.![]()
![]()
Zal ik jullie Fokkers eens vertellen waarom dit verhaal dikke stront is in één zin?
Toen ik jong was hadden we dit soort discussies allemaal niet en was dit een veel prettiger land.
Fijne avond verder.
Als hij een moskee had opgeblazen had je wellicht een punt maar feit is dat we het hebben over een (ex?)moslim die een christelijk symbool heeft aangevallen. Hij deed zich wellicht voor als islamcriticus maar gedroeg zich iedergeval als een moslimterrorist.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:28 schreef opgebaarde het volgende:
Het is wel een beetje sneu dat zoveel verstandige mensen ook deze aanslag onder de noemer moslim terrorisme willen plaatsen. Gewoon feiten negeren, beetje schuiven net zolang het past bij het narratief.
Zalige kerst, moge je hart overvloeien van Jezus' liefde.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Toen ik jong was sprak ik eens een meisje in een lokale bar die zei dat we de hele Zuiderzee moesten dempen met die Turken en andere gastarbeiders. Haar vriendin viel haar bij, en ze waren boos dat ik hoofdschuddend wegliep.
Toen ik jong was ben ik regelmatig in elkaar geslagen door roomblanke broeders. Het is mij nooit duidelijk geworden waarom. Mijn vrienden meenden omdat ze dachten dat ik homo was.
Toen ik jong was werden jongens als Geert Wilders uitgemaakt voor 'plopper' of 'blauwe'.
Toen ik jong was ben ik een keer met een vriendin van plaats geswitcht in een horecatent omdat zij steeds in haar kont werd geknepen door Marokkaanse jongens. Toen ze mij daarop in de kont knepen werden ze rood.
Toen ik jong was heb ik een keer gedaan of een donkere dame mijn partner was omdat een racistische bezoeker haar voor alles en nog wat uitmaakte, alleen vanwege haar huidskleur. Het hielp een beetje, maar we zijn toch maar vertrokken.
Toen ik jong was hielden de linkse Rode Brigades en de R.A.F. regelmatig prettig huis in Europa, en had je de roomse IRA en de religieuze rotzooi in Noord-Ierland.
Toen ik jong was had je bijeenkomsten van Joop Glimmerveen en was de Centrumpartij in opkomst.
Stront is er altijd geweest.
Nobody expects the Spanish Inquisition.
Maar gezelliger is het deze eeuw zeker niet geworden.
De lessen van WO2, dat het gezonder en vreedzamer zou kunnen zijn om naar overeenkomsten te zoeken in plaats van verschillen, zijn weer vergeten.
Met polarisatie en haatzaaierij tot gevolg. Vanuit om het even welke hoek.
Nochtans wens ik iedereen, links/rechts/blank/gekleurd/christen/heiden/atheïst/moslim/hindoestaan/boeddhist/Sikh/ietsist/man/vrouw/trans/watalniet een prettige Kerst.
Ik ga nu ook aan de muziek.
Maar geen alcohol.
Niet nodig bij muziek.
"Jauchzet, frohlocket!"quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:18 schreef Loverboii het volgende:
[..]
Zalige kerst, moge je hart overvloeien van Jezus' liefde.
Nee.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Eerst was het asielzoeker en 11 doden, en nu weer een arts en 5 doden?
Dat eerste was van een enkeling en vooral omdat 'aanslag, dus snel roepen dat het een asielzoeker was!', en dat tweede was niet meer dan onbevestigde berichten in Duitse media.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Jawel, stond iig in het eerste topic uit de reeks.
Gaan we nu ineens nuanceren?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, wat ik bedoel is dat zijn daad moeilijk te rijmen valt met zijn denkbeelden zoals hij die via sociale media heeft verspreid en die nu in flarden worden gedeeld. Je zegt dat je Geert Wilders een held vindt en doet vervolgens dat wat Wilders steeds fel veroordeelt? Dat hij een arts was, maakt het nog moeilijker te begrijpen dat hij zo weinig waarde hechtte aan mensenlevens.
Het is gissen wie hij werkelijk was en wat voor motief hij had. Laat ze er maar gedegen onderzoek naar doen. Ik volg het met interesse, maar schort mijn oordeel op. Dit vond ik zelf alleszins redelijke speculatie:
[ x ]
Wat ook het geval is geweest, het is verschrikkelijk dat zoveel onschuldige mensen in deze tijd van het jaar de ergste dagen van hun leven moeten doormaken. Ik zal nooit begrip hebben voor activisten die ideologie boven mensenlevens plaatsen.
Flikker toch op met je 'haat'quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:27 schreef Bluesdude het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Met de islamietenhater Taleb Al-Abdulmohsen
Dit zegt op zich niet zo veel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:25 schreef Claudia_x het volgende:
Dat hij een arts was, maakt het nog moeilijker te begrijpen dat hij zo weinig waarde hechtte aan mensenlevens.
Het is een combinatie van ongerijmdheden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit zegt op zich niet zo veel.
Er zijn ook psycho artsen die arts worden vanuit interesse in wetenschap en geld. Niet omdat ze van mensen houden.
You are on too something.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:34 schreef Claudia_x het volgende:
Er zijn meer mensen die claimen dat hij zich voor de buitenwereld gedroeg als een ex-moslim en intussen in dm’s ex-moslims bedreigde, met name vrouwen:
[ x ]
Hmm, 90 procent jonge vrouwen tussen de 18 en 30 die hem benaderen...quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:27 schreef Bluesdude het volgende:
Met de islamietenhater Taleb Al-Abdulmohsen
Kerstmarkt/moskee potatoe potatooquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Ex-moslim" is boos op islam en rijdt daarom een kertsmarkt aan gort.
Natuurlijk.
Mild shockquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:34 schreef Claudia_x het volgende:
Er zijn meer mensen die claimen dat hij zich voor de buitenwereld gedroeg als een ex-moslim en intussen in dm’s ex-moslims bedreigde, met name vrouwen:
[ x ]
Vanochtend al zag ik dit op een Duits kanaal:quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:34 schreef Claudia_x het volgende:
[ x ]
Ja alleen bleek het toen wel een moslim te zijn weken laterquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:40 schreef egayalS het volgende:
Het zijn altijd dezelfde mensen/accounts die fake news verspreiden. Dit zagen we ook op grote schaal toen met de stabbing in Engeland eerder dit jaar.
Rechts extremistische shit show Visegrad![]()
Dit is overigens een desinformatie deskundige
[ x ]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:40 schreef egayalS het volgende:
Het zijn altijd dezelfde mensen/accounts die fake news verspreiden. Dit zagen we ook op grote schaal toen met de stabbing in Engeland eerder dit jaar.
[ x ]
Het zijn steeds dezelfde tweets die hier worden gelinkt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:34 schreef Claudia_x het volgende:
[ x ]
Omdat het je niet uitkomt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
You are on too something.
Ik geloof i.i.g. nog geen barst van het nu getoonde verhaal.
Ook in deze casus zijn er nog veel open eindjes en lijken er nog wel wat plot twists in petto de komende tijd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja alleen bleek het toen wel een moslim te zijn weken later
Dus waar kwam het fake news vandaan
Dat hele X is een gedrocht van een platform. Altijd al geweest. Ik zal er nooit op gaan zitten zowel rechts als linksom niet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:40 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
Ja, en?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:42 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het zijn steeds dezelfde tweets die hier worden gelinkt.
Dus een ex-moslim die dat zegt over een andere ex-moslim gelooft men wel?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:34 schreef Claudia_x het volgende:
[ x ]
Jijquote:
Was het een fatsoenlijk verhaal? Of zat het vol met racistische bagger?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:40 schreef Hyaenidae het volgende:
Waar is mijn reactie? Ik had een heel verhaal getypt.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Was het een fatsoenlijk verhaal? Of zat het vol met racistische bagger?
Verstopt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:47 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Staat haaks op jouw claim. Waar zijn de tweets van de 'steeds meer vrouwen dan'?
Daarover kan jij als "Christen" jouw eigen bijbel beter over raadplegen https://www.biblestudytoo(...)about-homosexuality/quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vertel nog eens wat over hoe smerig homo's zijn.
Vanwege het kleurtje.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
We zijn bijna 24 uur verder.quote:
Jawel. Ik heb echter zijn post niet gelezen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Harvest die religie en ras niet uit elkaar kan houden.
De Southport dader is een moslim waarbij later een Al-Qaeda handleiding is gevonden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:40 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
Het is hun afval, gewoon terugsturen dan maar.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om dan vervolgens bij het volgende incident S-A te blamen wat een bananenrepubliek dat toch is
Maar wanneer het uitkomt kunnen we prima zaken doen met S-A. Dan kijken we gewoon even weg
Je moet natuurlijk niet met vertalingen gaan werken maar het origineel raadplegen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:49 schreef egayalS het volgende:
[..]
Daarover kan jij als "Christen" jouw eigen bijbel beter over raadplegen https://www.biblestudytoo(...)about-homosexuality/
Leviticus 18:22 ~ You shall not lie with a male as with a woman; it is an abomination.
Leviticus 20:13 ~ If a man lies with a male as with a woman, both of them have committed an abomination; they shall surely be put to death; their blood is upon them.
Jude 1:7 ~ Just as Sodom and Gomorrah and the surrounding cities, which likewise indulged in sexual immorality and pursued unnatural desire, serve as an example by undergoing a punishment of eternal fire.
Badumtssquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet met vertalingen gaan werken maar het origineel raadplegen.
I.t.t. tot jou, kan ik nog helder en rationeel nadenken en laat ik mijn ethische principes niet leiden door teksten uit de bronstijd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:49 schreef egayalS het volgende:
[..]
Daarover kan jij als "Christen" jouw eigen bijbel beter over raadplegen https://www.biblestudytoo(...)about-homosexuality/
Leviticus 18:22 ~ You shall not lie with a male as with a woman; it is an abomination.
Leviticus 20:13 ~ If a man lies with a male as with a woman, both of them have committed an abomination; they shall surely be put to death; their blood is upon them.
Jude 1:7 ~ Just as Sodom and Gomorrah and the surrounding cities, which likewise indulged in sexual immorality and pursued unnatural desire, serve as an example by undergoing a punishment of eternal fire.
Volgens mij stond er "Ikea handleiding" in het artikel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:50 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De Southport dader is een moslim waarbij later een Al-Qaeda handleiding is gevonden.
Dat schreef ik niet. Ik schreef dat ik het X-bericht van een bepaalde dame plausibel vond overkomen (al tekende ik er ook bij aan dat het speculatie was). En ik zei erna dat er meer mensen zijn die claimen een soortgelijke ervaring te hebben. Ik liet er nog twee zien. Ik zei niet dat het om steeds meer vrouwen ging.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:47 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Staat haaks op jouw claim. Waar zijn de tweets van de 'steeds meer vrouwen dan'?
Fan van Wilders is een moslim.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Ex-moslim" is boos op islam en rijdt daarom een kertsmarkt aan gort.
Natuurlijk.
Blijf vooral wegkijken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:52 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Fan van Wilders is een moslim.
Natuurlijk.
Dit is wat er gebeurt met extreem-rechts aan de macht. Aanslagen. Maar goed Breivik zal ook wel weer een moslim zijn.
Vanwege het gedrag. Waarom meteen zo racistisch?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:50 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Vanwege het kleurtje.
Laat het gevoel maar spreken, beredeneren is alleen voor linkse mensen
origami is woke... die denken alleen maar in ras.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vanwege het gedrag. Waarom meteen zo racistisch?
Geen enkel Abrahamitisch geloof spreekt met lof over homoseksualiteit. Welk origineel pakken we dan?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet met vertalingen gaan werken maar het origineel raadplegen.
Ik zie dat je er weer als de kippen bij bent om guilt-by-association toe te passen. En ik maar denken dat je voor de NUANCE staat en gedegen onderzoek alvorens een conclusie te trekken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:52 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Dit is wat er gebeurt met extreem-rechts aan de macht. Aanslagen. Maar goed Breivik zal ook wel weer een moslim zijn.
Sinds wanneer is extreem rechts aan de macht in Duitsland?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:52 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Natuurlijk.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Blijf vooral wegkijken.
Uiteindelijk is ook IS een Westers, christelijk dingetje.
Ja, dit zei ik gisteren dus al. Men was in de haast bij die aanslag in de UK ook te snel met roepen dat er geen terroristisch motief was, totdat ze opeens die handleiding vonden.quote:
Welk artikel? Niet in dit artikel:quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij stond er "Ikea handleiding" in het artikel.
quote:The teenager accused of murdering three young girls in Southport has been charged with producing the poison ricin and possessing a military study of an al-Qaeda training manual.
https://www.bbc.com/news/articles/c05zpdq0lzgo
Hoe is je Hebreeuws?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:53 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Geen enkel Abrahamitisch geloof spreekt met lof over homoseksualiteit. Welk origineel pakken we dan?
Wat bedoel je? Ik weet niet wat “men” gelooft en wat het al dan niet zijn van een ex-moslim ermee te maken heeft. Ik heb het over mezelf en de ongerijmdheden in de feiten die naar buiten komen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dus een ex-moslim die dat zegt over een andere ex-moslim gelooft men wel?
Wel mooi vermaak zo op de zaterdagavond. Hardop zitten lachen om sommige van deze posts.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Sinds wanneer is extreem rechts aan de macht in Duitsland?
De hersengymnastiek in dit topic is echt verbazend.
Ik doelde op de PVV en dat de dader Wilders heeft gequote/gedeeld.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Sinds wanneer is extreem rechts aan de macht in Duitsland?
De hersengymnastiek in dit topic is echt verbazend.
Vals. Dat maakt je meteen een moslim.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wat betreft terroristische "handleidingen", zo'n Al-Qaeda handleiding werkt vast ook prima als je christen bent of gewoon Karst T heet.
En zou je mij al die 'stop christofobie' campagnes kunnen aanduiden?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wat betreft terroristische "handleidingen", zo'n Al-Qaeda handleiding werkt vast ook prima als je christen bent of gewoon Karst T heet.
Omdat je stelt dat iemand uit SA zich niet verwesterd kan opstellen. En op basis van je vorige posts op dit forum.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vanwege het gedrag. Waarom meteen zo racistisch?
Ome geert had deze vent ook liever buiten de eu gehouden denk ik zoquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:55 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik doelde op de PVV en dat de dader Wilders heeft gequote/gedeeld.
Hij heeft ook Elon geretweetquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:55 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Kun je nog antwoord geven?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:56 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Vals. Dat maakt je meteen een moslim.
De welbekende false balance drogreden 🥱quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dat is nog steeds een non sequitur.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:55 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Niet mee bezig.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En zou je mij al die 'stop christofobie' campagnes kunnen aanduiden?
Ik leg nota bene uit waarom ik het zeg en daar kwam afkomst niet in voor. Zo’n reactie van @Origami94 vind ik ronduit kwaadaardig.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
origami is woke... die denken alleen maar in ras.
In mijn ogen was het een fatsoenlijk verhaal, hooguit offtopic. Iemand had erover dat iemand het woord neger had gebruikt. Waarop ik aangaf dat dat nog niet zo lang geleden een normaal woord is maar kapot gecancelled is door de woke gemeenschap. En verder voorbeelden van dingen die in mijn jeugd hele normaal waren en nu allemaal niet meer mogen. We mogen gewoon steeds minder op allerlei vlakken, iedereen lijkt dat gewoon te pikken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Was het een fatsoenlijk verhaal? Of zat het vol met racistische bagger?
Ja, maar ach wat zijn we sensitief wanneer het de islam betreft.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niet mee bezig.
Ik ben tegen alle geloven, het wordt gewoon gebruikt als machtsmiddel voor mensen die niet om kunnen gaan met de dood.
Dat stelde ik niet. Dat stel jij nu.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:56 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Omdat je stelt dat iemand uit SA zich niet verwesterd kan opstellen. En op basis van je vorige posts op dit forum.
Ja, maar er heeft ook een keer een blanke autochtoon een aanslag gepleegd!quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, maar ach wat zijn we sensitief wanneer het de islam betreft.
Jeetje. Vooruitgang.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
In mijn ogen was het een fatsoenlijk verhaal, hooguit offtopic. Iemand had erover dat iemand het woord neger had gebruikt. Waarop ik aangaf dat dat nog niet zo lang geleden een normaal woord is maar kapot gecancelled is door de woke gemeenschap. En verder voorbeelden van dingen die in mijn jeugd hele normaal waren en nu allemaal niet meer mogen. We mogen gewoon steeds minder op allerlei vlakken, iedereen lijkt dat gewoon te pikken.
Ja Elon is extreem-rechts als je investeert en een man steunt die veroordeeld is, verdacht wordt van een coup en van fraude.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij heeft ook Elon geretweet
ELON IS DE AANSTICHTER VAN AL DIT KWAAD
ELON MOET DE GEVANGENIS IN
ELON IS EXTREEM RECHTS
ELON IS EEN NAZI
#hersengymnastiekmetorigami94
Typisch AfD-achtig typetje dus. Reichsburger...quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Vanochtend al zag ik dit op een Duits kanaal:
Daar werd ook al op zijn weirde gedrag op Twitter gewezen, en dat hij zich daar steeds meer ontwikkelde tot iemand die radicaliseerde en wraak tegen Duitsland aankondigde. Maar dan blijkbaar juist als iemand die vond dat Duitsland teveel immigranten binnenhaalde?
Ja sorry je reactie was prima maar waar je op reageerde nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
In mijn ogen was het een fatsoenlijk verhaal, hooguit offtopic. Iemand had erover dat iemand het woord neger had gebruikt. Waarop ik aangaf dat dat nog niet zo lang geleden een normaal woord is maar kapot gecancelled is door de woke gemeenschap. En verder voorbeelden van dingen die in mijn jeugd hele normaal waren en nu allemaal niet meer mogen. We mogen gewoon steeds minder op allerlei vlakken, iedereen lijkt dat gewoon te pikken.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Typisch AfD-achtig typetje dus. Reichsburger...
Ik de kerk preekt men in ieder geval niet om ze head first van een gebouw af te flikkeren, dat kun je van bepaalde moskeeen niet zeggen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:53 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Geen enkel Abrahamitisch geloof spreekt met lof over homoseksualiteit. Welk origineel pakken we dan?
Selectief sensitief.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, maar ach wat zijn we sensitief wanneer het de islam betreft.
Nog in dit topic loopt Servieskast haar homohaat en bagatellisering van pedofilie ("vroeger deed iedereen het") te verkondigen, maar ze is moslima, dus liken we al haar posts die gaan over die afschuwelijke discriminatie (in haar woorden 'racisme') van islam-adepten.
Echt, houd toch op met dat eeuwige wegkijken.
Jij die het over haat heeft.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:01 schreef egayalS het volgende:
Deze Mirko heeft op zijn minst zijn eerdere tweet rechtgezet. Alleen snapt hij niet dat deze aanslagpleger exact dezelfde haat ideologie heeft als hijzelf. Geldt ook veel fokkers die in deze topic post.
[ x ]
Welnee joh, heb je die mafkees nog steeds niet door dan?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie dat je er weer als de kippen bij bent om guilt-by-association toe te passen. En ik maar denken dat je voor de NUANCE staat en gedegen onderzoek alvorens een conclusie te trekken.
Al deze dingen zijn overigens waar.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
ELON IS DE AANSTICHTER VAN AL DIT KWAAD
ELON MOET DE GEVANGENIS IN
ELON IS EXTREEM RECHTS
ELON IS EEN NAZI
Het is maar net waar je kijkt en in welke periode.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:59 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ja, maar er heeft ook een keer een blanke autochtoon een aanslag gepleegd!
Dus wat je eigenlijk zegt is dat het stiekem wel oke is om een hele ideologie verantwoordelijk te houden voor de extremistische uitwassen daarvan (zoals jij nu doet).quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:01 schreef egayalS het volgende:
Deze Mirko heeft op zijn minst zijn eerdere tweet rechtgezet. Alleen snapt hij niet dat deze aanslagpleger exact dezelfde haat ideologie heeft als hijzelf.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:02 schreef Nober het volgende:
Zijn de moslims al het grote slachtoffer of is dat nog te vroeg?
Uhu....quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:58 schreef Hyaenidae het volgende:
In mijn ogen was het een fatsoenlijk verhaal,
Kan misschien zijn dat de post waarop je reageerde werd verwijderd. Dan gaat de jouwe ook weg.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:58 schreef Hyaenidae het volgende:
emand had erover dat iemand het woord neger had gebruikt. Waarop ik aangaf dat dat nog niet zo lang geleden een normaal woord is maar kapot gecancelled is door de woke gemeenschap. En verder voorbeelden van dingen die in mijn jeugd hele normaal waren en nu allemaal niet meer mogen. We mogen gewoon steeds minder op allerlei vlakken, iedereen lijkt dat gewoon te pikken.
Het gemak waarmee tegenwoordig ergens het labeltje nazi op geplakt wordt is ook schrikbarend hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Al deze dingen zijn overigens waar.
Wat?quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gewoon, onderhand voorspelbaar...
Dat zie je wel vaker met converten, die slaan helemaal door.quote:
In de kerk misschien niet maar de bijbel is nu ook niet echt een "boek van vrede"quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik de kerk preekt men in ieder geval niet om ze head first van een gebouw af te flikkeren, dat kun je van bepaalde moskeeen niet zeggen.
Ik zou het erop houden dat het een volkomen geschift persoon is, wellicht zelfs een split personality.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Proest.quote:
Een verbod op religie? Je wil dat de overheid bepaalt waar we wel en niet in mogen geloven? Mijn hemel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik ben wel voor een verbod op religie en haat maar het zal moeilijk te handhaven zijn.
Nog meer drogredenen om je eerste drogreden te onderbouwen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is maar net waar je kijkt en in welke periode.
De hebben de RAF gehad, de IRA en ook nog wel een aantal kleine groeperingen en eenlingen.
Momenteel zijn islamitische landen qua aantal aanslagen het grootste slachtoffer van moslimextremisme.
Ik ben wel voor een verbod op religie en haat maar het zal moeilijk te handhaven zijn.
Geschift persoon sowieso, anders pleeg je niet zo'n achterlijke aanslag.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zou het erop houden dat het een volkomen geschift persoon is, wellicht zelfs een split personality.
Daarom is het ook niet te handhaven.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een verbod op religie? Je wil dat de overheid bepaalt waar we wel en niet in mogen geloven? Mijn hemel.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind religie idioot. Maar ik vind gedachtepolitie ook idioot.
Die kerken zullen er vast zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik de kerk preekt men in ieder geval niet om ze head first van een gebouw af te flikkeren, dat kun je van bepaalde moskeeen niet zeggen.
Dat is ook zo, hij koos geen moskee gangers, maar koos juist christenen op een kerstmarktquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is zijn motivatie in combinatie met zijn doelwit waar ik geen vinger op kan leggen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Geschift persoon sowieso, anders pleeg je niet zo'n achterlijke aanslag.
Breivik koos ook niet voor migranten maar voor voornamelijk autochtone Noorse kinderen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:07 schreef StarTrek het volgende:
[..]
Dat is ook zo, hij koos geen moskee gangers, maar koos juist christenen op een kerstmarkt
Kerst wordt al heel lang niet gevierd door alleen christenen. Menig Duitser of Nederlander zal de reden waarom we kerstmis vieren niet eens weten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:07 schreef StarTrek het volgende:
[..]
Dat is ook zo, hij koos geen moskee gangers, maar koos juist christenen op een kerstmarkt
Hij had een verblijfsstatus.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wat mensen persoonlijk vinden, moeten ze zelf weten. Als anderen eronder lijden, dan zijn er al wetten om die mensen daar verantwoordelijk voor te houden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daarom is het ook niet te handhaven.
Maar er komt veel ellende voort uit religie (en de bijkomende "ideologie") op deze ronde bol.
We vieren Kerstmis met een markt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:09 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Kerst wordt al heel lang niet gevierd door alleen christenen. Menig Duitser of Nederlander zal de reden waarom we kerstmis vieren niet eens weten.
Laatst gevraagd: voor de gezelligheid.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:09 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Kerst wordt al heel lang niet gevierd door alleen christenen. Menig Duitser of Nederlander zal de reden waarom we kerstmis vieren niet eens weten.
Ga je nog antwoord geven?quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:11 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Laatst gevraagd: voor de gezelligheid.
Je vergeet daar één feit bij te vermelden: het ging om een zomerkamp van de jongerenafdeling van de Arbeiderspartij.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Breivik koos ook niet voor migranten maar voor voornamelijk autochtone Noorse kinderen.
Los van het feit dat het een idiote opmerking is, net zoals gisteren uitspraken werden gedaan om alle arabieren te deporteren, is het in de praktijk ook niet te doen. Je kunt slechts als een of andere gestapo deuren in trappen om te kijken of er ergens een perzisch tapijt op de vloer ligt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een verbod op religie? Je wil dat de overheid bepaalt waar we wel en niet in mogen geloven? Mijn hemel.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind religie idioot. Maar ik vind gedachtepolitie ook idioot.
Ja maar dat betwist ik ook niet. Er is niemand die zal zeggen dat Breivik niet heeft gehandeld uit rechtse idealen. Het motief was duidelijker; linkse jeugd die later belangrijke posities innemen in de politiekquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Breivik koos ook niet voor migranten maar voor voornamelijk autochtone Noorse kinderen.
Zoals ik al schreef, hij komt over als een Bat Ye'or aanhanger.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij had een verblijfsstatus.
Dat is al wat ik vernomen heb.
Verder smaakt het hele verhaal tot nog toe als een bord Kartoffeln mit Fattoush Salat.
Geen Schokolade van te maken.
En daarom gaan we 2e paasdag massaal naar de meubelboulevards, om te vieren dat David een timmerman was.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:11 schreef Toby56 het volgende:
[..]
We vieren Kerstmis met een markt.
Om de geboorte van Jezus Kapitalismus te herdenken.
Een probleem lijkt te zijn dat hij op de radar had kunnen staan, gezien de diverse waarschuwingen aan Duitse autoriteiten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:13 schreef OmniRocket het volgende:
Dit soort acties ga je nooit tegenhouden als iemand niet op de radar staat.
Het lukt ze al niet eens om zulke acties te voorkomen als ze wel onder de radar staan.
Ja dat was op een jongeren zomerkamp van een linkse politieke partij. Dit was gewoon een random kerstmarkt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Al mijn toekomstige aanslagen zijn in naam van links en Origami94 mijn held(in).quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:55 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Deze man trekt het een stap meer door: de vertegenwoordiging van Duitse staat is misdadig, het volk is als uiteindelijk soeverein hiervoor verantwoordelijk omdat zij heult met het Saoedische regime en helpt Europa islamitisch te maken, ergo aanslagen zijn gerechtvaardigd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:13 schreef StarTrek het volgende:
[..]
Ja maar dat betwist ik ook niet. Er is niemand die zal zeggen dat Breivik niet heeft gehandeld uit rechtse idealen. Het motief was duidelijker; linkse jeugd die later belangrijke posities innemen in de politiek
Bij Breivik is het niet twijfelachtig, bij dit persoon wel
David was een harpist.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En daarom gaan we 2e paasdag massaal naar de meubelboulevards, om te vieren dat David een timmerman was.
Je mokkel bezwangerd door het opperwezen en zelf ben je nog maagd. Jozef is de uitvinder van de cuckstoel en de NS is hem eeuwig dankbaar.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
David was een harpist.
Jozef was een timmerman.
Reichsburger pleegt aanslag.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja lieve mensen... Reichsbürger, dat is de echte bedreiging voor Duitsland.
Wel een goede actrice die Maria dat je dat met een uitgestreken gezicht weet te verkopen aan je man.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je mokkel bezwangerd door het opperwezen en zelf ben je nog maagd. Jozef is de uitvinder van de cuckstoel en de NS is hem eeuwig dankbaar.
Hè verdorie, toch niet goed opgelet op zondagsschoolquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
David was een harpist.
Jozef was een timmerman.
Ik zou me eens een beetje inlezen wat die hebben geprobeerd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja lieve mensen... Reichsbürger, dat is de echte bedreiging voor Duitsland.
Flikker toch op.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Reichsburger pleegt aanslag.
Etto is geïrriteerd dat het geen moslim is want wil op islam bashen.
Flikker zelf op met je off topic gelul.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je mokkel bezwangerd door het opperwezen en zelf ben je nog maagd. Jozef is de uitvinder van de cuckstoel en de NS is hem eeuwig dankbaar.
'Judafying'...quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:21 schreef egayalS het volgende:
Fyi
Islam is een religie. Geen etniciteit.
Iemand is moslim als hij/zij gelooft in 1 God en dat Mohammed zijn gezant is.
Als iemand niet gelooft in hierboven genoemde is hij geen moslim.
[ x ]
Dat 'verwesterde' verbaasde mij. Ik twijfel niet aan zijn anti-islam houding en als helemaal niet als je zijn berichten leest over de politie of over linkse en rechtse politici dan is wel duidelijk dat zijn islam standpunt zijn leven beheerst. Of bedoel jij iets anders?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Soort zoekt soortquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:21 schreef egayalS het volgende:
Fyi
Islam is een religie. Geen etniciteit.
Iemand is moslim als hij/zij gelooft in 1 God en dat Mohammed zijn gezant is.
Als iemand niet gelooft in hierboven genoemde is hij geen moslim.
[ x ]
Is natuurlijk ook onzin dat hij verwesterd zou zijn. Of hij nou een moslim is die niet-moslims haat, of andersom.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat 'verwesterde' verbaasde mij. Ik twijfel niet aan zijn anti-islam houding en als helemaal niet als je zijn berichten leest over de politie of over linkse en rechtse politici dan is wel duidelijk dat zijn islam standpunt zijn leven beheerst. Of bedoel jij iets anders?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel een goede actrice die Maria dat je dat met een uitgestreken gezicht weet te verkopen aan je man.
Wel als ze Aziatisch normen volgen ofzo?quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook onzin dat hij verwesterd zou zijn. Of hij nou een moslim is die niet-moslims haat, of andersom.
Mensen die westerse normen en waarden volgen doen niet aan aanslagen.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:26 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Wel als ze Aziatisch normen volgen ofzo?
Wie weet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:26 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Wel als ze Aziatisch normen volgen ofzo?
De beste post tot nu toe in deze topicreeks.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook onzin dat hij verwesterd zou zijn. Of hij nou een moslim is die niet-moslims haat, of andersom.
Nee en kap met dat offtopic onzin.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:30 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ben een vrouw, is het dan minder erg?
Mwah, ook westerlingen hebben natuurlijk aanslagen gepleegd, zie de IRA, ETA, RaRa, Italie in de jaren '70, Bende van Nijvel, Volkert, etc.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee niet alles. Die post van -river-quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alles is racistisch Harvest..
Absoluut.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, ook westerlingen hebben natuurlijk aanslagen gepleegd, zie de IRA, ETA, Italie in de jaren '70, Bende van Nijvel, Volkert, etc.
Jouw ideologie zegt dat er een god is die zijn eigen schepsels zo intens haat dat hij ze voor eeuwig laat martelen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:33 schreef egayalS het volgende:
Met "iemand met dit profiel" bedoelt Duk, "iemand met dezelfde ideologie als ik".
In zijn wereldbeeld is het namelijk heel normaal dat een moslim een aanslag pleegt, maar iemand die dezelfde profiel heeft als hijzelf, moet wel stapelgek zijn.
[ x ]
Gemakkelijk he, meteen de racisme kaart trekken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee niet alles. Die post van -river-
Ik krijg een P.C. Hooftpijn Maartje 't Hart déja vu:quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jouw ideologie zegt dat er een god is die zijn eigen schepsels zo intens haat dat hij ze voor eeuwig laat martelen.
Geef mij dan maar Duk...
Wat zijn die normen precies?quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:35 schreef probeer het volgende:
[..]
Absoluut.
Maar dat heeft weinig met westerse normen en waarden te maken.
En verwestering is het proces waarin men westerse gewoonten, cultuur, normen en waarden aanneemt.
Volkert overschreed met zijn aanslag de alhier geldende normen.
Even Maxima bellen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:41 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Wat zijn die normen precies?
Meteen vastzetten en pas na alle feestdagen vrijlaten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:41 schreef KinKiJan het volgende:
Man man man, kennelijk konden ze toch niet wachten tot het eerder aangekondigde protest van maandag.
Op andere plekken in de stad worden wel gewoon eerst de slachtoffers herdacht..
[ afbeelding ]
Van kinderen afblijven... of het nu 1000 jaar geleden is of 2024.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:41 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Dat was hier inderdaad wel makkelijk ja.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Gemakkelijk he, meteen de racisme kaart trekken.
'Geen aanslagen plegen' is er iig een van.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:41 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen, maar daar maken veel westerlingen zich schuldig aan Etto.quote:
En raad eens waar op de wereld daar strenge wetten voor zijn opgesteld, en waar niet?quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen, maar daar maken veel westerlingen zich schuldig aan Etto.
Er zullen betere voorbeelden zijn.
Mwah, de aanslagen van de meeste van de genoemde groepen konden best op een niet non-significant draagvlak rekenen. Bovendien is aanslagen plegen ook in het Midden-Oosten veelal ongewenst.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:35 schreef probeer het volgende:
[..]
Absoluut.
Maar dat heeft geen zak met westerse normen en waarden te maken.
En verwestering is toch echt een proces waarin men westerse gewoonten, cultuur, normen en waarden aanneemt.
Gelijk heb je. Ik heb van huis uit meegekregen om 1 keer per maand een aanslag te plegen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:44 schreef probeer het volgende:
[..]
'Geen aanslagen plegen' is er iig een van.
Strenge wetten, lol.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En raad eens waar op de wereld daar strenge wetten voor zijn opgesteld, en waar niet?
Beetje beter je woke-best doen.
Verder heb je kennelijk zoals gewoonlijk selectief gelezen; mevrouw Servieskast maakt namelijk het onderscheid. Pedofilie is nu heel erg, maar vroeger was het normaal.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Strenge wetten, lol.
Taakstraffen en heel misschien een celstrafje van een paar maanden.
Niet dat dat heel slecht is trouwens. Tweede kansen en redemptie zijn belangrijk in het strafrecht. Misschien is dat een beter voorbeeld.
Super strenge wetten. Enkele weken cel. Wowquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Strenge wetten, lol.
Taakstraffen en heel misschien een celstrafje van een paar maanden.
Niet dat dat heel slecht is trouwens. Tweede kansen en redemptie zijn belangrijk in het strafrecht. Misschien is dat een beter voorbeeld.
Ach, als het duizenden jaren geleden is, is het zelfs 'normaal'.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:53 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Super strenge wetten. Enkele weken cel. Wow
Dat lijkt me wel logisch.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, de aanslagen van de meeste van de genoemde groepen konden best op een niet non-significant draagvlak rekenen. Bovendien is aanslagen plegen ook in het Midden-Oosten veelal ongewenst.
Dat is natuurlijk ziek maar het zou best waar kunnen zijn. De oude Grieken hadden seks met dieren en kinderen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
zoals gewoonlijk selectief gelezen; mevrouw Servieskast maakt namelijk het onderscheid. Pedofilie is nu heel erg, maar vroeger was het normaal.
Ja, nee.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ziek maar het zou best waar kunnen zijn. De oude Grieken hadden seks met dieren en kinderen.
Ik ga geen dikke boeken over Plato lezen, ik heb echt betere dingen te doen. Ik lees gewoon online korte samenvattingen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, nee.
Zou Plato er nog eens op na slaan.
uhm ja, dat was wel duidelijkquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ga geen dikke boeken over Plato lezen, ik heb echt betere dingen te doen. Ik lees gewoon online korte samenvattingen.
Jaja.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, ook westerlingen hebben natuurlijk aanslagen gepleegd, zie de IRA, ETA, RaRa, Italie in de jaren '70, Bende van Nijvel, Volkert, etc.
Seks. Geld. Macht.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:08 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Jaja.
En uit naam van welke gewelddadige ideologie(n) werden deze aanslagen gepleegd?
Let wel; je mag enkel en alleen een ideologie noemen waarvan men in het algemeen zegt; ''daar moet je respect voor hebben''.
Ik twijfel nog over het stukje waar 'lees' staat.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
uhm ja, dat was wel duidelijk
Zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:23 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Doen alsof religie het kwaad is. Kom zeg.
Jij staat 100% op een of andere watchlistquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:14 schreef crystal_meth het volgende:
Na de bomaanslagen in oa Parijs en Brussel, waarbij TATP (acetonperoxide, gemaakt door aceton te reageren met waterstofperoxide met zoutzuur als katalysator) als explosief gebruikt werd, kon je (in België) jarenlang geen zuivere aceton meer vinden bij de bouwmarkt, eerst was er een versie met een sterke afwijkende geur, daarna een lichtgeel getinte versie. Ik vermoedde toen dat men additieven had toegevoegd om het maken van TATP ermee moeilijker of gevaarlijker te maken.
Nadien was er een periode waarin de aceton wel steeds zuiver was (minstens tot augustus 2023, de laatste keer dat ik aceton had gekocht). Maar dat is nu niet meer het geval, vorige week een fles gekocht en die heeft weer een lichtgele tint. Benieuwd hoe lang dat zal duren.
Fair point.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, de aanslagen van de meeste van de genoemde groepen konden best op een niet non-significant draagvlak rekenen.
Dat spreek ik ook geenszins tegen.quote:Bovendien is aanslagen plegen ook in het Midden-Oosten veelal ongewenst.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Polen haten toch sowieso alles wat niet lijkbleek en hetero cisgender is?
Damn. Heb ik misschien Poolse voorouders.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Polen haten toch sowieso alles wat niet lijkbleek en hetero cisgender is?
Dat is heel aardig van je dat je zelf dat inzicht hebtquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:50 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Vanwege het kleurtje.
Laat het gevoel maar spreken, beredeneren is alleen voor linkse mensen
Zo’n post zal door sommigen ongetwijfeld als racistisch worden gezien. Iets wat trouwens meer over hén zegt.quote:
In plaats van gelijk over anderen beginnen, zou het wellicht aardig zijn als je eerst vertelt hoe jij dit bericht zou willen duiden?quote:Op zondag 22 december 2024 08:30 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Zo’n post zal door sommigen ongetwijfeld als racistisch worden gezien. Iets wat trouwens meer over hén zegt.
Nou, dan maar níet aardig.quote:Op zondag 22 december 2024 08:35 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
In plaats van gelijk over anderen beginnen, zou het wellicht aardig zijn als je eerst vertelt hoe jij dit bericht zou willen duiden?
Volgens mij heb je niet helemaal door wat deze mensen hun gedachtengoed is.quote:De lokale Wildersfans liepen een steunmars voor hun geestverwant die gisteren honderden mensen verwondde en meerdere mensen doodde bij een terroristische aanslag. Stijlvol. Morgen lekker met de hele gang op bedevaartsoord naar de cel van Breivik.
Nou ja, het is een openbare bijeenkomst van zijn ideologische vrienden en vriendinnen na het plegen van een aanslag. Openbare steun zal men niet direct geven maar toeval lijkt het me evenmin…quote:Op zondag 22 december 2024 08:38 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet helemaal door wat deze mensen hun gedachtengoed is.
En nee, die lopen daar niet als "steunmars voor de Saudie Arabische ex moslim"
....
Het is gewoon deze draad te lezen. Dus spaar je persoonlijke aanvallen maar op voor iemand anders.quote:Op zondag 22 december 2024 08:39 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ok, je bent hier dus puur om op de man te spelen? Inhoud zit er niet in?
Nou nee, dat heb je zelf ingevuld.quote:Op zondag 22 december 2024 08:41 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nou ja, het is een openbare bijeenkomst van zijn ideologische vrienden en vriendinnen na het plegen van een aanslag. Openbare steun zal men niet direct geven maar toeval lijkt het me evenmin…
ze willen dat al die immigranten terug gaan, hebben het over deportatie. Hoe dat een steunbetuiging is aan deze immigrant / moordenaar is mij een raadselquote:Op zondag 22 december 2024 08:41 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nou ja, het is een openbare bijeenkomst van zijn ideologische vrienden en vriendinnen na het plegen van een aanslag. Openbare steun zal men niet direct geven maar toeval lijkt het me evenmin…
Het is niet voor niets dan regimes in die contreien sterk tegen pluriformiteit zijn. Noem een Saudie Arabie, Qatar, UAE.quote:Op zondag 22 december 2024 08:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het is toch wel apart dat alleen blanke landen divers en multicultureel moeten zijn, niet?
Ik zet grote vraagtekens bij de betrouwbaarheid van dat kaartje. Er zou volgens dat kaartje sprake moeten zijn geweest van een terreuraanslag in Overijssel maar ik zou niet weten waar ze op doelen. Als dat al niet klopt waarom zou de rest wel kloppen?quote:
Wat natuurlijk volstrekte kolder is. Culturele en etnische diversiteit is veel hoger in bijvoorbeeld Afrika. Europa is zo ongeveer het minst diverse continent.quote:Op zondag 22 december 2024 08:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het is toch wel apart dat alleen blanke landen divers en multicultureel moeten zijn, niet?
Oh je maakt een grapje, als je bedoeld onderlinge cultuur? Dan jazeker.quote:Op zondag 22 december 2024 08:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat natuurlijk volstrekte kolder is. Culturele en etnische diversiteit is veel hoger in bijvoorbeeld Afrika. Europa is zo ongeveer het minst diverse continent.
https://worldpopulationre(...)st-diverse-countries
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vals_dilemmaquote:Op zondag 22 december 2024 08:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik ben liever racist dan dat ik mijn gezin laat doodrijden op een kerstmarkt.
Ja, als je wereldbeeld bestaat uit 'negers, blanken en spleetogen' dan ligt het wellicht iets anders (al zijn er dan nog steeds heel veel landen buiten Europa een stuk diverser), maar dat getuigt vooral van Westerse arrogantie die alles van buiten Europa op een hoop gooit.quote:Op zondag 22 december 2024 09:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Oh je maakt een grapje, als je bedoeld onderlinge cultuur? Dan jazeker.
Jaarlijks aanslagen, vals dilemma, we hebben een negeer of blokkeer functie nodig hier.quote:Op zondag 22 december 2024 09:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vals_dilemma
Het geeft niet als je denken lastig vindt, maar waarom het zo tentoonspreiden?
Ierland is dieprood. Ik heb niet op die tweet geklikt dus misschien mis ik iets maar er lijkt weinig van te kloppen.quote:Op zondag 22 december 2024 08:55 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik zet grote vraagtekens bij de betrouwbaarheid van dat kaartje. Er zou volgens dat kaartje sprake moeten zijn geweest van een terreuraanslag in Overijssel maar ik zou niet weten waar ze op doelen. Als dat al niet klopt waarom zou de rest wel kloppen?
Nogmaals ik ben liever racist dan dealen met aanslagen van volk wat ons haat.quote:Op zondag 22 december 2024 09:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, als je wereldbeeld bestaat uit 'negers, blanken en spleetogen' dan ligt het wellicht iets anders (al zijn er dan nog steeds heel veel landen buiten Europa een stuk diverser), maar dat getuigt vooral van Westerse arrogantie die alles van buiten Europa op een hoop gooit.
Dat heeft verder niets te maken met de vraag of diversiteit enkel in Europa (of het 'blanke westen') zou moeten bestaan. Wat natuurlijk lachwekkend kolderiek is.quote:Op zondag 22 december 2024 09:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nogmaals ik ben liever racist dan dealen met aanslagen van volk wat ons haat.
Zweden weet er alles van inmiddels met die letterlijk honderden bomaanslagen per jaar.
Je probleem is dat je een beetje hoog in de emotie zit. De vraag welke landen het meest 'divers' zijn is er gewoon een die je analytisch en rationeel kunt beschouwen en als je dat doet is Europa verre van het meest diverse continent.quote:Met je westerse arrogantie, maar wel wonen hier he?
De mate van het verschil tussen de etniciteiten die binnen Uganda leven zijn van een heel andere orde.quote:Op zondag 22 december 2024 09:03 schreef Monolith het volgende:
Ja, als je wereldbeeld bestaat uit 'negers, blanken en spleetogen' dan ligt het wellicht iets anders (al zijn er dan nog steeds heel veel landen buiten Europa een stuk diverser), maar dat getuigt vooral van Westerse arrogantie die alles van buiten Europa op een hoop gooit.
In het originele artikel is dat kaartje ook nergens te vinden. Gevalletje verspreiden van desinformatie door een nepkaart te plakken aan een echt nieuwsartikel van een betrouwbaar medium en @RotatoR helpt eraan mee in plaats van eerst kritisch na te denken of het wel klopt.quote:Op zondag 22 december 2024 09:06 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ierland is dieprood. Ik heb niet op die tweet geklikt dus misschien mis ik iets maar er lijkt weinig van te kloppen.
Daarvoor moet je een speciaal soort hersengymnastiek kunnen bedrijven.quote:Op zondag 22 december 2024 08:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ze willen dat al die immigranten terug gaan, hebben het over deportatie. Hoe dat een steunbetuiging is aan deze immigrant / moordenaar is mij een raadsel
Inderdaad, Monolith leest zijn eigen bron maar half door en gaat af op het plaatje waar toch mooi Afrika blauw gekleurd is en “etnisch” divers is! Dat dat dan voor het merendeel inheemse, verschillende stammen zijn, dat “vergeet” Monolith dan maar even voor het gemak.quote:Op zondag 22 december 2024 09:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Oh je maakt een grapje, als je bedoeld onderlinge cultuur? Dan jazeker.
Even de link bekeken, dan hebben ze het in Afrika bijv over verschillende stammen, zeg maar als ene hoop Italianen en Spanjaarden hier zouden wonen.
Laat me niet lachen aub.
In welke zin?quote:Op zondag 22 december 2024 09:10 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De mate van het verschil tussen de etniciteiten die binnen Uganda leven zijn van een heel andere orde.
Je zegt zelf dat diversiteit hier dus moet bestaan uit Afrikanen en dergelijke, nee dank je.quote:Op zondag 22 december 2024 09:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat heeft verder niets te maken met de vraag of diversiteit enkel in Europa (of het 'blanke westen') zou moeten bestaan. Wat natuurlijk lachwekkend kolderiek is.
[..]
Je probleem is dat je een beetje hoog in de emotie zit. De vraag welke landen het meest 'divers' zijn is er gewoon een die je analytisch en rationeel kunt beschouwen en als je dat doet is Europa verre van het meest diverse continent.
Deze knakker zegt dat als je dezelfde taal maar spreekt, dan is er sprake van homogeniteit in cultuur en etniciteitquote:This methodology is important when examining countries such as Brazil. The country's population includes a diverse range of races—however, because virtually all Brazilians of any race speak Portuguese as their primary language, Gören surmised their culture had also become fairly homogenized and ranked Brazil as one of the least culturally diverse.
By comparison, Cameroon boasts approximately 250 indigenous populations and more than 200 local languages, thereby qualifying as highly diverse. In fact, Cameroon's many cultures and religions, along with the peace and tolerance they extend to one another, prompted UNESCO to describe Cameroon as an "example of diversity to the world."
Deze man is mede-AfD’er en had ook nogal een hekel aan de islam en hoe de Duitse overheden migratie faciliteren. De overlap is dan ook bijna volledig. In een iets andere situatie had hij daar zelf met zijn kameraden kunnen staan demonstreren…quote:Op zondag 22 december 2024 08:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ze willen dat al die immigranten terug gaan, hebben het over deportatie. Hoe dat een steunbetuiging is aan deze immigrant / moordenaar is mij een raadsel
Nou nee.quote:Op zondag 22 december 2024 09:24 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Deze man is mede-AfD’er en had ook nogal een hekel aan de islam en hoe de Duitse overheden migratie faciliteren. De overlap is dan ook bijna volledig. In een iets andere situatie had hij daar zelf met zijn kameraden kunnen staan demonstreren…
Jij komt daarin niet verder dan de kleurenwaaier?quote:Op zondag 22 december 2024 09:10 schreef Akathisia het volgende:
[..]
De mate van het verschil tussen de etniciteiten die binnen Uganda leven zijn van een heel andere orde.
In de zin dat het verschil tussen stam Y en X etnisch gezien kleiner is dan het verschil tussen een willekeurige Ugandees en Europeaan, Aziaat of Arabier.quote:
Volledige assimilatie richting hun eigen extremisme doet het meestal juist vrij goed in die kringen.quote:Op zondag 22 december 2024 09:26 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Nou nee.
Een leipe arabier tussen de witte veters wordt geen succes.
Het is een factor; of je het nou leuk vind dat mensen zich er door afscheiden of niet.quote:Op zondag 22 december 2024 09:26 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Jij komt daarin niet verder dan de kleurenwaaier?
Je moet eens naar Afrika gaan.quote:Op zondag 22 december 2024 09:27 schreef Akathisia het volgende:
[..]
In de zin dat het verschil tussen stam Y en X etnisch gezien kleiner is dan het verschil tussen een willekeurige Ugandees en Europeaan, of Aziaat.
Ik las je latere bericht. De kleurenwaaier als primaire maatstaf hanteren dus, dat is een keuze.quote:Op zondag 22 december 2024 09:28 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het is een factor; of je het nou leuk vind dat mensen zich er door afscheiden of niet.
Inderdaad een speciaal soort hersengymnastiek wat je bezit.quote:Op zondag 22 december 2024 09:27 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Volledige assimilatie richting hun eigen extremisme doet het meestal juist vrij goed in die kringen.
Groepen die etnisch aan elkaar gelijk zijn, gaan evengoed met elkaar op de vuist. Dat de mens zich altijd wel weet te verdelen, betekent niet dat er geen ordes van afwijkendheid zijn.quote:Op zondag 22 december 2024 09:28 schreef PluggieOD het volgende:
Je moet eens naar Afrika gaan.
Dat is een grote etnische stammenstrijd.
Net zoals dat Soennies en Shiieten ook niet een 1 homogene groep zijn. In tegendeel zelfs.
Inhoudelijke post +1quote:Op zondag 22 december 2024 09:33 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Groepen die etnisch aan elkaar gelijk zijn, gaan evengoed met elkaar op de vuist. Dat de mens zich altijd wel weet te verdelen, betekent niet dat er verschillende ordes van afwijkendheid zijn.
Ik mis nog een laag bloedsuikerspiegel.quote:Op zondag 22 december 2024 09:30 schreef Momo het volgende:
Meneer was dus onder de invloed van drugs, maakt het verhaal ook weer anders.
Ik zeg maar zo : blackrock.quote:Op zondag 22 december 2024 09:32 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Inderdaad een speciaal soort hersengymnastiek wat je bezit.
[ afbeelding ]
wat een matige en vooral inhoudsloze reactie om maar het feit te blijven negeren dat het wederom een immigrant uit een bepaald deel van de wereld betrof. Nergens blijkt verder dat de groep demonstranten gisteren sympathie hadden voor deze terrorist. Behalve in jouw hoofd dan.quote:Op zondag 22 december 2024 09:24 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Deze man is mede-AfD’er en had ook nogal een hekel aan de islam en hoe de Duitse overheden migratie faciliteren. De overlap is dan ook bijna volledig. In een iets andere situatie had hij daar zelf met zijn kameraden kunnen staan demonstreren…
Het is een arabier. En arabieren zijn stom. QED.quote:Op zondag 22 december 2024 09:41 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wat een matige en vooral inhoudsloze reactie om maar het feit te blijven negeren dat het wederom een immigrant uit een bepaald deel van de wereld betrof. Nergens blijkt verder dat de groep demonstranten gisteren sympathie hadden voor deze terrorist. Behalve in jouw hoofd dan.
quote:Op zondag 22 december 2024 09:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik mis nog een laag bloedsuikerspiegel.
Waarom is een nuance op een standaard "moslimaanslag" niet mogelijk? Waarom meteen met stokpaardjes als laag bloedspiegel aan komen zetten?quote:Op zondag 22 december 2024 09:41 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wat een matige en vooral inhoudsloze reactie om maar het feit te blijven negeren dat het wederom een immigrant uit een bepaald deel van de wereld betrof. Nergens blijkt verder dat de groep demonstranten gisteren sympathie hadden voor deze terrorist. Behalve in jouw hoofd dan.
Doe je dat nou vaker, in je hoofd een argument van de tegenpartij verzinnen en daar dan proberen heel gevat op te reageren?quote:Op zondag 22 december 2024 09:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is een arabier. En arabieren zijn stom. QED.
Jij zegt zelf dat het (vermeende) drugsgebruik van deze persoon het verhaal "weer anders" maakt.quote:Op zondag 22 december 2024 09:46 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Waarom is een nuance op een standaard "moslimaanslag" niet mogelijk? Waarom meteen met stokpaardjes als laag bloedspiegel aan komen zetten?
waarom kan kareltje maar met leugens aan blijven komen kakken?quote:Op zondag 22 december 2024 09:46 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Waarom is een nuance op een standaard "moslimaanslag" niet mogelijk? Waarom meteen met stokpaardjes als laag bloedspiegel aan komen zetten?
We weten niet wat voor een drugs het is, softdrugs als wiet zal er niet veel aan veranderen. Maar als meneer aan de cocaïne, heroïne, XTC etc. zat dan maakt dat wel degelijk een verschil hoe je de wereld ziet en hoe iemand nadenkt.quote:Op zondag 22 december 2024 09:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij zegt zelf dat het (vermeende) drugsgebruik van deze persoon het verhaal "weer heel anders" maakt.
Dat lijkt me nogal een boude opmerking, want wat zegt het dan precies?
Vanuit zijn twitter lijkt het er toch ook op dat meneer AFD en anti islam sympathieën had, wat is daar aan gelogen?quote:Op zondag 22 december 2024 09:49 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
waarom kan kareltje maar met leugens aan blijven komen kakken?
Dat maakt het verhaal niet wezenlijk anders. We hebben hier te maken met een extremistische terrorist die doelbewust ingereden is op een grote groep Duitsers tijdens een kerstmarkt. Of dat dan onder de invloed van een substantie is doet weinig af aan dat verhaal, of aan de opzet die deze knakker heeft gehad om dat te doen.quote:Op zondag 22 december 2024 09:50 schreef Momo het volgende:
[..]
We weten niet wat voor een drugs het is, softdrugs als wiet zal er niet veel aan veranderen. Maar als meneer aan de cocaïne, heroïne, XTC etc. zat dan maakt dat wel degelijk een verschil hoe je de wereld ziet en hoe iemand nadenkt.
Het is bepaald geen onbekend fenomeen. Dat jij daar een speciaal soort hersengymnastiek voor nodig hebt, zegt vooral iets over jou lijkt me.quote:Op zondag 22 december 2024 09:32 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Inderdaad een speciaal soort hersengymnastiek wat je bezit.
[ afbeelding ]
Ok, dan had de man geen typische AfD-standpunten, ook goed hoor.quote:Op zondag 22 december 2024 09:41 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Hij was ook fan van Elon Musk. Wat zegt dat volgens jou?quote:Op zondag 22 december 2024 09:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Vanuit zijn twitter lijkt het er toch ook op dat meneer AFD en anti islam sympathieën had, wat is daar aan gelogen?
dat maakt niet dat de demonstranten sympathie voor hem hebben. Los van het feit dat het wederom een immigrant is wat voor gezeik zorgt. Dat was hier nu het punt.quote:Op zondag 22 december 2024 09:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Vanuit zijn twitter lijkt het er toch ook op dat meneer AFD en anti islam sympathieën had, wat is daar aan gelogen?
Als hij eventueel door gebruik van drugs paranoïde is geworden, dingen/stemmen zien/horen die er niet zijn kan dat het verhaal niet anders maken?quote:Op zondag 22 december 2024 09:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat maakt het verhaal niet wezenlijk anders. We hebben hier te maken met een extremistische terrorist die doelbewust ingereden is op een grote groep Duitsers tijdens een kerstmarkt. Of dat dan onder de invloed van een substantie is doet weinig af aan dat verhaal, of aan de opzet die deze knakker heeft gehad om dat te doen.
quote:Op zondag 22 december 2024 09:54 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ok, dan had de man geen typische AfD-standpunten, ook goed hoor.
Het delen van de rechts-radicale praatjes van Musk past toch ook prima in dat straatje? Die is immers ook enthousiast over Wilders en AfD…quote:Op zondag 22 december 2024 09:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij was ook fan van Elon Musk. Wat zegt dat volgens jou?
Niet als je ziet dat deze persoon al meerdere malen is geflagged als een staatsgevaarlijk persoon met dreigementen op social media, zoals nu duidelijk wordt uit diverse bronnen. Dan kom je er niet mee weg dit af te doen als een "incident".quote:Op zondag 22 december 2024 09:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Als hij eventueel door gebruik van drugs paranoïde is geworden, dingen/stemmen zien/horen die er niet zijn kan dat het verhaal niet anders maken?
Tegenwoordig sluit Elon Musk aan bij dat standaard rijtje van rechts-populistisch en deelt ook vaak van dat soort tweets, dus niet zo raar als je in dat wereldje zit.quote:Op zondag 22 december 2024 09:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij was ook fan van Elon Musk. Wat zegt dat volgens jou?
Wat een vreemde projectie.quote:Op zondag 22 december 2024 09:57 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
maar lui zoals karel hier verwelkomen dit soort gasten nog liever. Niks aan de hand, wir schaffen das.
Wie zegt dat dat dit maar een incident maakt? Meneer was duidelijk al problematisch.quote:Op zondag 22 december 2024 09:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet als je ziet dat deze persoon al meerdere malen is geflagged als een staatsgevaarlijk persoon met dreigementen op social media, zoals nu duidelijk wordt uit diverse bronnen. Dan kom je er niet mee weg dit af te doen als een "incident".
Hier zegt ie zelf dat ie links is:quote:Op zondag 22 december 2024 09:54 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ok, dan had de man geen typische AfD-standpunten, ook goed hoor.
Denk dat dit X draad dichter bij de waarheid komt.quote:Op zondag 22 december 2024 09:51 schreef Richestorags het volgende:
Het is mogelijk nog veel erger dan we dachten:
[ x ]
Oeps, waren we toch te voorbarig om hem in het AfD kamp te stoppen.quote:Op zondag 22 december 2024 10:02 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Hier zegt ie zelf dat ie links is:
[ x ]
Als je kijkt naar politievlogger Jan Willem of Ewout bij de politie zie je continue mensen met psychische problemen (zeker die polen in Utrecht, maar dat komt ook door Jan-Willem daar veel film).quote:Op zondag 22 december 2024 09:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Als hij eventueel door gebruik van drugs paranoïde is geworden, dingen/stemmen zien/horen die er niet zijn kan dat het verhaal niet anders maken?
Dat is het ook. En mensen zijn boos (terecht toch) dat die man werd opgenomen in Du ipv teruggekeerd.quote:Op zondag 22 december 2024 10:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als je kijkt naar politievlogger Jan Willem of Ewout bij de politie zie je continue mensen met psychische problemen (zeker die polen in Utrecht, maar dat komt ook door Jan-Willem daar veel film).
Nu is er een arts uit het Midden-Oosten en er zal en moet een racistische oorzaak uit moeten komen.
Het interesseert mensen niet eens als er andere feitjes aan het licht komen. De schuldige moet een moslim zijn en het motief haat aan de blanke ongelovige.
Hij is in zijn hart links maar voelt zich verraden door links want die zijn niet tegen de islam en hij wel. Dus hij stemt AfD. Deze redenering gebruikt de Nederlandse nazi Wierd Duk ook altijd voor zijn eigen positie en alle afgehaakten die PVV zouden stemmen.quote:Op zondag 22 december 2024 10:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oeps, waren we toch te voorbarig om hem in het AfD kamp te stoppen.
Karel, kom er maar in.
Naarstig op zoek naar dat tankje copium om diep op te snuiven.quote:Op zondag 22 december 2024 10:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hij is in zijn hart links maar voelt zich verraden door links want die zijn niet tegen de islam en hij wel. Dus hij stemt AfD. Deze redenering gebruikt de Nederlandse nazi Wierd Duk ook altijd voor zijn eigen positie en alle afgehaakten die PVV zouden stemmen.
Fascinerend dat alle racisten hier hun terroristische geloofsgenoot wel geloven als hij zegt "links te zijn" maar niet als hij zegt "links te haten", "islam te verafschuwen", "AfD aan te hangen" etcetera. Terwijl het precies past in het straatje van "links verraad de gewone man" wat ze zelf ook altijd roepen.
Hij woont op een plek waar de voormalige dictatuur zich de Duitse Democratische Republiek noemdequote:Op zondag 22 december 2024 10:02 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Hier zegt ie zelf dat ie links is:
[ x ]
Dat je best mag speculeren over wat de oorzaak is. Maar de meningen zijn al ingegraven en hij moet nu al in een links of rechts kamp.quote:Op zondag 22 december 2024 10:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is het ook. En mensen zijn boos (terecht toch) dat die man werd opgenomen in Du ipv teruggekeerd.
En denk eens in als jou kind daar ligt, wat denk je dan?
Gewoon het klassieke "Ik ben wel links/sociaal van inborst, maar de linkse kliek is dat juist niet want die heulen met de islam hurdur verraad van het echte volk". Je ziet deze debiliteit de hele tijd opduiken als extreemrechtse types hun politieke positie proberen wit te wassen. Het is ook precies wat Wilders zogenaamd zou zijn, sociaal (lol, kneiterrechtse vvd'er) maar tegen de islam.quote:Op zondag 22 december 2024 10:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Naarstig op zoek naar dat tankje copium om diep op te snuiven.
Zijn twitteraccount is zo fucked up met zoveel verschillende tegenstrijdigheden dat we dat beter kunnen negeren en gewoon naar zijn daad moeten kijken en dat is een aanslag op een duits christelijk kerstfeest.quote:Op zondag 22 december 2024 10:18 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Hij woont op een plek waar de voormalige dictatuur zich de Duitse Democratische Republiek noemde.
Overigens zijn hier ook al zat tweets voorbij gekomen waar hij vooral afgaf op links.
Ik vind het vooral een volledig ontspoorde moordlustige extremist, mag dat ook?quote:Op zondag 22 december 2024 10:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hij is in zijn hart links maar voelt zich verraden door links want die zijn niet tegen de islam en hij wel. Dus hij stemt AfD. Deze redenering gebruikt de Nederlandse nazi Wierd Duk ook altijd voor zijn eigen positie en alle afgehaakten die PVV zouden stemmen.
Fascinerend dat alle racisten hier hun terroristische geloofsgenoot wel geloven als hij zegt "links te zijn" maar niet als hij zegt "links te haten", "islam te verafschuwen", "AfD aan te hangen" etcetera. Terwijl het precies past in het straatje van "links verraad de gewone man" wat ze zelf ook altijd roepen.
Je zou bijna zeggen dat men het onderzoek moet afwachten. Bijna dan.quote:Op zondag 22 december 2024 10:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat je best mag speculeren over wat de oorzaak is. Maar de meningen zijn al ingegraven en hij moet nu al in een links of rechts kamp.
Het lijkt vooral een enorme fucked up extremistische moordenaar te zijn met een terroristisch motief wat nu uitgezocht wordt.quote:Op zondag 22 december 2024 10:29 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Zijn twitteraccount is zo fucked up met zoveel verschillende tegenstrijdigheden dat we dat beter kunnen negeren en gewoon naar zijn daad moeten kijken en dat is een aanslag op een duits christelijk kerstfeest.
Je weet dat er tweets zijn waarbij hij zich shiiet noemt en hij het wahabisme als ware geloof ziet?quote:Op zondag 22 december 2024 10:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |