abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 december 2024 @ 19:01:05 #1
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215946617
https://nos.nl/artikel/25(...)vermoedelijk-aanslag

quote:
Automobilist rijdt in op kerstmarkt Maagdenburg, vermoedelijk aanslag

Op de kerstmarkt in de Duitse stad Maagdenburg is een automobilist ingereden op een groep mensen. De bestuurder is aangehouden.

De deelstaatregering in Saksen-Anhalt gaat ervan uit dat het een aanslag was, zegt een woordvoerder tegen Duitse media. De regionale zender MDR meldde kort na het incident op basis van de politie dat er zeker één dode was. Dagblad Bild heeft het inmiddels over elf doden. Dat aantal is niet door officiële bronnen bevestigd.

Ook zijn er berichten dat tussen de 60 en 80 mensen gewond zijn geraakt.

De auto reed naar verluidt recht in op het publiek in de richting van het stadhuis. Er gaan niet-geverifieerde beelden rond op sociale media waarop te zien is dat er mensen op de grond liggen.

'Man uit Saudi-Arabië'
Volgens ooggetuigen die spraken met de lokale krant Mitteldeutsche Zeitung reed de bestuurder in een zwarte SUV. Hij reed door afzettingen om de markt op te komen en ging toen zigzaggen, ogenschijnlijk om zo veel mogelijk slachtoffers te maken, zeggen ze. Toen hij probeerde om te keren, werd hij door politieagenten tegengehouden en gearresteerd.

De krant Die Welt meldt op basis van veiligheidskringen dat de arrestant een man uit Saudi-Arabië is, geboren in 1974. Hij zou de auto kort voor de aanval hebben gehuurd.

De Duitse bondskanselier Scholz zegt in een verklaring op X dat de berichten uit Maagdenburg "op iets slechts duiden". Zijn gedachten zijn bij de slachtoffers en hun families. "Mijn dank gaat uit naar de toegewijde reddingswerkers in deze angstige uren."

'Oorlogsachtige omstandigheden'
De organisator van de kerstmarkt heeft mensen opgeroepen de binnenstad van Maagdenburg te verlaten. De premier van de deelstaat is onderweg naar Maagdenburg. Hij spreekt van een "verschrikkelijke gebeurtenis".

Een man die twee kraampjes uitbaatte op de kerstmarkt, meldt aan de Mitteldeutsche Zeitung dat de automobilist direct langs zijn hamburgerkraam reed en de toonbank omverreed. Hij spreekt van "oorlogsachtige omstandigheden".
twitter
  zaterdag 21 december 2024 @ 19:01:15 #2
22565 asco
Los in deze tent
pi_215946619
Zo, genoten van muziek en alcohol. B:)B _O_
Zal ik jullie Fokkers eens vertellen waarom dit verhaal dikke stront is in één zin?
Toen ik jong was hadden we dit soort discussies allemaal niet en was dit een veel prettiger land.

Fijne avond verder. :W
pi_215946622
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 18:59 schreef tesssssssss het volgende:
Ik had vroeger een Marokkaanse Moslim buurman en die zei geen ene kut, maar ik ben er nooit met mijn auto overheen gereden.

Dat kun je dan ook tegen de politie gaan zeggen.
Nee, dat kunt u zelf beter doen.
Alleen zullen ze dan wel afvragen wat de aangifte precies is.
Ik doe het ff rustig aan.
  zaterdag 21 december 2024 @ 19:01:56 #4
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215946626
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:01 schreef asco het volgende:
Zal ik jullie Fokkers eens vertellen waarom dit verhaal dikke stront is in één zin?
Toen ik jong was hadden we dit soort discussies allemaal niet en was dit een veel prettiger land.

_O_ Fijne avond _O_
  zaterdag 21 december 2024 @ 19:02:47 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215946631
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:00 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Was zeker in de nachtelijke uurtjes?
Alle posts tussen 24:00 en 06:00 zijn om te janken.
Nee toen lag ik al te pitten.
Was in de late avond.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_215946638
"Pools are perfect for holding water"
pi_215946652
😆
pi_215946659
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215946671
Dus de dader citeert Wilders zoals een religieuze extremist zijn eigen heilige boek citeert?
pi_215946686
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 18:28 schreef opgebaarde het volgende:
Het is wel een beetje sneu dat zoveel verstandige mensen ook deze aanslag onder de noemer moslim terrorisme willen plaatsen. Gewoon feiten negeren, beetje schuiven net zolang het past bij het narratief.
Ik vind het ook moeilijk te geloven dat dit een verwesterde atheïst is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215946733
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Je bedoelt een huisneger. We hebben zat huisnegers in het land. En deze is dan weer helemaal doorgeschoten tot het extreme door geweld niet te schuwen. Dit gaan we steeds meer en meer zien, omdat politici als Wilders hem voeren met haat.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215946736
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:01 schreef asco het volgende:

Toen ik jong was sprak ik eens een meisje in een lokale bar die zei dat we de hele Zuiderzee moesten dempen met die Turken en andere gastarbeiders. Haar vriendin viel haar bij, en ze waren boos dat ik hoofdschuddend wegliep.
Toen ik jong was ben ik regelmatig in elkaar geslagen door roomblanke broeders. Het is mij nooit duidelijk geworden waarom. Mijn vrienden meenden omdat ze dachten dat ik homo was.
Toen ik jong was werden jongens als Geert Wilders uitgemaakt voor 'plopper' of 'blauwe'.
Toen ik jong was ben ik een keer met een vriendin van plaats geswitcht in een horecatent omdat zij steeds in haar kont werd geknepen door Marokkaanse jongens. Toen ze mij daarop in de kont knepen werden ze rood.
Toen ik jong was heb ik een keer gedaan of een donkere dame mijn partner was omdat een racistische bezoeker haar voor alles en nog wat uitmaakte, alleen vanwege haar huidskleur. Het hielp een beetje, maar we zijn toch maar vertrokken.
Toen ik jong was hielden de linkse Rode Brigades en de R.A.F. regelmatig prettig huis in Europa, en had je de roomse IRA en de religieuze rotzooi in Noord-Ierland.
Toen ik jong was had je bijeenkomsten van Joop Glimmerveen en was de Centrumpartij in opkomst.

Stront is er altijd geweest.
Nobody expects the Spanish Inquisition.
Maar gezelliger is het deze eeuw zeker niet geworden.
De lessen van WO2, dat het gezonder en vreedzamer zou kunnen zijn om naar overeenkomsten te zoeken in plaats van verschillen, zijn weer vergeten.
Met polarisatie en haatzaaierij tot gevolg. Vanuit om het even welke hoek.

Nochtans wens ik iedereen, links/rechts/blank/gekleurd/christen/heiden/atheïst/moslim/hindoestaan/boeddhist/Sikh/ietsist/man/vrouw/trans/watalniet een prettige Kerst.

Ik ga nu ook aan de muziek.
Maar geen alcohol.
Niet nodig bij muziek.
pi_215946754
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 18:28 schreef opgebaarde het volgende:
Het is wel een beetje sneu dat zoveel verstandige mensen ook deze aanslag onder de noemer moslim terrorisme willen plaatsen. Gewoon feiten negeren, beetje schuiven net zolang het past bij het narratief.
Als hij een moskee had opgeblazen had je wellicht een punt maar feit is dat we het hebben over een (ex?)moslim die een christelijk symbool heeft aangevallen. Hij deed zich wellicht voor als islamcriticus maar gedroeg zich iedergeval als een moslimterrorist.
pi_215946786
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:13 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Toen ik jong was sprak ik eens een meisje in een lokale bar die zei dat we de hele Zuiderzee moesten dempen met die Turken en andere gastarbeiders. Haar vriendin viel haar bij, en ze waren boos dat ik hoofdschuddend wegliep.
Toen ik jong was ben ik regelmatig in elkaar geslagen door roomblanke broeders. Het is mij nooit duidelijk geworden waarom. Mijn vrienden meenden omdat ze dachten dat ik homo was.
Toen ik jong was werden jongens als Geert Wilders uitgemaakt voor 'plopper' of 'blauwe'.
Toen ik jong was ben ik een keer met een vriendin van plaats geswitcht in een horecatent omdat zij steeds in haar kont werd geknepen door Marokkaanse jongens. Toen ze mij daarop in de kont knepen werden ze rood.
Toen ik jong was heb ik een keer gedaan of een donkere dame mijn partner was omdat een racistische bezoeker haar voor alles en nog wat uitmaakte, alleen vanwege haar huidskleur. Het hielp een beetje, maar we zijn toch maar vertrokken.
Toen ik jong was hielden de linkse Rode Brigades en de R.A.F. regelmatig prettig huis in Europa, en had je de roomse IRA en de religieuze rotzooi in Noord-Ierland.
Toen ik jong was had je bijeenkomsten van Joop Glimmerveen en was de Centrumpartij in opkomst.

Stront is er altijd geweest.
Nobody expects the Spanish Inquisition.
Maar gezelliger is het deze eeuw zeker niet geworden.
De lessen van WO2, dat het gezonder en vreedzamer zou kunnen zijn om naar overeenkomsten te zoeken in plaats van verschillen, zijn weer vergeten.
Met polarisatie en haatzaaierij tot gevolg. Vanuit om het even welke hoek.

Nochtans wens ik iedereen, links/rechts/blank/gekleurd/christen/heiden/atheïst/moslim/hindoestaan/boeddhist/Sikh/ietsist/man/vrouw/trans/watalniet een prettige Kerst.

Ik ga nu ook aan de muziek.
Maar geen alcohol.
Niet nodig bij muziek.
Zalige kerst, moge je hart overvloeien van Jezus' liefde.
pi_215946803
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:18 schreef Loverboii het volgende:

[..]
Zalige kerst, moge je hart overvloeien van Jezus' liefde.
"Jauchzet, frohlocket!"
pi_215946818
Eerst was het asielzoeker en 11 doden, en nu weer een arts en 5 doden?
Echt geloofwaardiger wordt het er allemaal niet op.
pindazakje
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 21 december 2024 @ 19:22:01 #17
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_215946824
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Eerst was het asielzoeker en 11 doden, en nu weer een arts en 5 doden?
Nee.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_215946830
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nee.
Jawel, stond iig in het eerste topic uit de reeks.
pindazakje
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 21 december 2024 @ 19:25:11 #19
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_215946859
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:22 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Jawel, stond iig in het eerste topic uit de reeks.
Dat eerste was van een enkeling en vooral omdat 'aanslag, dus snel roepen dat het een asielzoeker was!', en dat tweede was niet meer dan onbevestigde berichten in Duitse media.

Wat normale berichtgeving betreft: nee.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_215946865
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Nee, wat ik bedoel is dat zijn daad moeilijk te rijmen valt met zijn denkbeelden zoals hij die via sociale media heeft verspreid en die nu in flarden worden gedeeld. Je zegt dat je Geert Wilders een held vindt en doet vervolgens dat wat Wilders steeds fel veroordeelt? Dat hij een arts was, maakt het nog moeilijker te begrijpen dat hij zo weinig waarde hechtte aan mensenlevens.

Het is gissen wie hij werkelijk was en wat voor motief hij had. Laat ze er maar gedegen onderzoek naar doen. Ik volg het met interesse, maar schort mijn oordeel op. Dit vond ik zelf alleszins redelijke speculatie:

[ x ]

Wat ook het geval is geweest, het is verschrikkelijk dat zoveel onschuldige mensen in deze tijd van het jaar de ergste dagen van hun leven moeten doormaken. Ik zal nooit begrip hebben voor activisten die ideologie boven mensenlevens plaatsen.
Gaan we nu ineens nuanceren?
  zaterdag 21 december 2024 @ 19:26:15 #21
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215946867
Zeer bizar om te lezen hoe de rechtse hoofdjes in de rondte tollen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215946868
twitter
pi_215946877
Bekijk deze YouTube-video
Met de islamietenhater Taleb Al-Abdulmohsen
pi_215946897
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:27 schreef Bluesdude het volgende:
Flikker toch op met je 'haat'
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 21 december 2024 @ 19:32:40 #25
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215946938
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:25 schreef Claudia_x het volgende:
Dat hij een arts was, maakt het nog moeilijker te begrijpen dat hij zo weinig waarde hechtte aan mensenlevens.
Dit zegt op zich niet zo veel.
Er zijn ook psycho artsen die arts worden vanuit interesse in wetenschap en geld. Niet omdat ze van mensen houden.
pi_215946963
Er zijn meer mensen die claimen dat hij zich voor de buitenwereld gedroeg als een ex-moslim en intussen in dm’s ex-moslims bedreigde, met name vrouwen:

twitter
pi_215946981
"Ex-moslim" is boos op islam en rijdt daarom een kertsmarkt aan gort.

Natuurlijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215946986
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dit zegt op zich niet zo veel.
Er zijn ook psycho artsen die arts worden vanuit interesse in wetenschap en geld. Niet omdat ze van mensen houden.
Het is een combinatie van ongerijmdheden.
pi_215947011
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:34 schreef Claudia_x het volgende:
Er zijn meer mensen die claimen dat hij zich voor de buitenwereld gedroeg als een ex-moslim en intussen in dm’s ex-moslims bedreigde, met name vrouwen:

[ x ]
You are on too something.
Ik geloof i.i.g. nog geen barst van het nu getoonde verhaal.
Vakman pur sang
pi_215947015
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:27 schreef Bluesdude het volgende:
Hmm, 90 procent jonge vrouwen tussen de 18 en 30 die hem benaderen...

Wat zal er nou voor voordeel voor hem aankleven...?
pi_215947019
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

Natuurlijk.
Kerstmarkt/moskee potatoe potatoo
Vakman pur sang
pi_215947043
Waar is mijn reactie? Ik had een heel verhaal getypt.
pindazakje
pi_215947046
Het zijn altijd dezelfde mensen/accounts die fake news verspreiden. Dit zagen we ook op grote schaal toen met de stabbing in Engeland eerder dit jaar.

Rechts extremistische shit show Visegrad :B

Dit is overigens een desinformatie deskundige

twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 21 december 2024 @ 19:40:45 #34
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215947048
quote:

[ x ]
Mild shock

Zal wel weer openbaar worden waarna het stilvalt in de media
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215947051
quote:

[ x ]
Vanochtend al zag ik dit op een Duits kanaal:

Daar werd ook al op zijn weirde gedrag op Twitter gewezen, en dat hij zich daar steeds meer ontwikkelde tot iemand die radicaliseerde en wraak tegen Duitsland aankondigde. Maar dan blijkbaar juist als iemand die vond dat Duitsland teveel immigranten binnenhaalde?

Veel is en blijft nog onduidelijk.
Behalve dan dat het op een zeer enge manier spookte in zijn hoofd.

Daarom is het denk ik raadzaam om het politieonderzoek verder af te wachten.
  zaterdag 21 december 2024 @ 19:41:36 #36
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215947059
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:40 schreef egayalS het volgende:
Het zijn altijd dezelfde mensen/accounts die fake news verspreiden. Dit zagen we ook op grote schaal toen met de stabbing in Engeland eerder dit jaar.

[ x ]
Ja alleen bleek het toen wel een moslim te zijn weken later

Dus waar kwam het fake news vandaan
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_215947070
quote:

[ x ]
:Z :Z :Z

Jij hebt het over extreem. Hilarisch.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215947073
quote:

[ x ]
Het zijn steeds dezelfde tweets die hier worden gelinkt.
pi_215947087
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
You are on too something.
Ik geloof i.i.g. nog geen barst van het nu getoonde verhaal.
Omdat het je niet uitkomt.
pi_215947104
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:43 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Omdat het je niet uitkomt.
Vertel nog eens wat over hoe smerig homo's zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215947108
Musk :')

twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 21 december 2024 @ 19:45:49 #42
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215947115
quote:
16s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:41 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja alleen bleek het toen wel een moslim te zijn weken later

Dus waar kwam het fake news vandaan
Ook in deze casus zijn er nog veel open eindjes en lijken er nog wel wat plot twists in petto de komende tijd.
  zaterdag 21 december 2024 @ 19:46:16 #43
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215947121
quote:

[ x ]
Dat hele X is een gedrocht van een platform. Altijd al geweest. Ik zal er nooit op gaan zitten zowel rechts als linksom niet.
pi_215947124
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:42 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Het zijn steeds dezelfde tweets die hier worden gelinkt.
Ja, en?
pi_215947125
quote:

[ x ]
Dus een ex-moslim die dat zegt over een andere ex-moslim gelooft men wel? ;)
pi_215947128
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:45 schreef egayalS het volgende:
Musk :')

[ x ]
Jij :')

En die ondertitel ook.

De enige reden dat je je conformeert naar het narratief van een 1400 jaar oud boek is omdat je als de dood bent voor de hel
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215947140
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:46 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ja, en?
Staat haaks op jouw claim. Waar zijn de tweets van de 'steeds meer vrouwen dan'?
  zaterdag 21 december 2024 @ 19:48:10 #48
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215947150
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:40 schreef Hyaenidae het volgende:
Waar is mijn reactie? Ik had een heel verhaal getypt.
Was het een fatsoenlijk verhaal? Of zat het vol met racistische bagger?
pi_215947162
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:48 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
:')

Harvest die religie en ras niet uit elkaar kan houden. _O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215947163
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:47 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Staat haaks op jouw claim. Waar zijn de tweets van de 'steeds meer vrouwen dan'?
Verstopt.
pi_215947168
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Vertel nog eens wat over hoe smerig homo's zijn.
Daarover kan jij als "Christen" jouw eigen bijbel beter over raadplegen https://www.biblestudytoo(...)about-homosexuality/

Leviticus 18:22 ~ You shall not lie with a male as with a woman; it is an abomination.

Leviticus 20:13 ~ If a man lies with a male as with a woman, both of them have committed an abomination; they shall surely be put to death; their blood is upon them.

Jude 1:7 ~ Just as Sodom and Gomorrah and the surrounding cities, which likewise indulged in sexual immorality and pursued unnatural desire, serve as an example by undergoing a punishment of eternal fire.
-Rabia Al-Basri
pi_215947171
quote:

[..]
Vanwege het kleurtje.

Laat het gevoel maar spreken, beredeneren is alleen voor linkse mensen
pi_215947173
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:49 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Verstopt.
We zijn bijna 24 uur verder.

Vind je pedoseksualiteit nog steeds alleen heel erg wanneer het nu gebeurd, omdat het vroeger zo normaal was
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 21 december 2024 @ 19:50:29 #54
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215947179
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Harvest die religie en ras niet uit elkaar kan houden. _O-
Jawel. Ik heb echter zijn post niet gelezen.
pi_215947183
quote:

[ x ]
De Southport dader is een moslim waarbij later een Al-Qaeda handleiding is gevonden.
pi_215947189
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 16:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Om dan vervolgens bij het volgende incident S-A te blamen wat een bananenrepubliek dat toch is

Maar wanneer het uitkomt kunnen we prima zaken doen met S-A. Dan kijken we gewoon even weg
Het is hun afval, gewoon terugsturen dan maar.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215947190
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:49 schreef egayalS het volgende:

[..]
Daarover kan jij als "Christen" jouw eigen bijbel beter over raadplegen https://www.biblestudytoo(...)about-homosexuality/

Leviticus 18:22 ~ You shall not lie with a male as with a woman; it is an abomination.

Leviticus 20:13 ~ If a man lies with a male as with a woman, both of them have committed an abomination; they shall surely be put to death; their blood is upon them.

Jude 1:7 ~ Just as Sodom and Gomorrah and the surrounding cities, which likewise indulged in sexual immorality and pursued unnatural desire, serve as an example by undergoing a punishment of eternal fire.
Je moet natuurlijk niet met vertalingen gaan werken maar het origineel raadplegen.
pi_215947201
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:51 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je moet natuurlijk niet met vertalingen gaan werken maar het origineel raadplegen.
Badumtss
-Rabia Al-Basri
pi_215947202
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:49 schreef egayalS het volgende:

[..]

I.t.t. tot jou, kan ik nog helder en rationeel nadenken en laat ik mijn ethische principes niet leiden door teksten uit de bronstijd.

Verder zou het raadzaam zijn om eens na te gaan hoe de Joodse bronnen over Sodom en Gomorra spreken. Vast een tip: dat gaat daar niet over homoseksuelen.

Maar toe, vertel ons eens. Wat vind jij van homoseksualiteit?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215947204
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:50 schreef RotatoR het volgende:

[..]
De Southport dader is een moslim waarbij later een Al-Qaeda handleiding is gevonden.
Volgens mij stond er "Ikea handleiding" in het artikel.
pi_215947206
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:47 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Dat schreef ik niet. Ik schreef dat ik het X-bericht van een bepaalde dame plausibel vond overkomen (al tekende ik er ook bij aan dat het speculatie was). En ik zei erna dat er meer mensen zijn die claimen een soortgelijke ervaring te hebben. Ik liet er nog twee zien. Ik zei niet dat het om steeds meer vrouwen ging.
pi_215947208
twitter
pi_215947213
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

Natuurlijk.
Fan van Wilders is een moslim.

Natuurlijk.

Dit is wat er gebeurt met extreem-rechts aan de macht. Aanslagen. Maar goed Breivik zal ook wel weer een moslim zijn.
pi_215947220
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:52 schreef Origami94 het volgende:

[..]

Natuurlijk.

Dit is wat er gebeurt met extreem-rechts aan de macht. Aanslagen. Maar goed Breivik zal ook wel weer een moslim zijn.
Blijf vooral wegkijken.

Uiteindelijk is ook IS een Westers, christelijk dingetje.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215947223
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:50 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Vanwege het kleurtje.

Vanwege het gedrag. Waarom meteen zo racistisch?
pi_215947226
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
origami is woke... die denken alleen maar in ras.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215947227
quote:

[..]
Geen enkel Abrahamitisch geloof spreekt met lof over homoseksualiteit. Welk origineel pakken we dan?
pi_215947228
quote:

[..]

Natuurlijk.

Ik zie dat je er weer als de kippen bij bent om guilt-by-association toe te passen. En ik maar denken dat je voor de NUANCE staat en gedegen onderzoek alvorens een conclusie te trekken.
  Forum Admin zaterdag 21 december 2024 @ 19:54:02 #69
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215947233
quote:

[..]

Natuurlijk.

Sinds wanneer is extreem rechts aan de macht in Duitsland?

De hersengymnastiek in dit topic is echt verbazend. _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_215947241
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Blijf vooral wegkijken.

Uiteindelijk is ook IS een Westers, christelijk dingetje.
pi_215947242
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:52 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Ja, dit zei ik gisteren dus al. Men was in de haast bij die aanslag in de UK ook te snel met roepen dat er geen terroristisch motief was, totdat ze opeens die handleiding vonden.
pi_215947248
quote:

[..]
Volgens mij stond er "Ikea handleiding" in het artikel.
Welk artikel? Niet in dit artikel:

quote:
The teenager accused of murdering three young girls in Southport has been charged with producing the poison ricin and possessing a military study of an al-Qaeda training manual.

https://www.bbc.com/news/articles/c05zpdq0lzgo
pi_215947251
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:53 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Geen enkel Abrahamitisch geloof spreekt met lof over homoseksualiteit. Welk origineel pakken we dan?
Hoe is je Hebreeuws?

En dat daargelaten, waarom zouden we 2000 jaar oude teksten moeten aanhouden om onze morele kaders te duiden?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215947252
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:46 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dus een ex-moslim die dat zegt over een andere ex-moslim gelooft men wel? ;)
Wat bedoel je? Ik weet niet wat “men” gelooft en wat het al dan niet zijn van een ex-moslim ermee te maken heeft. Ik heb het over mezelf en de ongerijmdheden in de feiten die naar buiten komen.
pi_215947253
Wat betreft terroristische "handleidingen", zo'n Al-Qaeda handleiding werkt vast ook prima als je christen bent of gewoon Karst T heet.
pi_215947258
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:54 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Wel mooi vermaak zo op de zaterdagavond. Hardop zitten lachen om sommige van deze posts.
pi_215947259
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:54 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik doelde op de PVV en dat de dader Wilders heeft gequote/gedeeld.
pi_215947267
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wat betreft terroristische "handleidingen", zo'n Al-Qaeda handleiding werkt vast ook prima als je christen bent of gewoon Karst T heet.
Vals. Dat maakt je meteen een moslim.
pi_215947270
quote:
En zou je mij al die 'stop christofobie' campagnes kunnen aanduiden?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215947276
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Omdat je stelt dat iemand uit SA zich niet verwesterd kan opstellen. En op basis van je vorige posts op dit forum.
pi_215947277
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:55 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Ome geert had deze vent ook liever buiten de eu gehouden denk ik zo
pi_215947279
quote:

[..]
Hij heeft ook Elon geretweet

ELON IS DE AANSTICHTER VAN AL DIT KWAAD

ELON MOET DE GEVANGENIS IN

ELON IS EXTREEM RECHTS

ELON IS EEN NAZI

#hersengymnastiekmetorigami94

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2024 19:57:17 ]
pi_215947282
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:56 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Vals. Dat maakt je meteen een moslim.
Kun je nog antwoord geven?

Waarom is pedoseksualiteit nu een gruwel, maar minder erg wanneer het vroeger gebeurde?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215947293
quote:
De welbekende false balance drogreden 🥱

Een aanslag van 25 jaar geleden erbij moeten halen als argument tegen de eindeloze lijst van moslimterreur.
  Forum Admin zaterdag 21 december 2024 @ 19:58:06 #85
pi_215947295
quote:

[..]
Dat is nog steeds een non sequitur.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_215947297
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En zou je mij al die 'stop christofobie' campagnes kunnen aanduiden?
Niet mee bezig.

Ik ben tegen alle geloven, het wordt gewoon gebruikt als machtsmiddel tegenover mensen die niet om kunnen gaan met het eindige van de dood.
pi_215947299
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
origami is woke... die denken alleen maar in ras.
Ik leg nota bene uit waarom ik het zeg en daar kwam afkomst niet in voor. Zo’n reactie van @Origami94 vind ik ronduit kwaadaardig.
pi_215947300
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:48 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
In mijn ogen was het een fatsoenlijk verhaal, hooguit offtopic. Iemand had erover dat iemand het woord neger had gebruikt. Waarop ik aangaf dat dat nog niet zo lang geleden een normaal woord is maar kapot gecancelled is door de woke gemeenschap. En verder voorbeelden van dingen die in mijn jeugd hele normaal waren en nu allemaal niet meer mogen. We mogen gewoon steeds minder op allerlei vlakken, iedereen lijkt dat gewoon te pikken.
pindazakje
pi_215947301
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:58 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Niet mee bezig.

Ik ben tegen alle geloven, het wordt gewoon gebruikt als machtsmiddel voor mensen die niet om kunnen gaan met de dood.
Ja, maar ach wat zijn we sensitief wanneer het de islam betreft.

Nog in dit topic loopt Servieskast haar homohaat en bagatellisering van pedofilie ("vroeger deed iedereen het") te verkondigen, maar ze is moslima, dus liken we al haar posts die gaan over die afschuwelijke discriminatie (in haar woorden 'racisme') van islam-adepten.

Echt, houd toch op met dat eeuwige wegkijken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215947306
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:56 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Omdat je stelt dat iemand uit SA zich niet verwesterd kan opstellen. En op basis van je vorige posts op dit forum.
Dat stelde ik niet. Dat stel jij nu.
pi_215947310
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, maar er heeft ook een keer een blanke autochtoon een aanslag gepleegd!
pi_215947319
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:58 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
In mijn ogen was het een fatsoenlijk verhaal, hooguit offtopic. Iemand had erover dat iemand het woord neger had gebruikt. Waarop ik aangaf dat dat nog niet zo lang geleden een normaal woord is maar kapot gecancelled is door de woke gemeenschap. En verder voorbeelden van dingen die in mijn jeugd hele normaal waren en nu allemaal niet meer mogen. We mogen gewoon steeds minder op allerlei vlakken, iedereen lijkt dat gewoon te pikken.
Jeetje. Vooruitgang.
pi_215947325
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Hij heeft ook Elon geretweet

ELON IS EXTREEM RECHTS

ELON IS EEN NAZI

#hersengymnastiekmetorigami94
Ja Elon is extreem-rechts als je investeert en een man steunt die veroordeeld is, verdacht wordt van een coup en van fraude.

Bush jr lijkt een engel met dit soort gasten aan de macht. Onterecht overigens.
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:00:47 #94
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215947333
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:40 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Vanochtend al zag ik dit op een Duits kanaal:

Daar werd ook al op zijn weirde gedrag op Twitter gewezen, en dat hij zich daar steeds meer ontwikkelde tot iemand die radicaliseerde en wraak tegen Duitsland aankondigde. Maar dan blijkbaar juist als iemand die vond dat Duitsland teveel immigranten binnenhaalde?

Typisch AfD-achtig typetje dus. Reichsburger...
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  Forum Admin zaterdag 21 december 2024 @ 20:00:53 #95
pi_215947334
quote:

[..]
Ja sorry je reactie was prima maar waar je op reageerde niet

We gaan anderen niet aanduiden als huisneger. Koekoek zeg.
pi_215947339
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:00 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215947341
Deze Mirko heeft op zijn minst zijn eerdere tweet rechtgezet. Alleen snapt hij niet dat deze aanslagpleger exact dezelfde haat ideologie heeft als hijzelf. Geldt ook veel fokkers die in deze topic post.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_215947342
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:53 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Ik de kerk preekt men in ieder geval niet om ze head first van een gebouw af te flikkeren, dat kun je van bepaalde moskeeen niet zeggen.
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:01:29 #99
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215947347
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja? Wat is er?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_215947351
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nog in dit topic loopt Servieskast haar homohaat en bagatellisering van pedofilie ("vroeger deed iedereen het") te verkondigen, maar ze is moslima, dus liken we al haar posts die gaan over die afschuwelijke discriminatie (in haar woorden 'racisme') van islam-adepten.

Echt, houd toch op met dat eeuwige wegkijken.
Selectief sensitief.

Dat bekt wel lekker.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:01:55 #101
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215947356
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:01 schreef egayalS het volgende:
Deze Mirko heeft op zijn minst zijn eerdere tweet rechtgezet. Alleen snapt hij niet dat deze aanslagpleger exact dezelfde haat ideologie heeft als hijzelf. Geldt ook veel fokkers die in deze topic post.

[ x ]
Jij die het over haat heeft.

Lachwekkend.

Vertel nog eens hoe de huiden van ongelovigen weer aangroeien, voor eeuwig, in de hel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215947359
Zijn de moslims al het grote slachtoffer of is dat nog te vroeg?
pi_215947363
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik zie dat je er weer als de kippen bij bent om guilt-by-association toe te passen. En ik maar denken dat je voor de NUANCE staat en gedegen onderzoek alvorens een conclusie te trekken.
Welnee joh, heb je die mafkees nog steeds niet door dan?
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:02:33 #104
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215947368
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:01 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ja? Wat is er?
Gewoon, onderhand voorspelbaar...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:02:44 #105
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215947373
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

ELON IS EXTREEM RECHTS

ELON IS EEN NAZI
Al deze dingen zijn overigens waar.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_215947376
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:59 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ja, maar er heeft ook een keer een blanke autochtoon een aanslag gepleegd!
Het is maar net waar je kijkt en in welke periode.

We hebben de RAF gehad, de IRA en ook nog wel een aantal kleine groeperingen en eenlingen.
Momenteel zijn islamitische landen qua aantal aanslagen het grootste slachtoffer van moslimextremisme.

Ik ben wel voor een verbod op religie en haat maar het zal moeilijk te handhaven zijn.
  Forum Admin zaterdag 21 december 2024 @ 20:02:59 #107
pi_215947377
Het persoonlijke gedoe mag ook achterwege blijven
pi_215947380
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:01 schreef egayalS het volgende:
Deze Mirko heeft op zijn minst zijn eerdere tweet rechtgezet. Alleen snapt hij niet dat deze aanslagpleger exact dezelfde haat ideologie heeft als hijzelf.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat het stiekem wel oke is om een hele ideologie verantwoordelijk te houden voor de extremistische uitwassen daarvan (zoals jij nu doet).
pi_215947381
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:02 schreef Nober het volgende:
Zijn de moslims al het grote slachtoffer of is dat nog te vroeg?
twitter
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:03:22 #110
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215947382
quote:
In mijn ogen was het een fatsoenlijk verhaal,
Uhu....

quote:
emand had erover dat iemand het woord neger had gebruikt. Waarop ik aangaf dat dat nog niet zo lang geleden een normaal woord is maar kapot gecancelled is door de woke gemeenschap. En verder voorbeelden van dingen die in mijn jeugd hele normaal waren en nu allemaal niet meer mogen. We mogen gewoon steeds minder op allerlei vlakken, iedereen lijkt dat gewoon te pikken.
Kan misschien zijn dat de post waarop je reageerde werd verwijderd. Dan gaat de jouwe ook weg.
  Forum Admin zaterdag 21 december 2024 @ 20:03:36 #111
pi_215947386
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:02 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Al deze dingen zijn overigens waar.
Het gemak waarmee tegenwoordig ergens het labeltje nazi op geplakt wordt is ook schrikbarend hoor.

Dit is de vs niet
pi_215947388
twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:03:59 #113
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215947393
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Gewoon, onderhand voorspelbaar...
Wat?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  Forum Admin zaterdag 21 december 2024 @ 20:04:42 #114
pi_215947406
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:03 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
Dat zie je wel vaker met converten, die slaan helemaal door.
pi_215947409
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:01 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik de kerk preekt men in ieder geval niet om ze head first van een gebouw af te flikkeren, dat kun je van bepaalde moskeeen niet zeggen.
In de kerk misschien niet maar de bijbel is nu ook niet echt een "boek van vrede" ;)

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Bible_and_violence
pi_215947412
quote:

[..]
Ik zou het erop houden dat het een volkomen geschift persoon is, wellicht zelfs een split personality.
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:05:15 #117
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215947415
quote:
[ x ]
Proest.

De islam staat inderdaad bekend vanwege haar hoge tolerantie voor andersdenkenden, vrouwen en homoseksuelen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215947418
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:02 schreef TheFreshPrince het volgende:

Ik ben wel voor een verbod op religie en haat maar het zal moeilijk te handhaven zijn.
Een verbod op religie? Je wil dat de overheid bepaalt waar we wel en niet in mogen geloven? Mijn hemel.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind religie idioot. Maar ik vind gedachtepolitie ook idioot.
pi_215947419
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:02 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Het is maar net waar je kijkt en in welke periode.

De hebben de RAF gehad, de IRA en ook nog wel een aantal kleine groeperingen en eenlingen.
Momenteel zijn islamitische landen qua aantal aanslagen het grootste slachtoffer van moslimextremisme.

Nog meer drogredenen om je eerste drogreden te onderbouwen.

Ik denk dat we er meer aan hebben als we eens gaan stoppen met het massaal verwelkomen van migranten uit tribale barbaarse moslimculturen.
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:06:00 #120
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215947426
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:05 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik zou het erop houden dat het een volkomen geschift persoon is, wellicht zelfs een split personality.
Geschift persoon sowieso, anders pleeg je niet zo'n achterlijke aanslag.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_215947434
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Een verbod op religie? Je wil dat de overheid bepaalt waar we wel en niet in mogen geloven? Mijn hemel.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind religie idioot. Maar ik vind gedachtepolitie ook idioot.
Daarom is het ook niet te handhaven.

Maar er komt veel ellende voort uit religie (en de bijkomende "ideologie") op deze ronde bol.
pi_215947448
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:01 schreef Hathor het volgende:

[..]
Die kerken zullen er vast zijn.
pi_215947450
quote:

[..]
Dat is ook zo, hij koos geen moskee gangers, maar koos juist christenen op een kerstmarkt
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:07:47 #124
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215947457
quote:
[ x ]
Dit
pi_215947462
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:06 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Geschift persoon sowieso, anders pleeg je niet zo'n achterlijke aanslag.
Het is zijn motivatie in combinatie met zijn doelwit waar ik geen vinger op kan leggen.

Niemand niet denk ik.
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:08:28 #126
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215947468
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:07 schreef StarTrek het volgende:

[..]
Dat is ook zo, hij koos geen moskee gangers, maar koos juist christenen op een kerstmarkt
Breivik koos ook niet voor migranten maar voor voornamelijk autochtone Noorse kinderen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:09:12 #127
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215947483
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:07 schreef StarTrek het volgende:

[..]
Kerst wordt al heel lang niet gevierd door alleen christenen. Menig Duitser of Nederlander zal de reden waarom we kerstmis vieren niet eens weten.
pi_215947495
quote:

[..]
Hij had een verblijfsstatus.
Dat is al wat ik vernomen heb.

Verder smaakt het hele verhaal tot nog toe als een bord Kartoffeln mit Fattoush Salat.
Geen Schokolade van te maken.
pi_215947499
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:06 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Daarom is het ook niet te handhaven.

Maar er komt veel ellende voort uit religie (en de bijkomende "ideologie") op deze ronde bol.
Wat mensen persoonlijk vinden, moeten ze zelf weten. Als anderen eronder lijden, dan zijn er al wetten om die mensen daar verantwoordelijk voor te houden.

Intolerantie bestrijd je niet met intolerantie.
pi_215947514
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:09 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Kerst wordt al heel lang niet gevierd door alleen christenen. Menig Duitser of Nederlander zal de reden waarom we kerstmis vieren niet eens weten.
We vieren Kerstmis met een markt.
Om de geboorte van Jezus Kapitalismus te herdenken.
pi_215947515
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:09 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Laatst gevraagd: voor de gezelligheid.
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:11:46 #132
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215947523
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:11 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Laatst gevraagd: voor de gezelligheid.
Ga je nog antwoord geven?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215947547
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:08 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Breivik koos ook niet voor migranten maar voor voornamelijk autochtone Noorse kinderen.
Je vergeet daar één feit bij te vermelden: het ging om een zomerkamp van de jongerenafdeling van de Arbeiderspartij.
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:13:06 #134
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215947551
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Los van het feit dat het een idiote opmerking is, net zoals gisteren uitspraken werden gedaan om alle arabieren te deporteren, is het in de praktijk ook niet te doen. Je kunt slechts als een of andere gestapo deuren in trappen om te kijken of er ergens een perzisch tapijt op de vloer ligt.
pi_215947553
quote:

[..]
Ja maar dat betwist ik ook niet. Er is niemand die zal zeggen dat Breivik niet heeft gehandeld uit rechtse idealen. Het motief was duidelijker; linkse jeugd die later belangrijke posities innemen in de politiek

Bij Breivik is het niet twijfelachtig, bij dit persoon wel
pi_215947561
Dit soort acties ga je nooit tegenhouden als iemand niet op de radar staat.

Het lukt ze al niet eens om zulke acties te voorkomen als ze wel onder de radar staan.
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:14:08 #137
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215947569
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:10 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Hij had een verblijfsstatus.
Dat is al wat ik vernomen heb.

Verder smaakt het hele verhaal tot nog toe als een bord Kartoffeln mit Fattoush Salat.
Geen Schokolade van te maken.
Zoals ik al schreef, hij komt over als een Bat Ye'or aanhanger.

Reichsburger zijn lieden van de rechterflank AfD (waaronder nogal wat prominenten) die de legaliteit huidige Duitse staat en haar vertegenwoordiging niet erkennen en grootschalig aanslagen en ontvoeringen hadden voorbereid om chaos te creeren en Duitsland in een burgeroorlog te storten.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_215947573
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:11 schreef Toby56 het volgende:

[..]
We vieren Kerstmis met een markt.
Om de geboorte van Jezus Kapitalismus te herdenken.
En daarom gaan we 2e paasdag massaal naar de meubelboulevards, om te vieren dat David een timmerman was.
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:14:47 #139
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215947576
Ja lieve mensen... Reichsbürger, dat is de echte bedreiging voor Duitsland.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215947581
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:13 schreef OmniRocket het volgende:
Dit soort acties ga je nooit tegenhouden als iemand niet op de radar staat.

Het lukt ze al niet eens om zulke acties te voorkomen als ze wel onder de radar staan.
Een probleem lijkt te zijn dat hij op de radar had kunnen staan, gezien de diverse waarschuwingen aan Duitse autoriteiten.
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:15:33 #141
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215947591
quote:

[..]
Ja dat was op een jongeren zomerkamp van een linkse politieke partij. Dit was gewoon een random kerstmarkt.

Enige motief dat je kunt bedenken is dat hij gedacht heeft. Als ik als niet-westerse migrant nou gewoon weer een aanslag pleeg dan speel ik AfD, mein partij in de kaart. Wat ook zo is AfD zal meer stemmen krijgen door deze actie. Doordat weer een niet-westerse migrant een aanslag pleegt. De migrantem stroom die Duitsland/Europa overspoelt heeft en onveiliger heeft gemaakt.
pi_215947599
quote:

[..]
Al mijn toekomstige aanslagen zijn in naam van links en Origami94 mijn held(in).
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:16:22 #143
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215947604
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:13 schreef StarTrek het volgende:

[..]
Ja maar dat betwist ik ook niet. Er is niemand die zal zeggen dat Breivik niet heeft gehandeld uit rechtse idealen. Het motief was duidelijker; linkse jeugd die later belangrijke posities innemen in de politiek

Bij Breivik is het niet twijfelachtig, bij dit persoon wel
Deze man trekt het een stap meer door: de vertegenwoordiging van Duitse staat is misdadig, het volk is als uiteindelijk soeverein hiervoor verantwoordelijk omdat zij heult met het Saoedische regime en helpt Europa islamitisch te maken, ergo aanslagen zijn gerechtvaardigd.

Dat valt ook vrij letterlijk uit zijn social media posts op te maken en hierin verschilt hij uiteindelijk niet zoveel van de rechterflank AfD.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_215947626
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:14 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
En daarom gaan we 2e paasdag massaal naar de meubelboulevards, om te vieren dat David een timmerman was.
David was een harpist.
Jozef was een timmerman.
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:19:20 #145
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215947651
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:17 schreef Toby56 het volgende:

[..]
David was een harpist.
Jozef was een timmerman.
Je mokkel bezwangerd door het opperwezen en zelf ben je nog maagd. Jozef is de uitvinder van de cuckstoel en de NS is hem eeuwig dankbaar.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:19:56 #146
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215947658
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Reichsburger pleegt aanslag.
Etto is geïrriteerd dat het geen moslim is want wil op islam bashen.
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:20:09 #147
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215947664
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:19 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Je mokkel bezwangerd door het opperwezen en zelf ben je nog maagd. Jozef is de uitvinder van de cuckstoel en de NS is hem eeuwig dankbaar.
Wel een goede actrice die Maria dat je dat met een uitgestreken gezicht weet te verkopen aan je man.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215947665
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:17 schreef Toby56 het volgende:

[..]
David was een harpist.
Jozef was een timmerman.
Hè verdorie, toch niet goed opgelet op zondagsschool :@
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:20:34 #149
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215947672
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik zou me eens een beetje inlezen wat die hebben geprobeerd.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:20:57 #150
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215947678
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Reichsburger pleegt aanslag.
Etto is geïrriteerd dat het geen moslim is want wil op islam bashen.
Flikker toch op.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215947692
Fyi

Islam is een religie. Geen etniciteit.

Iemand is moslim als hij/zij gelooft in 1 God en dat Mohammed zijn gezant is.

Als iemand niet gelooft in hierboven genoemde is hij geen moslim.

twitter
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:21:54 #152
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215947693
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Flikker toch op.
Flikker zelf op met je off topic gelul.
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:21:56 #153
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215947694
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:19 schreef -XOR- het volgende:

[..]
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:22:40 #154
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215947702
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:21 schreef egayalS het volgende:
Fyi

[ x ]
'Judafying'...

Je bent zo voorspelbaar.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215947705
quote:

[..]
Dat 'verwesterde' verbaasde mij. Ik twijfel niet aan zijn anti-islam houding en als helemaal niet als je zijn berichten leest over de politie of over linkse en rechtse politici dan is wel duidelijk dat zijn islam standpunt zijn leven beheerst. Of bedoel jij iets anders?
pi_215947714
pi_215947726
quote:
Soort zoekt soort
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:24:48 #158
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215947735
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:21 schreef egayalS het volgende:
Fyi

[ x ]

Lale Gul vind ik anders een behoorlijk westerse dame geworden _O_
pi_215947747
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:22 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dat 'verwesterde' verbaasde mij. Ik twijfel niet aan zijn anti-islam houding en als helemaal niet als je zijn berichten leest over de politie of over linkse en rechtse politici dan is wel duidelijk dat zijn islam standpunt zijn leven beheerst. Of bedoel jij iets anders?
Is natuurlijk ook onzin dat hij verwesterd zou zijn. Of hij nou een moslim is die niet-moslims haat, of andersom.

Mensen die westerse normen en waarden volgen doen niet aan aanslagen.
pi_215947758
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:20 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wel een goede actrice die Maria dat je dat met een uitgestreken gezicht weet te verkopen aan je man.

De op 1 na beste Bijbelverfilming ooit, na Monty Python's Life of Brian.
Gemaakt door een homoseksuele communist (Pier Paolo Pasolini, Il Vangelo secondo Matteo).
pi_215947767
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:25 schreef probeer het volgende:

[..]
Is natuurlijk ook onzin dat hij verwesterd zou zijn. Of hij nou een moslim is die niet-moslims haat, of andersom.

Wel als ze Aziatisch normen volgen ofzo?
pi_215947785
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:26 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Dat zijn jouw woorden.
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:27:57 #163
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215947795
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:26 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Wie weet.

Vertel nog wat over hoe kinderen misbruiken nu heel erg is, maar vroeger niet, omdat dat normaal was.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215947802
quote:

[..]

De beste post tot nu toe in deze topicreeks.
pi_215947877
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:30 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Ben een vrouw, is het dan minder erg?
Nee en kap met dat offtopic onzin.
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:32:18 #166
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215947898
quote:

[..]

Mwah, ook westerlingen hebben natuurlijk aanslagen gepleegd, zie de IRA, ETA, RaRa, Italie in de jaren '70, Bende van Nijvel, Volkert, etc.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:32:56 #167
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215947920
Is ook nog een racistische post.
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:33:16 #168
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215947928
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:32 schreef Harvest89 het volgende:
Is ook nog een racistische post.
alles is racistisch Harvest..
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:33:36 #169
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215947936
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
alles is racistisch Harvest..
Nee niet alles. Die post van -river-
pi_215947937
Met "iemand met dit profiel" bedoelt Duk, "iemand met dezelfde ideologie als ik".

In zijn wereldbeeld is het namelijk heel normaal dat een moslim een aanslag pleegt, maar iemand die dezelfde profiel heeft als hijzelf, moet wel stapelgek zijn.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_215947968
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:32 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Mwah, ook westerlingen hebben natuurlijk aanslagen gepleegd, zie de IRA, ETA, Italie in de jaren '70, Bende van Nijvel, Volkert, etc.
Absoluut.

Maar dat heeft weinig met westerse normen en waarden te maken.

En verwestering is het proces waarin men westerse gewoonten, cultuur, normen en waarden aanneemt.

Volkert overschreed met zijn aanslag de alhier geldende normen.
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:35:56 #172
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215947983
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:33 schreef egayalS het volgende:
Met "iemand met dit profiel" bedoelt Duk, "iemand met dezelfde ideologie als ik".

In zijn wereldbeeld is het namelijk heel normaal dat een moslim een aanslag pleegt, maar iemand die dezelfde profiel heeft als hijzelf, moet wel stapelgek zijn.

[ x ]
Jouw ideologie zegt dat er een god is die zijn eigen schepsels zo intens haat dat hij ze voor eeuwig laat martelen.

Geef mij dan maar Duk...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215948037
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:33 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee niet alles. Die post van -river-
Gemakkelijk he, meteen de racisme kaart trekken.
pi_215948095
Man man man, kennelijk konden ze toch niet wachten tot het eerder aangekondigde protest van maandag.
Op andere plekken in de stad worden wel gewoon eerst de slachtoffers herdacht..

“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_215948106
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Jouw ideologie zegt dat er een god is die zijn eigen schepsels zo intens haat dat hij ze voor eeuwig laat martelen.

Geef mij dan maar Duk...
Ik krijg een P.C. Hooftpijn Maartje 't Hart déja vu:

"Zo is god, de god van de Heidelbergse Catechismus, de god die mensen zo intens haat dat hij keelkanker voor ze heeft uitgevonden."
(Uit Een vlucht regenwulpen.)
pi_215948108
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:35 schreef probeer het volgende:

[..]
Absoluut.

Maar dat heeft weinig met westerse normen en waarden te maken.

En verwestering is het proces waarin men westerse gewoonten, cultuur, normen en waarden aanneemt.

Volkert overschreed met zijn aanslag de alhier geldende normen.
Wat zijn die normen precies?
pi_215948117
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:41 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Even Maxima bellen.
pi_215948133
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:42 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Even Maxima bellen.
Hij was een beetje dom zei ze.
pi_215948143
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:41 schreef KinKiJan het volgende:
Man man man, kennelijk konden ze toch niet wachten tot het eerder aangekondigde protest van maandag.
Op andere plekken in de stad worden wel gewoon eerst de slachtoffers herdacht..

[ afbeelding ]
Meteen vastzetten en pas na alle feestdagen vrijlaten.
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:43:43 #180
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215948148
quote:

[..]
Van kinderen afblijven... of het nu 1000 jaar geleden is of 2024.

Wat vind jij?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:44:34 #181
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215948167
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:38 schreef -river- het volgende:

[..]
Gemakkelijk he, meteen de racisme kaart trekken.
Dat was hier inderdaad wel makkelijk ja.
pi_215948174
quote:

[..]
'Geen aanslagen plegen' is er iig een van.
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:46:51 #183
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215948199
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Van kinderen afblijven
Niet om lullig te doen, maar daar maken veel westerlingen zich schuldig aan Etto.
Er zullen betere voorbeelden zijn.
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:47:31 #184
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215948211
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:46 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Niet om lullig te doen, maar daar maken veel westerlingen zich schuldig aan Etto.
Er zullen betere voorbeelden zijn.
En raad eens waar op de wereld daar strenge wetten voor zijn opgesteld, en waar niet?

Beetje beter je woke-best doen.

Verder heb je kennelijk zoals gewoonlijk selectief gelezen; mevrouw Servieskast maakt namelijk het onderscheid. Pedofilie is nu heel erg, maar vroeger was het normaal.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:47:40 #185
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215948214
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:35 schreef probeer het volgende:

[..]
Absoluut.

Maar dat heeft geen zak met westerse normen en waarden te maken.

En verwestering is toch echt een proces waarin men westerse gewoonten, cultuur, normen en waarden aanneemt.
Mwah, de aanslagen van de meeste van de genoemde groepen konden best op een niet non-significant draagvlak rekenen. Bovendien is aanslagen plegen ook in het Midden-Oosten veelal ongewenst.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_215948244
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:44 schreef probeer het volgende:

[..]
'Geen aanslagen plegen' is er iig een van.
Gelijk heb je. Ik heb van huis uit meegekregen om 1 keer per maand een aanslag te plegen.
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:50:47 #187
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215948265
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En raad eens waar op de wereld daar strenge wetten voor zijn opgesteld, en waar niet?

Beetje beter je woke-best doen.

Verder heb je kennelijk zoals gewoonlijk selectief gelezen; mevrouw Servieskast maakt namelijk het onderscheid. Pedofilie is nu heel erg, maar vroeger was het normaal.
Strenge wetten, lol.
Taakstraffen en heel misschien een celstrafje van een paar maanden.

Niet dat dat heel slecht is trouwens. Tweede kansen en redemptie zijn belangrijk in het strafrecht. Misschien is dat een beter voorbeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harvest89 op 21-12-2024 20:59:39 ]
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:51:08 #188
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215948270
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Strenge wetten, lol.

Niet dat dat heel slecht is trouwens. Tweede kansen en redemptie zijn belangrijk in het strafrecht. Misschien is dat een beter voorbeeld.
:O
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215948296
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Strenge wetten, lol.

Super strenge wetten. Enkele weken cel. Wow
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:54:56 #190
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215948331
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:53 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Super strenge wetten. Enkele weken cel. Wow
Ach, als het duizenden jaren geleden is, is het zelfs 'normaal'.

Hypocriet, dat ben je
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215948339
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:47 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Mwah, de aanslagen van de meeste van de genoemde groepen konden best op een niet non-significant draagvlak rekenen. Bovendien is aanslagen plegen ook in het Midden-Oosten veelal ongewenst.
Dat lijkt me wel logisch.
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:56:48 #192
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215948353
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
zoals gewoonlijk selectief gelezen; mevrouw Servieskast maakt namelijk het onderscheid. Pedofilie is nu heel erg, maar vroeger was het normaal.
Dat is natuurlijk ziek maar het zou best waar kunnen zijn. De oude Grieken hadden seks met dieren en kinderen.
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:57:21 #193
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215948362
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk ziek maar het zou best waar kunnen zijn. De oude Grieken hadden seks met dieren en kinderen.
Ja, nee.

Zou Plato er nog eens op na slaan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:59:17 #194
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215948396
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, nee.

Zou Plato er nog eens op na slaan.
Ik ga geen dikke boeken over Plato lezen, ik heb echt betere dingen te doen. Ik lees gewoon online korte samenvattingen.
  zaterdag 21 december 2024 @ 20:59:44 #195
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215948401
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:59 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik ga geen dikke boeken over Plato lezen, ik heb echt betere dingen te doen. Ik lees gewoon online korte samenvattingen.
uhm ja, dat was wel duidelijk
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 21 december 2024 @ 21:04:24 #196
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_215948488
houd ANDERHALVE METER afstand
pi_215948571
quote:
Hahahaha.
pi_215948577
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:32 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Mwah, ook westerlingen hebben natuurlijk aanslagen gepleegd, zie de IRA, ETA, RaRa, Italie in de jaren '70, Bende van Nijvel, Volkert, etc.
Jaja.

En uit naam van welke gewelddadige ideologie(n) werden deze aanslagen gepleegd?

Let wel; je mag enkel en alleen een ideologie noemen waarvan men in het algemeen zegt; ''daar moet je respect voor hebben''.
pi_215948609
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 december 2024 21:08 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Jaja.

En uit naam van welke gewelddadige ideologie(n) werden deze aanslagen gepleegd?

Let wel; je mag enkel en alleen een ideologie noemen waarvan men in het algemeen zegt; ''daar moet je respect voor hebben''.
Seks. Geld. Macht.
  zaterdag 21 december 2024 @ 21:14:45 #200
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_215948712
Na de bomaanslagen in oa Parijs en Brussel, waarbij TATP (acetonperoxide, gemaakt door aceton te reageren met waterstofperoxide met zoutzuur als katalysator) als explosief gebruikt werd, kon je (in België) jarenlang geen zuivere aceton meer vinden bij de bouwmarkt, eerst was er een versie met een sterke afwijkende geur, daarna een lichtgeel getinte versie. Ik vermoedde toen dat men additieven had toegevoegd om het maken van TATP ermee moeilijker of gevaarlijker te maken.

Nadien was er een periode waarin de aceton wel steeds zuiver was (minstens tot augustus 2023, de laatste keer dat ik aceton had gekocht). Maar dat is nu niet meer het geval, vorige week een fles gekocht en die heeft weer een lichtgele tint. Benieuwd hoe lang dat zal duren.
are we infinite or am I alone
pi_215948715
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
uhm ja, dat was wel duidelijk
Ik twijfel nog over het stukje waar 'lees' staat.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215948772
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 21:10 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Seks. Geld. Macht.
Whahahaha
pi_215948938
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 december 2024 21:17 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Whahahaha
Doen alsof religie het kwaad is. Kom zeg.
pi_215948967
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 21:23 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Doen alsof religie het kwaad is. Kom zeg.
Zeg ik ook niet. :D
  zaterdag 21 december 2024 @ 21:28:26 #205
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_215949039
Terwijl in de kathedraal de herdenkingsdienst bezig was, vond er even verderop in Maagdenburg een protest plaats. Enkele honderden aanhangers van radicaal-rechts marcheerden door het centrum van de stad.

Volgens het blad Bild namen zo'n zevenhonderd mensen deel aan de protestmars. Sommigen van hen waren gemaskerd en gedroegen zich agressief. Ze riepen onder meer dat ze de Duitse steden en dorpen "moeten terugveroveren" en schreeuwden woorden als "deportatie".

De politie hield de demonstranten in de gaten en greep in bij een incident. Zeker één persoon werd afgevoerd. Het is nog niet bekend waarom dat gebeurde. Even later werd de demonstratie beëindigd.

De lokale Wildersfans liepen een steunmars voor hun geestverwant die gisteren honderden mensen verwondde en meerdere mensen doodde bij een terroristische aanslag. Stijlvol. Morgen lekker met de hele gang op bedevaartsoord naar de cel van Breivik.
  zaterdag 21 december 2024 @ 21:29:15 #206
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_215949057
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 21:14 schreef crystal_meth het volgende:
Na de bomaanslagen in oa Parijs en Brussel, waarbij TATP (acetonperoxide, gemaakt door aceton te reageren met waterstofperoxide met zoutzuur als katalysator) als explosief gebruikt werd, kon je (in België) jarenlang geen zuivere aceton meer vinden bij de bouwmarkt, eerst was er een versie met een sterke afwijkende geur, daarna een lichtgeel getinte versie. Ik vermoedde toen dat men additieven had toegevoegd om het maken van TATP ermee moeilijker of gevaarlijker te maken.

Nadien was er een periode waarin de aceton wel steeds zuiver was (minstens tot augustus 2023, de laatste keer dat ik aceton had gekocht). Maar dat is nu niet meer het geval, vorige week een fles gekocht en die heeft weer een lichtgele tint. Benieuwd hoe lang dat zal duren.
Jij staat 100% op een of andere watchlist
  Miss 200.000.000! zaterdag 21 december 2024 @ 21:32:50 #207
367000 roos94
pi_215949155
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 21:30 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Polen haten toch sowieso alles wat niet lijkbleek en hetero cisgender is?
pi_215949271
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:47 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Mwah, de aanslagen van de meeste van de genoemde groepen konden best op een niet non-significant draagvlak rekenen.
Fair point.

quote:
Bovendien is aanslagen plegen ook in het Midden-Oosten veelal ongewenst.
Dat spreek ik ook geenszins tegen.

Ik snapte die 'hij zou verwesterd zijn' gewoon niet. Zeker niet wanneer hij zo'n hekel aan Duitsland lijkt te hebben.
pi_215949337
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 21:32 schreef roos94 het volgende:

[..]
  zaterdag 21 december 2024 @ 21:39:53 #210
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_215949346
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 21:32 schreef roos94 het volgende:

[..]
Damn. Heb ik misschien Poolse voorouders.
  zaterdag 21 december 2024 @ 21:43:07 #211
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_215949436
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:50 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Vanwege het kleurtje.

Dat is heel aardig van je dat je zelf dat inzicht hebt :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Forum Admin zaterdag 21 december 2024 @ 21:43:39 #212
pi_215949445
Dit gaat helemaal nergens meer over. Morgen een nieuwe kans, voor we weer een nacht vol dronken persoonlijke aanvallen en andere achterlijkheden hebben om op te ruimen.

Kijk elkaar maar aan.
  Forum Admin zondag 22 december 2024 @ 08:26:45 #213
pi_215952542
Open
  zondag 22 december 2024 @ 08:30:15 #214
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215952550
quote:
[ x ]
Zo’n post zal door sommigen ongetwijfeld als racistisch worden gezien. Iets wat trouwens meer over hén zegt.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_215952561
Ik ben liever racist dan dat ik mijn gezin laat doodrijden op een kerstmarkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheoddDutchGuy op 22-12-2024 08:39:49 ]
pi_215952566
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 08:30 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Zo’n post zal door sommigen ongetwijfeld als racistisch worden gezien. Iets wat trouwens meer over hén zegt.
In plaats van gelijk over anderen beginnen, zou het wellicht aardig zijn als je eerst vertelt hoe jij dit bericht zou willen duiden?
  zondag 22 december 2024 @ 08:37:47 #217
182233 thedeedster
pi_215952579
quote:
5s.gif Op zondag 22 december 2024 08:35 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
In plaats van gelijk over anderen beginnen, zou het wellicht aardig zijn als je eerst vertelt hoe jij dit bericht zou willen duiden?
Nou, dan maar níet aardig.

Edit; het is gewoon in deze draad al te lezen!
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 22 december 2024 @ 08:38:59 #218
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_215952584
quote:
De lokale Wildersfans liepen een steunmars voor hun geestverwant die gisteren honderden mensen verwondde en meerdere mensen doodde bij een terroristische aanslag. Stijlvol. Morgen lekker met de hele gang op bedevaartsoord naar de cel van Breivik.
Volgens mij heb je niet helemaal door wat deze mensen hun gedachtengoed is.

En nee, die lopen daar niet als "steunmars voor de Saudie Arabische ex moslim"

....
pi_215952585
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 08:37 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Nou, dan maar níet aardig.
Ok, je bent hier dus puur om op de man te spelen? Inhoud zit er niet in?
pi_215952597
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 08:38 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Volgens mij heb je niet helemaal door wat deze mensen hun gedachtengoed is.

En nee, die lopen daar niet als "steunmars voor de Saudie Arabische ex moslim"

....
Nou ja, het is een openbare bijeenkomst van zijn ideologische vrienden en vriendinnen na het plegen van een aanslag. Openbare steun zal men niet direct geven maar toeval lijkt het me evenmin…
  zondag 22 december 2024 @ 08:41:56 #221
182233 thedeedster
pi_215952601
quote:
5s.gif Op zondag 22 december 2024 08:39 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Ok, je bent hier dus puur om op de man te spelen? Inhoud zit er niet in?
Het is gewoon deze draad te lezen. Dus spaar je persoonlijke aanvallen maar op voor iemand anders.
  zondag 22 december 2024 @ 08:44:19 #222
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_215952625
Nog iets. Breivik vond zichzelf een tempelier. In zijn manifest is letterlijk te vinden dat de mislukte kunstschilder AH uit Wenen het helemaal verprutst heeft volgens "god" Breivik.

Als wij/zij denken (sterk hier in deze topicreeks - hoefijzerprincipe) zal het misschien aansluiten bij deze demonstranten, inhoudelijk verschilt het gedachtengoed.

quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2024 08:41 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Nou ja, het is een openbare bijeenkomst van zijn ideologische vrienden en vriendinnen na het plegen van een aanslag. Openbare steun zal men niet direct geven maar toeval lijkt het me evenmin…
Nou nee, dat heb je zelf ingevuld.
pi_215952630
Het is toch wel apart dat alleen blanke landen divers en multicultureel moeten zijn, niet?
pi_215952631
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2024 08:41 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
ze willen dat al die immigranten terug gaan, hebben het over deportatie. Hoe dat een steunbetuiging is aan deze immigrant / moordenaar is mij een raadsel
  zondag 22 december 2024 @ 08:48:27 #225
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_215952646
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 08:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het is toch wel apart dat alleen blanke landen divers en multicultureel moeten zijn, niet?
Het is niet voor niets dan regimes in die contreien sterk tegen pluriformiteit zijn. Noem een Saudie Arabie, Qatar, UAE.
pi_215952686
quote:
[ x ]
Ik zet grote vraagtekens bij de betrouwbaarheid van dat kaartje. Er zou volgens dat kaartje sprake moeten zijn geweest van een terreuraanslag in Overijssel maar ik zou niet weten waar ze op doelen. Als dat al niet klopt waarom zou de rest wel kloppen?
pi_215952703
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 08:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wat natuurlijk volstrekte kolder is. Culturele en etnische diversiteit is veel hoger in bijvoorbeeld Afrika. Europa is zo ongeveer het minst diverse continent.
https://worldpopulationre(...)st-diverse-countries
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215952711
quote:
[ x ]
Afscheidingsregio's zijn gevaarlijker dan booslims?
pi_215952716
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 08:58 schreef Monolith het volgende:

[..]
Wat natuurlijk volstrekte kolder is. Culturele en etnische diversiteit is veel hoger in bijvoorbeeld Afrika. Europa is zo ongeveer het minst diverse continent.
https://worldpopulationre(...)st-diverse-countries
Oh je maakt een grapje, als je bedoeld onderlinge cultuur? Dan jazeker.
Even de link bekeken, dan hebben ze het in Afrika bijv over verschillende stammen, zeg maar als ene hoop Italianen en Spanjaarden hier zouden wonen.

Laat me niet lachen aub.
  zondag 22 december 2024 @ 09:02:28 #230
38496 Perrin
pi_215952724
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 08:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik ben liever racist dan dat ik mijn gezin laat doodrijden op een kerstmarkt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vals_dilemma

Het geeft niet als je denken lastig vindt, maar waarom het zo tentoonspreiden?
pi_215952734
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 09:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Ja, als je wereldbeeld bestaat uit 'negers, blanken en spleetogen' dan ligt het wellicht iets anders (al zijn er dan nog steeds heel veel landen buiten Europa een stuk diverser), maar dat getuigt vooral van Westerse arrogantie die alles van buiten Europa op een hoop gooit.
pi_215952738
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 09:02 schreef Perrin het volgende:

[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vals_dilemma

Het geeft niet als je denken lastig vindt, maar waarom het zo tentoonspreiden?
Jaarlijks aanslagen, vals dilemma, we hebben een negeer of blokkeer functie nodig hier.
pi_215952748
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 08:55 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Ik zet grote vraagtekens bij de betrouwbaarheid van dat kaartje. Er zou volgens dat kaartje sprake moeten zijn geweest van een terreuraanslag in Overijssel maar ik zou niet weten waar ze op doelen. Als dat al niet klopt waarom zou de rest wel kloppen?
Ierland is dieprood. Ik heb niet op die tweet geklikt dus misschien mis ik iets maar er lijkt weinig van te kloppen.
pi_215952751
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 09:03 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ja, als je wereldbeeld bestaat uit 'negers, blanken en spleetogen' dan ligt het wellicht iets anders (al zijn er dan nog steeds heel veel landen buiten Europa een stuk diverser), maar dat getuigt vooral van Westerse arrogantie die alles van buiten Europa op een hoop gooit.
Nogmaals ik ben liever racist dan dealen met aanslagen van volk wat ons haat.

Zweden weet er alles van inmiddels met die letterlijk honderden bomaanslagen per jaar.
Met je westerse arrogantie, maar wel wonen hier he?
pi_215952754
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 09:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Nogmaals ik ben liever racist dan dealen met aanslagen van volk wat ons haat.

Zweden weet er alles van inmiddels met die letterlijk honderden bomaanslagen per jaar.
Dat heeft verder niets te maken met de vraag of diversiteit enkel in Europa (of het 'blanke westen') zou moeten bestaan. Wat natuurlijk lachwekkend kolderiek is.

quote:
Met je westerse arrogantie, maar wel wonen hier he?
Je probleem is dat je een beetje hoog in de emotie zit. De vraag welke landen het meest 'divers' zijn is er gewoon een die je analytisch en rationeel kunt beschouwen en als je dat doet is Europa verre van het meest diverse continent.
  zondag 22 december 2024 @ 09:08:06 #236
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_215952757
Langzaamaan wordt het duidelijk dat de Zionisten de grote vijand is van de mensheid.

:)
Heel veel sambal
pi_215952769
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 09:03 schreef Monolith het volgende:
De mate van het verschil tussen de etniciteiten die binnen Uganda leven zijn van een heel andere orde.
pi_215952780
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 09:06 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ierland is dieprood. Ik heb niet op die tweet geklikt dus misschien mis ik iets maar er lijkt weinig van te kloppen.
In het originele artikel is dat kaartje ook nergens te vinden. Gevalletje verspreiden van desinformatie door een nepkaart te plakken aan een echt nieuwsartikel van een betrouwbaar medium en @RotatoR helpt eraan mee in plaats van eerst kritisch na te denken of het wel klopt.
pi_215952781
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 08:45 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
ze willen dat al die immigranten terug gaan, hebben het over deportatie. Hoe dat een steunbetuiging is aan deze immigrant / moordenaar is mij een raadsel
Daarvoor moet je een speciaal soort hersengymnastiek kunnen bedrijven.
pi_215952791
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 09:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Even de link bekeken, dan hebben ze het in Afrika bijv over verschillende stammen, zeg maar als ene hoop Italianen en Spanjaarden hier zouden wonen.

Laat me niet lachen aub.
Inderdaad, Monolith leest zijn eigen bron maar half door en gaat af op het plaatje waar toch mooi Afrika blauw gekleurd is en “etnisch” divers is! Dat dat dan voor het merendeel inheemse, verschillende stammen zijn, dat “vergeet” Monolith dan maar even voor het gemak.

Monolith, ach, Monolith. Jongen toch.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2024 09:15:03 ]
pi_215952794
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 09:10 schreef Akathisia het volgende:

[..]
De mate van het verschil tussen de etniciteiten die binnen Uganda leven zijn van een heel andere orde.
In welke zin?
pi_215952837
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 09:07 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dat heeft verder niets te maken met de vraag of diversiteit enkel in Europa (of het 'blanke westen') zou moeten bestaan. Wat natuurlijk lachwekkend kolderiek is.
[..]
Je probleem is dat je een beetje hoog in de emotie zit. De vraag welke landen het meest 'divers' zijn is er gewoon een die je analytisch en rationeel kunt beschouwen en als je dat doet is Europa verre van het meest diverse continent.
Je zegt zelf dat diversiteit hier dus moet bestaan uit Afrikanen en dergelijke, nee dank je.

NEE.
pi_215952884
Sowieso is die manier van onderscheid maken in dat onderzoek volslagen belachelijk:

quote:
This methodology is important when examining countries such as Brazil. The country's population includes a diverse range of races—however, because virtually all Brazilians of any race speak Portuguese as their primary language, Gören surmised their culture had also become fairly homogenized and ranked Brazil as one of the least culturally diverse.

By comparison, Cameroon boasts approximately 250 indigenous populations and more than 200 local languages, thereby qualifying as highly diverse. In fact, Cameroon's many cultures and religions, along with the peace and tolerance they extend to one another, prompted UNESCO to describe Cameroon as an "example of diversity to the world."
Deze knakker zegt dat als je dezelfde taal maar spreekt, dan is er sprake van homogeniteit in cultuur en etniciteit :')

Dat verklaart wel waarom het continent Afrika met hun vele regionale dialecten opeens blauw kleurt als je op die manier hele bevolkingsgroepen scheid danwel op 1 hoop veegt.

Of gaan we echt beredeneren dat moslims die dezelfde taal spreken dezelfde culturele en etnische achtergrond hebben dan een atheïst uit Groningen ?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2024 09:22:28 ]
pi_215952898
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 08:45 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Deze man is mede-AfD’er en had ook nogal een hekel aan de islam en hoe de Duitse overheden migratie faciliteren. De overlap is dan ook bijna volledig. In een iets andere situatie had hij daar zelf met zijn kameraden kunnen staan demonstreren…
  zondag 22 december 2024 @ 09:26:08 #245
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_215952905
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2024 09:24 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Deze man is mede-AfD’er en had ook nogal een hekel aan de islam en hoe de Duitse overheden migratie faciliteren. De overlap is dan ook bijna volledig. In een iets andere situatie had hij daar zelf met zijn kameraden kunnen staan demonstreren…
Nou nee.

Een leipe arabier tussen de witte veters wordt geen succes.
pi_215952911
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 09:10 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Jij komt daarin niet verder dan de kleurenwaaier?
pi_215952917
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 09:14 schreef Monolith het volgende:

[..]
In welke zin?
In de zin dat het verschil tussen stam Y en X etnisch gezien kleiner is dan het verschil tussen een willekeurige Ugandees en Europeaan, Aziaat of Arabier.

Daarnaast heeft de user het over 'moeten worden'; de verschillen daar zijn niet ontstaan door de wens voor een verhoogd verschil (diversiteit als streven).
pi_215952921
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 09:26 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Nou nee.

Een leipe arabier tussen de witte veters wordt geen succes.
Volledige assimilatie richting hun eigen extremisme doet het meestal juist vrij goed in die kringen.
pi_215952933
quote:
5s.gif Op zondag 22 december 2024 09:26 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Jij komt daarin niet verder dan de kleurenwaaier?
Het is een factor; of je het nou leuk vind dat mensen zich er door afscheiden of niet.
  zondag 22 december 2024 @ 09:28:58 #250
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_215952934
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 09:27 schreef Akathisia het volgende:

[..]
In de zin dat het verschil tussen stam Y en X etnisch gezien kleiner is dan het verschil tussen een willekeurige Ugandees en Europeaan, of Aziaat.
Je moet eens naar Afrika gaan.

Dat is een grote etnische stammenstrijd.

Net zoals dat Soennies en Shiieten ook niet een 1 homogene groep zijn. In tegendeel zelfs.
pi_215952941
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 09:28 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Het is een factor; of je het nou leuk vind dat mensen zich er door afscheiden of niet.
Ik las je latere bericht. De kleurenwaaier als primaire maatstaf hanteren dus, dat is een keuze.
  zondag 22 december 2024 @ 09:30:52 #252
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215952945
Meneer was dus onder de invloed van drugs, maakt het verhaal ook weer anders.
  zondag 22 december 2024 @ 09:32:15 #253
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_215952959
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2024 09:27 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Volledige assimilatie richting hun eigen extremisme doet het meestal juist vrij goed in die kringen.
Inderdaad een speciaal soort hersengymnastiek wat je bezit.

pi_215952965
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 09:28 schreef PluggieOD het volgende:
Je moet eens naar Afrika gaan.

Dat is een grote etnische stammenstrijd.

Net zoals dat Soennies en Shiieten ook niet een 1 homogene groep zijn. In tegendeel zelfs.
Groepen die etnisch aan elkaar gelijk zijn, gaan evengoed met elkaar op de vuist. Dat de mens zich altijd wel weet te verdelen, betekent niet dat er geen ordes van afwijkendheid zijn.
  zondag 22 december 2024 @ 09:34:15 #255
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_215952973
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 09:33 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Groepen die etnisch aan elkaar gelijk zijn, gaan evengoed met elkaar op de vuist. Dat de mens zich altijd wel weet te verdelen, betekent niet dat er verschillende ordes van afwijkendheid zijn.
Inhoudelijke post +1
pi_215952999
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 09:30 schreef Momo het volgende:
Meneer was dus onder de invloed van drugs, maakt het verhaal ook weer anders.
Ik mis nog een laag bloedsuikerspiegel.
pi_215953007
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 09:32 schreef PluggieOD het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zeg maar zo : blackrock.
pi_215953025
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2024 09:24 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
wat een matige en vooral inhoudsloze reactie om maar het feit te blijven negeren dat het wederom een immigrant uit een bepaald deel van de wereld betrof. Nergens blijkt verder dat de groep demonstranten gisteren sympathie hadden voor deze terrorist. Behalve in jouw hoofd dan.
  zondag 22 december 2024 @ 09:44:46 #259
38496 Perrin
pi_215953042
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 09:41 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
wat een matige en vooral inhoudsloze reactie om maar het feit te blijven negeren dat het wederom een immigrant uit een bepaald deel van de wereld betrof. Nergens blijkt verder dat de groep demonstranten gisteren sympathie hadden voor deze terrorist. Behalve in jouw hoofd dan.
Het is een arabier. En arabieren zijn stom. QED.
  zondag 22 december 2024 @ 09:46:10 #260
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215953049
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 09:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik mis nog een laag bloedsuikerspiegel.
quote:

[..]
Waarom is een nuance op een standaard "moslimaanslag" niet mogelijk? Waarom meteen met stokpaardjes als laag bloedspiegel aan komen zetten?
pi_215953052
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 09:44 schreef Perrin het volgende:

[..]
Het is een arabier. En arabieren zijn stom. QED.
Doe je dat nou vaker, in je hoofd een argument van de tegenpartij verzinnen en daar dan proberen heel gevat op te reageren?
pi_215953062
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 09:46 schreef Momo het volgende:

[..]
[..]
Waarom is een nuance op een standaard "moslimaanslag" niet mogelijk? Waarom meteen met stokpaardjes als laag bloedspiegel aan komen zetten?
Jij zegt zelf dat het (vermeende) drugsgebruik van deze persoon het verhaal "weer anders" maakt.

Dat lijkt me nogal een boude opmerking, want wat zegt het dan precies?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2024 09:51:14 ]
pi_215953064
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 09:46 schreef Momo het volgende:

[..]
[..]
waarom kan kareltje maar met leugens aan blijven komen kakken?
  zondag 22 december 2024 @ 09:50:42 #264
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215953093
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2024 09:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Jij zegt zelf dat het (vermeende) drugsgebruik van deze persoon het verhaal "weer heel anders" maakt.

Dat lijkt me nogal een boude opmerking, want wat zegt het dan precies?
We weten niet wat voor een drugs het is, softdrugs als wiet zal er niet veel aan veranderen. Maar als meneer aan de cocaïne, heroïne, XTC etc. zat dan maakt dat wel degelijk een verschil hoe je de wereld ziet en hoe iemand nadenkt.
  zondag 22 december 2024 @ 09:51:42 #265
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_215953100
Het is mogelijk nog veel erger dan we dachten:

twitter
  zondag 22 december 2024 @ 09:52:23 #266
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215953118
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 09:49 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
waarom kan kareltje maar met leugens aan blijven komen kakken?
Vanuit zijn twitter lijkt het er toch ook op dat meneer AFD en anti islam sympathieën had, wat is daar aan gelogen?
pi_215953133
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 09:50 schreef Momo het volgende:

[..]
We weten niet wat voor een drugs het is, softdrugs als wiet zal er niet veel aan veranderen. Maar als meneer aan de cocaïne, heroïne, XTC etc. zat dan maakt dat wel degelijk een verschil hoe je de wereld ziet en hoe iemand nadenkt.
Dat maakt het verhaal niet wezenlijk anders. We hebben hier te maken met een extremistische terrorist die doelbewust ingereden is op een grote groep Duitsers tijdens een kerstmarkt. Of dat dan onder de invloed van een substantie is doet weinig af aan dat verhaal, of aan de opzet die deze knakker heeft gehad om dat te doen.
pi_215953137
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 09:32 schreef PluggieOD het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het is bepaald geen onbekend fenomeen. Dat jij daar een speciaal soort hersengymnastiek voor nodig hebt, zegt vooral iets over jou lijkt me.
pi_215953157
quote:

[..]
Ok, dan had de man geen typische AfD-standpunten, ook goed hoor.
pi_215953158
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 09:52 schreef Momo het volgende:

[..]
Vanuit zijn twitter lijkt het er toch ook op dat meneer AFD en anti islam sympathieën had, wat is daar aan gelogen?
Hij was ook fan van Elon Musk. Wat zegt dat volgens jou?
pi_215953172
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 09:52 schreef Momo het volgende:

[..]
dat maakt niet dat de demonstranten sympathie voor hem hebben. Los van het feit dat het wederom een immigrant is wat voor gezeik zorgt. Dat was hier nu het punt.
  zondag 22 december 2024 @ 09:56:00 #272
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215953177
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2024 09:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dat maakt het verhaal niet wezenlijk anders. We hebben hier te maken met een extremistische terrorist die doelbewust ingereden is op een grote groep Duitsers tijdens een kerstmarkt. Of dat dan onder de invloed van een substantie is doet weinig af aan dat verhaal, of aan de opzet die deze knakker heeft gehad om dat te doen.
Als hij eventueel door gebruik van drugs paranoïde is geworden, dingen/stemmen zien/horen die er niet zijn kan dat het verhaal niet anders maken?
pi_215953178
quote:
10s.gif Op zondag 22 december 2024 09:54 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
pi_215953195
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2024 09:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Het delen van de rechts-radicale praatjes van Musk past toch ook prima in dat straatje? Die is immers ook enthousiast over Wilders en AfD…
pi_215953204
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 09:56 schreef Momo het volgende:

[..]
Als hij eventueel door gebruik van drugs paranoïde is geworden, dingen/stemmen zien/horen die er niet zijn kan dat het verhaal niet anders maken?
Niet als je ziet dat deze persoon al meerdere malen is geflagged als een staatsgevaarlijk persoon met dreigementen op social media, zoals nu duidelijk wordt uit diverse bronnen. Dan kom je er niet mee weg dit af te doen als een "incident".
  zondag 22 december 2024 @ 09:57:28 #276
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215953208
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2024 09:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Tegenwoordig sluit Elon Musk aan bij dat standaard rijtje van rechts-populistisch en deelt ook vaak van dat soort tweets, dus niet zo raar als je in dat wereldje zit.
pi_215953211
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 09:56 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
quote:
wat een matige en vooral inhoudsloze reactie
pi_215953216
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 09:57 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
maar lui zoals karel hier verwelkomen dit soort gasten nog liever. Niks aan de hand, wir schaffen das.
Wat een vreemde projectie.
  zondag 22 december 2024 @ 09:58:47 #279
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215953219
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2024 09:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Niet als je ziet dat deze persoon al meerdere malen is geflagged als een staatsgevaarlijk persoon met dreigementen op social media, zoals nu duidelijk wordt uit diverse bronnen. Dan kom je er niet mee weg dit af te doen als een "incident".
Wie zegt dat dat dit maar een incident maakt? Meneer was duidelijk al problematisch.
  zondag 22 december 2024 @ 09:58:49 #280
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_215953220
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2024 09:58 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Dat doe jij toch ook?
pi_215953222
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2024 09:58 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
mag je vinden.
pi_215953263
quote:
10s.gif Op zondag 22 december 2024 09:54 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Hier zegt ie zelf dat ie links is:

twitter
pi_215953271
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 09:51 schreef Richestorags het volgende:
Het is mogelijk nog veel erger dan we dachten:

[ x ]
Denk dat dit X draad dichter bij de waarheid komt.
Op dat BBC interview zei hij al dat hij continu bezig is om S-A meisjes naar Du te halen. Dat zegt hij daar zelf. Dat leek me geen zuivere koffie
Maar slappe organisaties en figuren trappen daar in. Het is een gestoorde gast.
Vakman pur sang
pi_215953320
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 10:02 schreef ReplaR het volgende:

[..]

[ x ]
Oeps, waren we toch te voorbarig om hem in het AfD kamp te stoppen.
Karel, kom er maar in.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2024 10:07:54 ]
pi_215953322
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 09:56 schreef Momo het volgende:

[..]
Als je kijkt naar politievlogger Jan Willem of Ewout bij de politie zie je continue mensen met psychische problemen (zeker die polen in Utrecht, maar dat komt ook door Jan-Willem daar veel film).
Nu is er een arts uit het Midden-Oosten en er zal en moet een racistische oorzaak uit moeten komen.

Het interesseert mensen niet eens als er andere feitjes aan het licht komen. De schuldige moet een moslim zijn en het motief haat aan de blanke ongelovige.
Hell To The Liars
pi_215953343
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 10:08 schreef Droopie het volgende:

[..]
Als je kijkt naar politievlogger Jan Willem of Ewout bij de politie zie je continue mensen met psychische problemen (zeker die polen in Utrecht, maar dat komt ook door Jan-Willem daar veel film).
Nu is er een arts uit het Midden-Oosten en er zal en moet een racistische oorzaak uit moeten komen.

Het interesseert mensen niet eens als er andere feitjes aan het licht komen. De schuldige moet een moslim zijn en het motief haat aan de blanke ongelovige.
Dat is het ook. En mensen zijn boos (terecht toch) dat die man werd opgenomen in Du ipv teruggekeerd.

En denk eens in als jou kind daar ligt, wat denk je dan?
Vakman pur sang
  zondag 22 december 2024 @ 10:15:12 #287
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_215953375
quote:
7s.gif Op zondag 22 december 2024 10:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Oeps, waren we toch te voorbarig om hem in het AfD kamp te stoppen.
Karel, kom er maar in.
Hij is in zijn hart links maar voelt zich verraden door links want die zijn niet tegen de islam en hij wel. Dus hij stemt AfD. Deze redenering gebruikt de Nederlandse nazi Wierd Duk ook altijd voor zijn eigen positie en alle afgehaakten die PVV zouden stemmen.

Fascinerend dat alle racisten hier hun terroristische geloofsgenoot wel geloven als hij zegt "links te zijn" maar niet als hij zegt "links te haten", "islam te verafschuwen", "AfD aan te hangen" etcetera. Terwijl het precies past in het straatje van "links verraad de gewone man" wat ze zelf ook altijd roepen.
  zondag 22 december 2024 @ 10:17:13 #288
38496 Perrin
pi_215953385
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 10:15 schreef VoMy het volgende:

[..]
Hij is in zijn hart links maar voelt zich verraden door links want die zijn niet tegen de islam en hij wel. Dus hij stemt AfD. Deze redenering gebruikt de Nederlandse nazi Wierd Duk ook altijd voor zijn eigen positie en alle afgehaakten die PVV zouden stemmen.

Fascinerend dat alle racisten hier hun terroristische geloofsgenoot wel geloven als hij zegt "links te zijn" maar niet als hij zegt "links te haten", "islam te verafschuwen", "AfD aan te hangen" etcetera. Terwijl het precies past in het straatje van "links verraad de gewone man" wat ze zelf ook altijd roepen.
Naarstig op zoek naar dat tankje copium om diep op te snuiven.
pi_215953390
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 10:02 schreef ReplaR het volgende:

[..]

[ x ]
Hij woont op een plek waar de voormalige dictatuur zich de Duitse Democratische Republiek noemde ;).
Overigens zijn hier ook al zat tweets voorbij gekomen waar hij vooral afgaf op links.
pi_215953437
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2024 10:10 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is het ook. En mensen zijn boos (terecht toch) dat die man werd opgenomen in Du ipv teruggekeerd.

En denk eens in als jou kind daar ligt, wat denk je dan?
Dat je best mag speculeren over wat de oorzaak is. Maar de meningen zijn al ingegraven en hij moet nu al in een links of rechts kamp.

Sommige doen hier best een poging om een goed gesprek te voeren, maar velen komen hier alleen om te wijzen en die bewegen geen centimeter.

Een activist, met een oproep voor een rechtbank, aan de drugs, die arts is en geboren is in Saudie-Arabie kan je nu niet met 100% vaststellen wat zijn reden is.

Behalve dat ie knettergek is.
En ja dat mensen boos mogen zijn, prima, maar de nuance is ver te zoeken.
Hell To The Liars
  zondag 22 december 2024 @ 10:29:33 #291
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_215953481
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 10:17 schreef Perrin het volgende:

[..]
Naarstig op zoek naar dat tankje copium om diep op te snuiven.
Gewoon het klassieke "Ik ben wel links/sociaal van inborst, maar de linkse kliek is dat juist niet want die heulen met de islam hurdur verraad van het echte volk". Je ziet deze debiliteit de hele tijd opduiken als extreemrechtse types hun politieke positie proberen wit te wassen. Het is ook precies wat Wilders zogenaamd zou zijn, sociaal (lol, kneiterrechtse vvd'er) maar tegen de islam.

Ze maken een onderscheid tussen links op persoonlijk niveau en links in de politieke praktijk - wat ergens wel komisch is, want het zijn doorgaans dezelfde sneuneuzen die op een zeker ander onderwerp altijd enorm spastisch worden van zelf-identificatie.
pi_215953484
quote:
2s.gif Op zondag 22 december 2024 10:18 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Hij woont op een plek waar de voormalige dictatuur zich de Duitse Democratische Republiek noemde ;).
Overigens zijn hier ook al zat tweets voorbij gekomen waar hij vooral afgaf op links.
Zijn twitteraccount is zo fucked up met zoveel verschillende tegenstrijdigheden dat we dat beter kunnen negeren en gewoon naar zijn daad moeten kijken en dat is een aanslag op een duits christelijk kerstfeest.
pi_215953488
Het is nogal simpel. Als Jesse Klaver nu opeens een moskee opblaast, weegt deze actie veel zwaarder dan alles wat hij tot dusver heeft gezegd of getweet: hij zal dan als anti-moslim worden gezien.

En zo is het voor deze arts ook: deze actie telt veel zwaarder dan al zijn rare tweets. Uiteindelijk hebben we het hier over een massamoordenaar die om te beginnen al helemaal niets te zoeken had in Europa. Falend immigratiebeleid is hier de oorzaak. Ik denk dat het tijd wordt dat toekomstige immigranten met een moslimachtergrond misschien maar eens naar andere streken moeten uitwijken dan West-Europa. Azië of zo.
pi_215953491
quote:

[..]

Ik vind het vooral een volledig ontspoorde moordlustige extremist, mag dat ook?
pi_215953497
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 10:24 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dat je best mag speculeren over wat de oorzaak is. Maar de meningen zijn al ingegraven en hij moet nu al in een links of rechts kamp.

Je zou bijna zeggen dat men het onderzoek moet afwachten. Bijna dan.
pi_215953504
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 10:29 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Zijn twitteraccount is zo fucked up met zoveel verschillende tegenstrijdigheden dat we dat beter kunnen negeren en gewoon naar zijn daad moeten kijken en dat is een aanslag op een duits christelijk kerstfeest.
Het lijkt vooral een enorme fucked up extremistische moordenaar te zijn met een terroristisch motief wat nu uitgezocht wordt.
  zondag 22 december 2024 @ 10:35:23 #297
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_215953549
quote:

[..]

Je weet dat er tweets zijn waarbij hij zich shiiet noemt en hij het wahabisme als ware geloof ziet?

Of past dat niet in je "racistische" naratief?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')