De extreemrechtse koekenbakkers faciliteren achterlijke culturen juist waardoor die zich tot fanboys ontpoppen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:54 schreef achtja het volgende:
Kunnen de koekenbakkers nu gewoon even hun mond houden?
Geef achtelijke culturen geen kans.
Inderdaad. Daar gaat dit topic over.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja, die rijden op massa’s mensen in en lopen met bomgordels om toch!
Vooral op Duitsers als ik zn tweets zo lees.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:00 schreef achtja het volgende:
[..]
Op christenen.. jahoor.. zeker net internet? Of misschien pas een jaar of 15?
Achtelijke culturen uitsluiten en domheid stoppen.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:02 schreef AchJa het volgende:
Dus we hebben te maken met een soort omgekeerde Arnoud van Doorn ofzo?
Waar haal jij idd vandaan? je loopt te liegen en te bedriegen, is dat jou cultuur?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:03 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Met....... idd een westers cultuur.
Dat zijn er nogal wat. Al was het maar vanwege materiële zaken zoals aardolie en aardgas.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:58 schreef achtja het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk. Culturen die dood en verderf zaaien.
Ja dat viel me gisteren ook op, wat een amateurisme. Regel 1 bij grote gebeurtenissen is dat in het begin alles nog onzeker is en je extreem voorzichtig moet zijn met dit soort uitspraken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Gisteren al 11 doden, komt NOS net aan met 'dodental opgelopen tot 5' man man man wat een stel faalhazen daar
Er zijn 5 doden bevestigd. Nu. Dat er gisteren andere getallen rondgingen blijft toch lastig na zo'n incident.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Gisteren al 11 doden, komt NOS net aan met 'dodental opgelopen tot 5' man man man wat een stel faalhazen daar
Maar als Arnaud van Doorn een aanslag zou plegen vanuit zn geloof in de islam, zou het geen idiote cultuur zijn omdat het een Nederlander is toch?quote:
Jouw cultuur is de haatcultuur van Bente Becker, lijpe Dilan (ook zo'n ex-asielzoeker die asielzoekers buiten de deur wil houden) en gekke Geert. En uit die haatcultuur komen dit soort aanslagen voort, want er hoeft maar 1 gek te zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:04 schreef achtja het volgende:
[..]
Waar haal jij idd vandaan? je loopt te liegen en te bedriegen, is dat jou cultuur?
Die 11 doden kwam van BILDquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:04 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ja dat viel me gisteren ook op, wat een amateurisme. Regel 1 bij grote gebeurtenissen is dat in het begin alles nog onzeker is en je extreem voorzichtig moet zijn met dit soort uitspraken.
Op Twitter mag iedereen alles roepen, maar van de NPO mag je verwachten dat ze feiten brengen.
Als Bild de enige bron zou zijn, zou ik als betrouwbaar nieuwsmedium nog maar even wachten met dat te publiceren.quote:
Jouw.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:04 schreef achtja het volgende:
[..]
Waar haal jij idd vandaan? je loopt te liegen en te bedriegen, is dat jou cultuur?
Je hebt het er maar druk mee zeg.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:10 schreef achtja het volgende:
Nou mensen, ik ga mij met normale culturen bezig houden.
De rest zoekt het maar uit. Ver komen ze toch niet.
Vandaar dat zowel NOS als RTL aangaven dat er 'volgens Duitse media' sprake was van 11 doden, maar dat de autoriteiten er (toen) 2 konden bevestigen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als Bild de enige bron zou zijn, zou ik als betrouwbaar nieuwsmedium nog maar even wachten met dat te publiceren.
Ik ben er klaar meequote:Op zaterdag 21 december 2024 16:11 schreef Questular het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee zeg.
Ik vind het best te verdedigen om dat op deze manier met duidelijke bronverwijzing en 'slag om de arm' te melden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als Bild de enige bron zou zijn, zou ik als betrouwbaar nieuwsmedium nog maar even wachten met dat te publiceren.
De leiders van de religies verzoeken iedereen om te komen geloven in hun ruime gebedshuizen versierd met heilige boeken. Vertellen er echter niet bij dat het woordje geloven een ander woord voor slopen is. Triest toch?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:00 schreef achtja het volgende:
[..]
Op christenen.. jahoor.. zeker net internet? Of misschien pas een jaar of 15?
Achtelijke culturen uitsluiten en domheid stoppen.
'Volgens Duitse media' zou ik dan vernauwen tot 'volgens Bild', aangezien Bild niet bepaald bekend staat om het doodchecken van sensatie.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vandaar dat zowel NOS als RTL aangaven dat er 'volgens Duitse media' sprake was van 11 doden, maar dat de autoriteiten er (toen) 2 konden bevestigen.
Maar goed, dat klinkt natuurlijk toch minder leuk dan 'NOS Is kUt!'.
Ah, kijk.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik vind het best te verdedigen om dat op deze manier met duidelijke bronverwijzing en 'slag om de arm' te melden.
[ afbeelding ]
Dat is wat ze deden, NOS hierboven in de post van een andere user, RTL hieronder.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
'Volgens Duitse media' zou ik dan vernauwen tot 'volgens Bild', aangezien Bild niet bepaald bekend staat om het doodchecken van sensatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Zo zie je maar weer.quote:
Een man die hier niet had moeten zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:58 schreef Fretwork het volgende:
Grenzen willen sluiten om gevaarlijk gedachtengoed buiten te willen houden, om vervolgens een man te inspireren met je eigen gevaarlijke gedachtengoed waarna hij een aanslag pleegt.
Tja.
Ik zie weinig theoretisch eclecticisme, het is allemaal vrij coherent: hij was als atheist een vijand van het Saoedische regime en verwijt Duitsland (en Zweden) aan de leiband van de Saoedi's te lopen en daarom moet Duitsland bloeden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:17 schreef Momo het volgende:
Merkwaardige cocktail van ideologie en complotdenken dreef aanslagpleger Maagdenburg
--knip--
Wie doel je op?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:14 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Hij ook fan van de lgbtqia+/progressieve club.
[ x ]
En bijna iedereen is nogal stellig om zijn eigen mening als feit te verdedigen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:29 schreef egayalS het volgende:
"shit man weer geen moslim"
-islamofobe fokkers die voorbij de ontkenningsfase zijn, dat het geen moslim is .
Ik bedoel we hebben allemaal last van confirmation bias, maar srsly, WTF.
Laten we ons op de feiten richten..quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
En bijna iedereen is nogal stellig om zijn eigen mening als feit te verdedigen.
Experts zeggen dat is raar, pas op met conclusies trekken.
Maar de meeste trekken zich er niets van aan, zijn overtuigd van hun eigen gelijk.
Dus nu is het geen cultuur en ideologie maar afkomst..quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:22 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Een man die hier niet had moeten zijn.
Om dan vervolgens bij het volgende incident S-A te blamen wat een bananenrepubliek dat toch isquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:24 schreef Hathor het volgende:
De enige juiste straf is uitlevering aan S-A, die willen hem blijkbaar hebben voor afvalligheid.
Misschien voelde hij zich eenzaam rond kerst.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:36 schreef Gia het volgende:
Als hij beweert tegen de islam te zijn, waarom pleegt hij dan een aanslag op een Kerstmarkt en niet op een moskee tijdens een iftar?
Ik geloof dus niet dat het geen moslim is.
Cognitieve dissonantie doet rare dingen met je.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:29 schreef egayalS het volgende:
"shit man weer geen moslim"
-islamofobe fokkers die voorbij de ontkenningsfase zijn, dat het geen moslim is .
Ik bedoel we hebben allemaal last van confirmation bias, maar srsly, WTF.
Omdat hij vooral tegen het Saoedische regime is en de Duitse regering verwijt het Saoedische regime te enablen en te helpen de Saoedische droom van een islamitisch Europa ("Eurabia") waar te maken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:36 schreef Gia het volgende:
Als hij beweert tegen de islam te zijn, waarom pleegt hij dan een aanslag op een Kerstmarkt en niet op een moskee tijdens een iftar?
Ik geloof dus niet dat het geen moslim is.
Wat een teringleijer. Dit was geen impulsieve daad, maar een vooropgezet plan zoveel mogelijk mensen overhoop te rijden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:39 schreef KinKiJan het volgende:
Uit de persconferentie volgens nu.nl:
- 5 doden, waaronder een kind van 9;
- De dader zou een vlucht- en reddingsroute hebben gebruikt om het centrale plein te bereiken waar de kerstmarkt plaatsvond;
- veiligheidsvoorzieningen waren juist herzien vanwege mesaanval bij stadsfeest in Solingen afgelopen zomer;
- de gearresteerde man wordt momenteel ondervraagd.
Gaat nergens over.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omdat hij vooral tegen het Saoedische regime is en de Duitse regering verwijt het Saoedische regime te enablen en te helpen de Saoedische droom van een islamitisch Europa waar te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |