Lijken net kleine Wildersjesquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact.
En die linkse kneusjes stappen vol in de hondendrol van stinkende leugens.
Met open ogen.
Dat lieg je.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:41 schreef Servieskast het volgende:
[..]
De users hier willen alle Arabieren en moslims deporteren.
Nee, rechtsen kunnen gewoon niet zo goed lezen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact.
En die linkse kneusjes stappen vol in de hondendrol van stinkende leugens.
Met open ogen.
wat een haatbaardquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:52 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duitsland heult met het Saudische regime en Duitsland wil de islam over Europa verspreiden, daarom moet Duitsland bloeden.
Lijkt me alleen maar goed om op te passen met opruiende taal. Zoals een wijs man ooit zei: “als er 1 gek tussen zit is het al genoeg”.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je kan dat wel herhalen, maar wat voegt het toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij gelooft die X-screenshot zonder originele bron en context blijkbaar ook direct. Hij is een Israël-aanhanger, blijkt uit veel van zijn tweets.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Yeah, right.
Een of andere antisemitist (zie Jodenjacht topic) op een anoniem forum geloven we direct natuurlijk
Past niet in hun beeld.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jij gelooft die X-screenshot zonder originele bron en context blijkbaar ook direct. Hij is een Israël-aanhanger, blijkt uit veel van zijn tweets.
Welke cultuur bedoel je hier dan?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:54 schreef achtja het volgende:
Kunnen de koekenbakkers nu gewoon even hun mond houden?
Geef achtelijke culturen geen kans.
Lijkt me eerder een bevestiging voor Wilders om het asielbeleid nog strenger te maken, om herhaling te voorkomen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee hoor, dit doet hem niets. Hij verdraait het al, en zijn achterlijke achterban loopt er al weer mee weg.
Dit leidt geenszins tot zelfreflectie.
Ja, een aanslag van een vluchteling op een kerstmarkt zou het ongelijk van Wilders bewijzen. Dat heb je toch een behoorlijke rare kronkel in je hoofd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:56 schreef musicmaker92 het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een bevestiging voor Wilders om het asielbeleid nog strenger te maken, om herhaling te voorkomen.
Dat lijkt me duidelijk. Culturen die dood en verderf zaaien.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Welke cultuur bedoel je hier dan?
De VS? Nederland? Frankrijk? Duitsland?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:58 schreef achtja het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk. Culturen die dood en verderf zaaien.
De cultuur van Wilders en zijn volgers, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:58 schreef achtja het volgende:
[..]
Ah nee oke, ik dacht al dat je het begrip cultuur niet begreep. Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:58 schreef achtja het volgende:
[..]
Dat zijn landenquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:58 schreef Servieskast het volgende:
[..]
De VS? Nederland? Frankrijk? Duitsland?
Op christenen.. jahoor.. zeker net internet? Of misschien pas een jaar of 15?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:58 schreef Fretwork het volgende:
Grenzen willen sluiten om gevaarlijk gedachtengoed buiten te willen houden, om vervolgens een man te inspireren met je eigen gevaarlijke gedachtengoed waarna hij een aanslag pleegt.
Tja.
Nou, ik geloof niet dat Wilders ooit opgeroepen heeft tot het plegen van aanslagen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:38 schreef butz0rs het volgende:
[..]
wow is dit echt![]()
Wilders indirect verantwoordelijk
Ja, die rijden op massa’s mensen in en lopen met bomgordels om toch!quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
De cultuur van Wilders en zijn volgers, bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |