Breivik koos ook niet voor migranten maar voor voornamelijk autochtone Noorse kinderen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:07 schreef StarTrek het volgende:
[..]
Dat is ook zo, hij koos geen moskee gangers, maar koos juist christenen op een kerstmarkt
Kerst wordt al heel lang niet gevierd door alleen christenen. Menig Duitser of Nederlander zal de reden waarom we kerstmis vieren niet eens weten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:07 schreef StarTrek het volgende:
[..]
Dat is ook zo, hij koos geen moskee gangers, maar koos juist christenen op een kerstmarkt
Hij had een verblijfsstatus.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Typisch AfD-achtig typetje dus. Reichsburger...
Wat mensen persoonlijk vinden, moeten ze zelf weten. Als anderen eronder lijden, dan zijn er al wetten om die mensen daar verantwoordelijk voor te houden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daarom is het ook niet te handhaven.
Maar er komt veel ellende voort uit religie (en de bijkomende "ideologie") op deze ronde bol.
We vieren Kerstmis met een markt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:09 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Kerst wordt al heel lang niet gevierd door alleen christenen. Menig Duitser of Nederlander zal de reden waarom we kerstmis vieren niet eens weten.
Laatst gevraagd: voor de gezelligheid.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:09 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Kerst wordt al heel lang niet gevierd door alleen christenen. Menig Duitser of Nederlander zal de reden waarom we kerstmis vieren niet eens weten.
Ga je nog antwoord geven?quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:11 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Laatst gevraagd: voor de gezelligheid.
Je vergeet daar één feit bij te vermelden: het ging om een zomerkamp van de jongerenafdeling van de Arbeiderspartij.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Breivik koos ook niet voor migranten maar voor voornamelijk autochtone Noorse kinderen.
Los van het feit dat het een idiote opmerking is, net zoals gisteren uitspraken werden gedaan om alle arabieren te deporteren, is het in de praktijk ook niet te doen. Je kunt slechts als een of andere gestapo deuren in trappen om te kijken of er ergens een perzisch tapijt op de vloer ligt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een verbod op religie? Je wil dat de overheid bepaalt waar we wel en niet in mogen geloven? Mijn hemel.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind religie idioot. Maar ik vind gedachtepolitie ook idioot.
Ja maar dat betwist ik ook niet. Er is niemand die zal zeggen dat Breivik niet heeft gehandeld uit rechtse idealen. Het motief was duidelijker; linkse jeugd die later belangrijke posities innemen in de politiekquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Breivik koos ook niet voor migranten maar voor voornamelijk autochtone Noorse kinderen.
Zoals ik al schreef, hij komt over als een Bat Ye'or aanhanger.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij had een verblijfsstatus.
Dat is al wat ik vernomen heb.
Verder smaakt het hele verhaal tot nog toe als een bord Kartoffeln mit Fattoush Salat.
Geen Schokolade van te maken.
En daarom gaan we 2e paasdag massaal naar de meubelboulevards, om te vieren dat David een timmerman was.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:11 schreef Toby56 het volgende:
[..]
We vieren Kerstmis met een markt.
Om de geboorte van Jezus Kapitalismus te herdenken.
Een probleem lijkt te zijn dat hij op de radar had kunnen staan, gezien de diverse waarschuwingen aan Duitse autoriteiten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:13 schreef OmniRocket het volgende:
Dit soort acties ga je nooit tegenhouden als iemand niet op de radar staat.
Het lukt ze al niet eens om zulke acties te voorkomen als ze wel onder de radar staan.
Ja dat was op een jongeren zomerkamp van een linkse politieke partij. Dit was gewoon een random kerstmarkt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Al mijn toekomstige aanslagen zijn in naam van links en Origami94 mijn held(in).quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:55 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik doelde op de PVV en dat de dader Wilders heeft gequote/gedeeld.
Deze man trekt het een stap meer door: de vertegenwoordiging van Duitse staat is misdadig, het volk is als uiteindelijk soeverein hiervoor verantwoordelijk omdat zij heult met het Saoedische regime en helpt Europa islamitisch te maken, ergo aanslagen zijn gerechtvaardigd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:13 schreef StarTrek het volgende:
[..]
Ja maar dat betwist ik ook niet. Er is niemand die zal zeggen dat Breivik niet heeft gehandeld uit rechtse idealen. Het motief was duidelijker; linkse jeugd die later belangrijke posities innemen in de politiek
Bij Breivik is het niet twijfelachtig, bij dit persoon wel
David was een harpist.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:14 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En daarom gaan we 2e paasdag massaal naar de meubelboulevards, om te vieren dat David een timmerman was.
Je mokkel bezwangerd door het opperwezen en zelf ben je nog maagd. Jozef is de uitvinder van de cuckstoel en de NS is hem eeuwig dankbaar.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
David was een harpist.
Jozef was een timmerman.
Reichsburger pleegt aanslag.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja lieve mensen... Reichsbürger, dat is de echte bedreiging voor Duitsland.
Wel een goede actrice die Maria dat je dat met een uitgestreken gezicht weet te verkopen aan je man.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je mokkel bezwangerd door het opperwezen en zelf ben je nog maagd. Jozef is de uitvinder van de cuckstoel en de NS is hem eeuwig dankbaar.
Hè verdorie, toch niet goed opgelet op zondagsschoolquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
David was een harpist.
Jozef was een timmerman.
Ik zou me eens een beetje inlezen wat die hebben geprobeerd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja lieve mensen... Reichsbürger, dat is de echte bedreiging voor Duitsland.
Flikker toch op.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Reichsburger pleegt aanslag.
Etto is geïrriteerd dat het geen moslim is want wil op islam bashen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |