Ik twijfel nog over het stukje waar 'lees' staat.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
uhm ja, dat was wel duidelijk
Zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:23 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Doen alsof religie het kwaad is. Kom zeg.
Jij staat 100% op een of andere watchlistquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:14 schreef crystal_meth het volgende:
Na de bomaanslagen in oa Parijs en Brussel, waarbij TATP (acetonperoxide, gemaakt door aceton te reageren met waterstofperoxide met zoutzuur als katalysator) als explosief gebruikt werd, kon je (in België) jarenlang geen zuivere aceton meer vinden bij de bouwmarkt, eerst was er een versie met een sterke afwijkende geur, daarna een lichtgeel getinte versie. Ik vermoedde toen dat men additieven had toegevoegd om het maken van TATP ermee moeilijker of gevaarlijker te maken.
Nadien was er een periode waarin de aceton wel steeds zuiver was (minstens tot augustus 2023, de laatste keer dat ik aceton had gekocht). Maar dat is nu niet meer het geval, vorige week een fles gekocht en die heeft weer een lichtgele tint. Benieuwd hoe lang dat zal duren.
Fair point.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, de aanslagen van de meeste van de genoemde groepen konden best op een niet non-significant draagvlak rekenen.
Dat spreek ik ook geenszins tegen.quote:Bovendien is aanslagen plegen ook in het Midden-Oosten veelal ongewenst.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Polen haten toch sowieso alles wat niet lijkbleek en hetero cisgender is?
Damn. Heb ik misschien Poolse voorouders.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Polen haten toch sowieso alles wat niet lijkbleek en hetero cisgender is?
Dat is heel aardig van je dat je zelf dat inzicht hebtquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:50 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Vanwege het kleurtje.
Laat het gevoel maar spreken, beredeneren is alleen voor linkse mensen
Zo’n post zal door sommigen ongetwijfeld als racistisch worden gezien. Iets wat trouwens meer over hén zegt.quote:
In plaats van gelijk over anderen beginnen, zou het wellicht aardig zijn als je eerst vertelt hoe jij dit bericht zou willen duiden?quote:Op zondag 22 december 2024 08:30 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Zo’n post zal door sommigen ongetwijfeld als racistisch worden gezien. Iets wat trouwens meer over hén zegt.
Nou, dan maar níet aardig.quote:Op zondag 22 december 2024 08:35 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
In plaats van gelijk over anderen beginnen, zou het wellicht aardig zijn als je eerst vertelt hoe jij dit bericht zou willen duiden?
Volgens mij heb je niet helemaal door wat deze mensen hun gedachtengoed is.quote:De lokale Wildersfans liepen een steunmars voor hun geestverwant die gisteren honderden mensen verwondde en meerdere mensen doodde bij een terroristische aanslag. Stijlvol. Morgen lekker met de hele gang op bedevaartsoord naar de cel van Breivik.
Nou ja, het is een openbare bijeenkomst van zijn ideologische vrienden en vriendinnen na het plegen van een aanslag. Openbare steun zal men niet direct geven maar toeval lijkt het me evenmin…quote:Op zondag 22 december 2024 08:38 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet helemaal door wat deze mensen hun gedachtengoed is.
En nee, die lopen daar niet als "steunmars voor de Saudie Arabische ex moslim"
....
Het is gewoon deze draad te lezen. Dus spaar je persoonlijke aanvallen maar op voor iemand anders.quote:Op zondag 22 december 2024 08:39 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ok, je bent hier dus puur om op de man te spelen? Inhoud zit er niet in?
Nou nee, dat heb je zelf ingevuld.quote:Op zondag 22 december 2024 08:41 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nou ja, het is een openbare bijeenkomst van zijn ideologische vrienden en vriendinnen na het plegen van een aanslag. Openbare steun zal men niet direct geven maar toeval lijkt het me evenmin…
ze willen dat al die immigranten terug gaan, hebben het over deportatie. Hoe dat een steunbetuiging is aan deze immigrant / moordenaar is mij een raadselquote:Op zondag 22 december 2024 08:41 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nou ja, het is een openbare bijeenkomst van zijn ideologische vrienden en vriendinnen na het plegen van een aanslag. Openbare steun zal men niet direct geven maar toeval lijkt het me evenmin…
Het is niet voor niets dan regimes in die contreien sterk tegen pluriformiteit zijn. Noem een Saudie Arabie, Qatar, UAE.quote:Op zondag 22 december 2024 08:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het is toch wel apart dat alleen blanke landen divers en multicultureel moeten zijn, niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |