abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215947168
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Vertel nog eens wat over hoe smerig homo's zijn.
Daarover kan jij als "Christen" jouw eigen bijbel beter over raadplegen https://www.biblestudytoo(...)about-homosexuality/

Leviticus 18:22 ~ You shall not lie with a male as with a woman; it is an abomination.

Leviticus 20:13 ~ If a man lies with a male as with a woman, both of them have committed an abomination; they shall surely be put to death; their blood is upon them.

Jude 1:7 ~ Just as Sodom and Gomorrah and the surrounding cities, which likewise indulged in sexual immorality and pursued unnatural desire, serve as an example by undergoing a punishment of eternal fire.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215947171
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vind het ook moeilijk te geloven dat dit een verwesterde atheïst is.
Vanwege het kleurtje.

Laat het gevoel maar spreken, beredeneren is alleen voor linkse mensen
pi_215947173
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:49 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Verstopt.
We zijn bijna 24 uur verder.

Vind je pedoseksualiteit nog steeds alleen heel erg wanneer het nu gebeurd, omdat het vroeger zo normaal was
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 21 december 2024 @ 19:50:29 #54
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215947179
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
:')

Harvest die religie en ras niet uit elkaar kan houden. _O-
Jawel. Ik heb echter zijn post niet gelezen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_215947183
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:40 schreef egayalS het volgende:
Het zijn altijd dezelfde mensen/accounts die fake news verspreiden. Dit zagen we ook op grote schaal toen met de stabbing in Engeland eerder dit jaar.

Rechts extremistische shit show Visegrad :B

Dit is overigens een desinformatie deskundige

[ x ]
De Southport dader is een moslim waarbij later een Al-Qaeda handleiding is gevonden.
pi_215947189
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 16:36 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Om dan vervolgens bij het volgende incident S-A te blamen wat een bananenrepubliek dat toch is

Maar wanneer het uitkomt kunnen we prima zaken doen met S-A. Dan kijken we gewoon even weg
Het is hun afval, gewoon terugsturen dan maar.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215947190
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:49 schreef egayalS het volgende:

[..]
Daarover kan jij als "Christen" jouw eigen bijbel beter over raadplegen https://www.biblestudytoo(...)about-homosexuality/

Leviticus 18:22 ~ You shall not lie with a male as with a woman; it is an abomination.

Leviticus 20:13 ~ If a man lies with a male as with a woman, both of them have committed an abomination; they shall surely be put to death; their blood is upon them.

Jude 1:7 ~ Just as Sodom and Gomorrah and the surrounding cities, which likewise indulged in sexual immorality and pursued unnatural desire, serve as an example by undergoing a punishment of eternal fire.
Je moet natuurlijk niet met vertalingen gaan werken maar het origineel raadplegen.
pi_215947201
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:51 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je moet natuurlijk niet met vertalingen gaan werken maar het origineel raadplegen.
Badumtss
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215947202
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:49 schreef egayalS het volgende:

[..]

I.t.t. tot jou, kan ik nog helder en rationeel nadenken en laat ik mijn ethische principes niet leiden door teksten uit de bronstijd.

Verder zou het raadzaam zijn om eens na te gaan hoe de Joodse bronnen over Sodom en Gomorra spreken. Vast een tip: dat gaat daar niet over homoseksuelen.

Maar toe, vertel ons eens. Wat vind jij van homoseksualiteit?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215947204
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:50 schreef RotatoR het volgende:

[..]
De Southport dader is een moslim waarbij later een Al-Qaeda handleiding is gevonden.
Volgens mij stond er "Ikea handleiding" in het artikel.
pi_215947206
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:47 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Staat haaks op jouw claim. Waar zijn de tweets van de 'steeds meer vrouwen dan'?
Dat schreef ik niet. Ik schreef dat ik het X-bericht van een bepaalde dame plausibel vond overkomen (al tekende ik er ook bij aan dat het speculatie was). En ik zei erna dat er meer mensen zijn die claimen een soortgelijke ervaring te hebben. Ik liet er nog twee zien. Ik zei niet dat het om steeds meer vrouwen ging.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_215947208
twitter
pi_215947213
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Ex-moslim" is boos op islam en rijdt daarom een kertsmarkt aan gort.

Natuurlijk.
Fan van Wilders is een moslim.

Natuurlijk.

Dit is wat er gebeurt met extreem-rechts aan de macht. Aanslagen. Maar goed Breivik zal ook wel weer een moslim zijn.
pi_215947220
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:52 schreef Origami94 het volgende:

[..]

Natuurlijk.

Dit is wat er gebeurt met extreem-rechts aan de macht. Aanslagen. Maar goed Breivik zal ook wel weer een moslim zijn.
Blijf vooral wegkijken.

Uiteindelijk is ook IS een Westers, christelijk dingetje.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215947223
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:50 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Vanwege het kleurtje.

Laat het gevoel maar spreken, beredeneren is alleen voor linkse mensen
Vanwege het gedrag. Waarom meteen zo racistisch?
pi_215947226
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Vanwege het gedrag. Waarom meteen zo racistisch?
origami is woke... die denken alleen maar in ras.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215947227
quote:

[..]
Geen enkel Abrahamitisch geloof spreekt met lof over homoseksualiteit. Welk origineel pakken we dan?
pi_215947228
quote:

[..]

Natuurlijk.

Ik zie dat je er weer als de kippen bij bent om guilt-by-association toe te passen. En ik maar denken dat je voor de NUANCE staat en gedegen onderzoek alvorens een conclusie te trekken.
  Forum Admin zaterdag 21 december 2024 @ 19:54:02 #69
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215947233
quote:

[..]

Natuurlijk.

Sinds wanneer is extreem rechts aan de macht in Duitsland?

De hersengymnastiek in dit topic is echt verbazend. _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_215947241
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Blijf vooral wegkijken.

Uiteindelijk is ook IS een Westers, christelijk dingetje.
:')
pi_215947242
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:52 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Ja, dit zei ik gisteren dus al. Men was in de haast bij die aanslag in de UK ook te snel met roepen dat er geen terroristisch motief was, totdat ze opeens die handleiding vonden.
pi_215947248
quote:

[..]
Volgens mij stond er "Ikea handleiding" in het artikel.
Welk artikel? Niet in dit artikel:

quote:
The teenager accused of murdering three young girls in Southport has been charged with producing the poison ricin and possessing a military study of an al-Qaeda training manual.

https://www.bbc.com/news/articles/c05zpdq0lzgo
pi_215947251
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:53 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Geen enkel Abrahamitisch geloof spreekt met lof over homoseksualiteit. Welk origineel pakken we dan?
Hoe is je Hebreeuws?

En dat daargelaten, waarom zouden we 2000 jaar oude teksten moeten aanhouden om onze morele kaders te duiden?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215947252
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 19:46 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dus een ex-moslim die dat zegt over een andere ex-moslim gelooft men wel? ;)
Wat bedoel je? Ik weet niet wat “men” gelooft en wat het al dan niet zijn van een ex-moslim ermee te maken heeft. Ik heb het over mezelf en de ongerijmdheden in de feiten die naar buiten komen.
pi_215947253
Wat betreft terroristische "handleidingen", zo'n Al-Qaeda handleiding werkt vast ook prima als je christen bent of gewoon Karst T heet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')