Daarover kan jij als "Christen" jouw eigen bijbel beter over raadplegen https://www.biblestudytoo(...)about-homosexuality/quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vertel nog eens wat over hoe smerig homo's zijn.
Vanwege het kleurtje.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het ook moeilijk te geloven dat dit een verwesterde atheïst is.
We zijn bijna 24 uur verder.quote:
Jawel. Ik heb echter zijn post niet gelezen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Harvest die religie en ras niet uit elkaar kan houden.
De Southport dader is een moslim waarbij later een Al-Qaeda handleiding is gevonden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:40 schreef egayalS het volgende:
Het zijn altijd dezelfde mensen/accounts die fake news verspreiden. Dit zagen we ook op grote schaal toen met de stabbing in Engeland eerder dit jaar.
Rechts extremistische shit show Visegrad![]()
Dit is overigens een desinformatie deskundige
[ x ]
Het is hun afval, gewoon terugsturen dan maar.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om dan vervolgens bij het volgende incident S-A te blamen wat een bananenrepubliek dat toch is
Maar wanneer het uitkomt kunnen we prima zaken doen met S-A. Dan kijken we gewoon even weg
Je moet natuurlijk niet met vertalingen gaan werken maar het origineel raadplegen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:49 schreef egayalS het volgende:
[..]
Daarover kan jij als "Christen" jouw eigen bijbel beter over raadplegen https://www.biblestudytoo(...)about-homosexuality/
Leviticus 18:22 ~ You shall not lie with a male as with a woman; it is an abomination.
Leviticus 20:13 ~ If a man lies with a male as with a woman, both of them have committed an abomination; they shall surely be put to death; their blood is upon them.
Jude 1:7 ~ Just as Sodom and Gomorrah and the surrounding cities, which likewise indulged in sexual immorality and pursued unnatural desire, serve as an example by undergoing a punishment of eternal fire.
Badumtssquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet met vertalingen gaan werken maar het origineel raadplegen.
I.t.t. tot jou, kan ik nog helder en rationeel nadenken en laat ik mijn ethische principes niet leiden door teksten uit de bronstijd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:49 schreef egayalS het volgende:
[..]
Daarover kan jij als "Christen" jouw eigen bijbel beter over raadplegen https://www.biblestudytoo(...)about-homosexuality/
Leviticus 18:22 ~ You shall not lie with a male as with a woman; it is an abomination.
Leviticus 20:13 ~ If a man lies with a male as with a woman, both of them have committed an abomination; they shall surely be put to death; their blood is upon them.
Jude 1:7 ~ Just as Sodom and Gomorrah and the surrounding cities, which likewise indulged in sexual immorality and pursued unnatural desire, serve as an example by undergoing a punishment of eternal fire.
Volgens mij stond er "Ikea handleiding" in het artikel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:50 schreef RotatoR het volgende:
[..]
De Southport dader is een moslim waarbij later een Al-Qaeda handleiding is gevonden.
Dat schreef ik niet. Ik schreef dat ik het X-bericht van een bepaalde dame plausibel vond overkomen (al tekende ik er ook bij aan dat het speculatie was). En ik zei erna dat er meer mensen zijn die claimen een soortgelijke ervaring te hebben. Ik liet er nog twee zien. Ik zei niet dat het om steeds meer vrouwen ging.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:47 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Staat haaks op jouw claim. Waar zijn de tweets van de 'steeds meer vrouwen dan'?
Fan van Wilders is een moslim.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Ex-moslim" is boos op islam en rijdt daarom een kertsmarkt aan gort.
Natuurlijk.
Blijf vooral wegkijken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:52 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Fan van Wilders is een moslim.
Natuurlijk.
Dit is wat er gebeurt met extreem-rechts aan de macht. Aanslagen. Maar goed Breivik zal ook wel weer een moslim zijn.
Vanwege het gedrag. Waarom meteen zo racistisch?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:50 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Vanwege het kleurtje.
Laat het gevoel maar spreken, beredeneren is alleen voor linkse mensen
origami is woke... die denken alleen maar in ras.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vanwege het gedrag. Waarom meteen zo racistisch?
Geen enkel Abrahamitisch geloof spreekt met lof over homoseksualiteit. Welk origineel pakken we dan?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet met vertalingen gaan werken maar het origineel raadplegen.
Ik zie dat je er weer als de kippen bij bent om guilt-by-association toe te passen. En ik maar denken dat je voor de NUANCE staat en gedegen onderzoek alvorens een conclusie te trekken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:52 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Dit is wat er gebeurt met extreem-rechts aan de macht. Aanslagen. Maar goed Breivik zal ook wel weer een moslim zijn.
Sinds wanneer is extreem rechts aan de macht in Duitsland?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:52 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Natuurlijk.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Blijf vooral wegkijken.
Uiteindelijk is ook IS een Westers, christelijk dingetje.
Ja, dit zei ik gisteren dus al. Men was in de haast bij die aanslag in de UK ook te snel met roepen dat er geen terroristisch motief was, totdat ze opeens die handleiding vonden.quote:
Welk artikel? Niet in dit artikel:quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij stond er "Ikea handleiding" in het artikel.
quote:The teenager accused of murdering three young girls in Southport has been charged with producing the poison ricin and possessing a military study of an al-Qaeda training manual.
https://www.bbc.com/news/articles/c05zpdq0lzgo
Hoe is je Hebreeuws?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:53 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Geen enkel Abrahamitisch geloof spreekt met lof over homoseksualiteit. Welk origineel pakken we dan?
Wat bedoel je? Ik weet niet wat “men” gelooft en wat het al dan niet zijn van een ex-moslim ermee te maken heeft. Ik heb het over mezelf en de ongerijmdheden in de feiten die naar buiten komen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dus een ex-moslim die dat zegt over een andere ex-moslim gelooft men wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |