Wat zijn die normen precies?quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:35 schreef probeer het volgende:
[..]
Absoluut.
Maar dat heeft weinig met westerse normen en waarden te maken.
En verwestering is het proces waarin men westerse gewoonten, cultuur, normen en waarden aanneemt.
Volkert overschreed met zijn aanslag de alhier geldende normen.
Even Maxima bellen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:41 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Wat zijn die normen precies?
Meteen vastzetten en pas na alle feestdagen vrijlaten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:41 schreef KinKiJan het volgende:
Man man man, kennelijk konden ze toch niet wachten tot het eerder aangekondigde protest van maandag.
Op andere plekken in de stad worden wel gewoon eerst de slachtoffers herdacht..
[ afbeelding ]
Van kinderen afblijven... of het nu 1000 jaar geleden is of 2024.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:41 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Dat was hier inderdaad wel makkelijk ja.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:38 schreef -river- het volgende:
[..]
Gemakkelijk he, meteen de racisme kaart trekken.
'Geen aanslagen plegen' is er iig een van.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:41 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen, maar daar maken veel westerlingen zich schuldig aan Etto.quote:
En raad eens waar op de wereld daar strenge wetten voor zijn opgesteld, en waar niet?quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen, maar daar maken veel westerlingen zich schuldig aan Etto.
Er zullen betere voorbeelden zijn.
Mwah, de aanslagen van de meeste van de genoemde groepen konden best op een niet non-significant draagvlak rekenen. Bovendien is aanslagen plegen ook in het Midden-Oosten veelal ongewenst.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:35 schreef probeer het volgende:
[..]
Absoluut.
Maar dat heeft geen zak met westerse normen en waarden te maken.
En verwestering is toch echt een proces waarin men westerse gewoonten, cultuur, normen en waarden aanneemt.
Gelijk heb je. Ik heb van huis uit meegekregen om 1 keer per maand een aanslag te plegen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:44 schreef probeer het volgende:
[..]
'Geen aanslagen plegen' is er iig een van.
Strenge wetten, lol.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En raad eens waar op de wereld daar strenge wetten voor zijn opgesteld, en waar niet?
Beetje beter je woke-best doen.
Verder heb je kennelijk zoals gewoonlijk selectief gelezen; mevrouw Servieskast maakt namelijk het onderscheid. Pedofilie is nu heel erg, maar vroeger was het normaal.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Strenge wetten, lol.
Taakstraffen en heel misschien een celstrafje van een paar maanden.
Niet dat dat heel slecht is trouwens. Tweede kansen en redemptie zijn belangrijk in het strafrecht. Misschien is dat een beter voorbeeld.
Super strenge wetten. Enkele weken cel. Wowquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Strenge wetten, lol.
Taakstraffen en heel misschien een celstrafje van een paar maanden.
Niet dat dat heel slecht is trouwens. Tweede kansen en redemptie zijn belangrijk in het strafrecht. Misschien is dat een beter voorbeeld.
Ach, als het duizenden jaren geleden is, is het zelfs 'normaal'.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:53 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Super strenge wetten. Enkele weken cel. Wow
Dat lijkt me wel logisch.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, de aanslagen van de meeste van de genoemde groepen konden best op een niet non-significant draagvlak rekenen. Bovendien is aanslagen plegen ook in het Midden-Oosten veelal ongewenst.
Dat is natuurlijk ziek maar het zou best waar kunnen zijn. De oude Grieken hadden seks met dieren en kinderen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
zoals gewoonlijk selectief gelezen; mevrouw Servieskast maakt namelijk het onderscheid. Pedofilie is nu heel erg, maar vroeger was het normaal.
Ja, nee.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ziek maar het zou best waar kunnen zijn. De oude Grieken hadden seks met dieren en kinderen.
Ik ga geen dikke boeken over Plato lezen, ik heb echt betere dingen te doen. Ik lees gewoon online korte samenvattingen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, nee.
Zou Plato er nog eens op na slaan.
uhm ja, dat was wel duidelijkquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ga geen dikke boeken over Plato lezen, ik heb echt betere dingen te doen. Ik lees gewoon online korte samenvattingen.
Jaja.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, ook westerlingen hebben natuurlijk aanslagen gepleegd, zie de IRA, ETA, RaRa, Italie in de jaren '70, Bende van Nijvel, Volkert, etc.
Seks. Geld. Macht.quote:Op zaterdag 21 december 2024 21:08 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Jaja.
En uit naam van welke gewelddadige ideologie(n) werden deze aanslagen gepleegd?
Let wel; je mag enkel en alleen een ideologie noemen waarvan men in het algemeen zegt; ''daar moet je respect voor hebben''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |