Flikker zelf op met je off topic gelul.quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je mokkel bezwangerd door het opperwezen en zelf ben je nog maagd. Jozef is de uitvinder van de cuckstoel en de NS is hem eeuwig dankbaar.
'Judafying'...quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:21 schreef egayalS het volgende:
Fyi
Islam is een religie. Geen etniciteit.
Iemand is moslim als hij/zij gelooft in 1 God en dat Mohammed zijn gezant is.
Als iemand niet gelooft in hierboven genoemde is hij geen moslim.
[ x ]
Dat 'verwesterde' verbaasde mij. Ik twijfel niet aan zijn anti-islam houding en als helemaal niet als je zijn berichten leest over de politie of over linkse en rechtse politici dan is wel duidelijk dat zijn islam standpunt zijn leven beheerst. Of bedoel jij iets anders?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het ook moeilijk te geloven dat dit een verwesterde atheïst is.
Soort zoekt soortquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:21 schreef egayalS het volgende:
Fyi
Islam is een religie. Geen etniciteit.
Iemand is moslim als hij/zij gelooft in 1 God en dat Mohammed zijn gezant is.
Als iemand niet gelooft in hierboven genoemde is hij geen moslim.
[ x ]
Is natuurlijk ook onzin dat hij verwesterd zou zijn. Of hij nou een moslim is die niet-moslims haat, of andersom.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat 'verwesterde' verbaasde mij. Ik twijfel niet aan zijn anti-islam houding en als helemaal niet als je zijn berichten leest over de politie of over linkse en rechtse politici dan is wel duidelijk dat zijn islam standpunt zijn leven beheerst. Of bedoel jij iets anders?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wel een goede actrice die Maria dat je dat met een uitgestreken gezicht weet te verkopen aan je man.
Wel als ze Aziatisch normen volgen ofzo?quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook onzin dat hij verwesterd zou zijn. Of hij nou een moslim is die niet-moslims haat, of andersom.
Mensen die westerse normen en waarden volgen doen niet aan aanslagen.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:26 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Wel als ze Aziatisch normen volgen ofzo?
Wie weet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:26 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Wel als ze Aziatisch normen volgen ofzo?
De beste post tot nu toe in deze topicreeks.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook onzin dat hij verwesterd zou zijn. Of hij nou een moslim is die niet-moslims haat, of andersom.
Nee en kap met dat offtopic onzin.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:30 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ben een vrouw, is het dan minder erg?
Mwah, ook westerlingen hebben natuurlijk aanslagen gepleegd, zie de IRA, ETA, RaRa, Italie in de jaren '70, Bende van Nijvel, Volkert, etc.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee niet alles. Die post van -river-quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alles is racistisch Harvest..
Absoluut.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, ook westerlingen hebben natuurlijk aanslagen gepleegd, zie de IRA, ETA, Italie in de jaren '70, Bende van Nijvel, Volkert, etc.
Jouw ideologie zegt dat er een god is die zijn eigen schepsels zo intens haat dat hij ze voor eeuwig laat martelen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:33 schreef egayalS het volgende:
Met "iemand met dit profiel" bedoelt Duk, "iemand met dezelfde ideologie als ik".
In zijn wereldbeeld is het namelijk heel normaal dat een moslim een aanslag pleegt, maar iemand die dezelfde profiel heeft als hijzelf, moet wel stapelgek zijn.
[ x ]
Gemakkelijk he, meteen de racisme kaart trekken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee niet alles. Die post van -river-
Ik krijg een P.C. Hooftpijn Maartje 't Hart déja vu:quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jouw ideologie zegt dat er een god is die zijn eigen schepsels zo intens haat dat hij ze voor eeuwig laat martelen.
Geef mij dan maar Duk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |