Wel mooi vermaak zo op de zaterdagavond. Hardop zitten lachen om sommige van deze posts.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Sinds wanneer is extreem rechts aan de macht in Duitsland?
De hersengymnastiek in dit topic is echt verbazend.
Ik doelde op de PVV en dat de dader Wilders heeft gequote/gedeeld.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Sinds wanneer is extreem rechts aan de macht in Duitsland?
De hersengymnastiek in dit topic is echt verbazend.
Vals. Dat maakt je meteen een moslim.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wat betreft terroristische "handleidingen", zo'n Al-Qaeda handleiding werkt vast ook prima als je christen bent of gewoon Karst T heet.
En zou je mij al die 'stop christofobie' campagnes kunnen aanduiden?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wat betreft terroristische "handleidingen", zo'n Al-Qaeda handleiding werkt vast ook prima als je christen bent of gewoon Karst T heet.
Omdat je stelt dat iemand uit SA zich niet verwesterd kan opstellen. En op basis van je vorige posts op dit forum.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vanwege het gedrag. Waarom meteen zo racistisch?
Ome geert had deze vent ook liever buiten de eu gehouden denk ik zoquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:55 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik doelde op de PVV en dat de dader Wilders heeft gequote/gedeeld.
Hij heeft ook Elon geretweetquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:55 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Kun je nog antwoord geven?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:56 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Vals. Dat maakt je meteen een moslim.
De welbekende false balance drogreden 🥱quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dat is nog steeds een non sequitur.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:55 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Niet mee bezig.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En zou je mij al die 'stop christofobie' campagnes kunnen aanduiden?
Ik leg nota bene uit waarom ik het zeg en daar kwam afkomst niet in voor. Zo’n reactie van @Origami94 vind ik ronduit kwaadaardig.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
origami is woke... die denken alleen maar in ras.
In mijn ogen was het een fatsoenlijk verhaal, hooguit offtopic. Iemand had erover dat iemand het woord neger had gebruikt. Waarop ik aangaf dat dat nog niet zo lang geleden een normaal woord is maar kapot gecancelled is door de woke gemeenschap. En verder voorbeelden van dingen die in mijn jeugd hele normaal waren en nu allemaal niet meer mogen. We mogen gewoon steeds minder op allerlei vlakken, iedereen lijkt dat gewoon te pikken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Was het een fatsoenlijk verhaal? Of zat het vol met racistische bagger?
Ja, maar ach wat zijn we sensitief wanneer het de islam betreft.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niet mee bezig.
Ik ben tegen alle geloven, het wordt gewoon gebruikt als machtsmiddel voor mensen die niet om kunnen gaan met de dood.
Dat stelde ik niet. Dat stel jij nu.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:56 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Omdat je stelt dat iemand uit SA zich niet verwesterd kan opstellen. En op basis van je vorige posts op dit forum.
Ja, maar er heeft ook een keer een blanke autochtoon een aanslag gepleegd!quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, maar ach wat zijn we sensitief wanneer het de islam betreft.
Jeetje. Vooruitgang.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
In mijn ogen was het een fatsoenlijk verhaal, hooguit offtopic. Iemand had erover dat iemand het woord neger had gebruikt. Waarop ik aangaf dat dat nog niet zo lang geleden een normaal woord is maar kapot gecancelled is door de woke gemeenschap. En verder voorbeelden van dingen die in mijn jeugd hele normaal waren en nu allemaal niet meer mogen. We mogen gewoon steeds minder op allerlei vlakken, iedereen lijkt dat gewoon te pikken.
Ja Elon is extreem-rechts als je investeert en een man steunt die veroordeeld is, verdacht wordt van een coup en van fraude.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij heeft ook Elon geretweet
ELON IS DE AANSTICHTER VAN AL DIT KWAAD
ELON MOET DE GEVANGENIS IN
ELON IS EXTREEM RECHTS
ELON IS EEN NAZI
#hersengymnastiekmetorigami94
Typisch AfD-achtig typetje dus. Reichsburger...quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Vanochtend al zag ik dit op een Duits kanaal:
Bekijk deze YouTube-video
Daar werd ook al op zijn weirde gedrag op Twitter gewezen, en dat hij zich daar steeds meer ontwikkelde tot iemand die radicaliseerde en wraak tegen Duitsland aankondigde. Maar dan blijkbaar juist als iemand die vond dat Duitsland teveel immigranten binnenhaalde?
Ja sorry je reactie was prima maar waar je op reageerde nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
In mijn ogen was het een fatsoenlijk verhaal, hooguit offtopic. Iemand had erover dat iemand het woord neger had gebruikt. Waarop ik aangaf dat dat nog niet zo lang geleden een normaal woord is maar kapot gecancelled is door de woke gemeenschap. En verder voorbeelden van dingen die in mijn jeugd hele normaal waren en nu allemaal niet meer mogen. We mogen gewoon steeds minder op allerlei vlakken, iedereen lijkt dat gewoon te pikken.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 20:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Typisch AfD-achtig typetje dus. Reichsburger...
Ik de kerk preekt men in ieder geval niet om ze head first van een gebouw af te flikkeren, dat kun je van bepaalde moskeeen niet zeggen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:53 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Geen enkel Abrahamitisch geloof spreekt met lof over homoseksualiteit. Welk origineel pakken we dan?
Selectief sensitief.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, maar ach wat zijn we sensitief wanneer het de islam betreft.
Nog in dit topic loopt Servieskast haar homohaat en bagatellisering van pedofilie ("vroeger deed iedereen het") te verkondigen, maar ze is moslima, dus liken we al haar posts die gaan over die afschuwelijke discriminatie (in haar woorden 'racisme') van islam-adepten.
Echt, houd toch op met dat eeuwige wegkijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |