Ja, weet ik nu ook, mijn oprechte excuses, maar als je tegelijk luistert, vertaalt en schrijft gaat er wel eens iets mis. En aangezien de meesten hier noch Duits noch Frans begrijpen, vind ik dat ik niet letterlijk moet opschrijven wat ik hoor.quote:
Want Joden pleegden inderdaad aanslagen op onschuldige mensen omdat die niet Joods waren.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:24 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan het wereldbeeld dat Adolf droomde.
Uhmquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het staat je vrij een anti-moslim partij of wat dan ook te starten. Of steek een moskee in de fik, roep er toe op. Ga je gang.
Ik heb het plaatje niet gemaakt, maar als je het meisje wil framen als 'Arisch' dan is dat jouw beleving.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:23 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ah natuurlijk, een blond Arisch wijffie.
Goede reactie, missbutterflyy!quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het staat je vrij een anti-moslim partij of wat dan ook te starten. Of steek een moskee in de fik, roep er toe op. Ga je gang.
Gaat mij over dat offtopic geneuzel over WO2. Kan het een keer ontopic blijven?quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:29 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Weet je wat pas drek is? Gezellig een rondje over een kerstmarkt lopen en toekijken hoe een 1 jarig kind onder een auto wordt meegesleurd door een debiel.
Ik vond je post zo achterlijk dat ik naar de start ben gegaan voor ik je een reactie gaf. Deze post ook weer. Echt bizar dat een zelfverklaarde geschiedeniskenner blijkbaar denkt dat de tweede wereld oorlog in 1941 is gestart. Het is dat of je weet zelf niet meer waar je nou over post in een post waarin je mij beschuldigd van niet teruglezen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, en zo had Duitsland wel meer bondgenoten.
Nogmaals, ik haakte in op een post veel eerder in deze topicreeks.
In 1941 viel Duitsland al Rusland binnen.
Rationele angst is geen fobiequote:Op vrijdag 20 december 2024 22:28 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Islamofobie zou beleid moeten worden.
Nee.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gaat mij over dat offtopic geneuzel over WO2. Kan het een keer ontopic blijven?
Zoals je weet, zijn wij het niet vaak eens.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dan kan al dat Merkel wir schaffen das gebash ook weer de prullenbak in.
Belachelijk altijd als mensen hun hele onderbuik met haat legen in dit soort topics voordat het hele verhaal bekend is.
Het is inderdaad irritant.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, dat eeuwige gedram in zulke topics is vermoeiend. Elke keer weer die steeds op hoog volume klinkende langspeelplaatjes en dat gewelles/nietes.
Voor users die relevante info over een gebeurtenis willen posten en/of lezen boeit dat eeuwige genuil echt geen ene moer. En dit is pas #2 in de reeks... Wordt denk ik een vroege ram op de 'kuttopic'-knop deze keer.
Het is geen fobie (angst). Het is een gezonde en logische afkeer van een pseudo kankergezwel dat de samenleving infiltreerd. Fobie doet onterecht denken dat er een irreëele en letterlijke angst is. Als jij zegt dat je liever niet overreden wordt door een vrachtwagen dan gaat niemand zeggen dat je een fobie daar voor hebt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:28 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat de tweede wereldoorlog in 1941 is gestart, kan je niet lezen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vond je post zo achterlijk dat ik naar de start ben gegaan voor ik je een reactie gaf. Deze post ook weer. Echt bizar dat een zelfverklaarde geschiedeniskenner blijkbaar denkt dat de tweede wereld oorlog in 1941 is gestart. Het is dat of je weet zelf niet meer waar je nou over post in een post waarin je mij beschuldigd van niet teruglezen.
Wat drijft moslims toch om dit te doen? ken genoeg moslims en heb ook goede moslim vrienden. Maar het blijft keer op keer terugkomen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:27 schreef Cuendillar het volgende:
Het is een arts.
Het is geen idioot, niemand uit de onderlaag, niet een gestoorde.
Het gevaar is veel groter dan we ons beseffen.
Ik stel voor dat we de discussie nu gaan richten op hoe de islam te verbieden en hoe de moslims te bekeren of uit te zetten.
Dat zie ik niemand doen, als dat zo is mogen ze wag mij betreft ook een ban krijgen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is inderdaad irritant.
Toch is dit nog een van de weinige plekken waar je kunt zeggen wat je wil. Als iemand allerlei rechts extremistische haat of populistische bagger neergooit moet dat gewoon kunnen blijven staan.
Interpretatie van dat achterlijke boek van hun.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat drijft moslims toch om dit te doen? ken genoeg moslims en heb ook goede moslim vrienden. Maar het blijft keer op keer terugkomen.
Het is goed dat ik er bij zit. Want ik had zomaar ondersteboven kunnen lazeren van verbazing bij deze slimme en nuttige bijdrage van jou.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je hoorde waarschijnlijk 'Dutzende' wat dozijnen betekend.
Ja die heb ik ook wel eens geprobeerd bij onze islam wappies hier, maar ze doen dan net of ze het niet snappen.quote:
Maar dat is dus eigenlijk extra zorgwekkend. Ik denk dat heel goed naar de omgeving van deze man zal worden gekeken… was hij onder de invloed van bepaalde radicale imams gekomen? Zo ja, zijn moskee onmiddellijk sluiten en alle betrokkenen direct uitwijzen. Het risico is té groot aan het worden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:33 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als een Saoedische arts dan emigreert naar Duitsland om daar te werken, is er (denk ik) weinig reden om aan te nemen dat die 20 jaar later van plan is een aanslag te plegen.
Heb je ze al eens kritisch aangesproken op hun geloof? Kun je ze opnieuw leren kennen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat drijft moslims toch om dit te doen? ken genoeg moslims en heb ook goede moslim vrienden. Maar het blijft keer op keer terugkomen.
Soort 7 oktober 2022 gevoel qua Fok!quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, dat eeuwige gedram in zulke topics is vermoeiend. Elke keer weer die steeds op hoog volume klinkende langspeelplaatjes en dat gewelles/nietes.
Voor users die relevante info over een gebeurtenis willen posten en/of lezen boeit dat eeuwige genuil echt geen ene moer. En dit is pas #2 in de reeks... Wordt denk ik een vroege ram op de 'kuttopic'-knop deze keer.
Succes daarmee. Wat een idioot plan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:27 schreef Cuendillar het volgende:
Ik stel voor dat we de discussie nu gaan richten op hoe de islam te verbieden en hoe de moslims te bekeren of uit te zetten.
een zieke hond ben jequote:Op vrijdag 20 december 2024 21:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Overdrijven is een kunst nauurlijk.
Er zijn een paar doden. Wat natuurlijk vreselijk is. Maar in verhouding met de populatie stelt dit natuurlijk weinig voor.
Daar komt bij dat geen enkele Duitse politieke partij deze actie top zal vinden.
Dat gaat zeker ook onderzocht worden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:36 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Maar dat is dus eigenlijk extra zorgwekkend. Ik denk dat heel goed naar de omgeving van deze man zal worden gekeken… was hij onder de invloed van bepaalde radicale imams gekomen? Zo ja, zijn moskee onmiddellijk sluiten en alle betrokkenen direct uitwijzen. Het risico is té groot aan het worden.
Hij mist z'n familie.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat gaat zeker ook onderzocht worden.
Ben dan ook benieuwd wat die idioot tot deze moordaanslag heeft doen komen.
Wat heeft dit nou te maken met allemaal andere artsen van bepaalde afkomsten die gewoon hun werk doen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:39 schreef PzKpfw het volgende:
Maar dit soort artsen waren er allemaal nodig in de toekomst volgens bepaalde lieden.
Getalsmatig goochelen met het aantal slachtoffers en dat af doen als "stelt weinig voor" is bepaald niet netjes.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als het aan mij lag kregen andere users een ban. Zo gaat dat nu eenmaal.
Ik gedraag me gewoon netjes. Troll niet, geef gewoon mijn mening.
Er zijn daar nu inderdaad wel wat artsen nodig.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:39 schreef PzKpfw het volgende:
Maar dit soort artsen waren er allemaal nodig in de toekomst volgens bepaalde lieden.
Poging zoveel. De onderstaande twee feotem zijn beide waar:quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat de tweede wereldoorlog in 1941 is gestart, kan je niet lezen?
In 1941 viel Duitsland Rusland binnen.
Idd, maak het ze makkelijk. Kunnen "ons" in het ziekenhuis euthaniseren.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:39 schreef PzKpfw het volgende:
Niet alleen dat, het is een combinatie van factoren. Maar het is wel fascinerend. De meeste moslims bleven thuis, maar wat dreef al die duizenden islamieten destijds om naar het kalifaat te trekken en daar als IS de beest uit te hangen? Joden, christenen, boeddhisten, hindoes, etc., geen andere religie die dit soort gelovigen produceert.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:35 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Interpretatie van dat achterlijke boek van hun.
Deze aanslag spreekt dat anders wel tegen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou te maken met allemaal andere artsen van bepaalde afkomsten die gewoon hun werk doen?
Het is niet bepaald zo dat artsen van bepaalde afkomsten massaal aan het moorden slaan hier.
Ja zo kun je ook naar China en dan 10 Chinezen afknallen. Maar das niet erg hoor daar zijn er heel veel van! Procentueel merk je dat nauwelijksquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:40 schreef quo_ het volgende:
[..]
Getalsmatig goochelen met het aantal slachtoffers en dat af doen als "stelt weinigl voor" is bepaald niet netjes.
Je kunt draaien tot je een ons weegt met je deugende praatjes, je zou gewoon van dit forum geflikkerd moeten worden.
Wat was er op 7 oktober 2022 dan?quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Soort 7 oktober 2022 gevoel qua Fok!
De eerste uren ging het daar nog over feiten, werd er stelling genomen qua meningen en dag in dag uit dezelfde puist uitknijperij van beide kanten.
Ja, zijn er meer artsen mee bezig dan?quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Deze aanslag spreekt dat anders wel tegen.
Je bent alleen maar de ellende aan het minimaliseren. Het is er niet eentje. Het is aanslag na aanslag, Jodenjacht, rellen, kleinere criminaliteit, een grote meerderheid uit dezelfde hechte groep die alles gedoogd. Het is een immense botsing tussen culturen waarbij welvarende Westerse landen laatig gevallen worden met een achterlijk geloof en dito cultuur. Hou toch op met downplayen man.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Succes daarmee. Wat een idioot plan.
Miljoenen en miljoenen moslims, die geen vlieg kwaad doen en hun steentje bijdragen, en jij wilt ze allemaal uit zetten vanwege een debiel in een auto.
Dat sluit ik niet uit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, zijn er meer artsen mee bezig dan?
Roy Donders en vriendin maakten toen bekend dat ze een meisje kregen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:42 schreef Justinn het volgende:
[..]
Wat was er op 7 oktober 2022 dan?
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Succes daarmee. Wat een idioot plan.
Miljoenen en miljoenen moslims, die geen vlieg kwaad doen en hun steentje bijdragen, en jij wilt ze allemaal uit zetten vanwege een debiel in een auto.
Grappig dat die linker nu waarschijnlijk zich door Mo en Ali laat volpompen lolquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zoiets dus
[ afbeelding ]
Disclaimer: uiteraard doel ik niet op de goede fijne vredelievende moslims, maar de kwaadwillende en anti-Westerse 🙂
Grok op Twitter/X (gratis trouwens)quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Super! Waarmee maak je dit soort plaatjes? Ik wil dit ook
Veroordelen dat alle moslims gedeporteerd moeten worden vanwege een aanslag door 1 moslim is "ellende minimaliseren." Duidelijk.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:43 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Je bent alleen maar de ellende aan het minimaliseren. Het is er niet eentje. Het is aanslag na aanslag, Jodenjacht, rellen, kleinere criminaliteit, een grote meerderheid uit dezelfde hechte groep die alles gedoogd. Het is een immense botsing tussen culturen waarbij welvarende Westerse landen laatig gevallen worden met een achterlijk geloof en dito cultuur. Hou toch op met downplayen man.
Ik vind jou dom. Moslims plegen geen aanslagen als een collectief groepje. Of moeten we nu Nederlandse mannen verbieden, omdat er een hoop kleine kindjes neuken?quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:30 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Want Joden pleegden inderdaad aanslagen op onschuldige mensen omdat die niet Joods waren.
Als je je nu wat dommig voelt... dat is terecht.
Hoogopgeleid, waarschijnlijk een meer dan prima salaris, dus de theorie dat het allemaal aan een "achtergestelde maatschappelijke positie" ligt kan de vuilnisbak in. Maar da's al langer bekend.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat gaat zeker ook onderzocht worden.
Ben dan ook benieuwd wat die idioot tot deze moordaanslag heeft doen komen.
Als je de Veiligheidskunde kent, die wordt toegepast is bedrijven met hoge risico’s dan geldt de belangrijkste regel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:45 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Aan de andere kant: het zijn wel héél vaak moslims die dit soort dingen uithalen. En zeker in Duitsland zijn steekpartijen door moslims ook aan de orde van de dag. Op een gegeven moment wordt de vraag wat zwaarder moet wegen, individuele beoordeling van personen of collectieve veiligheid, wel relevant.
Het zou al heel veel helpen als er vanuit de moslimgemeenschap eens wat zelfreinigend vermogen werd getoond in plaats van meteen weer in de slachtofferrol kruipen en klagen over discriminatie.
Hmmm jammer dat ik twitter account heb, misschien toch maar aanmaken dan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:46 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Grok op Twitter/X (gratis trouwens)
Nee, met een fobie stel je dat ''angsten'', dan wel zorgelijkheden, ongegrond en irreëel zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:28 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Weer gaslighten. Het gaat niet om 1 moslim. Waar haal je dat vandaan. Ik noem legio voorbeelden uit recente geschiedenis en dan noem ik nog maar het topje van de ijsberg.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Veroordelen dat alle moslims gedeporteerd moeten worden vanwege een aanslag door 1 moslim is "ellende minimaliseren." Duidelijk.
Maar wie ga je dan uitzetten? Alle moslims of de moslims die aanslagen plegen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:49 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Weer gaslighten. Het gaat niet om 1 moslim. Waar haal je dat vandaan. Ik noem legio voorbeelden uit recente geschiedenis en dan noem ik nog maar het topje van de ijsberg.
Had nooit gedacht aanslag en ‘1 moslim’ in dezelfde post te zien.
Dat zou buiten kijf moeten staan, maar helaas is dat niet het geval. Tragisch om zo snel na een aanslag te lezen dat mensen niet emotioneel moeten reageren omdat het aantal doden op de gehele populatie meevalt. Als ideologie je ertoe noopt om moord te bagatelliseren, dan zou je je eens achter de oren moeten krabben.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:33 schreef Repentless het volgende:
[..] Buiten kijf staat dat dit weer ongekend tragisch is.
Maar dit is een moslim. Als een moslim iets doet spreken we ze aan als 1 groep.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:49 schreef MissButterflyy het volgende:
Zou me niks verbazen als er weer een verhaaltje achter zit dat deze meneer ontslagen was en z’n eer gekrenkt was en hij op wraak uit was.
Maar goed, dat is speculatie.
Dit is sowieso iemand die de letterlijke interpretatie van de islam heeft gebruikt om het feit dat zijn lontje (gekrenkte eer?) is aangestoken te botvieren op onschuldige ongelovigen. Wat kan het anders zijn? Ik zie een atheïst die haat jegens zijn ex heeft niet 100 mensen neermaaien op een kerstmarkt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:49 schreef MissButterflyy het volgende:
Zou me niks verbazen als er weer een verhaaltje achter zit dat deze meneer ontslagen was en z’n eer gekrenkt was en hij op wraak uit was.
Maar goed, dat is speculatie.
Eerst beleid maken op basis van intolerantie voor intolerantie. Idealiter Europees. Immigratie van moslims stoppen, emigratie stimuleren (het belangrijkste, zeker in het begin), verbod op en sluiting van islamitische instellingen, daarna een ruime overbruggingstijd (denk aan jaren) om moslims de tijd te geven om hetzij te bekeren, hetzij hun geloof af te zweren hetzij te emigreren. Daarna volgt het onvermijdelijke: de vervolging en opsluiting van overgebleven moslims. Gedwongen emigratie indien er sprake is van meerdere paspoorten, anders de keuze: emigreren of opsluiten.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Opzich geen slecht idee, alleen hoe wil je dat voor elkaar krijgen ?
Exactquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:49 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Weer gaslighten. Het gaat niet om 1 moslim. Waar haal je dat vandaan. Ik noem legio voorbeelden uit recente geschiedenis en dan noem ik nog maar het topje van de ijsberg.
Omg, ik hoop dat AIVD meeleest.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:52 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Eerst beleid maken op basis van intolerantie voor intolerantie. Idealiter Europees. Immigratie van moslims stoppen, emigratie stimuleren (het belangrijkste, zeker in het begin), verbod op en sluiting van islamitische instellingen, daarna een ruime overbruggingstijd (denk aan jaren) om moslims de tijd te geven om hetzij te bekeren, hetzij hun geloof af te zweren hetzij te emigreren. Daarna volgt het onvermijdelijke: de vervolging en opsluiting van overgebleven moslims. Gedwongen emigratie indien er sprake is van meerdere paspoorten, anders de keuze: emigreren of opsluiten.
Nee, geen "eindoplossing", want ja, die vraag wou je stellen en je moet je beseffen dat dat alleen maar contraproductief is. Opties kunnen door die (valse) vergelijking met het verleden niet meer overwogen worden - en nu zitten we in deze situatie. Joden, zigeuners en andere unerwünschten waren onschuldige slachtoffers van een waanzinnige (en intolerante) leer. Moslims hebben zelf een daadwerkelijke waanzinnige en intolerante leer. We nemen hiermee geen actie tegen de nieuwe Joden... maar tegen de nieuwe nazi's.
Dat is verkeerd, alleen is het wel weer een aanslag op een kerstmarkt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:51 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Maar dit is een moslim. Als een moslim iets doet spreken we ze aan als 1 groep.
Feit blijft dat de meerderheid zich gewoon gedraagt. En op basis van goed gedrag toch rechten worden ontnomen en gedeporteerd worden. Het is een ziek plan, en dat weet je zelf ook. Jij en die andere user zitten veel te hoog in de emotie om fatsoenlijk te kunnen reageren op dit onderwerp.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:49 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Had nooit gedacht aanslag en ‘1 moslim’ in dezelfde post te zien.
Alle moslims hangen wel dezelfde geschriften aan (waar een motivatie voor zulks geweld te vinden is) en alle moslims zien hun profeet, die zelf barbaars geweld ook niet schuwde, als perfect. En dit is gewoon weer de zoveelste moslim die daadwerkelijk de islamitische daad bij het islamitische woord voegt. En ook nu zal -voor de zoveelste keer- opnieuw eerst een oorverdovende stilte vanuit de moslimgemeenschap gaan, waarna de eerste geluiden zullen volgen, die zullen klinken als ''slachtofferschap''.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Veroordelen dat alle moslims gedeporteerd moeten worden vanwege een aanslag door 1 moslim is "ellende minimaliseren." Duidelijk.
Jouw profeet neukte een kind. Denk daar eens rationeel over na.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:50 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ben je ook zo stoer over witte homoseksuele mannen die kindertjes doen? Of kun je dan wel rationeel denken?
Alles wat ook maar bij een fanatieke stroming zit in de moskee en de zandbak ideologie niet los kan laten voorbij de voordeur.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar wie ga je dan uitzetten? Alle moslims of de moslims die aanslagen plegen?
Die laatste groep sowieso. Verder zouden de Duitsers ook eens kunnen beginnen met het deporteren van Arabische clans.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat dat raakt. Het is een tijd van onschuld, gezelligheid, leuk met familie.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is verkeerd, alleen is het wel weer een aanslag op een kerstmarkt.
Waarom doen ze dat steeds? Moslims? Kan me voorstellen dat mensen daar bang van worden.
Zo werkt het niet. Als een Chinees morgen hetzelfde deed gaan we echt niet alle Chinezen aanspreken. Ik durf zelfs te wedden dat er ook Chinezen klaar staan op alles te veroordelen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:51 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Maar dit is een moslim. Als een moslim iets doet spreken we ze aan als 1 groep.
De user waar ik op reageerde had het over alle.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In die tijd neukte iedereen kinderen. Een beetje goedkoop om een discussie aan te gaan over normen uit 620.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw profeet neukte een kind. Denk daar eens rationeel over na.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:57 schreef Servieskast het volgende:
[..]
In die tijd neukte iedereen kinderen. Een beetje goedkoop om een discussie aan te gaan over normen uit 620.
Tegenwoordig is dat trouwens meer een blanke iets lijkt het wel.
Wat heeft het voor zin als je enkel daders hard aanpakt nadat ze een aanslag gepleegd hebben? Leuk voor wraak gevoelens, maar je wil dit toch voorkomen in de toekomst lijkt me.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:50 schreef mcmlxiv het volgende:
Geef je moslim-haat vooral ruimte wanneer dat oplucht. Mij lijkt het nog steeds nogal anti-grondwettelijk om willekeurig mensen te deporteren of erger omdat iemand uit dezelfde groep een vreselijke klootzak is.
Vergis je niet. Van mij mogen ze dit soort terroristen levenslang opsluiten, daarbij dagelijks vetmesten met spek, alcohol en ander niet halal voer, martelen en verminken en dat op TV uitzenden. En zodra hij dood is in een varkenshuid naaien, vooral niet begraven maar op een veldje laten verrotten. Dit soort vieze beesten moet gewoon weten dat er een hel is wanneer ze gepakt gaan worden, simpel zat.
Maar gedrag van tientallen projecteren op miljoenen is levensgevaarlijk. Dat geeft alleen maar als resultaat dat die tientallen zich gesterkt voelen dat ze op de goede weg zijn.
Jij snapt dat wel?quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:55 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Omdat dat raakt. Het is een tijd van onschuld, gezelligheid, leuk met familie.
Waarom hij het heeft gedaan weet ik niet. Waarom hij heeft gekozen voor een kerstmarkt snap ik wel.
Vooropgesteld, we weten nog niks zeker maar de kans is 95%, lijkt mij, dat het een islamitische aanslag is.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:52 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dit is sowieso iemand die de letterlijke interpretatie van de islam heeft gebruikt om het feit dat zijn lontje (gekrenkte eer?) is aangestoken te botvieren op onschuldige ongelovigen. Wat kan het anders zijn? Ik zie een atheïst die haat jegens zijn ex heeft niet 100 mensen neermaaien op een kerstmarkt.
Ik begrijp je volledig. Dat heb ik met blanke mannen. Na zoveel berichten over femicide en pedofiele viezigheid kan ik blanke mannen niet meer als onschuldig zien.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:55 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Als een Chinees morgen hetzelfde deed gaan we echt niet alle Chinezen aanspreken. Ik durf zelfs te wedden dat er ook Chinezen klaar staan op alles te veroordelen.
Als Chinezen elke maand aanslagen gaan plegen en de andere Chinezen gaan gebakjes uitdelen en met vlaggen zwaaien, en Chinezen plegen oo dagelijkse basis verkrachtingen en berovingen, dan hebben we een heel ander gesprek met ‘de Chinezen’.
Zie je hoe onwerkelijk dit klinkt? En hoe bizar het is dat moslims dit met z’n allen voor elkaar hebben gekregen? Ik zou als moslim mezelf schamen en zsm afstand doen van de groep en religie.
Prima dit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:52 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Eerst beleid maken op basis van intolerantie voor intolerantie. Idealiter Europees. Immigratie van moslims stoppen, emigratie stimuleren (het belangrijkste, zeker in het begin), verbod op en sluiting van islamitische instellingen, daarna een ruime overbruggingstijd (denk aan jaren) om moslims de tijd te geven om hetzij te bekeren, hetzij hun geloof af te zweren hetzij te emigreren. Daarna volgt het onvermijdelijke: de vervolging en opsluiting van overgebleven moslims. Gedwongen emigratie indien er sprake is van meerdere paspoorten, anders de keuze: emigreren of opsluiten.
Nee, geen "eindoplossing", want ja, die vraag wou je stellen en je moet je beseffen dat dat alleen maar contraproductief is. Opties kunnen door die (valse) vergelijking met het verleden niet meer overwogen worden - en nu zitten we in deze situatie. Joden, zigeuners en andere unerwünschten waren onschuldige slachtoffers van een waanzinnige (en intolerante) leer. Moslims hebben zelf een daadwerkelijke waanzinnige en intolerante leer. We nemen hiermee geen actie tegen de nieuwe Joden... maar tegen de nieuwe nazi's.
Welnee. Het is echt een islamitisch iets, en dan het liefst in de kont. Alleen daar wordt alles goed achter de deur gehouden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:57 schreef Servieskast het volgende:
[..]
In die tijd neukte iedereen kinderen. Een beetje goedkoop om een discussie aan te gaan over normen uit 620.
Tegenwoordig is dat trouwens meer een blanke iets lijkt het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |