Soort 7 oktober 2022 gevoel qua Fok!quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, dat eeuwige gedram in zulke topics is vermoeiend. Elke keer weer die steeds op hoog volume klinkende langspeelplaatjes en dat gewelles/nietes.
Voor users die relevante info over een gebeurtenis willen posten en/of lezen boeit dat eeuwige genuil echt geen ene moer. En dit is pas #2 in de reeks... Wordt denk ik een vroege ram op de 'kuttopic'-knop deze keer.
Succes daarmee. Wat een idioot plan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:27 schreef Cuendillar het volgende:
Ik stel voor dat we de discussie nu gaan richten op hoe de islam te verbieden en hoe de moslims te bekeren of uit te zetten.
een zieke hond ben jequote:Op vrijdag 20 december 2024 21:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Overdrijven is een kunst nauurlijk.
Er zijn een paar doden. Wat natuurlijk vreselijk is. Maar in verhouding met de populatie stelt dit natuurlijk weinig voor.
Daar komt bij dat geen enkele Duitse politieke partij deze actie top zal vinden.
Dat gaat zeker ook onderzocht worden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:36 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Maar dat is dus eigenlijk extra zorgwekkend. Ik denk dat heel goed naar de omgeving van deze man zal worden gekeken… was hij onder de invloed van bepaalde radicale imams gekomen? Zo ja, zijn moskee onmiddellijk sluiten en alle betrokkenen direct uitwijzen. Het risico is té groot aan het worden.
Hij mist z'n familie.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat gaat zeker ook onderzocht worden.
Ben dan ook benieuwd wat die idioot tot deze moordaanslag heeft doen komen.
Wat heeft dit nou te maken met allemaal andere artsen van bepaalde afkomsten die gewoon hun werk doen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:39 schreef PzKpfw het volgende:
Maar dit soort artsen waren er allemaal nodig in de toekomst volgens bepaalde lieden.
Getalsmatig goochelen met het aantal slachtoffers en dat af doen als "stelt weinig voor" is bepaald niet netjes.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als het aan mij lag kregen andere users een ban. Zo gaat dat nu eenmaal.
Ik gedraag me gewoon netjes. Troll niet, geef gewoon mijn mening.
Er zijn daar nu inderdaad wel wat artsen nodig.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:39 schreef PzKpfw het volgende:
Maar dit soort artsen waren er allemaal nodig in de toekomst volgens bepaalde lieden.
Poging zoveel. De onderstaande twee feotem zijn beide waar:quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat de tweede wereldoorlog in 1941 is gestart, kan je niet lezen?
In 1941 viel Duitsland Rusland binnen.
Idd, maak het ze makkelijk. Kunnen "ons" in het ziekenhuis euthaniseren.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:39 schreef PzKpfw het volgende:
Niet alleen dat, het is een combinatie van factoren. Maar het is wel fascinerend. De meeste moslims bleven thuis, maar wat dreef al die duizenden islamieten destijds om naar het kalifaat te trekken en daar als IS de beest uit te hangen? Joden, christenen, boeddhisten, hindoes, etc., geen andere religie die dit soort gelovigen produceert.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:35 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Interpretatie van dat achterlijke boek van hun.
Deze aanslag spreekt dat anders wel tegen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou te maken met allemaal andere artsen van bepaalde afkomsten die gewoon hun werk doen?
Het is niet bepaald zo dat artsen van bepaalde afkomsten massaal aan het moorden slaan hier.
Ja zo kun je ook naar China en dan 10 Chinezen afknallen. Maar das niet erg hoor daar zijn er heel veel van! Procentueel merk je dat nauwelijksquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:40 schreef quo_ het volgende:
[..]
Getalsmatig goochelen met het aantal slachtoffers en dat af doen als "stelt weinigl voor" is bepaald niet netjes.
Je kunt draaien tot je een ons weegt met je deugende praatjes, je zou gewoon van dit forum geflikkerd moeten worden.
Wat was er op 7 oktober 2022 dan?quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Soort 7 oktober 2022 gevoel qua Fok!
De eerste uren ging het daar nog over feiten, werd er stelling genomen qua meningen en dag in dag uit dezelfde puist uitknijperij van beide kanten.
Ja, zijn er meer artsen mee bezig dan?quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Deze aanslag spreekt dat anders wel tegen.
Je bent alleen maar de ellende aan het minimaliseren. Het is er niet eentje. Het is aanslag na aanslag, Jodenjacht, rellen, kleinere criminaliteit, een grote meerderheid uit dezelfde hechte groep die alles gedoogd. Het is een immense botsing tussen culturen waarbij welvarende Westerse landen laatig gevallen worden met een achterlijk geloof en dito cultuur. Hou toch op met downplayen man.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Succes daarmee. Wat een idioot plan.
Miljoenen en miljoenen moslims, die geen vlieg kwaad doen en hun steentje bijdragen, en jij wilt ze allemaal uit zetten vanwege een debiel in een auto.
Dat sluit ik niet uit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, zijn er meer artsen mee bezig dan?
Roy Donders en vriendin maakten toen bekend dat ze een meisje kregen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:42 schreef Justinn het volgende:
[..]
Wat was er op 7 oktober 2022 dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |