Ja, weet ik nu ook, mijn oprechte excuses, maar als je tegelijk luistert, vertaalt en schrijft gaat er wel eens iets mis. En aangezien de meesten hier noch Duits noch Frans begrijpen, vind ik dat ik niet letterlijk moet opschrijven wat ik hoor.quote:
Want Joden pleegden inderdaad aanslagen op onschuldige mensen omdat die niet Joods waren.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:24 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan het wereldbeeld dat Adolf droomde.
Uhmquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het staat je vrij een anti-moslim partij of wat dan ook te starten. Of steek een moskee in de fik, roep er toe op. Ga je gang.
Ik heb het plaatje niet gemaakt, maar als je het meisje wil framen als 'Arisch' dan is dat jouw beleving.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:23 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ah natuurlijk, een blond Arisch wijffie.
Goede reactie, missbutterflyy!quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het staat je vrij een anti-moslim partij of wat dan ook te starten. Of steek een moskee in de fik, roep er toe op. Ga je gang.
Gaat mij over dat offtopic geneuzel over WO2. Kan het een keer ontopic blijven?quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:29 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Weet je wat pas drek is? Gezellig een rondje over een kerstmarkt lopen en toekijken hoe een 1 jarig kind onder een auto wordt meegesleurd door een debiel.
Ik vond je post zo achterlijk dat ik naar de start ben gegaan voor ik je een reactie gaf. Deze post ook weer. Echt bizar dat een zelfverklaarde geschiedeniskenner blijkbaar denkt dat de tweede wereld oorlog in 1941 is gestart. Het is dat of je weet zelf niet meer waar je nou over post in een post waarin je mij beschuldigd van niet teruglezen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, en zo had Duitsland wel meer bondgenoten.
Nogmaals, ik haakte in op een post veel eerder in deze topicreeks.
In 1941 viel Duitsland al Rusland binnen.
Rationele angst is geen fobiequote:Op vrijdag 20 december 2024 22:28 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Islamofobie zou beleid moeten worden.
Nee.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gaat mij over dat offtopic geneuzel over WO2. Kan het een keer ontopic blijven?
Zoals je weet, zijn wij het niet vaak eens.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dan kan al dat Merkel wir schaffen das gebash ook weer de prullenbak in.
Belachelijk altijd als mensen hun hele onderbuik met haat legen in dit soort topics voordat het hele verhaal bekend is.
Het is inderdaad irritant.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, dat eeuwige gedram in zulke topics is vermoeiend. Elke keer weer die steeds op hoog volume klinkende langspeelplaatjes en dat gewelles/nietes.
Voor users die relevante info over een gebeurtenis willen posten en/of lezen boeit dat eeuwige genuil echt geen ene moer. En dit is pas #2 in de reeks... Wordt denk ik een vroege ram op de 'kuttopic'-knop deze keer.
Het is geen fobie (angst). Het is een gezonde en logische afkeer van een pseudo kankergezwel dat de samenleving infiltreerd. Fobie doet onterecht denken dat er een irreëele en letterlijke angst is. Als jij zegt dat je liever niet overreden wordt door een vrachtwagen dan gaat niemand zeggen dat je een fobie daar voor hebt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:28 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Islamofobie zou beleid moeten worden.
Ik zeg helemaal niet dat de tweede wereldoorlog in 1941 is gestart, kan je niet lezen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik vond je post zo achterlijk dat ik naar de start ben gegaan voor ik je een reactie gaf. Deze post ook weer. Echt bizar dat een zelfverklaarde geschiedeniskenner blijkbaar denkt dat de tweede wereld oorlog in 1941 is gestart. Het is dat of je weet zelf niet meer waar je nou over post in een post waarin je mij beschuldigd van niet teruglezen.
Wat drijft moslims toch om dit te doen? ken genoeg moslims en heb ook goede moslim vrienden. Maar het blijft keer op keer terugkomen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:27 schreef Cuendillar het volgende:
Het is een arts.
Het is geen idioot, niemand uit de onderlaag, niet een gestoorde.
Het gevaar is veel groter dan we ons beseffen.
Ik stel voor dat we de discussie nu gaan richten op hoe de islam te verbieden en hoe de moslims te bekeren of uit te zetten.
Dat zie ik niemand doen, als dat zo is mogen ze wag mij betreft ook een ban krijgen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is inderdaad irritant.
Toch is dit nog een van de weinige plekken waar je kunt zeggen wat je wil. Als iemand allerlei rechts extremistische haat of populistische bagger neergooit moet dat gewoon kunnen blijven staan.
Interpretatie van dat achterlijke boek van hun.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat drijft moslims toch om dit te doen? ken genoeg moslims en heb ook goede moslim vrienden. Maar het blijft keer op keer terugkomen.
Het is goed dat ik er bij zit. Want ik had zomaar ondersteboven kunnen lazeren van verbazing bij deze slimme en nuttige bijdrage van jou.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je hoorde waarschijnlijk 'Dutzende' wat dozijnen betekend.
Ja die heb ik ook wel eens geprobeerd bij onze islam wappies hier, maar ze doen dan net of ze het niet snappen.quote:
Maar dat is dus eigenlijk extra zorgwekkend. Ik denk dat heel goed naar de omgeving van deze man zal worden gekeken… was hij onder de invloed van bepaalde radicale imams gekomen? Zo ja, zijn moskee onmiddellijk sluiten en alle betrokkenen direct uitwijzen. Het risico is té groot aan het worden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:33 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als een Saoedische arts dan emigreert naar Duitsland om daar te werken, is er (denk ik) weinig reden om aan te nemen dat die 20 jaar later van plan is een aanslag te plegen.
Heb je ze al eens kritisch aangesproken op hun geloof? Kun je ze opnieuw leren kennen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat drijft moslims toch om dit te doen? ken genoeg moslims en heb ook goede moslim vrienden. Maar het blijft keer op keer terugkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |