Eerst is de “uiterst linkse” 1 te links, en nu … ik heb duidelijk tuzenden gehoord.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
duizenden gewonden? Het gaat tot nu toe om 80 gewonden.
In den beginne waren het nog partners/concollegas. Pas vanaf 1942 verklaarden ze elkaar de oorlog.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Goed opgelet wel bij geschiedenis. Wel eens van het Nazi-Sovjetpact gehoord?
Een arts zou mensen juist moeten genezen, niet vermoorden, bedoel ik. Ook nog.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:09 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Klopt dat maakt het alleen maar religieuzer.
Het is namelijk geen islamiet met PTSS.
Blijkbaar zegt het Molotov-Ribbentroppact je niets. Ik zou me, als ik jou was, even inlezen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Nazi Duitsland heeft helemaal niet samen met de Russen wo2 veroorzaakt. Nazi duitsland en Rusland waren vijanden en Duitsland is zelfs Rusland binnen gevallen. Misschien ben je in de war met Japan.quote:[ afbeelding ] Op vrijdag 20 december 2024 21:33 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Jij weet het beter? Dan leg maar uit.
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:00 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij bedoeld hij dit als reactie op dat sommige mensen bij de doden in Gaza iets vergelijkbaars zeggen.
Dat zijn dozijnenquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Eerst is de “uiterst linkse” 1 te links, en nu … ik heb duidelijk tuzenden gehoord.
Maar das werd jetzt im Moment alles geprüft.
Weer een of ander nieuw zelfverzonnen woord op de ETTO bingolijst.quote:
Flikker toch op, geef liever Assad de schuld.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:08 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen Merkel en von de Leyen die Europa in deze nachtmerrie hebben gebracht.
#disbandEU
Dit is vooral Merkel's ellende.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:08 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen Merkel en von de Leyen die Europa in deze nachtmerrie hebben gebracht.
#disbandEU
Geen enkele media geven duizenden gewonden aan... 80 is momenteel wat alle grote media posten, sommigen 'minstens 50'quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:09 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Eerst is de “uiterst linkse” 1 te links, en nu … ik heb duidelijk tuzenden gehoord.
Maar das werd jetzt im Moment alles geprüft.
Bron: Bildquote:Haseloff: Twee doden, waaronder een klein kind
De premier van Saksen-Anhalt, Reiner Erich Haseloff (CDU), heeft aangekondigd dat er minstens twee doden zijn gevallen, waaronder, volgens hem, een klein kind.
Dus er was al snel een dokter ter plaatse. Dat scheelt weer.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
Een dokter/arts uit SaoudiArabië.
Dutzenden is tientallen (of zo iets)quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
Duizendenden gewonden en waarschijnlijk meerdere doden en ze kunnen niets uitsluiten, alles is nu nog speculatie (zit ik even simultaan 1 te vertalen.
Blijft verrassend dat zelfs mensen die nog best wat verstand hebben toch gelovig kunnen zijn. Zodra je vandaag de dag betrokken bent bij wetenschap zou je toch niet meer zo achterlijk moeten zijn om zo fundamentalistisch een religie aan te hangen.quote:
De auto was verder leeg.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:11 schreef LaDaDiDa het volgende:
Hoe weten ze zo snel dat hij alleen gehandeld zou hebben?
Dat zeg ik, dozijnenquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dutzenden is tientallen (of zo iets)
Allemaal verschillen nieuwszenders en kranten die iets anders zeggen...quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:12 schreef LaDaDiDa het volgende:
2 doden tot nu toe, geen 11. Wel veel zwaargewonden..
Ah we hebben een insider!quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:12 schreef LaDaDiDa het volgende:
2 doden tot nu toe, geen 11. Wel veel zwaargewonden..
Dan kan al dat Merkel wir schaffen das gebash ook weer de prullenbak in.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:08 schreef Droopie het volgende:
Was de man sinds 2004 in Duitsland en sinds 2006 als dokter werkzaam.
Dat zeiden ze zodat mensen niet denken dat er nu, as we speak, een andere dader rondloopt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:11 schreef LaDaDiDa het volgende:
Hoe weten ze zo snel dat hij alleen gehandeld zou hebben?
Over bingolijsten gesproken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dan kan al dat Merkel wir schaffen das gebash ook weer de prullenbak in.
Belachelijk altijd als mensen hun hele onderbuik met haat legen in dit soort topics voordat het hele verhaal bekend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |