quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nazi Duitsland heeft helemaal niet samen met de Russen wo2 veroorzaakt. Nazi duitsland en Rusland waren vijanden en Duitsland is zelfs Rusland binnen gevallen. Misschien ben je in de war met Japan.
quote:De gearresteerde verdachte in Maagdenburg was volgens informatie uit veiligheidskringen tot nu toe niet als islamist bekend bij de Duitse autoriteiten. Volgens eerste bevindingen zou de man ongeveer 50 jaar oud zijn en afkomstig uit Saoedi-Arabië. Volgens informatie van BILD werkte hij als arts in het Klinikum Magdeburg.
Integendeel. Ze zetten stappen en proberen stappen te zetten die de afgelopen decennia niet gezet zijn. Als er al 1 van de 100’dingen lukt is dat vooruitgang. Als het ze niet lukt ligt het niet aan hem maar aan het feit dat er nog net wat teveel de boel zitten te traineren vanuit de EU, NSC of de oppositie. Dat kun je dan moeilijk de PVV aanrekenen. Zorgt wel dat als het klapt ze de volgende keer alleen mogen regeren.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
PVV, de partij vol met incompetente idioten maken er een tyfuszooi van, dus is het nu allemaal de schuld van de EU.![]()
Is toch weer eens iets anders dan de schuld van Wouter Bos.
Dus al die doktors en chirurgen en tandartsen zijn ook al niet te vertrouwen.quote:
Ik geef mijn mening op een discussieforum.quote:
Die whatsapp screenshot waarop 'de dader' te zien was, ging dus om een heel ander persoon. Andere omgeving ook..quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:01 schreef Stupidisco het volgende:
Nieuwe beelden van de aanhouding
[ x ]
Misschien je conversietherapie wat minder etalerenquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening op een discussieforum.
Deal with it. Ga misschien eerst ergens even uit huilen zodat je weer met wat minder emotie kunt reageren.
duizenden gewonden? Het gaat tot nu toe om 80 gewonden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
Duizendenden gewonden en waarschijnlijk meerdere doden en ze kunnen niets uitsluiten, alles is nu nog speculatie (zit ik even simultaan 1 te vertalen.
Je was erbij?quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
duizenden gewonden? Het gaat tot nu toe om 80 gewonden.
Dan is het eigenlijk nog erger als hij een arts is.quote:
Laat alleen maar weer zien dat het niets met uitzichtloosheid te maken heeft, maar gewoon met pure haat.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel weer opvallend, je verwacht eerder iemand zonder werk etc.
Voor de buhne wel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
In den beginne waren het nog partners/concollegas
Klopt dat maakt het alleen maar religieuzer.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:08 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan is het eigenlijk nog erger als hij een arts is.
Werkt goed die vrouwen aan de leiding.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:08 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen Merkel en von de Leyen die Europa in deze nachtmerrie hebben gebracht.
#disbandEU
quote:Pas gisteren herdacht Berlijn de slachtoffers van Breitscheidplatz
Gisteren was het precies acht jaar geleden dat de verschrikkelijke aanslag op de kerstmarkt op de Berlijnse Breitscheidplatz plaatsvond. Tijdens een oecumenische kerkdienst in en voor de kerk herdachten nabestaanden en politieke vertegenwoordigers de doden en gewonden. In 2016 pleegde de islamist Anis Amri een aanslag op de nabijgelegen kerstmarkt, waarbij twaalf mensen omkwamen – een ander slachtoffer bezweek later aan zijn verwondingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |