abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215936775
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2024 22:52 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Eerst beleid maken op basis van intolerantie voor intolerantie. Idealiter Europees. Immigratie van moslims stoppen, emigratie stimuleren (het belangrijkste, zeker in het begin), verbod op en sluiting van islamitische instellingen, daarna een ruime overbruggingstijd (denk aan jaren) om moslims de tijd te geven om hetzij te bekeren, hetzij hun geloof af te zweren hetzij te emigreren. Daarna volgt het onvermijdelijke: de vervolging en opsluiting van overgebleven moslims. Gedwongen emigratie indien er sprake is van meerdere paspoorten, anders de keuze: emigreren of opsluiten.

Nee, geen "eindoplossing", want ja, die vraag wou je stellen en je moet je beseffen dat dat alleen maar contraproductief is. Opties kunnen door die (valse) vergelijking met het verleden niet meer overwogen worden - en nu zitten we in deze situatie. Joden, zigeuners en andere unerwünschten waren onschuldige slachtoffers van een waanzinnige (en intolerante) leer. Moslims hebben zelf een daadwerkelijke waanzinnige en intolerante leer. We nemen hiermee geen actie tegen de nieuwe Joden... maar tegen de nieuwe nazi's.
Omg, ik hoop dat AIVD meeleest.
  vrijdag 20 december 2024 @ 22:54:01 #277
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215936777
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 22:51 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Maar dit is een moslim. Als een moslim iets doet spreken we ze aan als 1 groep.
Dat is verkeerd, alleen is het wel weer een aanslag op een kerstmarkt.
Waarom doen ze dat steeds? Moslims? Kan me voorstellen dat mensen daar bang van worden.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 20 december 2024 @ 22:54:12 #278
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215936778
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2024 22:49 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Weer gaslighten. Het gaat niet om 1 moslim. Waar haal je dat vandaan. Ik noem legio voorbeelden uit recente geschiedenis en dan noem ik nog maar het topje van de ijsberg.

Had nooit gedacht aanslag en ‘1 moslim’ in dezelfde post te zien.
Feit blijft dat de meerderheid zich gewoon gedraagt. En op basis van goed gedrag toch rechten worden ontnomen en gedeporteerd worden. Het is een ziek plan, en dat weet je zelf ook. Jij en die andere user zitten veel te hoog in de emotie om fatsoenlijk te kunnen reageren op dit onderwerp.

Verbieden van Islam, of christendom of noem maar op werkt in de praktijk sowieso niet. Je kunt slechts als een gestapo deuren in gaan trappen om te kijken of iemand een koran in de boekenkast heeft liggen of exotische thee aan het zuipen is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_215936779
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2024 22:46 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Veroordelen dat alle moslims gedeporteerd moeten worden vanwege een aanslag door 1 moslim is "ellende minimaliseren." Duidelijk.
Alle moslims hangen wel dezelfde geschriften aan (waar een motivatie voor zulks geweld te vinden is) en alle moslims zien hun profeet, die zelf barbaars geweld ook niet schuwde, als perfect. En dit is gewoon weer de zoveelste moslim die daadwerkelijk de islamitische daad bij het islamitische woord voegt. En ook nu zal -voor de zoveelste keer- opnieuw eerst een oorverdovende stilte vanuit de moslimgemeenschap gaan, waarna de eerste geluiden zullen volgen, die zullen klinken als ''slachtofferschap''.
pi_215936783
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 22:50 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Ben je ook zo stoer over witte homoseksuele mannen die kindertjes doen? Of kun je dan wel rationeel denken?
Jouw profeet neukte een kind. Denk daar eens rationeel over na.
pi_215936784
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Maar wie ga je dan uitzetten? Alle moslims of de moslims die aanslagen plegen?
Alles wat ook maar bij een fanatieke stroming zit in de moskee en de zandbak ideologie niet los kan laten voorbij de voordeur.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215936789
quote:

[..]
Die laatste groep sowieso. Verder zouden de Duitsers ook eens kunnen beginnen met het deporteren van Arabische clans.
pi_215936790
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2024 22:54 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat is verkeerd, alleen is het wel weer een aanslag op een kerstmarkt.
Waarom doen ze dat steeds? Moslims? Kan me voorstellen dat mensen daar bang van worden.
Omdat dat raakt. Het is een tijd van onschuld, gezelligheid, leuk met familie.

Waarom hij het heeft gedaan weet ik niet. Waarom hij heeft gekozen voor een kerstmarkt snap ik wel.
pi_215936791
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 22:51 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Maar dit is een moslim. Als een moslim iets doet spreken we ze aan als 1 groep.
Zo werkt het niet. Als een Chinees morgen hetzelfde deed gaan we echt niet alle Chinezen aanspreken. Ik durf zelfs te wedden dat er ook Chinezen klaar staan op alles te veroordelen.

Als Chinezen elke maand aanslagen gaan plegen en de andere Chinezen gaan gebakjes uitdelen en met vlaggen zwaaien, en Chinezen plegen oo dagelijkse basis verkrachtingen en berovingen, dan hebben we een heel ander gesprek met ‘de Chinezen’.

Zie je hoe onwerkelijk dit klinkt? En hoe bizar het is dat moslims dit met z’n allen voor elkaar hebben gekregen? Ik zou als moslim mezelf schamen en zsm afstand doen van de groep en religie.

Het is ook nog eens in naam van de religie he. Niet toevallig een moslim. De beargumentatie is de islam. Het zit er gewoon in.
  vrijdag 20 december 2024 @ 22:56:03 #285
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215936795
quote:

[..]
De user waar ik op reageerde had het over alle.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_215936804
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Jouw profeet neukte een kind. Denk daar eens rationeel over na.
In die tijd neukte iedereen kinderen. Een beetje goedkoop om een discussie aan te gaan over normen uit 620.

Tegenwoordig is dat trouwens meer een blanke iets lijkt het wel.
  vrijdag 20 december 2024 @ 22:58:06 #287
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215936809
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 22:57 schreef Servieskast het volgende:

[..]
In die tijd neukte iedereen kinderen. Een beetje goedkoop om een discussie aan te gaan over normen uit 620.

:') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215936813
Buitengewoon triest dat tegenwoordig vredelievende burgers in Europa die het licht en de gezelligheid opzoeken van elkaars nabijheid moeten vrezen voor de terreur van aanslagen.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_215936815
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 22:50 schreef mcmlxiv het volgende:
Geef je moslim-haat vooral ruimte wanneer dat oplucht. Mij lijkt het nog steeds nogal anti-grondwettelijk om willekeurig mensen te deporteren of erger omdat iemand uit dezelfde groep een vreselijke klootzak is.

Vergis je niet. Van mij mogen ze dit soort terroristen levenslang opsluiten, daarbij dagelijks vetmesten met spek, alcohol en ander niet halal voer, martelen en verminken en dat op TV uitzenden. En zodra hij dood is in een varkenshuid naaien, vooral niet begraven maar op een veldje laten verrotten. Dit soort vieze beesten moet gewoon weten dat er een hel is wanneer ze gepakt gaan worden, simpel zat.

Maar gedrag van tientallen projecteren op miljoenen is levensgevaarlijk. Dat geeft alleen maar als resultaat dat die tientallen zich gesterkt voelen dat ze op de goede weg zijn.
Wat heeft het voor zin als je enkel daders hard aanpakt nadat ze een aanslag gepleegd hebben? Leuk voor wraak gevoelens, maar je wil dit toch voorkomen in de toekomst lijkt me.
  vrijdag 20 december 2024 @ 22:58:21 #290
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215936817
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 22:55 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Omdat dat raakt. Het is een tijd van onschuld, gezelligheid, leuk met familie.

Waarom hij het heeft gedaan weet ik niet. Waarom hij heeft gekozen voor een kerstmarkt snap ik wel.
Jij snapt dat wel?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215936819
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2024 22:52 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Dit is sowieso iemand die de letterlijke interpretatie van de islam heeft gebruikt om het feit dat zijn lontje (gekrenkte eer?) is aangestoken te botvieren op onschuldige ongelovigen. Wat kan het anders zijn? Ik zie een atheïst die haat jegens zijn ex heeft niet 100 mensen neermaaien op een kerstmarkt.
Vooropgesteld, we weten nog niks zeker maar de kans is 95%, lijkt mij, dat het een islamitische aanslag is.

En dit is een arts. Geen laagopgeleide kansenparel, geen laag-IQ persoon met een lage bloedsuikerspiegel... een fucking arts.

Tot zover het argument dat het de onderlaag maar is.
Intolerant voor intolerantie
pi_215936823
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2024 22:55 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Zo werkt het niet. Als een Chinees morgen hetzelfde deed gaan we echt niet alle Chinezen aanspreken. Ik durf zelfs te wedden dat er ook Chinezen klaar staan op alles te veroordelen.

Als Chinezen elke maand aanslagen gaan plegen en de andere Chinezen gaan gebakjes uitdelen en met vlaggen zwaaien, en Chinezen plegen oo dagelijkse basis verkrachtingen en berovingen, dan hebben we een heel ander gesprek met ‘de Chinezen’.

Zie je hoe onwerkelijk dit klinkt? En hoe bizar het is dat moslims dit met z’n allen voor elkaar hebben gekregen? Ik zou als moslim mezelf schamen en zsm afstand doen van de groep en religie.
Ik begrijp je volledig. Dat heb ik met blanke mannen. Na zoveel berichten over femicide en pedofiele viezigheid kan ik blanke mannen niet meer als onschuldig zien.
pi_215936824
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2024 22:52 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Eerst beleid maken op basis van intolerantie voor intolerantie. Idealiter Europees. Immigratie van moslims stoppen, emigratie stimuleren (het belangrijkste, zeker in het begin), verbod op en sluiting van islamitische instellingen, daarna een ruime overbruggingstijd (denk aan jaren) om moslims de tijd te geven om hetzij te bekeren, hetzij hun geloof af te zweren hetzij te emigreren. Daarna volgt het onvermijdelijke: de vervolging en opsluiting van overgebleven moslims. Gedwongen emigratie indien er sprake is van meerdere paspoorten, anders de keuze: emigreren of opsluiten.

Nee, geen "eindoplossing", want ja, die vraag wou je stellen en je moet je beseffen dat dat alleen maar contraproductief is. Opties kunnen door die (valse) vergelijking met het verleden niet meer overwogen worden - en nu zitten we in deze situatie. Joden, zigeuners en andere unerwünschten waren onschuldige slachtoffers van een waanzinnige (en intolerante) leer. Moslims hebben zelf een daadwerkelijke waanzinnige en intolerante leer. We nemen hiermee geen actie tegen de nieuwe Joden... maar tegen de nieuwe nazi's.
Prima dit.

Eigen schuld dikke bult.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215936827
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 22:57 schreef Servieskast het volgende:

[..]

Welnee. Het is echt een islamitisch iets, en dan het liefst in de kont. Alleen daar wordt alles goed achter de deur gehouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')