SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
poll
Daarvoor hebben we Jerry nodig met de psychologie van de koude grondquote:Op maandag 16 december 2024 22:58 schreef Gretzl het volgende:
“Je weet natuurlijk nooit wat er aan de hand in het privé leven van een speler.”
- Zjak, 2024
Neen, wel weer naar Ahoy.quote:Op maandag 16 december 2024 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ga je nog naar Ellie Pellie? @:fetx
Ik ook niet maat. Zit wel op Schindler’s lift.quote:Op maandag 16 december 2024 23:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gelukkig heb ik deze hypetrain dit jaar niet helemaal geboard.
Die kan het wel gebruiken, en we gunnen hem dat wel.quote:Op maandag 16 december 2024 23:00 schreef wimderon het volgende:
De lispelende hupjeswerpende Aspinall krijgt een pretloting.
Ik zet al mijn fortuin op de Nijman-bandwagon. Dit kan mijn dood worden, dit kan mijn biggest lifetime worden.quote:Op maandag 16 december 2024 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ook niet maat. Zit wel op Schindler’s lift.
Ik niet.quote:Op maandag 16 december 2024 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die kan het wel gebruiken, en we gunnen hem dat wel.
Blij dat ik dit niet hoef te zienquote:Op maandag 16 december 2024 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
De mentaal zeer onstabiele Barny die uitlegt hoe hij zich mentaal beter had moeten voorbereiden op deze wedstrijd. Mooie tv.
De altijd walgelijke Prijs.quote:Op maandag 16 december 2024 23:03 schreef Bezsen het volgende:
Tijd voor Keane Barry om Price eruit te mikken.
Tegen Menzies gooien ze niet altijd 100+ gemiddeldquote:Op maandag 16 december 2024 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
De mentaal zeer onstabiele Barny die uitlegt hoe hij zich mentaal beter had moeten voorbereiden op deze wedstrijd. Mooie tv.
Moet meer gebeuren, altijd dat gecater van die rotkoters.quote:Op maandag 16 december 2024 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan hij weer arrogant doen tegen kinderen.
Gewoon lekker doorroken.quote:Op maandag 16 december 2024 23:05 schreef fetX het volgende:
Koert gaat het niet nog 5 jaar volhouden trouwens.
Oke alternatief account van Poepzor.quote:Op maandag 16 december 2024 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En toekijken hoe z’n wijf anaal wordt vernederd door Steve Beaton.
Bowa zit aan de crack deze week, hoera.quote:Op maandag 16 december 2024 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Oke alternatief account van Poepzor.
Stukje rimmen bow bow ouwe reusquote:Op maandag 16 december 2024 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nou nou nouquote:Op maandag 16 december 2024 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 december 2024 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Koekoekquote:Op maandag 16 december 2024 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tuurlijk, toch altijd te prefereren boven rosse vlasbaard Berriequote:Op maandag 16 december 2024 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind Prijs eigenlijk altijd wel vermakelijk.
Roestig dak, vochtige kelder.quote:Op maandag 16 december 2024 23:21 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Tuurlijk, toch altijd te prefereren boven rosse vlasbaard Berrie
quote:
Veldvulling.quote:Op maandag 16 december 2024 23:23 schreef Bezsen het volgende:
Stelling: Dit toernooi mist een type Steve Beaton
quote:Op maandag 16 december 2024 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We moeten hem niet missen vanwege zijn dartskwaliteiten, wel vanwege zijn persoonlijkheid. Steve is een karakter. Kun je van de meeste lulletjes die nu op het podium staan niet zeggen.quote:Op maandag 16 december 2024 23:23 schreef Bezsen het volgende:
Stelling: Dit toernooi mist een type Steve Beaton
Al besprokenquote:Op maandag 16 december 2024 23:25 schreef Wertha het volgende:
OAAAAAAHHHHHHHHH GOWAAAAAAAAAAAAAHHHHH
Aan bukken doet hij ook niet.quote:Op maandag 16 december 2024 23:26 schreef Wertha het volgende:
Barney vraagt of ze het flesje water voor hem openmaken.
Ja.quote:Op maandag 16 december 2024 23:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Voedingscoach voor speerders
Zou Vincent vd Voort die ook hebben gehad?
Die Aziatische-jasjetrekkers kunnen er he-le-maal niks meer van, RIP Dirk.quote:Op maandag 16 december 2024 23:29 schreef fetX het volgende:
Judo is ook een individuele sport en is dus vergelijkbaar met darts.
DirkGod
quote:Op maandag 16 december 2024 23:34 schreef wimderon het volgende:
https://youtu.be/nJjM-Ou7Zt0?t=1260
Kenden jullie dit verhaal al over Kien en zijn vriendin?
Is Price die beveiligerquote:Op maandag 16 december 2024 23:34 schreef wimderon het volgende:
Zou rakenquote:
Ziet er nog steeds prima uit aldaar.quote:Op maandag 16 december 2024 23:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit had een heel erg knapoe vrouw kunnen zijn.
Over de rand gedonderd.quote:Op maandag 16 december 2024 23:34 schreef wimderon het volgende:
WK Korfbal.quote:Op maandag 16 december 2024 23:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat is er groter, PDC WC of Olympische Zomerspelen?
Lakesidequote:Op maandag 16 december 2024 23:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Wat is er groter, PDC WC of Olympische Zomerspelen?
Een goeie run ooit toch? Maar uiteraard een enorme choker. Dus snap het ook niet.quote:Op maandag 16 december 2024 23:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je kan merken dat Zjak recalcitrant wil doen rond Nijman.
Briljante ironie dat hij klaagt over bandwagons.
En bizar dat hij pretendeert dat Cullen en WK's goed samengaan.
Menzies was mentaal meteen al compleet instabiel en werd stevig uitgejouwd door het publiek. Zat laatste legs te huilen.quote:Op maandag 16 december 2024 23:58 schreef Szura het volgende:
Hoe kan die dronkelap van menzies winnen?
Twee keer de laatste 16 om daar op het moment supreme te choken. Geweldigquote:Op maandag 16 december 2024 23:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een goeie run ooit toch? Maar uiteraard een enorme choker. Dus snap het ook niet.
Menzies stond stijf van de zenuwen, en op het moment dat ie over kon nemen na een goede safe op tops, raakte hij helemaal van het padje. Raakte helemaal niks meer, begon zichzelf gek te maken. Als hij daar cool was gebleven had hij waarschijnlijk nog gewonnen.quote:Op maandag 16 december 2024 23:58 schreef Szura het volgende:
Hoe kan die dronkelap van menzies winnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Decker vs Woodhouse kan zeker qua niveau wel leuk worden.quote:Op dinsdag 17 december 2024 00:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Matig programma, morgen. Wright v Plaisier benieuwd naar, maar dat is het.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 00:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Matig programma, morgen. Wright v Plaisier benieuwd naar, maar dat is het.Wright tegen Plaisier wordt 83 vs 83 gemiddeld. Plaisier kan de druk weer niet aan en Wright heeft het niet. Geen idee wie er dan moet winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt wel een leuke potquote:Op dinsdag 17 december 2024 00:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Decker vs Woodhouse kan zeker qua niveau wel leuk worden.
Nee, niets uitzonderlijks.quote:Op dinsdag 17 december 2024 07:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou, de Nostra is weer bij allenHeb ik nog wat gemist gisteren behalve de Wesp?
Gates was ook weer in vorm las ik?
Ik moet alleen vrijdag nog even borrelen gelukkig. Jammer dat ze die niet op woensdag konden plannen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 07:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Vandaag nog kantoor, rip middagsessie
Omdat Keane Barry een stijl heeft waar het helemaal moet kloppen. En als het niet klopt, kan hij diep wegzakken. Dit is met alle respect een gast die een van de grootste eerste ronde-chokes afleverde sinds de invoering van de laatste 96.quote:Op dinsdag 17 december 2024 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanmiddag wel geinige sessie met Soutar die eraf ging en Wade die geen kansje pakte en de cumbek van Plaisier, toch weer een zeventje. Avondsessie ook wel geinig met Owen en de stunt van Gates, Scutt die schroeide en die laatste pot, tsja. Maar wel minder in het algemeen, een 5.5
Hoe kun je zoveel dubbels missen als Barry deed?
Werken moet wel echt in je aard liggen @de_boswachterquote:Op dinsdag 17 december 2024 07:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Vandaag nog kantoor, rip middagsessie
Tsja de triples liepen nog wel oké.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Omdat Keane Barry een stijl heeft waar het helemaal moet kloppen. En als het niet klopt, kan hij diep wegzakken. Dit is met alle respect een gast die een van de grootste eerste ronde-chokes afleverde sinds de invoering van de laatste 96.
Moet nog boodschappen doen voor middagsessie. Hopelijk nog wat banketstaven over van de sinterklaas in budgetbak.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Werken moet wel echt in je aard liggen @:de_boswachter
quote:Op dinsdag 17 december 2024 00:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Matig programma, morgen. Wright v Plaisier benieuwd naar, maar dat is het.Plaisier zou dat normaliter moeten winnen gezien zijn spel laatste tijd, behalve gisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bakplaat denk ik. Past veel meer op GENOTquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe vaak zou Vinnie gourmetten?
quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:29 schreef Evangelion het volgende:
Ik ben tegen transhaat en ga TR's uitdelen
Iedere darter kan triples gooien. Heb zo vaak spelers 180'ers zien gooien om voor de rest een afschuwelijke pot te hebben gegooid; professioneel of op kroegniveau.quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja de triples liepen nog wel oké.
Triple 20 is vooral die ene beweging, zodra je gaat switchen begint het echte darten.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Iedere darter kan triples gooien. Heb zo vaak spelers 180'ers zien gooien om voor de rest een afschuwelijke pot te hebben gegooid; professioneel of op kroegniveau.
Exact.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Iedere darter kan triples gooien. Heb zo vaak spelers 180'ers zien gooien om voor de rest een afschuwelijke pot te hebben gegooid; professioneel of op kroegniveau.
Maar soms vallen ze bij het ingooien allemaal en op het podium nietquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Triple 20 is vooral die ene beweging, zodra je gaat switchen begint het echte darten.
Ik ben tegen TR’s. Ik ben tegen @Taglianoquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:29 schreef Evangelion het volgende:
Kouwe handen Arjenquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:38 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Maar soms vallen ze bij het ingooien allemaal en op het podium niet
aldus Shevangelion.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:29 schreef Evangelion het volgende:
Ik ga zo in het zwembad liggen ouwe reusquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is jouw broekje al uit voor Noa-Lynn?
Lekker, man. Geniet ervan.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ga zo in het zwembad liggen ouwe reus
Nouja je ziet er toch ook een hoop waar de triples maar niet vallen, dat iedereen het kan is niet meer dan logisch want als dat niet loopt ben je nergens.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Laffe herder duikt weer wegquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Madquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Laffe herder duikt weer weg
Met je alternatieve account gelul
Kritiek is geen haat.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:29 schreef Evangelion het volgende:
Eerst Long vs Hurrell, en dan Noa Lynn op je feestje. Escalatiegevaar dreigt.quote:
Van harte hé, ouwe reus.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerst Long vs Hurrell, en dan Noa Lynn op je feestje. Escalatiegevaar dreigt.
Dank u zeer. Rustig werkdagje vanuit huis dus ik sluit de middagsessie wel aan. Vanavond wordt lastiger, uiteten met mijn vriendin en blijkbaar speelt Feyenoord ook nog.quote:
Ik ben vanaf 3 uur pleite, morgenavond wel aanwezig.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dank u zeer. Rustig werkdagje vanuit huis dus ik sluit de middagsessie wel aan. Vanavond wordt lastiger, uiteten met mijn vriendin en blijkbaar speelt Feyenoord ook nog.
Dit valt mee, dan zal het vanavond wel Co Stompe en Jerry Hendriks wordenquote:
Van Veen en Nijman, stond gister in het AD.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit valt mee, dan zal het vanavond wel Co Stompe en Jerry Hendriks worden
Ik vind het allemaal maar onwennig, dat ik neutraal tot positief sta tegenover alle gasten tot nu toe.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van Veen en Nijman, stond gister in het AD.
Ik vind Ron geen vervelende man ofzo maar als voetbalanalist wel doodsaai.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar onwennig, dat ik neutraal tot positief sta tegenover alle gasten tot nu toe.
Juiste formulering:quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
uiteten met mijn vriendin en blijkbaar speelt Feyenoord ook nog.
Ja, ja en nee ja.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maken figuren als Meulenkamp en Kleermaker nou zelf ook nog kans om weer eens een WK te spelen of zijn ze wel uitgerangeerd? Ik volgt het darts toch te weinig door het jaar heen om dat allemaal te kunnen beoordelen.
Martijn had wel kans gemaakt als hij niet gestopt was geweest.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maken figuren als Meulenkamp en Kleermaker nou zelf ook nog kans om weer eens een WK te spelen of zijn ze wel uitgerangeerd? Ik volgt het darts toch te weinig door het jaar heen om dat allemaal te kunnen beoordelen.
Ik zal Ron Vlaar altijd dankbaar blijven voor het wegpesten van Mario Been (en tijdens het WK 2014 was ie ook bijzonder goed), dus die kan niet zo veel meer fout doen bij mij.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Ron geen vervelende man ofzo maar als voetbalanalist wel doodsaai.
Ja, dat bedoelde ik ook een beetje met uitgerangeerd.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Martijn had wel kans gemaakt als hij niet gestopt was geweest.
Is Sjon van Lottum wel eens langs geweest? Al die gasten staat mij eigenlijk niet meer echt helder voor de geest, behalve Misja Krajiceckgodin.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Galen vind ik wel echt de meest walgelijke gast.
Veldvulling.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de mening over meisje Noa-Lynn in dit topic?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dat van gisteravond? Papzak wint een potje en meteen praatjesquote:
Boeit me heel weinig (lees: niets)quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jazeker.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Is dat van gisteravond? Papzak wint een potje en meteen praatjes
Hij is een actquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zielig dat ze haatreacties krijgt maar wel oneerlijk dat ze met de vrouwen meedoet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hurrell met zn grote bek. Overal ruzie gemaakt. Staan nog wat fragmenten op YouTubequote:Op dinsdag 17 december 2024 13:52 schreef Szura het volgende:
Dus heel de studio zit op de Long-trein
Ja het is de NOS maar opzich wel leuk dat ze er wat aandacht aan geven. Ik ben de doelgroep niet hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoog vlaggetjesgehalte terugblik
Zo gaat dat in Nederland.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoog vlaggetjesgehalte terugblik
Wat een popiejopie verslaggevertje donder opquote:
Ze is niet goed genoeg om mee te doen, maar Suzuki al helemaal niet dus achquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij hebt het van dichtbij bekeken begrijp ikquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
Noa Lynn heeft trouwens nog een pener. Best of both worlds genot @:de_boswachter
Poepz0r heeft weer inside information.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij hebt het van dichtbij bekeken begrijp ik
Nee ik ken Noa Lynn een beetje vanuit het ndb circuit. Is algemeen bekend hoor trouwensquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien ouwe reusquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Poepz0r heeft weer inside information.
Proef op de som genomen, Poep kennende.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hurrell of Long.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:53 schreef Nober het volgende:
Hurrell of Long voor Van Gerwen.
Voor wie zijn we?
Gerard Joling lach.gifquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Proef op de som genomen, Poep kennende.
DUS DAAROM MOET ZE MET DE MANNEN MEEDOENquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee ik ken Noa Lynn een beetje vanuit het ndb circuit. Is algemeen bekend hoor trouwens
quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee ik ken Noa Lynn een beetje vanuit het ndb circuit. Is algemeen bekend hoor trouwens
Goed dat er nog echte onderzoeksjournalisten actief zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Proef op de som genomen, Poep kennende.
Ik sta volledig achter Deta Hedman in dezequote:Op dinsdag 17 december 2024 14:03 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
DUS DAAROM MOET ZE MET DE MANNEN MEEDOEN
~Aileen de Graaf
Thierry Boon. Marc Kloostra is vooral van het voetbalcommentaar op de radio (en gisteren in de voetbalpodcast). Die Thiery was ook al zo irritant op het EK voetbal.quote:
Oh ja nu weet ik het weer. Irritante vent inderdaad.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Thierry Boon. Marc Kloostra is vooral van het voetbalcommentaar op de radio (en gisteren in de voetbalpodcast). Die Thiery was ook al zo irritant op het EK voetbal.
Potentiële bananenschil voor Mvgquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:06 schreef Szura het volgende:
Hurrell heeft het brommertje al aangezet hoor
Jij vindt het dus goed dat Noa-Lynn met de mannen meedoetquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter Deta Hedman in deze
Nee. Deta Wil eigen competitie. Dat lijkt mij uitstekendquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij vindt het dus goed dat Noa-Lynn met de mannen meedoet
Wacht, kijken of ik het goed begrijp: Deta wil een eigen competitie voor transgenders?quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Deta Wil eigen competitie. Dat lijkt mij uitstekend
Dat laatste geen idee maar dat is niet het probleem van de overige darters natuurlijk. Noa Lynn kiest zelf hiervoor he, kan niet zo zijn dat een ieder zich maar aanpast zodat zij mee kan doen. Wereld op zn kop. Zon ingreep heeft consequentiesquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wacht, kijken of ik het goed begrijp: Deta wil een eigen competitie voor transgenders?
Is er dan zo'n gigantische influx aan transgenders bij het vrouwen darts?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Om alvast in de stemming te komen
Bekijk deze YouTube-video
Leuk met zijn drieën in een poultje.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wacht, kijken of ik het goed begrijp: Deta wil een eigen competitie voor transgenders?
Is er dan zo'n gigantische influx aan transgenders bij het vrouwen darts?
Three is a crowdquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuk met zijn drieën in een poultje.
Das dan haar probleemquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuk met zijn drieën in een poultje.
Ook te gebruiken voor John Woodhousequote:Op dinsdag 17 december 2024 14:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Om alvast in de stemming te komen
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |