Zielig dat ze haatreacties krijgt maar wel oneerlijk dat ze met de vrouwen meedoet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de mening over meisje Noa-Lynn in dit topic?
Hurrell met zn grote bek. Overal ruzie gemaakt. Staan nog wat fragmenten op YouTubequote:Op dinsdag 17 december 2024 13:52 schreef Szura het volgende:
Dus heel de studio zit op de Long-trein
Ja het is de NOS maar opzich wel leuk dat ze er wat aandacht aan geven. Ik ben de doelgroep niet hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoog vlaggetjesgehalte terugblik
Zo gaat dat in Nederland.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoog vlaggetjesgehalte terugblik
Wat een popiejopie verslaggevertje donder opquote:
Ze is niet goed genoeg om mee te doen, maar Suzuki al helemaal niet dus achquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de mening over meisje Noa-Lynn in dit topic?
Jij hebt het van dichtbij bekeken begrijp ikquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
Noa Lynn heeft trouwens nog een pener. Best of both worlds genot @:de_boswachter
Poepz0r heeft weer inside information.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij hebt het van dichtbij bekeken begrijp ik
Nee ik ken Noa Lynn een beetje vanuit het ndb circuit. Is algemeen bekend hoor trouwensquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien ouwe reusquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Poepz0r heeft weer inside information.
Proef op de som genomen, Poep kennende.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hurrell of Long.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:53 schreef Nober het volgende:
Hurrell of Long voor Van Gerwen.
Voor wie zijn we?
Gerard Joling lach.gifquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Proef op de som genomen, Poep kennende.
DUS DAAROM MOET ZE MET DE MANNEN MEEDOENquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee ik ken Noa Lynn een beetje vanuit het ndb circuit. Is algemeen bekend hoor trouwens
quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee ik ken Noa Lynn een beetje vanuit het ndb circuit. Is algemeen bekend hoor trouwens
Goed dat er nog echte onderzoeksjournalisten actief zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Proef op de som genomen, Poep kennende.
Ik sta volledig achter Deta Hedman in dezequote:Op dinsdag 17 december 2024 14:03 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
DUS DAAROM MOET ZE MET DE MANNEN MEEDOEN
~Aileen de Graaf
Thierry Boon. Marc Kloostra is vooral van het voetbalcommentaar op de radio (en gisteren in de voetbalpodcast). Die Thiery was ook al zo irritant op het EK voetbal.quote:
Oh ja nu weet ik het weer. Irritante vent inderdaad.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Thierry Boon. Marc Kloostra is vooral van het voetbalcommentaar op de radio (en gisteren in de voetbalpodcast). Die Thiery was ook al zo irritant op het EK voetbal.
Potentiële bananenschil voor Mvgquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:06 schreef Szura het volgende:
Hurrell heeft het brommertje al aangezet hoor
Jij vindt het dus goed dat Noa-Lynn met de mannen meedoetquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter Deta Hedman in deze
Nee. Deta Wil eigen competitie. Dat lijkt mij uitstekendquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij vindt het dus goed dat Noa-Lynn met de mannen meedoet
Wacht, kijken of ik het goed begrijp: Deta wil een eigen competitie voor transgenders?quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee. Deta Wil eigen competitie. Dat lijkt mij uitstekend
Dat laatste geen idee maar dat is niet het probleem van de overige darters natuurlijk. Noa Lynn kiest zelf hiervoor he, kan niet zo zijn dat een ieder zich maar aanpast zodat zij mee kan doen. Wereld op zn kop. Zon ingreep heeft consequentiesquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wacht, kijken of ik het goed begrijp: Deta wil een eigen competitie voor transgenders?
Is er dan zo'n gigantische influx aan transgenders bij het vrouwen darts?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Om alvast in de stemming te komen
Bekijk deze YouTube-video
Leuk met zijn drieën in een poultje.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wacht, kijken of ik het goed begrijp: Deta wil een eigen competitie voor transgenders?
Is er dan zo'n gigantische influx aan transgenders bij het vrouwen darts?
Three is a crowdquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuk met zijn drieën in een poultje.
Das dan haar probleemquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuk met zijn drieën in een poultje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |