Hij is een actquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de mening over meisje Noa-Lynn in dit topic?
Zielig dat ze haatreacties krijgt maar wel oneerlijk dat ze met de vrouwen meedoet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hurrell met zn grote bek. Overal ruzie gemaakt. Staan nog wat fragmenten op YouTubequote:Op dinsdag 17 december 2024 13:52 schreef Szura het volgende:
Dus heel de studio zit op de Long-trein
Ja het is de NOS maar opzich wel leuk dat ze er wat aandacht aan geven. Ik ben de doelgroep niet hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoog vlaggetjesgehalte terugblik
Zo gaat dat in Nederland.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoog vlaggetjesgehalte terugblik
Wat een popiejopie verslaggevertje donder opquote:
Ze is niet goed genoeg om mee te doen, maar Suzuki al helemaal niet dus achquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij hebt het van dichtbij bekeken begrijp ikquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:58 schreef Poepz0r het volgende:
Noa Lynn heeft trouwens nog een pener. Best of both worlds genot @:de_boswachter
Poepz0r heeft weer inside information.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij hebt het van dichtbij bekeken begrijp ik
Nee ik ken Noa Lynn een beetje vanuit het ndb circuit. Is algemeen bekend hoor trouwensquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien ouwe reusquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Poepz0r heeft weer inside information.
Proef op de som genomen, Poep kennende.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hurrell of Long.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:53 schreef Nober het volgende:
Hurrell of Long voor Van Gerwen.
Voor wie zijn we?
Gerard Joling lach.gifquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Proef op de som genomen, Poep kennende.
DUS DAAROM MOET ZE MET DE MANNEN MEEDOENquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee ik ken Noa Lynn een beetje vanuit het ndb circuit. Is algemeen bekend hoor trouwens
quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee ik ken Noa Lynn een beetje vanuit het ndb circuit. Is algemeen bekend hoor trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |