Die kan het wel gebruiken, en we gunnen hem dat wel.quote:Op maandag 16 december 2024 23:00 schreef wimderon het volgende:
De lispelende hupjeswerpende Aspinall krijgt een pretloting.
Ik zet al mijn fortuin op de Nijman-bandwagon. Dit kan mijn dood worden, dit kan mijn biggest lifetime worden.quote:Op maandag 16 december 2024 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ook niet maat. Zit wel op Schindler’s lift.
Ik niet.quote:Op maandag 16 december 2024 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die kan het wel gebruiken, en we gunnen hem dat wel.
Blij dat ik dit niet hoef te zienquote:Op maandag 16 december 2024 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
De mentaal zeer onstabiele Barny die uitlegt hoe hij zich mentaal beter had moeten voorbereiden op deze wedstrijd. Mooie tv.
De altijd walgelijke Prijs.quote:Op maandag 16 december 2024 23:03 schreef Bezsen het volgende:
Tijd voor Keane Barry om Price eruit te mikken.
Tegen Menzies gooien ze niet altijd 100+ gemiddeldquote:Op maandag 16 december 2024 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
De mentaal zeer onstabiele Barny die uitlegt hoe hij zich mentaal beter had moeten voorbereiden op deze wedstrijd. Mooie tv.
Moet meer gebeuren, altijd dat gecater van die rotkoters.quote:Op maandag 16 december 2024 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan hij weer arrogant doen tegen kinderen.
Gewoon lekker doorroken.quote:Op maandag 16 december 2024 23:05 schreef fetX het volgende:
Koert gaat het niet nog 5 jaar volhouden trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |