SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
poll
Daarvoor hebben we Jerry nodig met de psychologie van de koude grondquote:Op maandag 16 december 2024 22:58 schreef Gretzl het volgende:
“Je weet natuurlijk nooit wat er aan de hand in het privé leven van een speler.”
- Zjak, 2024
Neen, wel weer naar Ahoy.quote:Op maandag 16 december 2024 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ga je nog naar Ellie Pellie? @:fetx
Ik ook niet maat. Zit wel op Schindler’s lift.quote:Op maandag 16 december 2024 23:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gelukkig heb ik deze hypetrain dit jaar niet helemaal geboard.
Die kan het wel gebruiken, en we gunnen hem dat wel.quote:Op maandag 16 december 2024 23:00 schreef wimderon het volgende:
De lispelende hupjeswerpende Aspinall krijgt een pretloting.
Ik zet al mijn fortuin op de Nijman-bandwagon. Dit kan mijn dood worden, dit kan mijn biggest lifetime worden.quote:Op maandag 16 december 2024 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ook niet maat. Zit wel op Schindler’s lift.
Ik niet.quote:Op maandag 16 december 2024 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die kan het wel gebruiken, en we gunnen hem dat wel.
Blij dat ik dit niet hoef te zienquote:Op maandag 16 december 2024 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
De mentaal zeer onstabiele Barny die uitlegt hoe hij zich mentaal beter had moeten voorbereiden op deze wedstrijd. Mooie tv.
De altijd walgelijke Prijs.quote:Op maandag 16 december 2024 23:03 schreef Bezsen het volgende:
Tijd voor Keane Barry om Price eruit te mikken.
Tegen Menzies gooien ze niet altijd 100+ gemiddeldquote:Op maandag 16 december 2024 23:02 schreef tompsv18 het volgende:
De mentaal zeer onstabiele Barny die uitlegt hoe hij zich mentaal beter had moeten voorbereiden op deze wedstrijd. Mooie tv.
Moet meer gebeuren, altijd dat gecater van die rotkoters.quote:Op maandag 16 december 2024 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan hij weer arrogant doen tegen kinderen.
Gewoon lekker doorroken.quote:Op maandag 16 december 2024 23:05 schreef fetX het volgende:
Koert gaat het niet nog 5 jaar volhouden trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |