SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Decker vs Woodhouse kan zeker qua niveau wel leuk worden.quote:Op dinsdag 17 december 2024 00:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Matig programma, morgen. Wright v Plaisier benieuwd naar, maar dat is het.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 00:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Matig programma, morgen. Wright v Plaisier benieuwd naar, maar dat is het.Wright tegen Plaisier wordt 83 vs 83 gemiddeld. Plaisier kan de druk weer niet aan en Wright heeft het niet. Geen idee wie er dan moet winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt wel een leuke potquote:Op dinsdag 17 december 2024 00:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Decker vs Woodhouse kan zeker qua niveau wel leuk worden.
Nee, niets uitzonderlijks.quote:Op dinsdag 17 december 2024 07:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou, de Nostra is weer bij allenHeb ik nog wat gemist gisteren behalve de Wesp?
Gates was ook weer in vorm las ik?
Ik moet alleen vrijdag nog even borrelen gelukkig. Jammer dat ze die niet op woensdag konden plannen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 07:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Vandaag nog kantoor, rip middagsessie
Omdat Keane Barry een stijl heeft waar het helemaal moet kloppen. En als het niet klopt, kan hij diep wegzakken. Dit is met alle respect een gast die een van de grootste eerste ronde-chokes afleverde sinds de invoering van de laatste 96.quote:Op dinsdag 17 december 2024 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanmiddag wel geinige sessie met Soutar die eraf ging en Wade die geen kansje pakte en de cumbek van Plaisier, toch weer een zeventje. Avondsessie ook wel geinig met Owen en de stunt van Gates, Scutt die schroeide en die laatste pot, tsja. Maar wel minder in het algemeen, een 5.5
Hoe kun je zoveel dubbels missen als Barry deed?
Werken moet wel echt in je aard liggen @de_boswachterquote:Op dinsdag 17 december 2024 07:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Vandaag nog kantoor, rip middagsessie
Tsja de triples liepen nog wel oké.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Omdat Keane Barry een stijl heeft waar het helemaal moet kloppen. En als het niet klopt, kan hij diep wegzakken. Dit is met alle respect een gast die een van de grootste eerste ronde-chokes afleverde sinds de invoering van de laatste 96.
Moet nog boodschappen doen voor middagsessie. Hopelijk nog wat banketstaven over van de sinterklaas in budgetbak.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Werken moet wel echt in je aard liggen @:de_boswachter
quote:Op dinsdag 17 december 2024 00:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Matig programma, morgen. Wright v Plaisier benieuwd naar, maar dat is het.Plaisier zou dat normaliter moeten winnen gezien zijn spel laatste tijd, behalve gisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bakplaat denk ik. Past veel meer op GENOTquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe vaak zou Vinnie gourmetten?
quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:29 schreef Evangelion het volgende:
Ik ben tegen transhaat en ga TR's uitdelen
Iedere darter kan triples gooien. Heb zo vaak spelers 180'ers zien gooien om voor de rest een afschuwelijke pot te hebben gegooid; professioneel of op kroegniveau.quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja de triples liepen nog wel oké.
Triple 20 is vooral die ene beweging, zodra je gaat switchen begint het echte darten.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Iedere darter kan triples gooien. Heb zo vaak spelers 180'ers zien gooien om voor de rest een afschuwelijke pot te hebben gegooid; professioneel of op kroegniveau.
Exact.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Iedere darter kan triples gooien. Heb zo vaak spelers 180'ers zien gooien om voor de rest een afschuwelijke pot te hebben gegooid; professioneel of op kroegniveau.
Maar soms vallen ze bij het ingooien allemaal en op het podium nietquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Triple 20 is vooral die ene beweging, zodra je gaat switchen begint het echte darten.
Ik ben tegen TR’s. Ik ben tegen @Taglianoquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:29 schreef Evangelion het volgende:
Kouwe handen Arjenquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:38 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Maar soms vallen ze bij het ingooien allemaal en op het podium niet
aldus Shevangelion.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:29 schreef Evangelion het volgende:
Ik ga zo in het zwembad liggen ouwe reusquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is jouw broekje al uit voor Noa-Lynn?
Lekker, man. Geniet ervan.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ga zo in het zwembad liggen ouwe reus
Nouja je ziet er toch ook een hoop waar de triples maar niet vallen, dat iedereen het kan is niet meer dan logisch want als dat niet loopt ben je nergens.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Laffe herder duikt weer wegquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |