Madquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Laffe herder duikt weer weg
Met je alternatieve account gelul
Kritiek is geen haat.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:29 schreef Evangelion het volgende:
Ik ben tegen transhaat en ga TR's uitdelen
Eerst Long vs Hurrell, en dan Noa Lynn op je feestje. Escalatiegevaar dreigt.quote:
Van harte hé, ouwe reus.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerst Long vs Hurrell, en dan Noa Lynn op je feestje. Escalatiegevaar dreigt.
Dank u zeer. Rustig werkdagje vanuit huis dus ik sluit de middagsessie wel aan. Vanavond wordt lastiger, uiteten met mijn vriendin en blijkbaar speelt Feyenoord ook nog.quote:
Ik ben vanaf 3 uur pleite, morgenavond wel aanwezig.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dank u zeer. Rustig werkdagje vanuit huis dus ik sluit de middagsessie wel aan. Vanavond wordt lastiger, uiteten met mijn vriendin en blijkbaar speelt Feyenoord ook nog.
Dit valt mee, dan zal het vanavond wel Co Stompe en Jerry Hendriks wordenquote:
Van Veen en Nijman, stond gister in het AD.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit valt mee, dan zal het vanavond wel Co Stompe en Jerry Hendriks worden
Ik vind het allemaal maar onwennig, dat ik neutraal tot positief sta tegenover alle gasten tot nu toe.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van Veen en Nijman, stond gister in het AD.
Ik vind Ron geen vervelende man ofzo maar als voetbalanalist wel doodsaai.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar onwennig, dat ik neutraal tot positief sta tegenover alle gasten tot nu toe.
Juiste formulering:quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
uiteten met mijn vriendin en blijkbaar speelt Feyenoord ook nog.
Ja, ja en nee ja.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maken figuren als Meulenkamp en Kleermaker nou zelf ook nog kans om weer eens een WK te spelen of zijn ze wel uitgerangeerd? Ik volgt het darts toch te weinig door het jaar heen om dat allemaal te kunnen beoordelen.
Martijn had wel kans gemaakt als hij niet gestopt was geweest.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maken figuren als Meulenkamp en Kleermaker nou zelf ook nog kans om weer eens een WK te spelen of zijn ze wel uitgerangeerd? Ik volgt het darts toch te weinig door het jaar heen om dat allemaal te kunnen beoordelen.
Ik zal Ron Vlaar altijd dankbaar blijven voor het wegpesten van Mario Been (en tijdens het WK 2014 was ie ook bijzonder goed), dus die kan niet zo veel meer fout doen bij mij.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Ron geen vervelende man ofzo maar als voetbalanalist wel doodsaai.
Ja, dat bedoelde ik ook een beetje met uitgerangeerd.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Martijn had wel kans gemaakt als hij niet gestopt was geweest.
Is Sjon van Lottum wel eens langs geweest? Al die gasten staat mij eigenlijk niet meer echt helder voor de geest, behalve Misja Krajiceckgodin.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Galen vind ik wel echt de meest walgelijke gast.
Veldvulling.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de mening over meisje Noa-Lynn in dit topic?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dat van gisteravond? Papzak wint een potje en meteen praatjesquote:
Boeit me heel weinig (lees: niets)quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jazeker.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Is dat van gisteravond? Papzak wint een potje en meteen praatjes
Hij is een actquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |