SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
In een kwartiertje.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:53 schreef Kerftminister het volgende:
Santi in 1 helft evenveel goals als Brubbie in een hele seizoenshelft
10 goals 3 assists in 680 minuten (CL/ED en JCS)quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:53 schreef Kerftminister het volgende:
Santi in 1 helft evenveel goals als Brubbie in een hele seizoenshelft
Ik sluit op deze manier niet uit dat ik mijn account moet verwijderen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
In een kwartiertje.
@:Wotte 100 miljoen miljard
Blind paard.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moussa weer betrokken bij een goal.
Lekkere streak.
Die heeft z'n oogkleppen razendsnel verloren.quote:
Op rechts, kan die ook schieten. Maar het bevalt op links ook uitstekend nu.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:56 schreef klaasweetalles het volgende:
DISCUSSIE
moussa op links of op rechts?
Ik denk dat hij op links misschien nog wel beter uit de voeten kan om andere te bedienen
Dat heeft ie gedaan.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Op rechts, kan die ook schieten. Maar het bevalt op links ook uitstekend nu.
Echt als die Priske eens over zn ego heen zou stappen en die Wellenblunder eens op de bank zou zetten, dan heb je best een aardig team staan.
Zelfs clubtopscorer daar meen ikquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:55 schreef snabbi het volgende:
ik zie dat zelfs bullaude weer een goal heeft gemaakt.
Ja en nu is Bijlow weer fit en staan we met een keeper die elke pot een enorme blunder maakt.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat heeft ie gedaan.
Maar toen raakte Bijlow weer eens geblesseerd.
Klopt, maar na een halve wedstrijd gedwongen je keeper moeten wisselen omdat 'ie weer eens stuk/kapot is, zet natuurlijk ook geen zoden aan de dijkquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja en nu is Bijlow weer fit en staan we met een keeper die elke pot een enorme blunder maakt.
Heeft dus niks met ego te maken dus.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja en nu is Bijlow weer fit en staan we met een keeper die elke pot een enorme blunder maakt.
Het blijft Feyenoord, maar ik acht de kans ook vrij kleinquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Het kan nu bijna niet meer misgaan!
U zei?quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:18 schreef snabbi het volgende:
Eigenlijk spelen we helemaal niet goed, maar heracles is echt zwak
We spelen met Heracles zonder echt heel veel moeite te hoeven doen. Ook weleens lekker.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:18 schreef snabbi het volgende:
Eigenlijk spelen we helemaal niet goed, maar heracles is echt zwak
Die is weer waardeloos ja.quote:
Stengs op rechts is zelden een succes.quote:
Nu is dit natuurlijk niet zijn meest geweldige positie.quote:
Dat wel, maar hij mag er ook wel wat meer energie in gooien.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Stengs op rechts is zelden een succes.
Komt daarnaast net terug van een blessure. Geef hem even tijd.
EkiezeelGodquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:30 schreef De_Kraam het volgende:
Zecharia of hoe heet die gozer@:fetx
Moet elke keer lachen als ik daar aan denkquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:30 schreef De_Kraam het volgende:
Zecharia of hoe heet die gozer@:fetx
hij heeft 4 gele kaarten gepakt - dus de volgende etc.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:33 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Serieus, dan is dat wel een compleet onnodig risico.
Ook wel echt een bizar domme overtreding van Osman.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:37 schreef H.FR het volgende:
Typisch. En dat terwijl de vrije trap voor ons had moeten zijn.
de tweede vind ik weinig gestoords aan. De eerste is natuurlijk van de zotte, en ook die bal van zerrouki daarna zodat het 2-2 had kunnen worden zit me nog steeds hoog.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:40 schreef Haringkop het volgende:
Echt twee gestoorde goals tegen weer.
Komt door homo hater Bosz.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:42 schreef ashardalan het volgende:
Zeldzaam slechte wedstrijd van Makkelie
Bizar slecht idd.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:42 schreef ashardalan het volgende:
Zeldzaam slechte wedstrijd van Makkelie
Dat wel ja. Heeft überhaupt nog weinig laten zien ook.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ook wel echt een bizar domme overtreding van Osman.
Helaas niet, neequote:Op zaterdag 14 december 2024 22:47 schreef snabbi het volgende:
[..]
vind je het nog steeds een goede pot?
O ik ben al te laat voor dit grapjequote:Op zaterdag 14 december 2024 22:56 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje Suf, maar ok
Hij zal daar vast op een lijstje staan, maar ik geloof niet dat ze hem kunnen betalen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:59 schreef CR7 het volgende:
Laatste pot van Hancko in de Kuip?
Of zou Juventus voor Boscagli gaan? (Lol)
Kan me niet voorstellen dat hij in de winter vertrekt. Je bent vol in de strijd om 50 miljoen CL gelden en kunt hem simpelweg niet missen. Dan moeten ze met een zwakzinnig niet te weigeren bod komen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:59 schreef CR7 het volgende:
Laatste pot van Hancko in de Kuip?
Of zou Juventus voor Boscagli gaan? (Lol)
Dat is niet echt heel relevant meer denk jequote:
Als je volgende week wint, is alles nog mogelijk.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat is niet echt heel relevant meer denk je
Winnen volgende week en je doet weer mee, maar het spel zal echt constanter moeten om dat vervolgens weer vol te houden.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vooral om Ajax en Utrecht bij te blijven. Die hebben echt nog 2 lollerpotjes.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:27 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Als je volgende week wint, is alles nog mogelijk.
In beginsel doe je ook na eventuele winst volgende week niet mee joh. Daarvoor ligt de ondergrens echt te laag en krijg je ze echt te makkelijk tegen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Winnen volgende week en je doet weer mee, maar het spel zal echt constanter moeten om dat vervolgens weer vol te houden.
Vond het bij vlagen aardig vandaag, maar die tegengoals gaan wel echt veel te makkelijk.
Vooral dit dus ja. Ik heb er eigenlijk wel vrede mee dat je in jaar 1 NS niet direct voor de titel kan gaan, maar CL is essentieel.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vooral om Ajax en Utrecht bij te blijven. Die hebben echt nog 2 lollerpotjes.
ik wil jou volgend jaar dan niet zien op de Coolsingel mocht het gebeurenquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja kom je ook dan? Gezellie de Pellie!quote:Op zondag 15 december 2024 00:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wil jou volgend jaar dan niet zien op de Coolsingel mocht het gebeuren
Je krijgt er 2 tegen thuis tegen heracles. Psv gaat er echt wel erop en eroverquote:Op zondag 15 december 2024 00:25 schreef KingRoland het volgende:
Als er een moment is om PSV te verslaan dan is het volgende week wel.
Als het maar niet op zondag isquote:Op zondag 15 december 2024 00:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja kom je ook dan? Gezellie de Pellie!
Mocht het zover komen zal het toch ook wel weer zo’n halftam verhaal worden, om 11:00 op een maandagmorgen, mis je weinig aan
Ik hoor geruchten over Alexander-Arnoldquote:Op zondag 15 december 2024 04:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord moet gewoon topspeler halen in de winterstop
Rechtsback of een centrale verdediger voor Beelen
Stuntje Almere vandaag? 🤓quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vooral om Ajax en Utrecht bij te blijven. Die hebben echt nog 2 lollerpotjes.
Als je na al het blessureleed op slechts vier punten van de koploper staat na de eerste seizoenshelft dan zou het wel enorm weinig ambitieus zijn om de titel al helemaal uit je hoofd te zetten.quote:Op zondag 15 december 2024 00:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
In beginsel doe je ook na eventuele winst volgende week niet mee joh. Daarvoor ligt de ondergrens echt te laag en krijg je ze echt te makkelijk tegen.
Al geloof ik wel dat het na de winterstop beter kan gaan lopen, mits de selectie wat fitter is.
Er moet eerst nog gewonnen worden volgende week wil je op 4 punten komenquote:Op zondag 15 december 2024 08:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Als je na al het blessureleed op slechts vier punten van de koploper staat na de eerste seizoenshelft dan zou het wel enorm weinig ambitieus zijn om de titel al helemaal uit je hoofd te zetten.
Tuurlijk zal het niveau dan verder omhoog moeten, maar dat in mijn ogen ook wanneer je over een fitte selectie kan beschikken.
Een team dat voetballend veel minder laat zien won er ook van. Heerenveen gisteren ook. Feyenoord heeft echt wel kans.quote:Op zondag 15 december 2024 01:15 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Je krijgt er 2 tegen thuis tegen heracles. Psv gaat er echt wel erop en erover
De nieuwe Maldini Giel Beelen is al opgegeven?quote:Op zondag 15 december 2024 04:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat mij betreft niet overtuigend genoegquote:Op zondag 15 december 2024 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De nieuwe Maldini Giel Beelen is al opgegeven?![]()
@:ggmm had hem graag in Oranje gezien.
Ja hij moet hem helemaal de grond in stampen, dat gaat zeker helpen met z'n zelfvertrouwen.quote:Op zondag 15 december 2024 14:59 schreef Kerftminister het volgende:
Onbegrijpelijk dat Priske weer Wellenblunder loopt te verdedigen. Fout op fout op fout. Kap daar gewoon eens mee.
Dat viel ook wel mee. Begon beroerd, had toen één fantastische redding tegen Ajax en daarna kreeg ie wel zelfvertrouwen. Vorig seizoen heeft ie twee periodes ingevallen voor Bijlow, toen was de eerste periode niet geweldig en de tweede periode was ie vooral de laatste wedstrijden fantastisch. Voor het selectieve geheugen heel belangrijkquote:Op zondag 15 december 2024 15:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Maar van Wellengod weten we dat hij het niveau wel kán halen. Het moet echt iets mentaals zijn bij hem.
De koek was niet op, maar de bank is gewoon te matig.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:14 schreef Haringkop het volgende:
Jammer dat na een uur de koek wel op was.
Ik zou hem überhaupt niet laten gaan in de winter. Nog eerder Gimenez.quote:Op zondag 15 december 2024 11:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we hopen van niet.....
Die gaat in de zomer ook gewoon natuurlijk. In de winter is uitgesloten tenzij er een bod van 50-60 miljoen komt.quote:Op zondag 15 december 2024 19:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan nooit meer een betere verdediger in een Feyenoord-shirt zien als Hancko vertrekt.
Die zit echt tegen het onhoudbare aan.
Hancko heeft in de zomer natuurlijk al een gewenste transfer niet zien doorgaan.quote:Op zondag 15 december 2024 19:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die gaat in de zomer ook gewoon natuurlijk. In de winter is uitgesloten tenzij er een bod van 50-60 miljoen komt.
Gewoon eruithalen.quote:Op zondag 15 december 2024 15:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ja hij moet hem helemaal de grond in stampen, dat gaat zeker helpen met z'n zelfvertrouwen.
Je bent Hancko echt niks verplicht in de winter hoor. Seizoen beginnen is 'm ook afmaken imo.quote:Op zondag 15 december 2024 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hancko heeft in de zomer natuurlijk al een gewenste transfer niet zien doorgaan.
Uiteraard zal er betaald moeten worden en heeft Feyenoord heel wat te wensen, maar je zit dan wel in een kleine spagaat naar Hancko toe. (Niet dat hij gaat muiten)
Daar zullen de meningen over verdeeld zijnquote:Op zondag 15 december 2024 19:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je bent Hancko echt niks verplicht in de winter hoor. Seizoen beginnen is 'm ook afmaken imo.
Lotomba keert terug, Read en Nieuwkoop heb je. Ik zou lekker met Read verdergaan, is een jonge speler met veel groei. Beelen en Trauner ook prima.quote:Op zondag 15 december 2024 04:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Alles boven de 30 miljoen gewoon accepteren, dit seizoen ga je ook met Hancko wellicht plek 2 mislopen, dan heb je in iedergeval al flink wat miljoenen binnen.quote:Op zondag 15 december 2024 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hancko heeft in de zomer natuurlijk al een gewenste transfer niet zien doorgaan.
Uiteraard zal er betaald moeten worden en heeft Feyenoord heel wat te wensen, maar je zit dan wel in een kleine spagaat naar Hancko toe. (Niet dat hij gaat muiten)
Het is andersom. Zonder Hancko loop je plek 2 sowieso mis. Alleen met hem heb je kans op plek 2, nooit verkopen dus.quote:Op zondag 15 december 2024 19:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Alles boven de 30 miljoen gewoon accepteren, dit seizoen ga je ook met Hancko wellicht plek 2 mislopen, dan heb je in iedergeval al flink wat miljoenen binnen.
quote:Op zondag 15 december 2024 19:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Alles boven de 30 miljoen gewoon accepteren, dit seizoen ga je ook met Hancko wellicht plek 2 mislopen, dan heb je in iedergeval al flink wat miljoenen binnen.
voor 35 miljoen kan hij wegquote:Op zondag 15 december 2024 19:45 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kan je wel stom lachen maar een bedrag van boven de 30 miljoen gaat Te Kloese niet weigeren.
Is wel heel snel om na een halve wedstrijd tegen een zwak Heracles te concluderen dat die dreigender op links is. Terwijl die op rechts Gvardiol helemaal dol draaide.quote:Op zondag 15 december 2024 19:34 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Lotomba keert terug, Read en Nieuwkoop heb je. Ik zou lekker met Read verdergaan, is een jonge speler met veel groei. Beelen en Trauner ook prima.
Ik zou eerder een top speler voor de vleugel halen, ik moet zeggen vind Hadj-Moussa op links nog beter en dreigender, dan zou ik voor een speler voor de rechtervleugel gaan, wanneer Paixao er niet bij is kan je Hadj naar links brengen.
Ja klopt maar te Kloese moet ook aan de toekomst denken, dit seizoen is gewoon niet zo lekker in de competitie en hiermee haal je misschien zelfs een beetje druk weg bij Priske zodat hij kan bouwen naar een eigen team.quote:Op zondag 15 december 2024 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
voor 35 miljoen kan hij weg
het zal me niet verbazen als er voor gimenez straks ook belangstelling komt in de winterstop nu hij weer flink scoort
70 miljoen voor beide lijkt me een goed bedrag maar je verneukt de rest van het seizoen
Op links heeft hij meer opties, hij kan dan buitenom en binnendoor, op rechts is hij meer voorspelbaar. Je kan ook tijdens de wedstrijd Paixao en Hadj wisselen. Bijvoorbeeld wanneer je Gimenez niet in stelling kan brengen en de tegenstander het veld compact maakt.quote:Op zondag 15 december 2024 19:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Is wel heel snel om na een halve wedstrijd tegen een zwak Heracles te concluderen dat die dreigender op links is. Terwijl die op rechts Gvardiol helemaal dol draaide.
70 miljoen is gewoon niets als je met beide spelers de 2e plek haalt en weer cl speelt volgend seizoenquote:Op zondag 15 december 2024 19:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja klopt maar te Kloese moet ook aan de toekomst denken, dit seizoen is gewoon niet zo lekker in de competitie en hiermee haal je misschien zelfs een beetje druk weg bij Priske zodat hij kan bouwen naar een eigen team.
Wanneer je zondag verliest zou ik dit als TD toch overwegen.quote:Op zondag 15 december 2024 19:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
70 miljoen is gewoon niets als je met beide spelers de 2e plek haalt en weer cl speelt volgend seizoen
dan haal je meer geld op
je kunt ze dan beter aan het eind van het seizoen verkopen
Als je zondag verliest is er nog niet zoveel aan de hand om de 2e plekquote:Op zondag 15 december 2024 19:57 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wanneer je zondag verliest zou ik dit als TD toch overwegen.
Want dat heeft die in de zomer niet al gedaan?quote:Op zondag 15 december 2024 19:45 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kan je wel stom lachen maar een bedrag van boven de 30 miljoen gaat Te Kloese niet weigeren.
Waar zeg ik dat we geen kans maken, ik denk alleen dat het een stuk lastiger wordt dan vorig seizoen, met name omdat wij tering onstabiel zijn en veel te veel domme goals tegen krijgen. En Ajax gewoon veel stabieler is dan vorig seizoen en je ook nog naar die betonbak moet.quote:Op zondag 15 december 2024 20:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Want dat heeft die in de zomer niet al gedaan?
Vreemde snuiter ben jij. Opeens maken we geen kans meer op de 2e plaats? Stonden we een paar weken terug niet 6/8 punten achter ofzo?
Wij zijn ook totaal niet stabiel helaas.quote:Op zondag 15 december 2024 20:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als je zondag verliest is er nog niet zoveel aan de hand om de 2e plek
ajax utrecht zijn dan nog gewoon bij te houden die zijn zo onstabiel als de pest
Feyenoord is instabiel, Ajax is enorm stabiel. En dan staan we maar 1 punt achter. Dan kan het alleen maar beter gaan toch?quote:Op zondag 15 december 2024 20:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat we geen kans maken, ik denk alleen dat het een stuk lastiger wordt dan vorig seizoen, met name omdat wij tering onstabiel zijn en veel te veel domme goals tegen krijgen. En Ajax gewoon veel stabieler is dan vorig seizoen en je ook nog naar die betonbak moet.
Ah ok dan maar de handdoek in de ring gooien. Ondanks dat je een veel beter elftal hebt. Logisch. Laat die CL na de winterstop eigenlijk ook maar zitten. Het is belangrijker dat Priske zijn eigen elftal mag samenstellen.quote:Op zondag 15 december 2024 20:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wij zijn ook totaal niet stabiel helaas.
Je hebt het tegen iemand die Hwang geen Feyenoord materiaal vindt.quote:Op zondag 15 december 2024 20:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vreemde snuiter ben jij. Opeens maken we geen kans meer op de 2e plaats? Stonden we een paar weken terug niet 6/8 punten achter ofzo?
Ja leuk, gaat ie in de zomer maar op retraite in de Alpen, kopen er nu geen kut voorquote:Op zondag 15 december 2024 15:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Maar van Wellengod weten we dat hij het niveau wel kán halen. Het moet echt iets mentaals zijn bij hem.
quote:Op zondag 15 december 2024 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar zullen de meningen over verdeeld zijn
Het is maar goed dat jij geen TD bent want je snapt er geen zak van.quote:Op zondag 15 december 2024 19:57 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wanneer je zondag verliest zou ik dit als TD toch overwegen.
Zal die vast fijn vinden, zonder topspelersquote:Op zondag 15 december 2024 20:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het is belangrijker dat Priske zijn eigen elftal mag samenstellen.
Als Hancko echt graag naar Juventus wil, dat zou ik best kunnen begrijpen, dan zijn ze veelal onhoudbaar.quote:Op zondag 15 december 2024 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij denkt dat kamp Hancko daar wellicht iets anders instaat?
Hier denken ze kennelijk dat Hancko ook de 'ik begin het seizoen hier, ik blijf het seizoen hier.'-gedachte heeft.quote:Op zondag 15 december 2024 21:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als Hancko echt graag naar Juventus wil, dat zou ik best kunnen begrijpen, dan zijn ze veelal onhoudbaar.
Als Feyenoord wint zondag moet je zelfs nog voor het kampioenschap kunnen gaan.quote:Op zondag 15 december 2024 20:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hancko hoeft dat niet te denken, als ie het maar accepteert als de club dat vindtquote:Op zondag 15 december 2024 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier denken ze kennelijk dat Hancko ook de 'ik begin het seizoen hier, ik blijf het seizoen hier.'-gedachte heeft.
Als Juventus aanklopt wil die natuurlijk altijd daarheen, of het er van komt is een tweede.
Als Hansko echt graag naar Juventus wil, dan moet ie lekker zorgen dat ze dubbel tarief lappen of wachten tot de zomerquote:Op zondag 15 december 2024 21:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als Hancko echt graag naar Juventus wil, dat zou ik best kunnen begrijpen, dan zijn ze veelal onhoudbaar.
Dit ja, we zijn toch geen liefdadigheids instelling.quote:Op zondag 15 december 2024 21:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als Hansko echt graag naar Juventus wil, dan moet ie lekker zorgen dat ze dubbel tarief lappen of wachten tot de zomer
Jij maar denken dat die contractverlenging afgelopen jaar over die paar extra grijpstuivers gingquote:Op zondag 15 december 2024 21:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als Hansko echt graag naar Juventus wil, dan moet ie lekker zorgen dat ze dubbel tarief lappen of wachten tot de zomer
Net als afgelopen zomer jaquote:Op zondag 15 december 2024 21:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jij maar denken dat die contractverlenging afgelopen jaar over die paar extra grijpstuivers ging![]()
Ga er maar vanuit dat als er een club komt die hem kan bekoren dat Feyenoord meewerkt.
Een goeie stelregel voor de winterse transferperiode is dat belangrijke basisspelers in principe nooit vertrekken.quote:Op zondag 15 december 2024 21:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jij maar denken dat die contractverlenging afgelopen jaar over die paar extra grijpstuivers ging![]()
Ga er maar vanuit dat als er een club komt die hem kan bekoren dat Feyenoord meewerkt.
Volgende week mag hij het laten zien tegen de tweede club van Eindhoven.quote:Op zondag 15 december 2024 21:10 schreef hhh38 het volgende:
Wel erg blij dat Santi bewijst dat ie inderdaad gewoon even rust nodig had. Ik dacht al dat het zo was, maar begon toch aan hem te twijfelen begin van het seizoen.
Eens hoor geldt mijns inziens ook voor kopen ook zelden een succes.quote:Op zondag 15 december 2024 21:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een goeie stelregel voor de winterse transferperiode is dat belangrijke basisspelers in principe nooit vertrekken.
Enige uitzondering de afgelopen 5 jaar was Gakpo, maar dat was na het WK vlak daarvoor.
Ja alle wilde fantasieën eindigen meestal in een anti-climax.quote:Op zondag 15 december 2024 22:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Eens hoor geldt mijns inziens ook voor kopen ook zelden een succes.
Ik zou voor Lotomba gaan, die brengt rust achterin aan de bal.quote:Op zondag 15 december 2024 19:34 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Lotomba keert terug, Read en Nieuwkoop heb je. Ik zou lekker met Read verdergaan, is een jonge speler met veel groei. Beelen en Trauner ook prima.
Ik zou eerder een top speler voor de vleugel halen, ik moet zeggen vind Hadj-Moussa op links nog beter en dreigender, dan zou ik voor een speler voor de rechtervleugel gaan, wanneer Paixao er niet bij is kan je Hadj naar links brengen.
Spel eerst zijn naam eens ff normaal troll.quote:Op zondag 15 december 2024 21:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit begint wel een leuke rubriek te worden.quote:Op maandag 16 december 2024 10:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Hopelijk blijft hij nu wel langer dan een week heel.
Zit je straks met 2 gebroken keepers. De ene fysiek en de ander mentaal.quote:Op maandag 16 december 2024 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit begint wel een leuke rubriek te worden.
Tijd dat onze Andreev gaat opstaan.quote:Op maandag 16 december 2024 10:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zit je straks met 2 gebroken keepers. De ene fysiek en de ander mentaal.
Wellenreuther gaat toch niet van slag zijn omdat Bijlow een bekerpotje keept?quote:Op maandag 16 december 2024 10:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zit je straks met 2 gebroken keepers. De ene fysiek en de ander mentaal.
Ik denk eigenlijk dat het helemaal geen gek idee is om die meer naar voren te schuiven. Het is denk ik de enige optie als workaround voor het gezeik waar we mee zitten met die andere twee. In de winterstop verwacht ik echt dat ze een of allebei van Wellenreuter en Bijlow uitzwaaien. Wat een ergerlijke puzzel is dit geworden, zeg.quote:
Dit, veel clubs geven hun tweede keeper wat speelminuten in de beker.quote:Op maandag 16 december 2024 12:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wellenreuther gaat toch niet van slag zijn omdat Bijlow een bekerpotje keept?
Lotomba is (nu) uiteindelijk wel nog beste van deze drie, maar ik ben wel erg onder de indruk van Read. Pas 18 jaar en dan al dit niveau halen. Dit is echt een groot talent.quote:Op zondag 15 december 2024 22:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik zou voor Lotomba gaan, die brengt rust achterin aan de bal.
Ik heb het over de mogelijke keeperswissel.quote:Op maandag 16 december 2024 12:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wellenreuther gaat toch niet van slag zijn omdat Bijlow een bekerpotje keept?
Aan de andere kant is het huis te klein als Timon straks vrolijk zijn zoveelste achterlijke aanspeelpass geeft op een speler in de dekking zonder oogcontact vanuit het niets in een wedstrijd waarin verder alles onder controle is.quote:Op maandag 16 december 2024 13:34 schreef Evangelion het volgende:
In de laatste wedstrijd voor de winterstop, een topper, ga je toch niet die keuze maken.
Eerlijk gezegd een uitstekend moment. Bijlow kan laten zien hoe hij reageert op 2 potjes en Timon kan even bijkomen in Dubai.quote:Op maandag 16 december 2024 13:34 schreef Evangelion het volgende:
In de laatste wedstrijd voor de winterstop, een topper, ga je toch niet die keuze maken.
Volgend jaar zit je voor de rechtsbackpositie helemaal primaquote:Op maandag 16 december 2024 12:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Lotomba is (nu) uiteindelijk wel nog beste van deze drie, maar ik ben wel erg onder de indruk van Read. Pas 18 jaar en dan al dit niveau halen. Dit is echt een groot talent.
Read en Benitaquote:Op maandag 16 december 2024 16:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgend jaar zit je voor de rechtsbackpositie helemaal prima
quote:Feyenoord mist Igor Paixão in bekerduel met MVV: ‘Wedstrijd komt te vroeg’
Igor Paixão is dinsdagavond niet van de partij bij Feyenoord, dat het in het KNVB-bekertoernooi opneemt tegen MVV. De Braziliaan viel zaterdag tegen Heracles (5-2 zege) al voor rust uit en is niet fit genoeg voor het bekerduel.
Sportredactie 16-12-24, 15:57 Laatste update: 16:24
Dat vertelde Brian Priske maandag tijdens een persmoment. ,,Igor heeft de afgelopen dagen wel wat getraind, maar het duel met MVV komt te vroeg’’, aldus de Deen. Over de beschikbaarheid van Paixão voor de kraker tegen PSV van komend weekend liet hij niets los. Op Instagram liet Paixão een dag na zijn uitvalbeurt al weten dat hij oké was.
De aanvaller ging zaterdag al na twintig minuten naar de kant. Anis Hadj Moussa kwam in de ploeg als vervanger. De 24-jarige Braziliaan was dit seizoen al goed voor vijf goals en dertien assists.
Niet bezig met PSV
Priske is naar eigen zeggen nog niet bezig met komende zondag, als Feyenoord de eerste seizoenshelft afsluit tegen koploper PSV. ,,Ik praat niet over die wedstrijd, we zijn alleen maar bezig met de wedstrijd tegen MVV. Dit is een heel belangrijke wedstrijd voor ons. Het is één duel, je moet top zijn. Dat is het mooie van de beker.’’
Ik vind dit juist typisch zo'n wedstrijd dat het ineens weer heel moeizaam gaatquote:Op maandag 16 december 2024 14:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is helemaal niet vreemd dat de wisselkeeper in de beker speelt
of dit een definitieve wissel zal worden kan je nog geen conclusie over trekken
mvv zal 2 keer over de middenlijn komen dus zoveel zal bijlow hopelijk niet te doen krijgen.....
Hij wordt gewoon gespaard voor die wedstrijdquote:Op maandag 16 december 2024 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Is te hopen dat hij er zondag wel bij is, ik zie persoonlijk weinig alternatieven momenteel.
quote:Op maandag 16 december 2024 17:38 schreef snabbi het volgende:
Tja eigenlijk zou ik het helemaal niet erg vinden als MVV wint. Iets minder wedstrijden in het schema is niet verkeerd.
Ik snap best dat je dit niet vooraf kan weten, maar eigenlijk is de strijd alleen de moeite waard wanneer je de beker pakt. Maar eigenlijk is gewoon een hoge plek in de eredivisie belangrijker dan de beker
Lads, it's Tottenhamquote:Op maandag 16 december 2024 17:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Stukje winterstop, dat het maar weer snel voorbij is ook.
Zo voorspelbaar dat Gvardiol geen idee had wat die ging doen. Het draait niet zo zeer om welke actie je gaat doen, maar vooral wanneer. Robben was extreem voorspelbaar, maar onhoudbaar. Hadj Moussa gaat op rechts ook nog wel de nodige keren buitenom.quote:Op zondag 15 december 2024 19:55 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Op links heeft hij meer opties, hij kan dan buitenom en binnendoor, op rechts is hij meer voorspelbaar. Je kan ook tijdens de wedstrijd Paixao en Hadj wisselen. Bijvoorbeeld wanneer je Gimenez niet in stelling kan brengen en de tegenstander het veld compact maakt.
De 2 weken per jaar dat Bijlow fit is wil je natuurlijk vierenquote:Op maandag 16 december 2024 12:43 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit, veel clubs geven hun tweede keeper wat speelminuten in de beker.
Ik verwacht dat Wellenreuter gewoon zondag weer zal keepen.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 07:01 schreef De_Pel het volgende:
Vettige Raffie: “Zonder aanvoerdersband kan Timber de top halen, met de band is Feyenoord zijn plafond”
Prima, houden wij hem lekker toch
Alsof een tv-programma over kampers te maken valt met mensen zonder een strafbladquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:03 schreef RipCity het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)akstraffen~ac9a7cca/
Manmanman. En dat zoontje van hem speelt nog bij NAC ook. Goed voorbeeld. Sowieso direct uit de tv-show halen.
Volgens van der Vaart beperkt de aanvoerdersband Timber ernstig in zijn spel. Zo erg dat het heel z’n carrière zal veranderen als hij deze moet blijven dragen.quote:
Dit vind ik nog een voorzichtige inschatting.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hadj MoussaGod is flink gestegen in waarde
1,5 maand geleden zat ie nog op de bank.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit vind ik nog een voorzichtige inschatting.
En door 99% hier afgezeken en afgekeurd.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1,5 maand geleden zat ie nog op de bank.
Zo’n explosie van transferwaarde heb je altijd wel een beetje als je als (jonge) buitenspeler drie ballen goed raakt in de CL.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1,5 maand geleden zat ie nog op de bank.
Dit.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En door 99% hier afgezeken en afgekeurd.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:34 schreef KingRoland het volgende:
Hancko zo underrated hier
Verdient meer lof
Ze zijn een nulletje vergeten.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
HOOOOOOOOLDquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Thuisfluiter Serdarquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.knvb.nl/nieuw(...)g-over-psv-feyenoord
Ik vind eerder dat we het hier niet genoeg hebben over ReadGOD die de verbeterde versie van Geert gaat worden.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:34 schreef KingRoland het volgende:
Hancko zo underrated hier
Verdient meer lof
Eens. Read doet het echt heel erg goed.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind eerder dat we het hier niet genoeg hebben over ReadGOD die de verbeterde versie van Geert gaat worden.
Wist je trouwens dat hij praktisch naast de aRENa geboren is?
Dat vind ik nog hoog ingeschat.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:51 schreef Caland het volgende:
Was een perfect potje geweest voor één van onze andere twee spitsen. Die Redmond zien we over een paar jaar namelijk terug bij Volendam.
Deze voorhoede is vragen om problemen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:43 schreef klaasweetalles het volgende:
dit kan weer lachen worden met deze opstelling....
Zij blijven heel klaas.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Die wedstrijd van zondag is te belangrijk
hansco had je deze wedstrijd niet moeten opstellen
hopelijk blijft hij heel net als hwang
Zondag wordt lastig. PSV raakt weer in bloedvorm.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Die spelen tegen amateurs, dat zegt echt heel weinig.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:28 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zondag wordt lastig. PSV raakt weer in bloedvorm.
Ze winnen thuis met 6-0 van een stel amateurs die er 2 in eigen doel schieten, het is wat.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:28 schreef CR7 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:28 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik heb zo’n gevoel dat het sarcasme was.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die spelen tegen amateurs, dat zegt echt heel weinig.
Eens, waarom spelen Hwang en Hancko. Die zijn veel te belangrijk voor deze potquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Gewoon AI.quote:
Redmondgodquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:51 schreef Caland het volgende:
Was een perfect potje geweest voor één van onze andere twee spitsen. Die Redmond zien we over een paar jaar namelijk terug bij Volendam.
gelukkig heb ik dat overgeslagenquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:09 schreef Haringkop het volgende:
Complete poppenkast van te voren, 3 minuten 0-1
Maximaal 120 minuten tv per dag, toch?quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
gelukkig heb ik dat overgeslagen
ik heb 5 minuten voor begin ingeschakeld
@Brubbiequote:Op dinsdag 17 december 2024 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Redmondgod
Je kan een duel slechter beginnen.
GENOTquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:09 schreef Haringkop het volgende:
Complete poppenkast van te voren, 3 minuten 0-1
quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Maximaal 120 minuten tv per dag, toch?
Ik vind ons sowieso maar matig eigenlijk. Nauwelijks langdurig balbezit. Maar goed we zijn pas net onderwegquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:15 schreef Haringkop het volgende:
Buiten dat doelpunt, gaat alles voor Redmond te snel.
Ongekend hoe groot het niveauverschil is met vorig seizoen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:18 schreef Caland het volgende:
Wat is Beelen dit seizoen toch allemaal aan het doen joh
Geen ramen op zolder?quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
klopt na 120 minuten wordt alles automatische uitgeschakeld
tijdslot
Ja, dit zijn wel enorme kutwedstrijden, je kan eigenlijk alleen maar verliezen. Zo'n kutreis, kutveld, kutsupporters en dat op de dinsdagavond, terwijl zo'n kutploeg vooral veel gaat schoppen en je spelers zo'n kutblessure kunnen oplopen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:20 schreef fetX het volgende:
We houden nauwelijks de bal in de ploeg tegen MVV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |