SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
In een kwartiertje.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:53 schreef Kerftminister het volgende:
Santi in 1 helft evenveel goals als Brubbie in een hele seizoenshelft
10 goals 3 assists in 680 minuten (CL/ED en JCS)quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:53 schreef Kerftminister het volgende:
Santi in 1 helft evenveel goals als Brubbie in een hele seizoenshelft
Ik sluit op deze manier niet uit dat ik mijn account moet verwijderen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
In een kwartiertje.
@:Wotte 100 miljoen miljard
Blind paard.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moussa weer betrokken bij een goal.
Lekkere streak.
Die heeft z'n oogkleppen razendsnel verloren.quote:
Op rechts, kan die ook schieten. Maar het bevalt op links ook uitstekend nu.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:56 schreef klaasweetalles het volgende:
DISCUSSIE
moussa op links of op rechts?
Ik denk dat hij op links misschien nog wel beter uit de voeten kan om andere te bedienen
Dat heeft ie gedaan.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Op rechts, kan die ook schieten. Maar het bevalt op links ook uitstekend nu.
Echt als die Priske eens over zn ego heen zou stappen en die Wellenblunder eens op de bank zou zetten, dan heb je best een aardig team staan.
Zelfs clubtopscorer daar meen ikquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:55 schreef snabbi het volgende:
ik zie dat zelfs bullaude weer een goal heeft gemaakt.
Ja en nu is Bijlow weer fit en staan we met een keeper die elke pot een enorme blunder maakt.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat heeft ie gedaan.
Maar toen raakte Bijlow weer eens geblesseerd.
Klopt, maar na een halve wedstrijd gedwongen je keeper moeten wisselen omdat 'ie weer eens stuk/kapot is, zet natuurlijk ook geen zoden aan de dijkquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja en nu is Bijlow weer fit en staan we met een keeper die elke pot een enorme blunder maakt.
Heeft dus niks met ego te maken dus.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja en nu is Bijlow weer fit en staan we met een keeper die elke pot een enorme blunder maakt.
Het blijft Feyenoord, maar ik acht de kans ook vrij kleinquote:Op zaterdag 14 december 2024 22:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Het kan nu bijna niet meer misgaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |