Ja kom je ook dan? Gezellie de Pellie!quote:Op zondag 15 december 2024 00:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wil jou volgend jaar dan niet zien op de Coolsingel mocht het gebeuren
Je krijgt er 2 tegen thuis tegen heracles. Psv gaat er echt wel erop en eroverquote:Op zondag 15 december 2024 00:25 schreef KingRoland het volgende:
Als er een moment is om PSV te verslaan dan is het volgende week wel.
Als het maar niet op zondag isquote:Op zondag 15 december 2024 00:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja kom je ook dan? Gezellie de Pellie!
Mocht het zover komen zal het toch ook wel weer zo’n halftam verhaal worden, om 11:00 op een maandagmorgen, mis je weinig aan
Ik hoor geruchten over Alexander-Arnoldquote:Op zondag 15 december 2024 04:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord moet gewoon topspeler halen in de winterstop
Rechtsback of een centrale verdediger voor Beelen
Stuntje Almere vandaag? 🤓quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vooral om Ajax en Utrecht bij te blijven. Die hebben echt nog 2 lollerpotjes.
Als je na al het blessureleed op slechts vier punten van de koploper staat na de eerste seizoenshelft dan zou het wel enorm weinig ambitieus zijn om de titel al helemaal uit je hoofd te zetten.quote:Op zondag 15 december 2024 00:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
In beginsel doe je ook na eventuele winst volgende week niet mee joh. Daarvoor ligt de ondergrens echt te laag en krijg je ze echt te makkelijk tegen.
Al geloof ik wel dat het na de winterstop beter kan gaan lopen, mits de selectie wat fitter is.
Er moet eerst nog gewonnen worden volgende week wil je op 4 punten komenquote:Op zondag 15 december 2024 08:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Als je na al het blessureleed op slechts vier punten van de koploper staat na de eerste seizoenshelft dan zou het wel enorm weinig ambitieus zijn om de titel al helemaal uit je hoofd te zetten.
Tuurlijk zal het niveau dan verder omhoog moeten, maar dat in mijn ogen ook wanneer je over een fitte selectie kan beschikken.
Een team dat voetballend veel minder laat zien won er ook van. Heerenveen gisteren ook. Feyenoord heeft echt wel kans.quote:Op zondag 15 december 2024 01:15 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Je krijgt er 2 tegen thuis tegen heracles. Psv gaat er echt wel erop en erover
De nieuwe Maldini Giel Beelen is al opgegeven?quote:Op zondag 15 december 2024 04:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord moet gewoon topspeler halen in de winterstop
Rechtsback of een centrale verdediger voor Beelen
Wat mij betreft niet overtuigend genoegquote:Op zondag 15 december 2024 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De nieuwe Maldini Giel Beelen is al opgegeven?![]()
@:ggmm had hem graag in Oranje gezien.
Ja hij moet hem helemaal de grond in stampen, dat gaat zeker helpen met z'n zelfvertrouwen.quote:Op zondag 15 december 2024 14:59 schreef Kerftminister het volgende:
Onbegrijpelijk dat Priske weer Wellenblunder loopt te verdedigen. Fout op fout op fout. Kap daar gewoon eens mee.
Dat viel ook wel mee. Begon beroerd, had toen één fantastische redding tegen Ajax en daarna kreeg ie wel zelfvertrouwen. Vorig seizoen heeft ie twee periodes ingevallen voor Bijlow, toen was de eerste periode niet geweldig en de tweede periode was ie vooral de laatste wedstrijden fantastisch. Voor het selectieve geheugen heel belangrijkquote:Op zondag 15 december 2024 15:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Maar van Wellengod weten we dat hij het niveau wel kán halen. Het moet echt iets mentaals zijn bij hem.
De koek was niet op, maar de bank is gewoon te matig.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:14 schreef Haringkop het volgende:
Jammer dat na een uur de koek wel op was.
Ik zou hem überhaupt niet laten gaan in de winter. Nog eerder Gimenez.quote:Op zondag 15 december 2024 11:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we hopen van niet.....
Die gaat in de zomer ook gewoon natuurlijk. In de winter is uitgesloten tenzij er een bod van 50-60 miljoen komt.quote:Op zondag 15 december 2024 19:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan nooit meer een betere verdediger in een Feyenoord-shirt zien als Hancko vertrekt.
Die zit echt tegen het onhoudbare aan.
Hancko heeft in de zomer natuurlijk al een gewenste transfer niet zien doorgaan.quote:Op zondag 15 december 2024 19:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die gaat in de zomer ook gewoon natuurlijk. In de winter is uitgesloten tenzij er een bod van 50-60 miljoen komt.
Gewoon eruithalen.quote:Op zondag 15 december 2024 15:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ja hij moet hem helemaal de grond in stampen, dat gaat zeker helpen met z'n zelfvertrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |