Ook wel echt een bizar domme overtreding van Osman.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:37 schreef H.FR het volgende:
Typisch. En dat terwijl de vrije trap voor ons had moeten zijn.
de tweede vind ik weinig gestoords aan. De eerste is natuurlijk van de zotte, en ook die bal van zerrouki daarna zodat het 2-2 had kunnen worden zit me nog steeds hoog.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:40 schreef Haringkop het volgende:
Echt twee gestoorde goals tegen weer.
Komt door homo hater Bosz.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:42 schreef ashardalan het volgende:
Zeldzaam slechte wedstrijd van Makkelie
Bizar slecht idd.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:42 schreef ashardalan het volgende:
Zeldzaam slechte wedstrijd van Makkelie
Dat wel ja. Heeft überhaupt nog weinig laten zien ook.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ook wel echt een bizar domme overtreding van Osman.
Helaas niet, neequote:Op zaterdag 14 december 2024 22:47 schreef snabbi het volgende:
[..]
vind je het nog steeds een goede pot?
O ik ben al te laat voor dit grapjequote:Op zaterdag 14 december 2024 22:56 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje Suf, maar ok
Hij zal daar vast op een lijstje staan, maar ik geloof niet dat ze hem kunnen betalen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:59 schreef CR7 het volgende:
Laatste pot van Hancko in de Kuip?
Of zou Juventus voor Boscagli gaan? (Lol)
Kan me niet voorstellen dat hij in de winter vertrekt. Je bent vol in de strijd om 50 miljoen CL gelden en kunt hem simpelweg niet missen. Dan moeten ze met een zwakzinnig niet te weigeren bod komen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 22:59 schreef CR7 het volgende:
Laatste pot van Hancko in de Kuip?
Of zou Juventus voor Boscagli gaan? (Lol)
Dat is niet echt heel relevant meer denk jequote:
Als je volgende week wint, is alles nog mogelijk.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat is niet echt heel relevant meer denk je
Winnen volgende week en je doet weer mee, maar het spel zal echt constanter moeten om dat vervolgens weer vol te houden.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vooral om Ajax en Utrecht bij te blijven. Die hebben echt nog 2 lollerpotjes.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:27 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Als je volgende week wint, is alles nog mogelijk.
In beginsel doe je ook na eventuele winst volgende week niet mee joh. Daarvoor ligt de ondergrens echt te laag en krijg je ze echt te makkelijk tegen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Winnen volgende week en je doet weer mee, maar het spel zal echt constanter moeten om dat vervolgens weer vol te houden.
Vond het bij vlagen aardig vandaag, maar die tegengoals gaan wel echt veel te makkelijk.
Vooral dit dus ja. Ik heb er eigenlijk wel vrede mee dat je in jaar 1 NS niet direct voor de titel kan gaan, maar CL is essentieel.quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vooral om Ajax en Utrecht bij te blijven. Die hebben echt nog 2 lollerpotjes.
ik wil jou volgend jaar dan niet zien op de Coolsingel mocht het gebeurenquote:Op zaterdag 14 december 2024 23:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja kom je ook dan? Gezellie de Pellie!quote:Op zondag 15 december 2024 00:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wil jou volgend jaar dan niet zien op de Coolsingel mocht het gebeuren
Je krijgt er 2 tegen thuis tegen heracles. Psv gaat er echt wel erop en eroverquote:Op zondag 15 december 2024 00:25 schreef KingRoland het volgende:
Als er een moment is om PSV te verslaan dan is het volgende week wel.
Als het maar niet op zondag isquote:Op zondag 15 december 2024 00:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja kom je ook dan? Gezellie de Pellie!
Mocht het zover komen zal het toch ook wel weer zo’n halftam verhaal worden, om 11:00 op een maandagmorgen, mis je weinig aan
Ik hoor geruchten over Alexander-Arnoldquote:Op zondag 15 december 2024 04:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord moet gewoon topspeler halen in de winterstop
Rechtsback of een centrale verdediger voor Beelen
Stuntje Almere vandaag? 🤓quote:Op zaterdag 14 december 2024 23:33 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vooral om Ajax en Utrecht bij te blijven. Die hebben echt nog 2 lollerpotjes.
Als je na al het blessureleed op slechts vier punten van de koploper staat na de eerste seizoenshelft dan zou het wel enorm weinig ambitieus zijn om de titel al helemaal uit je hoofd te zetten.quote:Op zondag 15 december 2024 00:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
In beginsel doe je ook na eventuele winst volgende week niet mee joh. Daarvoor ligt de ondergrens echt te laag en krijg je ze echt te makkelijk tegen.
Al geloof ik wel dat het na de winterstop beter kan gaan lopen, mits de selectie wat fitter is.
Er moet eerst nog gewonnen worden volgende week wil je op 4 punten komenquote:Op zondag 15 december 2024 08:34 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Als je na al het blessureleed op slechts vier punten van de koploper staat na de eerste seizoenshelft dan zou het wel enorm weinig ambitieus zijn om de titel al helemaal uit je hoofd te zetten.
Tuurlijk zal het niveau dan verder omhoog moeten, maar dat in mijn ogen ook wanneer je over een fitte selectie kan beschikken.
Een team dat voetballend veel minder laat zien won er ook van. Heerenveen gisteren ook. Feyenoord heeft echt wel kans.quote:Op zondag 15 december 2024 01:15 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Je krijgt er 2 tegen thuis tegen heracles. Psv gaat er echt wel erop en erover
De nieuwe Maldini Giel Beelen is al opgegeven?quote:Op zondag 15 december 2024 04:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord moet gewoon topspeler halen in de winterstop
Rechtsback of een centrale verdediger voor Beelen
Wat mij betreft niet overtuigend genoegquote:Op zondag 15 december 2024 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De nieuwe Maldini Giel Beelen is al opgegeven?![]()
@:ggmm had hem graag in Oranje gezien.
Ja hij moet hem helemaal de grond in stampen, dat gaat zeker helpen met z'n zelfvertrouwen.quote:Op zondag 15 december 2024 14:59 schreef Kerftminister het volgende:
Onbegrijpelijk dat Priske weer Wellenblunder loopt te verdedigen. Fout op fout op fout. Kap daar gewoon eens mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |