Hij wordt gewoon gespaard voor die wedstrijdquote:Op maandag 16 december 2024 17:16 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Is te hopen dat hij er zondag wel bij is, ik zie persoonlijk weinig alternatieven momenteel.
quote:Op maandag 16 december 2024 17:38 schreef snabbi het volgende:
Tja eigenlijk zou ik het helemaal niet erg vinden als MVV wint. Iets minder wedstrijden in het schema is niet verkeerd.
Ik snap best dat je dit niet vooraf kan weten, maar eigenlijk is de strijd alleen de moeite waard wanneer je de beker pakt. Maar eigenlijk is gewoon een hoge plek in de eredivisie belangrijker dan de beker
Lads, it's Tottenhamquote:Op maandag 16 december 2024 17:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Stukje winterstop, dat het maar weer snel voorbij is ook.
Zo voorspelbaar dat Gvardiol geen idee had wat die ging doen. Het draait niet zo zeer om welke actie je gaat doen, maar vooral wanneer. Robben was extreem voorspelbaar, maar onhoudbaar. Hadj Moussa gaat op rechts ook nog wel de nodige keren buitenom.quote:Op zondag 15 december 2024 19:55 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Op links heeft hij meer opties, hij kan dan buitenom en binnendoor, op rechts is hij meer voorspelbaar. Je kan ook tijdens de wedstrijd Paixao en Hadj wisselen. Bijvoorbeeld wanneer je Gimenez niet in stelling kan brengen en de tegenstander het veld compact maakt.
De 2 weken per jaar dat Bijlow fit is wil je natuurlijk vierenquote:Op maandag 16 december 2024 12:43 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit, veel clubs geven hun tweede keeper wat speelminuten in de beker.
Ik verwacht dat Wellenreuter gewoon zondag weer zal keepen.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 07:01 schreef De_Pel het volgende:
Vettige Raffie: “Zonder aanvoerdersband kan Timber de top halen, met de band is Feyenoord zijn plafond”
Prima, houden wij hem lekker toch
Alsof een tv-programma over kampers te maken valt met mensen zonder een strafbladquote:Op dinsdag 17 december 2024 11:03 schreef RipCity het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)akstraffen~ac9a7cca/
Manmanman. En dat zoontje van hem speelt nog bij NAC ook. Goed voorbeeld. Sowieso direct uit de tv-show halen.
Volgens van der Vaart beperkt de aanvoerdersband Timber ernstig in zijn spel. Zo erg dat het heel z’n carrière zal veranderen als hij deze moet blijven dragen.quote:
Dit vind ik nog een voorzichtige inschatting.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hadj MoussaGod is flink gestegen in waarde
1,5 maand geleden zat ie nog op de bank.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit vind ik nog een voorzichtige inschatting.
En door 99% hier afgezeken en afgekeurd.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1,5 maand geleden zat ie nog op de bank.
Zo’n explosie van transferwaarde heb je altijd wel een beetje als je als (jonge) buitenspeler drie ballen goed raakt in de CL.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1,5 maand geleden zat ie nog op de bank.
Dit.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En door 99% hier afgezeken en afgekeurd.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:34 schreef KingRoland het volgende:
Hancko zo underrated hier
Verdient meer lof
Ze zijn een nulletje vergeten.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
HOOOOOOOOLDquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:53 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Thuisfluiter Serdarquote:Op dinsdag 17 december 2024 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.knvb.nl/nieuw(...)g-over-psv-feyenoord
Ik vind eerder dat we het hier niet genoeg hebben over ReadGOD die de verbeterde versie van Geert gaat worden.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:34 schreef KingRoland het volgende:
Hancko zo underrated hier
Verdient meer lof
Eens. Read doet het echt heel erg goed.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind eerder dat we het hier niet genoeg hebben over ReadGOD die de verbeterde versie van Geert gaat worden.
Wist je trouwens dat hij praktisch naast de aRENa geboren is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |