Redmondgodquote:Op dinsdag 17 december 2024 19:51 schreef Caland het volgende:
Was een perfect potje geweest voor één van onze andere twee spitsen. Die Redmond zien we over een paar jaar namelijk terug bij Volendam.
gelukkig heb ik dat overgeslagenquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:09 schreef Haringkop het volgende:
Complete poppenkast van te voren, 3 minuten 0-1
Maximaal 120 minuten tv per dag, toch?quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
gelukkig heb ik dat overgeslagen
ik heb 5 minuten voor begin ingeschakeld
@Brubbiequote:Op dinsdag 17 december 2024 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Redmondgod
Je kan een duel slechter beginnen.
GENOTquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:09 schreef Haringkop het volgende:
Complete poppenkast van te voren, 3 minuten 0-1
quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Maximaal 120 minuten tv per dag, toch?
Ik vind ons sowieso maar matig eigenlijk. Nauwelijks langdurig balbezit. Maar goed we zijn pas net onderwegquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:15 schreef Haringkop het volgende:
Buiten dat doelpunt, gaat alles voor Redmond te snel.
Ongekend hoe groot het niveauverschil is met vorig seizoen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:18 schreef Caland het volgende:
Wat is Beelen dit seizoen toch allemaal aan het doen joh
Geen ramen op zolder?quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
klopt na 120 minuten wordt alles automatische uitgeschakeld
tijdslot
Ja, dit zijn wel enorme kutwedstrijden, je kan eigenlijk alleen maar verliezen. Zo'n kutreis, kutveld, kutsupporters en dat op de dinsdagavond, terwijl zo'n kutploeg vooral veel gaat schoppen en je spelers zo'n kutblessure kunnen oplopen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:20 schreef fetX het volgende:
We houden nauwelijks de bal in de ploeg tegen MVV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |