Je bent Hancko echt niks verplicht in de winter hoor. Seizoen beginnen is 'm ook afmaken imo.quote:Op zondag 15 december 2024 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hancko heeft in de zomer natuurlijk al een gewenste transfer niet zien doorgaan.
Uiteraard zal er betaald moeten worden en heeft Feyenoord heel wat te wensen, maar je zit dan wel in een kleine spagaat naar Hancko toe. (Niet dat hij gaat muiten)
Daar zullen de meningen over verdeeld zijnquote:Op zondag 15 december 2024 19:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je bent Hancko echt niks verplicht in de winter hoor. Seizoen beginnen is 'm ook afmaken imo.
Lotomba keert terug, Read en Nieuwkoop heb je. Ik zou lekker met Read verdergaan, is een jonge speler met veel groei. Beelen en Trauner ook prima.quote:Op zondag 15 december 2024 04:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord moet gewoon topspeler halen in de winterstop
Rechtsback of een centrale verdediger voor Beelen
Alles boven de 30 miljoen gewoon accepteren, dit seizoen ga je ook met Hancko wellicht plek 2 mislopen, dan heb je in iedergeval al flink wat miljoenen binnen.quote:Op zondag 15 december 2024 19:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hancko heeft in de zomer natuurlijk al een gewenste transfer niet zien doorgaan.
Uiteraard zal er betaald moeten worden en heeft Feyenoord heel wat te wensen, maar je zit dan wel in een kleine spagaat naar Hancko toe. (Niet dat hij gaat muiten)
Het is andersom. Zonder Hancko loop je plek 2 sowieso mis. Alleen met hem heb je kans op plek 2, nooit verkopen dus.quote:Op zondag 15 december 2024 19:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Alles boven de 30 miljoen gewoon accepteren, dit seizoen ga je ook met Hancko wellicht plek 2 mislopen, dan heb je in iedergeval al flink wat miljoenen binnen.
quote:Op zondag 15 december 2024 19:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Alles boven de 30 miljoen gewoon accepteren, dit seizoen ga je ook met Hancko wellicht plek 2 mislopen, dan heb je in iedergeval al flink wat miljoenen binnen.
voor 35 miljoen kan hij wegquote:Op zondag 15 december 2024 19:45 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kan je wel stom lachen maar een bedrag van boven de 30 miljoen gaat Te Kloese niet weigeren.
Is wel heel snel om na een halve wedstrijd tegen een zwak Heracles te concluderen dat die dreigender op links is. Terwijl die op rechts Gvardiol helemaal dol draaide.quote:Op zondag 15 december 2024 19:34 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Lotomba keert terug, Read en Nieuwkoop heb je. Ik zou lekker met Read verdergaan, is een jonge speler met veel groei. Beelen en Trauner ook prima.
Ik zou eerder een top speler voor de vleugel halen, ik moet zeggen vind Hadj-Moussa op links nog beter en dreigender, dan zou ik voor een speler voor de rechtervleugel gaan, wanneer Paixao er niet bij is kan je Hadj naar links brengen.
Ja klopt maar te Kloese moet ook aan de toekomst denken, dit seizoen is gewoon niet zo lekker in de competitie en hiermee haal je misschien zelfs een beetje druk weg bij Priske zodat hij kan bouwen naar een eigen team.quote:Op zondag 15 december 2024 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
voor 35 miljoen kan hij weg
het zal me niet verbazen als er voor gimenez straks ook belangstelling komt in de winterstop nu hij weer flink scoort
70 miljoen voor beide lijkt me een goed bedrag maar je verneukt de rest van het seizoen
Op links heeft hij meer opties, hij kan dan buitenom en binnendoor, op rechts is hij meer voorspelbaar. Je kan ook tijdens de wedstrijd Paixao en Hadj wisselen. Bijvoorbeeld wanneer je Gimenez niet in stelling kan brengen en de tegenstander het veld compact maakt.quote:Op zondag 15 december 2024 19:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Is wel heel snel om na een halve wedstrijd tegen een zwak Heracles te concluderen dat die dreigender op links is. Terwijl die op rechts Gvardiol helemaal dol draaide.
70 miljoen is gewoon niets als je met beide spelers de 2e plek haalt en weer cl speelt volgend seizoenquote:Op zondag 15 december 2024 19:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja klopt maar te Kloese moet ook aan de toekomst denken, dit seizoen is gewoon niet zo lekker in de competitie en hiermee haal je misschien zelfs een beetje druk weg bij Priske zodat hij kan bouwen naar een eigen team.
Wanneer je zondag verliest zou ik dit als TD toch overwegen.quote:Op zondag 15 december 2024 19:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
70 miljoen is gewoon niets als je met beide spelers de 2e plek haalt en weer cl speelt volgend seizoen
dan haal je meer geld op
je kunt ze dan beter aan het eind van het seizoen verkopen
Als je zondag verliest is er nog niet zoveel aan de hand om de 2e plekquote:Op zondag 15 december 2024 19:57 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wanneer je zondag verliest zou ik dit als TD toch overwegen.
Want dat heeft die in de zomer niet al gedaan?quote:Op zondag 15 december 2024 19:45 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Kan je wel stom lachen maar een bedrag van boven de 30 miljoen gaat Te Kloese niet weigeren.
Waar zeg ik dat we geen kans maken, ik denk alleen dat het een stuk lastiger wordt dan vorig seizoen, met name omdat wij tering onstabiel zijn en veel te veel domme goals tegen krijgen. En Ajax gewoon veel stabieler is dan vorig seizoen en je ook nog naar die betonbak moet.quote:Op zondag 15 december 2024 20:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Want dat heeft die in de zomer niet al gedaan?
Vreemde snuiter ben jij. Opeens maken we geen kans meer op de 2e plaats? Stonden we een paar weken terug niet 6/8 punten achter ofzo?
Wij zijn ook totaal niet stabiel helaas.quote:Op zondag 15 december 2024 20:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als je zondag verliest is er nog niet zoveel aan de hand om de 2e plek
ajax utrecht zijn dan nog gewoon bij te houden die zijn zo onstabiel als de pest
Feyenoord is instabiel, Ajax is enorm stabiel. En dan staan we maar 1 punt achter. Dan kan het alleen maar beter gaan toch?quote:Op zondag 15 december 2024 20:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat we geen kans maken, ik denk alleen dat het een stuk lastiger wordt dan vorig seizoen, met name omdat wij tering onstabiel zijn en veel te veel domme goals tegen krijgen. En Ajax gewoon veel stabieler is dan vorig seizoen en je ook nog naar die betonbak moet.
Ah ok dan maar de handdoek in de ring gooien. Ondanks dat je een veel beter elftal hebt. Logisch. Laat die CL na de winterstop eigenlijk ook maar zitten. Het is belangrijker dat Priske zijn eigen elftal mag samenstellen.quote:Op zondag 15 december 2024 20:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wij zijn ook totaal niet stabiel helaas.
Je hebt het tegen iemand die Hwang geen Feyenoord materiaal vindt.quote:Op zondag 15 december 2024 20:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Want dat heeft die in de zomer niet al gedaan?
Vreemde snuiter ben jij. Opeens maken we geen kans meer op de 2e plaats? Stonden we een paar weken terug niet 6/8 punten achter ofzo?
Ja leuk, gaat ie in de zomer maar op retraite in de Alpen, kopen er nu geen kut voorquote:Op zondag 15 december 2024 15:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Maar van Wellengod weten we dat hij het niveau wel kán halen. Het moet echt iets mentaals zijn bij hem.
quote:Op zondag 15 december 2024 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar zullen de meningen over verdeeld zijn
Het is maar goed dat jij geen TD bent want je snapt er geen zak van.quote:Op zondag 15 december 2024 19:57 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wanneer je zondag verliest zou ik dit als TD toch overwegen.
Zal die vast fijn vinden, zonder topspelersquote:Op zondag 15 december 2024 20:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het is belangrijker dat Priske zijn eigen elftal mag samenstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |