Welke malafide milieu bureaus? En in opdracht van welke politici?quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je moet eerst terug naar het probleem, dit benoemen en analyseren en vervolgens de oplossing. Het begint met het probleem, afgezien van wat meer bramen en brandnetels naast akkers is er niks aan de hand. Het is gewoon verzonnen en door malafide milieu bureaus verder aangewakkerd in opdracht van politici.
Vervuiling goedpratenquote:Op zaterdag 14 december 2024 12:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je moet eerst terug naar het probleem, dit benoemen en analyseren en vervolgens de oplossing. Het begint met het probleem, afgezien van wat meer bramen en brandnetels naast akkers is er niks aan de hand. Het is gewoon verzonnen en door malafide milieu bureaus verder aangewakkerd in opdracht van politici.
Mooi probleem, niemand heeft er last van, niemand ziet het, de natuur heeft er eigenlijk ook geen last van, maar ze vertellen je dat het een groot probleem is.
Brussel om op welke manier dan ook invloed te krijgen in de lidstatenquote:Op zaterdag 14 december 2024 12:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Welke malafide milieu bureaus? En in opdracht van welke politici?
Dat onze bio-industrie grote problemen met stikstof en ammoniak met zich meebrengt zien we al tientallen jaren. Dat was er echt niet opeens.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Brussel om op welke manier dan ook invloed te krijgen in de lidstaten
Door regels op te stellen waar wij ons aan moeten houden en die we zelf in Brussel geaccordeerd hebben
Regels voor natuur behoud , daar kan toch niemand op tegen zijn??
dus aanwijzen welke natuur lidstaten hebben, die natuurstukken noemen we Natura 2000 gebied en er op toezien dat het niet achteruit gaat in biodiversiteit
Ok nou daar doken de natuur waanzinnigen en provincies bovenop
En toen waren we de sjaak
toen konden ze opeens woningbouw en spoorwegen en electriciteitshuisjes , schiphol, Lelystad en meer tegenhouden vanwege stikstof
Toen had de landbouw het opeens gedaan
knettergek
Een Zerg rush? Banelings everywhere! En dan maar wachten op het "Carrier has arrived / Battlecruiser operational"quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:29 schreef ExTec het volgende:
Norks doen een zerg rush, in de buurt van pokrovsk.
[ x ]
Het is niet voor niets een opinie.quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:40 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Onbegrijpelijk dat De Volkskrant deze onzin plaatst in de krant. https://www.volkskrant.nl(...)oor-oorlog~bd2309b6/
quote:Guido van Leemput is auteur van het boek De gelaagde oorlog in Oekraïne en de botsing van grootmachten en is betrokken bij de Nieuwe Vredesbeweging.
Je vergeet voor het gemak de snel verslechterde grondwater kwaliteit.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi probleem, niemand heeft er last van, niemand ziet het, de natuur heeft er eigenlijk ook geen last van, maar ze vertellen je dat het een groot probleem is.
Kwam dat niet omdat de consument ook in de winter sla en sperziebonen wil eten? Dat las ik tien jaar geleden altijd.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Brussel om op welke manier dan ook invloed te krijgen in de lidstaten
Door regels op te stellen waar wij ons aan moeten houden en die we zelf in Brussel geaccordeerd hebben
Regels voor natuur behoud , daar kan toch niemand op tegen zijn??
dus aanwijzen welke natuur lidstaten hebben, die natuurstukken noemen we Natura 2000 gebied en er op toezien dat het niet achteruit gaat in biodiversiteit
Ok nou daar doken de natuur waanzinnigen en provincies bovenop
En toen waren we de sjaak
toen konden ze opeens woningbouw en spoorwegen en electriciteitshuisjes , schiphol, Lelystad en meer tegenhouden vanwege stikstof
Toen had de landbouw het opeens gedaan
knettergek
VK management en hoofdredactie zou moeten bepalen wat journalisten opschrijven?quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:40 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Onbegrijpelijk dat De Volkskrant deze onzin plaatst in de krant. https://www.volkskrant.nl(...)oor-oorlog~bd2309b6/
Als je het zelf geloofd is het goed.quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak de snel verslechterde grondwater kwaliteit.
Letterlijk al die stront sijpelt door, bemesting is goed maar niet 1m3 per m2.
ochja het nieuwe stokpaardje wat je dan moet geloven. Al is er een strenge en al jaren slinkende mestquota ineens is het een huge probleem voor het drinkwater.quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Precies! Net zoals al die mensen op de katoenplantages, of al die mensen uit Afrika.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt maak je maar zin.
Dat is met elke plicht zo. Belasting? Slavernij. Maximale snelheid? Slavernij. Verplicht privé-gegevens beschermen want Algemene VERORDENING? Slavernij.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:20 schreef Kickinalfa het volgende:
plicht is hetzelfde als slavernij.
Over onzin uitgaven gesproken zeg. Defensie is weggegooid geld, geld naar milieu in welke vorm dan ook is altijd goed besteed.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
De ronduit debiele hoeveelheden geld die we die kant op duwen, zijn wmb kandidaat om 1 op 1 door te schuiven naar defensie.
Stikstof is geen BS. Dienstplicht is absoluut onzin. Bezorgdheid is niet nodig, is nergens goed voor.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Wakker worden, kappen met bullshit als stikstof, dienstplicht weer erin, bezorgdheid terug, normaal doen en hard werken.
Als krant heb je een maatschappelijke verantwoordelijkheid. Het is onbegrijpelijk dat dat zo'n dwaallicht zijn onzin kan spuien terwijl er een reëel gevaar is.quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is niet voor niets een opinie.
[..]
Nergens daar wordt je geacht je leven op te geven en te sterven.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is met elke plicht zo. Belasting? Slavernij. Maximale snelheid? Slavernij. Verplicht privé-gegevens beschermen want Algemene VERORDENING? Slavernij.
dat komt door die drugsafval niet door koeienstrontquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
klopt zoquote:Op zaterdag 14 december 2024 14:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Stikstof is geen BS. Dienstplicht is absoluut onzin. noodzaak Bezorgdheid is niet nodig
Omdat er een horde Russische barbaren op plundertocht is gegaan en als je dat vrolijk gaat negeren ze ineens hier kunnen staan samen met hun matties. Misschien denk je dat als je met een Russisch vlaggetje en bos bloemen langs de weg gaat staan ze dan aardig zijn, maar dat hoeft helemaal niet.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:29 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Nergens daar wordt je geacht je leven op te geven en te sterven.
Ik snap werkelijk ook niet waarom je over iemand anders zijn leven zou willen beslissen.
Iedereen kan zelf kiezen of hij/zij wilt vechten, vluchten of hopen op het beste.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Omdat er een horde Russische barbaren op plundertocht is gegaan en als je dat vrolijk gaat negeren ze ineens hier kunnen staan samen met hun matties. Misschien denk je dat als je met een Russisch vlaggetje en bos bloemen langs de weg gaat staan ze dan aardig zijn, maar dat hoeft helemaal niet.
Het is niet voor niets dat ook jij en je kinderen 'onderdanen' zijn van de Nederlandse staat. En ja, als haar voortbestaan wordt bedreigd zal ze jou komen opeisen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:36 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Iedereen kan zelf kiezen of hij/zij wilt vechten, vluchten of hopen op het beste.
Ik snap gewoon niet zo goed waarom iemand wilt beslissen over die keuze, of waarom jij het recht hebt om te kiezen dat ik mijn kinderen maar naar het front moet sturen.
Maar dat beantwoordt nog steeds niet de vraag waarom jij over iemand anders zijn leven wilt beslissen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat ook jij en je kinderen 'onderdanen' zijn van de Nederlandse staat. En ja, als haar voortbestaan wordt bedreigd zal ze jou komen opeisen.
Dat is de grote mensenwereld.
Er zijn professionals voor om daar over te beslissen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:44 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Maar dat beantwoordt nog steeds niet de vraag waarom jij over iemand anders zijn leven wilt beslissen.
Volgens mij wordt die verplichting niet opgelegd noch afgedwongen door welk individu dan ook. De overheid als orgaan bepaalt dat. Dat je als individu vindt dat een ander zich ook maar moet melden is verder niet zo relevant. Ik snap je punt niet.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:44 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Maar dat beantwoordt nog steeds niet de vraag waarom jij over iemand anders zijn leven wilt beslissen.
Die keus is er niet als je wordt aangevallen, je kunt voortijds al vluchten of vechten voor je land.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:44 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
In zoverre zijn wij zelf de overheid maar in zoverre heb je gelijk dat het geen individu is die het kiest.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:46 schreef Confetti het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die verplichting niet opgelegd noch afgedwongen door welk individu dan ook. De overheid als orgaan bepaalt dat. Dat je als individu vindt dat een ander zich ook maar moet melden is verder niet zo relevant. Ik snap je punt niet.
Dan stem je op een partij die het uit de grondwet wil halen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:54 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
In zoverre zijn wij zelf de overheid maar in zoverre heb je gelijk dat het geen individu is die het kiest.
Echter is het wel zo in mijn ogen dat zodra je voor de dienstplicht bent je het OK vindt dat iemand anders kan beslissen over je eigen/iemand anders zijn leven.
Naar mijn mening heeft niemand, inclusief de overheid het recht niet om voor mij of jou te beslissen dat we moeten vechten tot de dood in een loopgraaf of dat ik mijn kinderen moet opofferen voor iets.
Sitting ducks aan de grens met Polen soonquote:Op zaterdag 14 december 2024 14:56 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Die Koreanen zijn sitting ducks.
In drie dagen zeker.quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:54 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Sitting ducks aan de grens met Polen soon
Dat begint bij diegene die de oorlog begint. Niet bij diegene die zich verdedigen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:29 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Nergens daar wordt je geacht je leven op te geven en te sterven.
Ik snap werkelijk ook niet waarom je over iemand anders zijn leven zou willen beslissen.
Zo ver vliegt een kapotgeschoten romp niet....... Volgens mij staat het record op naam van een Russische geschutskoepel.quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:54 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Sitting ducks aan de grens met Polen soon
Ik vind het bijna even verwerpelijk, verplicht worden om je leven te geven voor een idioot die een ander land aanvalt of verplicht worden je leven te geven omdat een willekeurige politiek leider in de tweede kamer dit vindt.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat begint bij diegene die de oorlog begint. Niet bij diegene die zich verdedigen.
Dus wanneer we aangevallen worden vind jij het verwerpelijk als we ons gaan verdedigen?quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:13 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik vind het bijna even verwerpelijk, verplicht worden om je leven te geven voor een idioot die een ander land aanvalt of verplicht worden je leven te geven omdat een willekeurige politiek leider in de tweede kamer dit vindt.
Beetje hetzelfde als je een gezin hebt, iemand met een wapen valt je kind aan en jij rent weg want je vind dat belachelijk.quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:13 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik vind het bijna even verwerpelijk, verplicht worden om je leven te geven voor een idioot die een ander land aanvalt of verplicht worden je leven te geven omdat een willekeurige politiek leider in de tweede kamer dit vindt.
Ja en die worden al jaren met voeten getreden.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je het zelf geloofd is het goed.
[..]
ochja het nieuwe stokpaardje wat je dan moet geloven. Al is er een strenge en al jaren slinkende mestquota ineens is het een huge probleem voor het drinkwater.
Toch maar mooi je leven gewaagd voor de grote leiders.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:56 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Die Koreanen zijn sitting ducks.
Ze zijn met al hun macht letterlijk maanden bezig om Pokrovsk in te nemen, een dorpje van een paar duizend inwoners. En als ze dat hebben dan stoten ze zo door naar Praag, Berlijn, Brussel en “kunnen ze hier ineens staan”? Onzin.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Omdat er een horde Russische barbaren op plundertocht is gegaan en als je dat vrolijk gaat negeren ze ineens hier kunnen staan samen met hun matties. Misschien denk je dat als je met een Russisch vlaggetje en bos bloemen langs de weg gaat staan ze dan aardig zijn, maar dat hoeft helemaal niet.
Rare vergelijking.quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als je een gezin hebt, iemand met een wapen valt je kind aan en jij rent weg want je vind dat belachelijk.
Als er niemand voor optie 1 kiest bestaat er geen optie 2.quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:41 schreef Candymannetje het volgende:
Rare vergelijking.
Jij als man staat aan het hoofd van je gezin.
Het land waar je in woont wordt aangevallen.
Optie 1: je gaat strijden voor het land waar je woont, de kans is groot dat je komt te overlijden en je gezin in de problemen komt.
Optie 2: je blijft bij je gezin en zorgt dat ze veilig zijn en te eten hebben.
Nee absoluut niet, ik vind het verwerpelijk dat iemand het recht heeft/iemand anders dwingt om zijn leven te geven.quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:40 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dus wanneer we aangevallen worden vind jij het verwerpelijk als we ons gaan verdedigen?
Wat is jouw alternatief dan?quote:Op zaterdag 14 december 2024 19:44 schreef Kickinalfa het volgende:
Nee absoluut niet, ik vind het verwerpelijk dat iemand het recht heeft/iemand anders dwingt om zijn leven te geven.
In mijn ogen heeft niks of niemand die bevoegdheid.
Nee dat is niet dezelfde situatie.quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als je een gezin hebt, iemand met een wapen valt je kind aan en jij rent weg want je vind dat belachelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |