Welke miljarden? Die voor de veevoer industrie? Het is ook niet echt een moraalboost voor dienstplichtigen om te horen te krijgen dat ze die boeren moeten beschermen opdat er meer dood land is.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
De ronduit debiele hoeveelheden geld die we die kant op duwen, zijn wmb kandidaat om 1 op 1 door te schuiven naar defensie.
Ik ga echt niet vechten voor Nederland (meeste mensen) - Ik wil schieten.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je wil geen mensen die al te fanatiek rondlopen met een ik wil schieten mentaliteit. Dat zijn medaillejagers.
Het is een frame geworden dat geld naar stikstof onzin is.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
De ronduit debiele hoeveelheden geld die we die kant op duwen, zijn wmb kandidaat om 1 op 1 door te schuiven naar defensie.
Net zo hard kan de zelfverklaarde stoere strijder breken als er een paar dagen granaten naar zijn hoofd worden gesmeten. Je weet het niet. Er zijn veel te veel variabelen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ga echt niet vechten voor Nederland (meeste mensen) - Ik wil schieten.
Daar een middenweg tussen is het beste. Maar je zit met heel veel mensen die bij hert eerste horen, als je dienstplicht hebt.
Als je dat niet wil kun je net zo goed in Rusland gaan wonen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is een frame geworden dat geld naar stikstof onzin is.
Maar uiteindelijk is het ook gewoon prettiger leven in een land met schone natuur, schone lucht en schoon drinkwater.
Het gaat niet om 'breken'. Het gaat erom of je het in eerste instantie uberhaupt wil.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Net zo hard kan de zelfverklaarde stoere strijder breken als er een paar dagen granaten naar zijn hoofd worden gesmeten. Je weet het niet. Er zijn veel te veel variabelen.
Als je geen zin hebt maak je maar zin.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het gaat niet om 'breken'. Het gaat erom of je het in eerste instantie uberhaupt wil.
En in China starten ze nog ff een kolen elektriciteitscentrale op.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is een frame geworden dat geld naar stikstof onzin is.
Maar uiteindelijk is het ook gewoon prettiger leven in een land met schone natuur, schone lucht en schoon drinkwater.
Ja. Zo werkt dat dus niet. Als mensen een absolute aversie hebben tegen vechten, gaan ze dat niet doen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt maak je maar zin.
Wat heeft een Chinese kolencentrale te maken met de verzadiging van de Nederlandse grond met allerlei meststoffen?quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
En in China starten ze nog ff een kolen elektriciteitscentrale op.
Denk dat we zeer nuchter moeten afwegen, dat wat wij in het miniscule NL precies kunnen, en hoeveel wij daar aan moeten willen besteden.
Ik heb wat dingen over je gehoord. Laten we het erop houden dat je een te grote broek aantrekt.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Gast, je hebt echt totaal geen clou, zullen we het daar op houden?
Ik neem aan dat jij het over jezelf hebt, dus je zou gaan muiten? Maar dan moet je of je wapen gebruiken maar dan tegen je landgenoten, of je gaat gewoon de cel in en komt er uit als theunderdog, lafbek en landverrader.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja. Zo werkt dat dus niet. Als mensen een absolute aversie hebben tegen vechten, gaan ze dat niet doen.
De vechtbereidheid in Nederland is onwijs laag.
Nee, ik kan het e.e.a. wat ik verkondig ook nog vanuit de praktijk bevestigen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb wat dingen over je gehoord. Laten we het erop houden dat je een te grote broek aantrekt.
Daar is gewoon onderzoek naar gedaan. Uiteraard is dat sociaal-wetenschappelijk onderzoek, met vragenlijsten enz. Dus heel nauwkeurig is dat niet. Maar dat is wat wij hebben. En daaruit blijkt dat de overgrote meerderheid niet bereid is om te vechten voor Nederland.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:05 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij het over jezelf hebt, dus je zou gaan muiten? Maar dan moet je of je wapen gebruiken maar dan tegen je landgenoten, of je gaat gewoon de cel in en komt er uit als theunderdog, lafbek en landverrader.
"Recent wetenschappelijk onderzoek toont aan dat...."quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daar is gewoon onderzoek naar gedaan. Uiteraard is dat sociaal-wetenschappelijk onderzoek, met vragenlijsten enz. Dus heel nauwkeurig is dat niet. Maar dat is wat wij hebben. En daaruit blijkt dat de overgrote meerderheid niet bereid is om te vechten voor Nederland.
https://www.nporadio1.nl/(...)n-ontzettend-verwendquote:Op zaterdag 14 december 2024 12:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
"Recent wetenschappelijk onderzoek toont aan dat...."
Da's een klassieker. Helemaal zonder links naar het onderzoek of artikelen in de pers.
NL staat gewoon niet onder druk.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daar is gewoon onderzoek naar gedaan. Uiteraard is dat sociaal-wetenschappelijk onderzoek, met vragenlijsten enz. Dus heel nauwkeurig is dat niet. Maar dat is wat wij hebben. En daaruit blijkt dat de overgrote meerderheid niet bereid is om te vechten voor Nederland.
Het is ook nog eens een zelfgecreëerde crisis.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als je jarenlang niets doet omdat je besloten hebt dat pappen en nathouden de weg voorwaarts is krijg je vanzelf je crisis. Zo gaat dat. En dan kun je nu met een plan aankomen dat samen te vatten is als 'ogen dicht, handen op de oren en keihard LALALALAAAAAA roepen" maar ook dat gaat de oplossing niet zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is ook nog eens een zelfgecreëerde crisis.
Een land in puin is altijd erger dus eens.
Je moet eerst terug naar het probleem, dit benoemen en analyseren en vervolgens de oplossing. Het begint met het probleem, afgezien van wat meer bramen en brandnetels naast akkers is er niks aan de hand. Het is gewoon verzonnen en door malafide milieu bureaus verder aangewakkerd in opdracht van politici.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als je jarenlang niets doet omdat je besloten hebt dat pappen en nathouden de weg voorwaarts is krijg je vanzelf je crisis. Zo gaat dat. En dan kun je nu met een plan aankomen dat samen te vatten is als 'ogen dicht, handen op de oren en keihard LALALALAAAAAA roepen" maar ook dat gaat de oplossing niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |