Bronquote:Het 23-jarige OnlyFans-model Lily Phillips is het gesprek van de dag op sociale media. In een documentaire was ze zichtbaar aangeslagen te zien na haar recente stunt: seks hebben met 101 mannen op één dag.
OnlyFans-model Lily Phillips over stunt
De video, gemaakt door YouTuber Josh Pieters, biedt een kijkje achter de schermen van de uitvoering van deze actie. In de documentaire vertelt Lily Phillips openhartig over haar ervaring. "Het is niet iets voor zwakke meiden, eerlijk gezegd. Het was zwaar", zei ze terwijl ze haar tranen probeerde te bedwingen. "Ik weet niet of ik het aan iemand zou aanraden. Het voelt anders. Het is gewoon één erin, één eruit. Het is intens." Toen Pieters vroeg of het heftiger was dan ze had verwacht, antwoordde ze emotioneel: "Absoluut."
De stunt begon om negen uur 's ochtends en eindigde om zeven uur 's avonds. Lily plande zelfs 200 mannen om eventuele uitvallers te compenseren. Gemiddeld bracht ze vier minuten door met elke man, met korte pauzes voor een douche. "Het voelde op een gegeven moment als een lopende band", vertelde ze.
Wat de documentaire vooral schrijnend maakt, is hoe Lily Phillips sprak over de druk die ze voelde. Sommige mannen probeerden haar een schuldgevoel aan te praten als ze niet klaarkwamen. "Het is moeilijk om met ze om te gaan als ze zeggen: 'Je gaat me niet laten klaarkomen? Ik ben helemaal hierheen gekomen'", deelde ze. Tegen de tijd dat ze bij de 30e man was, begon ze zich te dissociëren. "Het is geen normale seks", zei ze. "Ik kan me maar vijf, zes, hooguit tien mannen herinneren."
Ondanks de emotionele en fysieke moeilijkheden heeft Lily aangekondigd dat ze een nieuwe, nog extremere stunt plant: seks hebben met 1.000 mannen binnen 24 uur. Haar aankondiging zorgde opnieuw voor veel ophef online. "Iemand moet haar helpen", "Het gaat niet goed met haar" en "Dit laat me zo rot voelen", schrijven X-gebruikers.
Ach tja, als je toch begint te dissociëren bij de 30ste, kan je net zo goed door tot 1.0000., 10.000.,...quote:Op woensdag 11 december 2024 19:15 schreef Alexandrian het volgende:
Ondanks de emotionele en fysieke moeilijkheden heeft Lily aangekondigd dat ze een nieuwe, nog extremere stunt plant: seks hebben met 1.000 mannen binnen 24 uur.
Views.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarom deze absurde stunt vraag ik me af.
Haar blik en reactie direct nadat dat allemaal plaatsvond spreekt boekdelen. In een geciviliseerde maatschappij zou zo’n meisje tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden en geholpen.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik begrijp dat je obsessieve dwang om je topics af te sluiten met een poll staande moet blijven, maar waarom zou je überhaupt pleiten om dit te verbieden?
Heb jij nooit achteraf spijt van een keuze gehad?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja, ik kan hier niet zo veel mee. Ze heeft zelf die stunt bedacht en dan naderhand janken dat het zo zwaar was. Waarom deze absurde stunt vraag ik me af.
Nee hoor, dat hoeft natuurlijk helemaal niet per se. Niet dat dit mijn ding zou zijn, verder.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:24 schreef Rozenbloem het volgende:
Dit noemen we zelfbeschadiging. Ze moet wel hele erge psychische problemen hebben dat ze zichzelf dit aandoet.
Ja maar dat denk ik ook bij Raisa Blommestijn dus dat zegt niet zoveelquote:
Ze heeft er geen spijt van, want ze wil naar de 1000 in 24 uur. Wat niet eens kan, want 24 uur heeft 1440 minuten. Dat moet dan 1000 quickies worden.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:25 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Heb jij nooit achteraf spijt van een keuze gehad?
Is dit een bewuste woordspeling ?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:21 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Jammer dat zulke aandachtshoeren aandacht krijgen
Alweer?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:15 schreef Alexandrian het volgende:
[ x ]
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Bron
De uitwassen van de “vrijheid blijheid”-mentaliteit. Er bestaat zoiets als te veel vrijheid. Dit soort dingen zouden gewoon verboden moeten worden. Of zo iemand dat nou zogenaamd zelf “wil” of niet. Deze mevrouw wil echter na seks te hebben gehad met 100 mannen in 1 dag nu proberen seks te hebben met 1000 mannen in 1 dag.
[poll=8143]
Ach, toen ik met het 68ste wijf bezig was dacht ik waarom niet door naar de honderd.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:25 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Heb jij nooit achteraf spijt van een keuze gehad?
De 24 uur van leHerman.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze heeft er geen spijt van, want ze wil naar de 1000 in 24 uur. Wat niet eens kan, want 24 uur heeft 1440 minuten. Dat moet dan 1000 quickies worden.
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:33 schreef LethalNinja het volgende:
topic is waardeloos zonder (naakt) foto's
Niet eens met Dalmatiersquote:Op woensdag 11 december 2024 19:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Alweer?
VER / OF model heeft sex met 101 mannen binnen 24 uur
@:ali_boo
quote:
Dat kan prima, het hoeven geen 1000 orgasmes te zijn, gewoon paar keer duwen en hup de volgende. Denk dat er ze er zo makkelijk 100 in een uur kan afwerken.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze heeft er geen spijt van, want ze wil naar de 1000 in 24 uur. Wat niet eens kan, want 24 uur heeft 1440 minuten. Dat moet dan 1000 quickies worden.
It’s giving Elliot Rodger vibesquote:Op woensdag 11 december 2024 19:40 schreef Hexagon het volgende:
Maar waarom maak je je zo druk hierom TS? Behoor je niet tot die 100?
ze heeft 3 gaten en twee handen dus ja het kan snel gaan.quote:
Moeiteloos zijn 100 mannen te vinden die om heel even een minuut te mogen penetreren een halve dag reizen en als nummer 66 in dat halletje gaan staan.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:33 schreef havanagila het volgende:
En wat voor mannen doen er dan mee? Sta je daar in een halletje in de rij te rukken tot je even een halve minuut een of andere ongeïnteresseerd mokkel mag penetreren. Brrrrrr
quote:
Paar dagen terug heb ik deze mini docu gezien. Moet bekennen dat ik er aardig depressief van werd. Zo werd er nauwelijks getest op Soa's. En mevrouw had werkelijk geen flauw benul hoe aids overgedragen wordt.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:34 schreef Nober het volgende:gg
[..]
Alweer?
VER / OF model heeft sex met 101 mannen binnen 24 uur
@:ali_boo
En het vervolgens nog een keer willen doen met 10x zoveel mannen in 24 uur. Ik heb vooral medelijden met zo'n meisje, daar zit psychisch iets niet helemaal goed.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja, ik kan hier niet zo veel mee. Ze heeft zelf die stunt bedacht en dan naderhand janken dat het zo zwaar was. Waarom deze absurde stunt vraag ik me af.
Na afloop vertelde ze dat ze misschien 8 tot 10 man kon herinneren. De dissociatie is erg sterk in dezequote:Op woensdag 11 december 2024 19:24 schreef Rozenbloem het volgende:
Dit noemen we zelfbeschadiging. Ze moet wel hele erge psychische problemen hebben dat ze zichzelf dit aandoet.
Vrees oprecht voor copycats die later haar record willen overtreffen. Wat mij betreft, wordt dit zsm verbodenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:22 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ach tja, als je toch begint te dissociëren bij de 30ste, kan je net zo goed door tot 1.0000., 10.000.,...
Maar het meisje is het grootste probleem in deze casus, niet die 100 kerels die hem er wel even in wilden hangenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Moeiteloos zijn 100 mannen te vinden die om heel even een minuut te mogen penetreren een halve dag reizen en als nummer 66 in dat halletje gaan staan.
Stel je voor dat je als man hier op het forum liet weten dat je zaterdag wel zin had om met 6 vrouwen te vrijen en of ze zich dan maar om 10 uur op dat adres wilden melden. Nul reacties gegarandeerd.
Precies...quote:Op woensdag 11 december 2024 20:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar het meisje is het grootste probleem in deze casus, niet die 100 kerels die hem er wel even in wilden hangen
Ik stel juist ook die mannen ter discussie..quote:Op woensdag 11 december 2024 20:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar het meisje is het grootste probleem in deze casus, niet die 100 kerels die hem er wel even in wilden hangen
Hier is ook helemaal geen zak aan. Onlyfans is echt een verschrikking.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Na afloop vertelde ze dat ze misschien 8 tot 10 man kon herinneren. De dissociatie is erg sterk in deze
Je kunt je lul daarna wassen.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:20 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom zou je dit ook als man doen... Je lult raakt indirect die andere 99 lullen aan. Bovendien is dit ook gewoon goor.
Het meisje zal vast een licht trauma hebben opgelopen vroeger toen ze jong was, wellicht dat haar vader ook heel afwezig was.
OF kan ook alleen maar bestaan bij de gratie van al die mannen die daar naar kijken. Om af te geven op de vrouwen dat ze aansachtshoeren zijn of trauma’s hebben of wat dan ook, is te gemakkelijk. Als mannen niet zulke perverselingen zouden zijn, zouden deze vrouwen niet op OF zitten.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hier is ook helemaal geen zak aan. Onlyfans is echt een verschrikking.
Ik mag toch hopen dat die mannen niet veel hoefde te betalen. 4 minuten...
Oh geef ik je helemaal gelijk in. Geld geven voor digitale seks is een klote ontwikkeling.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
OF kan ook alleen maar bestaan bij de gratie van al die mannen die daar naar kijken. Om af te geven op de vrouwen dat ze aansachtshoeren zijn of trauma’s hebben of wat dan ook, is te gemakkelijk. Als mannen niet zulke perverselingen zouden zijn, zouden deze vrouwen niet op OF zitten.
Ietwat gechargeerd, uiteraard, maar alleen commentaar hebben op dergelijke vrouwen zoals in dit topic voorbijkomt is we zeer selectief één kant belichten.
Ik kan ook wel een hondendrol op pakken en daarna m'n hand wassen. Tja, is gewoon goor.quote:
Nena heeft er nog een nummer over gemaakt. Qua ballonnen.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:20 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom zou je dit ook als man doen... Je lult raakt indirect die andere 99 lullen aan. Bovendien is dit ook gewoon goor.
Ach, ik heb bijna 800.000 posts.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:36 schreef Evangelion het volgende:
Achja.
Ultramarathons, iron man triathlons, seksmarathons. Elke gek zijn gebrek. Benieuwd naar haar training.
Alweer een briljante woordspeling.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oh geef ik je helemaal gelijk in. Geld geven voor digitale seks is een klote ontwikkeling.
Vanavond Feijenoord. Dan niet hand in hand gaan lopen.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een hondendrol op pakken en daarna m'n hand wassen. Tja, is gewoon goor.
Ik word niet zo heel geil van een hondendrol.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een hondendrol op pakken en daarna m'n hand wassen. Tja, is gewoon goor.
Ik word totaal niet geil van een gangbang met 100 mannen. Die hoogstwaarschijnlijk ook nog eens een tering laag IQ hebben.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik word niet zo heel geil van een hondendrol.
Als het zaad was van 100 intellectuelen zou je die poes natuurlijk helemaal uitlebberen....quote:Op woensdag 11 december 2024 20:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik word totaal niet geil van een gangbang met 100 mannen. Die hoogstwaarschijnlijk ook nog eens een tering laag IQ hebben.
Het is gewoon dierlijk en ranzig untermensch gedrag zoiets.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als het zaad was van 100 intellectuelen zou je die poes natuurlijk helemaal uitlebberen....
*Beelddenker*quote:Op woensdag 11 december 2024 20:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als het zaad was van 100 intellectuelen zou je die poes natuurlijk helemaal uitlebberen....
Eerlijk gezegd vind ik het minder schokkend dat er een meisje rondloopt dat ze duidelijk niet helemaal op een rijtje heeft, dan dat er in haar buurt blijkbaar 100 kerels bestaan die daar wel misbruik van willen maken.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jaja ze moeten er allemaal wat voor terugkrijgen, heeft Hans Teeuwen toch gelijk.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
OF kan ook alleen maar bestaan bij de gratie van al die mannen die daar naar kijken. Om af te geven op de vrouwen dat ze aansachtshoeren zijn of trauma’s hebben of wat dan ook, is te gemakkelijk. Als mannen niet zulke perverselingen zouden zijn, zouden deze vrouwen niet op OF zitten.
Ietwat gechargeerd, uiteraard, maar alleen commentaar hebben op dergelijke vrouwen zoals in dit topic voorbijkomt is we zeer selectief één kant belichten.
Welk trauma hebben die mannen dan precies opgelopen toen ze jong waren? Geen borstvoeding gehad?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:20 schreef Discombobulate het volgende:
Het meisje zal vast een licht trauma hebben opgelopen vroeger toen ze jong was, wellicht dat haar vader ook heel afwezig was.
quote:SHE’S already slept with 101 men in a day, but is now on a mission to bed 1,000 men in just 24 hours.
Lily Phillips, 23, has banked well over £2 million thanks to her Onlyfans career.
https://www.google.com/am(...)k-1000-24-hours/amp/quote:The current record holder is a woman called Lisa Sparks who had sex with 919 men in Warsaw, Poland, in a day in 2004.
Nee dat meisje, geen vaderfiguur gehad vroeger.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Welk trauma hebben die mannen dan precies opgelopen toen ze jong waren? Geen borstvoeding gehad?
Hem als nummer 73 er even lafjes in hangen paar keer stoten terwijl nummer 74 ongeduldig met z’n paal nog net niet tegen zijn voorgangers bil aan prikt vind ik ook een opmerkelijk setting om in te participeren.
Ja, die mannen, wat hebben die?quote:Op woensdag 11 december 2024 21:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee dat meisje, geen vaderfiguur gehad vroeger.
Zij komt ook niet 100x klaar. Kom nou.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:20 schreef GerryDV het volgende:
Nouja in ieder geval 100 mannen blij gemaakt. Veel vrouwen lukt het niet eens om 1 vent blij te maken. Best een offer wat ze brengt. Zou zelf overigens niet meedoen, beetje vies. Zou zelf ook niet 100 vrouwen op een dag willen/kunnen naaien, na een stuk of 5 is de tank wel ver leeg. Maar chapeau voor deze meid.
Gangbangs komen regelmatig voor.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, die mannen, wat hebben die?
Of is dat gewoon allemaal prima normaal gedrag.
Alsof ze dit voor de lol doet. Die is vandaag miljonair geworden.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee dat meisje, geen vaderfiguur gehad vroeger.
Dit is geen ‘geile’ gangbang maar een magere poging tot bekend worden.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Gangbangs komen regelmatig voor.
Dit vind ik ook veel te veel en deze vrouw geniet er niet eens van. Dus saai.
Maar meestal is het geil omdat ze een slet is die veel lullen wil.
Joh wat interesseert het die gasten.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:14 schreef Ygritte het volgende:
Maar kennelijk mankeer je als vrouw dan wat en vraag niemand zich af of die mannen ze dan wel alle 24 in het kratje hebben.
Boeit mij geen reet. Ik ageer enkel tegen ‘meidje heeft vast een of ander trauma’. Waarom zou ze dat moeten hebben? Zij kiest hier zelf voor, net als die gasten die in een rijtje te wachten staan. Als het linksom geldt, geldt het rechtsom ook.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Joh wat interesseert het die gasten.
Nouja dat zie je wel vaak, statistisch grote kans dat er iets is gebeurt....quote:Op woensdag 11 december 2024 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Boeit mij geen reet. Ik ageer enkel tegen ‘meidje heeft vast een of ander trauma’. Waarom zou ze dat moeten hebben? Zij kiest hier zelf voor, net als die gasten die in een rijtje te wachten staan. Als het linksom geldt, geldt het rechtsom ook.
Ergo; vrouwen zijn traumatisch gewonde hertjes als ze dit doen en mannen zijn gewoon ordinaire smeerlappen?quote:Op woensdag 11 december 2024 22:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nouja dat zie je wel vaak, statistisch grote kans dat er iets is gebeurt....
Mannen zijn allemaal hetzelfde. Vraag maar aan vrouwen.
hoezo moet ik weer deze strays catchen??quote:Op woensdag 11 december 2024 22:30 schreef Origami94 het volgende:
Zag het ergens voorbij komen op social media maar is dit echt nieuws?
Het is wachten op @:mikeytt zijn topic in NWS waarin hij beschrijft dat hij tien keer op een dag gepoept heeft
Meestal hè, generalisatie.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ergo; vrouwen zijn traumatisch gewonde hertjes als ze dit doen en mannen zijn gewoon ordinaire smeerlappen?
Zo’n dooddoener dit.
Las vluchtig inderdaad ergens, waarschijnlijk Twitter, dat ze niet dacht dat ze goed genoeg was om van te houden oid.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:31 schreef Rozenbloem het volgende:
[..]
Aan de documentaire te zien lijkt er psychisch wel wat aan de hand met haar, vind ik. Ook vrij emotioneel en aparte antwoorden. Maar of dat trauma is: geen idee. De mannen die dit doen lijken mij ook niet gezond.
Je kunt je afvragen of ze nog wel toerekeningsvatbaar is.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:20 schreef Harvest89 het volgende:
Ze doet het zich allemaal vrijwillig aan. Ze kan ook gewoon zelf kappen met die onzin.
T’is niet mijn vraag hè enkel een interpretatie van jou woorden geformuleerd als vraag om nog enigszins ruimte over te laten voor een herformulering van jouw kant.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Meestal hè, generalisatie.
En mannen zijn ordinaire smeerlappen, ze betalen er zelfs geld voor.
klopt helemaal, nog meer vragen?
Maar waarom is mijn opvatting van de status dat sekswerkers bovengemiddeld psychisch afwijkend zijn naar jouw idee fout?quote:Op woensdag 11 december 2024 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
T’is niet mijn vraag hè enkel een interpretatie van jou woorden geformuleerd als vraag om nog enigszins ruimte over te laten voor een herformulering van jouw kant.
Maar dat is niet nodig zie ik.
Jij was nummertje 97. Kan wel een tufje bij.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:15 schreef Kopiko het volgende:
't loopt hier al aardig in het honderd.
HONDERD, GEFELICITEERD TIGERXTMquote:Op woensdag 11 december 2024 23:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Zegt een Only Fans hoertje nou dat het 'een beetje voelt als prostitutie'?_!
quote:Op woensdag 11 december 2024 23:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
HONDERD, GEFELICITEERD TIGERXTM![]()
Maar je voelt jezelf ook een beetje hoertje.
Maak je niet druk joh, de meeste mannen vinden de rukkertjes die hier aan meegedaan hebben de losers, en dat meisje gewoon iemand die verstand heeft van marketing.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Boeit mij geen reet. Ik ageer enkel tegen ‘meidje heeft vast een of ander trauma’. Waarom zou ze dat moeten hebben? Zij kiest hier zelf voor, net als die gasten die in een rijtje te wachten staan. Als het linksom geldt, geldt het rechtsom ook.
Piemel erin, 5x heen en weer bewegen eruit.quote:Op donderdag 12 december 2024 00:08 schreef Lt.Bookman het volgende:
Hoe doe je dat dan?![]()
Ooit met een ex negen keer in één nacht van bil gegaan en we waren beiden helemaal naar de tering
Holy shit overigens.quote:
Denk het wel, maar dan met de fluffers en niet met Lily.quote:Op donderdag 12 december 2024 00:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Piemel erin, 5x heen en weer bewegen eruit.
Tis niet alsof mensen daar een leuke tijd hebben gehad ofzo.
De mannen spelen hier een ondergeschikte rol. Hun beslissing op individuel niveau om wel of niet mee te doen verandert niets aan het " festijn" Dat zal hoe dan ook plaats vinden met dan iemand anders op hun plek. Voor de vrouw ligt dat anders.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat kan mij verrotten wat dat mens doet.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:15 schreef Alexandrian het volgende:
[ x ]
[..]
Bron
De uitwassen van de “vrijheid blijheid”-mentaliteit. Er bestaat zoiets als te veel vrijheid. Dit soort dingen zouden gewoon verboden moeten worden. Of zo iemand dat nou zogenaamd zelf “wil” of niet. Deze mevrouw wil echter na seks te hebben gehad met 100 mannen in 1 dag nu proberen seks te hebben met 1000 mannen in 1 dag.
[poll=8143]
Ik denk dat ze er heel veel mee verdient, want een andere reden zou ik ook niet weten.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik gok dat haar ledenbestand en bankrekening flink gestegen isquote:Op woensdag 11 december 2024 19:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Deze zin staat in de OP en geen fokker vraagt zich af waar je je op kan geven?quote:Ondanks de emotionele en fysieke moeilijkheden heeft Lily aangekondigd dat ze een nieuwe, nog extremere stunt plant: seks hebben met 1.000 mannen binnen 24 uu
Nee, als een man zich door 101 mannen laat penetreren, dan is het ook de vraag naar zijn trauma.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ergo; vrouwen zijn traumatisch gewonde hertjes als ze dit doen en mannen zijn gewoon ordinaire smeerlappen?
Zo’n dooddoener dit.
Ik heb geen respect voor de hoerenlopers die het aan haar uitgegeven hebben (en uiteraard ook voor de manier waarop dat geld besteed is).quote:Op woensdag 11 december 2024 22:20 schreef ludovico het volgende:
Dat meisje, las ik ergens, heeft 2 mio bij elkaar gesprokkeld via het verkopen van der lijf, prima salaris.
Ideaal is het niet maar er zijn veel ergere soorten dochters.quote:
Simpquote:Op donderdag 12 december 2024 08:40 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ideaal is het niet maar er zijn veel ergere soorten dochters.
Als ze verder gelukkig is en ze verdient er goed mee, vind ik het prima als het mijn dochter zou zijn,
Ze mag gerust met kerst komen, maar dan wel zonder haar 100 man aanhang
Lol eerst haar zielig vinden vanwege eventuele afwezige oudersquote:
Iedereen moest zich laten testen en condoom gebruiken. Niet dat het risico dan 0 is maar het boeit dus wel.quote:Op donderdag 12 december 2024 06:35 schreef quirina het volgende:
Lekker met je lul in de kwak van 99 anderen roeren en maar hopen dat je er geen ziekte aan over gaat houden
Zelf boeit haar gezondheid haar ook niet kennelijk.
ze vind het niet lekkerquote:Op woensdag 11 december 2024 19:27 schreef Tiemie het volgende:
Nou als zij dat lekker vind, waarom niet?
Ik heb meer respect voor die hoerenlopers dan voor de bevrijders in Syrië van Assad.quote:Op donderdag 12 december 2024 08:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik heb geen respect voor de hoerenlopers die het aan haar uitgegeven hebben (en uiteraard ook voor de manier waarop dat geld besteed is).
Aan haar emotionele response lijkt het daar op ja.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Lijkt me eigenlijk een vorm van automutilatie. Deze vrouw heeft dringend hulp nodig.
Dit is toch een indicatie dat de mannen die hieraan meedoen net zo te veroordelen zijn als het meisje. Of beide niet, of allemaal.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:00 schreef Nielsch het volgende:
Haha die ene man:
"200 pond voor een SOA test, 150 pond voor de vlucht, hotel... al met al wel 800 pond aan uitgegeven"
800 pond voor een neukpartij van 4 minuten waar je nummer 67 van de dag bent. Neem van dat geld dan een high class escort waar je uren mee samen bent...
Heb een tijdje mede de vrachtafhandeling gedaan bij TuiFly en daar moest je de vrachtpapieren wisselen in de cockpit, dus je kwam ook boven. En daar hebben vluchten naar Banjul(BJL). Wat Bangkok is voor mannen, is Banjul voor vrouwen. Maar holy shit wat was dat een kist vol met kort/pittig/chagrijnige lelijke grafwijven.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze vind het niet lekker
ik ken wel vrouwen die het echt wel lekker vinden die naar africa reizen met "vakantie " om iedere dag twee of
drie grote negers te doen
en dat zijn helemaal geen lelijke vrouwen hoor, sommigen zijn nog getrouwd, maar gaan er alleen een weekje tussenuit, naar de zon zeggen ze dan
1 iemand neuken. of je door 100 andere laten neuken is toch best een verschil he.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit is toch een indicatie dat de mannen die hieraan meedoen net zo te veroordelen zijn als het meisje. Of beide niet, of allemaal.
klopt helemaalquote:Op donderdag 12 december 2024 10:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb een tijdje mede de vrachtafhandeling gedaan bij TuiFly en daar moest je de vrachtpapieren wisselen in de cockpit, dus je kwam ook boven. En daar hebben vluchten naar Banjul(BJL).
Wat Bangkok is voor mannen, is Banjul voor vrouwen.
Maar holy shit wat was dat een kist vol met kort/pittig/chagrijnige lelijke grafwijven.
Trauma's....
fout.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
klopt helemaal
60 jaar oud en blond , een grote bek , leven van de bijstand en wonen in een huurflatje
Dit dus. Ik kan me niet echt voorstellen dat zij er plezier aan heeft (die mannen overigens ook niet), zoiets doe je puur voor de achievement van de stunt. Maar om het nou te gaan verbieden vind ik wel een beetje absurd.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik begrijp dat je obsessieve dwang om je topics af te sluiten met een poll staande moet blijven, maar waarom zou je überhaupt pleiten om dit te verbieden?
Nou de mannen eerder dan de vrouw.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit is toch een indicatie dat de mannen die hieraan meedoen net zo te veroordelen zijn als het meisje. Of beide niet, of allemaal.
Die vrouw verdient er echt heel veel geld mee en heeft ook gewoon seks.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
1 iemand neuken. of je door 100 andere laten neuken is toch best een verschil he.
Maar omdat je het zo graag wilt horen. Ja die 100 mannen zijn ook smerig.
Huh, voor wat?quote:
Zou het jou interesseren als je vriendin deze geschiedenis achter zich heeft?quote:
Ja, naja, beetje triestig hè.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Gebruik mij als fleshlight, word gebruikt als fleshlight, maakt video en huilt.
Dus omdat ze er geld mee verdient is het opeens minder ranzig? En gewoon seks? Hoe is 100 mannen op een dag gewoonquote:Op donderdag 12 december 2024 10:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Die vrouw verdient er echt heel veel geld mee en heeft ook gewoon seks.
Die mannen hebben seks met een uitgewoonde hoer, hebben de tijd niet om er van te genieten en zijn ook nog eens 800 pond kwijt.
Nou dan zijn die mannen toch echt ranziger hoor.
Jij denkt serieus dat er fluffers bij zijn?quote:Op donderdag 12 december 2024 01:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Denk het wel, maar dan met de fluffers en niet met Lily.
Hoe is het niet ranzig om een van die 100 mannen te willen zijn?quote:Op donderdag 12 december 2024 10:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus omdat ze er geld mee verdient is het opeens minder ranzig? En gewoon seks? Hoe is 100 mannen op een dag gewoon
Ik zeg toch dat ze ranzig zijn? Hoezo vraag je dan nu weer hoe het niet ranzig is om 1 van die mannen te zijn.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe is het niet ranzig om een van die 100 mannen te willen zijn?
Echt, ik zou geen greintje respect meer op kunnen brengen voor een kerel die hieraan meedoet.
Omdat seks nu eenmaal iets primitiefs en dierlijks is? De hele morele verheven lading van 'ja maar het hoort bij liefde' hebben we er helemaal zelf bij verzonnen.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:21 schreef Discombobulate het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom sommige mensen veranderen in zo'n beestachtige en ranzige untermensch wanneer het op seks aankomt. Het is gewoon vies dierlijk gedrag. En dat terwijl we rationele wezens proberen te zijn die het goede proberen te doen.
Naja, we kunnen leven alsof dat moreel verheven is. Dat we dat er bij verzonnen hebben maakt toch niet uit? We hebben dieren ook rechten gegeven. Bovendien is seks met dieren en kinderen ook strafbaar, dat hebben we er ook bij verzonnen. Nu is dit niet hetzelfde natuurlijk, maar dezelfde primitieve beestachtige lust ligt er aan ten grondslag.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:25 schreef Stoney3K het volgende:
Omdat seks nu eenmaal iets primitiefs en dierlijks is? De hele morele verheven lading van 'ja maar het hoort bij liefde' hebben we er helemaal zelf bij verzonnen.
Dat komt omdat dieren en kinderen niet door ons beschouwd worden als volwassen en in staat om op dezelfde manier als volwassen mensen met seks in te stemmen.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]Bovendien is seks met dieren en kinderen ook strafbaar, dat hebben we er ook bij verzonnen.
Je leest toch wel dat ik zeg dat het niet hetzelfde is, maar dat er wel dezelfde primitieve beestachtige lust er aan grondslag ligt.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:35 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat komt omdat dieren en kinderen niet door ons beschouwd worden als volwassen en in staat om op dezelfde manier als volwassen mensen met seks in te stemmen.
Als iemand zich door 100+ man laat nemen dan doet ze dat nog altijd als volwassen persoon. Sure, je kan het er niet mee eens zijn, maar ik vind het toch echt in een andere categorie. Geen enkele reden om daar op in te gaan grijpen.
Dit dus. Triestquote:Op woensdag 11 december 2024 19:33 schreef havanagila het volgende:
En wat voor mannen doen er dan mee? Sta je daar in een halletje in de rij te rukken tot je even een halve minuut een of andere ongeïnteresseerd mokkel mag penetreren. Brrrrrr
Die dieren konden zeker wel toestemmen tot McBacon te worden verwerkt of tot Dr.Martens?quote:Op donderdag 12 december 2024 11:35 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat komt omdat dieren en kinderen niet door ons beschouwd worden als volwassen en in staat om op dezelfde manier als volwassen mensen met seks in te stemmen.
Nee, is ook absoluut ranzig.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus omdat ze er geld mee verdient is het opeens minder ranzig? En gewoon seks? Hoe is 100 mannen op een dag gewoon
Ja ik snap die mannen ook niet. Haar ook niet. Geld is ook niet alles.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, is ook absoluut ranzig.
Maar die mannen betalen voor een super snel amper tijd om te genieten hoertje.
Zij krijgt er ten minste nog gigantisch veel geld door.
Eerst 4 km zwemmen dan 20 mannen naaien en vervolgens 50 km wielrennen.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:36 schreef Evangelion het volgende:
Achja.
Ultramarathons, iron man triathlons, seksmarathons. Elke gek zijn gebrek. Benieuwd naar haar training.
Wat wil je daarmee precies zeggen? We vinden het prima om dieren te slachten, dus seks met dieren moet ook kunnen of zo?quote:Op donderdag 12 december 2024 12:03 schreef Horzula het volgende:
[..]
Die dieren konden zeker wel toestemmen tot McBacon te worden verwerkt of tot Dr.Martens?
In het geval van dieren vind ik dat verhaal van het niet kunnen geven van consent met seks niet kloppen met het niet kunnen geven van consent met seks door kinderen.
Omdat Stoney3K (en met hem/haar/qyjibo vele anderen) ergens wél vinden dat dieren een soort kinderen zijn.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:02 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee precies zeggen? We vinden het prima om dieren te slachten, dus seks met dieren moet ook kunnen of zo?
Ik denk dat dat twee compleet los staande kwesties zijn.
Iemand woorden in de mond leggen is leuk he?quote:Op donderdag 12 december 2024 14:07 schreef Horzula het volgende:
[..]
Omdat Stoney3K (en met hem/haar/qyjibo vele anderen) ergens wél vinden dat dieren een soort kinderen zijn.
Zo hoor je tegenwoordig ook nog wel dat varkens de intelligentie van een vijfjarige hebben.
Waarschijnlijk onwaar, maar anders ga ik wel even jagen bij de kleuterschool!
Nee. Natuurlijk niet!
Als het zijn eigen koeien zijn in zijn eigen stal (en hij doet er verder geen echt zieke dingen mee, zoals mutilatie) zie ik niet in waarom tot strafrechtelijke vervolging over moet worden gegaan.quote:Op donderdag 12 december 2024 14:11 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Of vind je het zelf helemaal prima als boer Kees af en toe even zijn leuter naar binnen schuift bij koe Bertha?
Beter dan Breaking.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Eerst 4 km zwemmen dan 20 mannen naaien en vervolgens 50 km wielrennen.
Ik zeg OS2028.
gewoon laten gaanquote:Op donderdag 12 december 2024 15:49 schreef VEM2012 het volgende:
Ik heb het idee van dat eerste filmpje dat ze mentaal eronder heeft geleden. En dan wil ze nu 1000+ op een dag?
Gangbangs, prima. Maar als je er niet van kan genieten en je er zelfs mentaal een enorme tik van lijkt te krijgen… dan hoop ik toch echt dat er iemand in haar omgeving is die haar tegen zichzelf in bescherming kan nemen.
Raar vergelijk.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat denk ik ook bij Raisa Blommestijn dus dat zegt niet zoveel
Ben ik het ook mee eens. Dat nou 'verboden' of 'strafbaar' maken vind ik wel weer een beetje ver gaan.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:49 schreef VEM2012 het volgende:
Ik heb het idee van dat eerste filmpje dat ze mentaal eronder heeft geleden. En dan wil ze nu 1000+ op een dag?
Gangbangs, prima. Maar als je er niet van kan genieten en je er zelfs mentaal een enorme tik van lijkt te krijgen… dan hoop ik toch echt dat er iemand in haar omgeving is die haar tegen zichzelf in bescherming kan nemen.
Natuurlijk. Als zij er plezier aan beleeft, helemaal prima. Maar ik twijfel daar dus aan. En ik zou het zonde vinden als ze alleen maar voor de knaken straks mentaal in de knoop zit.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
gewoon laten gaan
als zij dat leuk vind ok.
Nee, want er zijn echt wel vrouwen die er oprecht van genieten. Al houden die het doorgaans wel bij een minder ambitieus aantal.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:59 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ben ik het ook mee eens. Dat nou 'verboden' of 'strafbaar' maken vind ik wel weer een beetje ver gaan.
Ik weet niet of je het filmpje van haar er na hebt gezien maar zij beleeft hier geen plezier aan hoor. Dit is een vrouw met ernstige psychologische en emotionele problemen gecombineerd met een twijfelachtig zelfbeeld.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als zij er plezier aan beleeft, helemaal prima. Maar ik twijfel daar dus aan. En ik zou het zonde vinden als ze alleen maar voor de knaken straks mentaal in de knoop zit.
daar hoef jij niet over in te zitten'quote:Op donderdag 12 december 2024 16:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als zij er plezier aan beleeft, helemaal prima. Maar ik twijfel daar dus aan. En ik zou het zonde vinden als ze alleen maar voor de knaken straks mentaal in de knoop zit.
ja dokterquote:Op donderdag 12 december 2024 16:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het filmpje van haar er na hebt gezien maar zij beleeft hier geen plezier aan hoor. Dit is een vrouw met ernstige psychologische en emotionele problemen gecombineerd met een twijfelachtig zelfbeeld.
Hahaquote:
Je kan dit amper nog 'neuken' noemen.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
neuken is nog gezond voor je hart qua beweging, vapen niet
ik zou niet meedoen , dan ga ik liever kaartenquote:Op donderdag 12 december 2024 16:57 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Je kan dit amper nog 'neuken' noemen.
Ik hoef dat inderdaad niet, maar ik hoop simpelweg voor haar dat er iemand in haar omgeving is die zich wel om haar welzijn bekommert.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:05 schreef michaelmoore het volgende:
daar hoef jij niet over in te zitten'
Niet echtquote:Op donderdag 12 december 2024 17:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik hoef dat inderdaad niet, maar ik hoop simpelweg voor haar dat er iemand in haar omgeving is die zich wel om haar welzijn bekommert.
Dat noemt men ook wel empathie.
nee dat heet bemoeizuchtquote:Op donderdag 12 december 2024 17:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik hoef dat inderdaad niet, maar ik hoop simpelweg voor haar dat er iemand in haar omgeving is die zich wel om haar welzijn bekommert.
Dat noemt men ook wel empathie.
?? Slachtoffer voor wat precies?quote:
Wordt nog hogere wiskunde, dat neukenquote:Op donderdag 12 december 2024 17:20 schreef Nielsch het volgende:
1000 in 24 uur?
In 24 uur zitten 1440 minuten, dus als je non-stop bezig bent is dat 1,4 minuut per man.
Nou kun je er een max van 30 seconden op zetten (paar keer in en uit) maar dan ben je alsnog 500 minuten bezig, oftewel ruim 8 uur.
Als pijpen ook telt kun je er 2 tegelijk doen, waarmee je de duur effectief kunt verkorten naar 250 minuten.
Dan kun je eventueel nog anaal toevoegen (3 tegelijk) maar ik vermoed dat je hiermee met alle wisselingen de vaginale productielijn voornamelijk in de weg zit en daarmee uiteindelijk juist langzamer bent.
Je kan er ook 5 tegelijk in je mond proppen.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:20 schreef Nielsch het volgende:
1000 in 24 uur?
In 24 uur zitten 1440 minuten, dus als je non-stop bezig bent is dat 1,4 minuut per man.
Nou kun je er een max van 30 seconden op zetten (paar keer in en uit) maar dan ben je alsnog 500 minuten bezig, oftewel ruim 8 uur.
Als pijpen ook telt kun je er 2 tegelijk doen, waarmee je de duur effectief kunt verkorten naar 250 minuten.
Dan kun je eventueel nog anaal toevoegen (3 tegelijk) maar ik vermoed dat je hiermee met alle wisselingen de vaginale productielijn voornamelijk in de weg zit en daarmee uiteindelijk juist langzamer bent.
Dit was je meest productieve gedachtengang van vandaag he?quote:Op donderdag 12 december 2024 17:20 schreef Nielsch het volgende:
1000 in 24 uur?
Ik weet niet of neuken zonder condoom altijd zo gezond is.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
daar hoef jij niet over in te zitten'
Ik zie wel eens jongens vapen en dan denk ik dat ze er geen plezier aan beleven, maar ja
laat ze
neuken is nog gezond voor je hart qua beweging, vapen niet
[..]
ja dokter
Ik trek geen definitieve conclusies, maar als je dat filmpje ziet, dan kun je daar toch wel een sterk vermoeden aan koppelen.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:09 schreef Fok-it het volgende:
Je weet namelijk totaal niet wat er in haar hoofd speelt dus je hebt niks om je op in te leven
Dat zeg ik niet. Maar mensen die niet neuken of een monogaam seksleven hebben gaan soms ook niet top.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien dat jij denkt dat het allemaal helemaal top gaat met haar. Moet jij weten.
Neuken met condoom, pijpen zonder kan ook…quote:Op donderdag 12 december 2024 17:44 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik weet niet of neuken zonder condoom altijd zo gezond is.
Want ze zei "ik hem een yamyam op en een boterham en voor de rest alleen sperma."
In dat filmpje, dus ik denk niet dat ze dan condooms dragen.
Terwijl ik dit typ eet ik frietjes met bikkelsaus.
Wie weet wil ze helemaal geen kinderen… Niet iedere vrouw heeft dat als lotsbestemming.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:57 schreef -river- het volgende:
Leuk als je kinderen je later googlen.
Nou, als ik van hen een filmpje zie dat ik denk: dat gaat niet lekker daar, dan hoop ik ook dat ze iemand hebben die een beetje op hen let.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar mensen die niet neuken of een monogaam seksleven hebben gaan soms ook niet top.
Ja, en again, dat hoop ik ook voor mensen die niet een camera op zich gericht hebben en in de anonimiteit leven.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, als ik van hen een filmpje zie dat ik denk: dat gaat niet lekker daar, dan hoop ik ook dat ze iemand hebben die een beetje op hen let.
True, maar als ik er totaal geen weet van heb, dan komt die gedachte ook niet in mij op. En voordat ik het op fok flikker moet er eerst nog iemand een topic over hebben geopend…quote:Op donderdag 12 december 2024 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en again, dat hoop ik ook voor mensen die niet een camera op zich gericht hebben en in de anonimiteit leven.
Beetje een aparte smiley (als dit waar is) om te gebruiken. Alsof het leuk is dat iemand dat heeft?quote:
Eigen schuld dikke bult in haar geval. Ze heeft geen kaas gegeten van het creëren van een veilige werkomgeving voor haarzelf.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:31 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Beetje een aparte smiley (als dit waar is) om te gebruiken. Alsof het leuk is dat iemand dat heeft?
Dat het eigen schuld is kan ik me in vinden, maar het blijft wel een mens en een blije smiley omdat iemand geslachtsziektes heeft opgelopen? Nah...quote:Op donderdag 12 december 2024 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult in haar geval. Ze heeft geen kaas gegeten van het creëren van een veilige werkomgeving voor haarzelf.
In eerste instantie gaven ze een prio aan de mannen die konden aantonen dat geen soa hadden. Daarbij gaf ze zelf al aan dat dat niet waterdicht was, want of ze daarna alsnog een soa hadden opgelopen was niet uit te sluiten.
Vervolgens komen niet alle geplande mannen opdagen en probeert haar team op de dag zelf nog van alles te regelen om aan de 101 mannen te komen. Dat gaat tot ‘als je nog een vriend hebt die wil, laat die dan ook maar komen’.
Mevrouw zelf heeft geen idee hoe je hiv kan oplopen en vind het een prima idee om de mannen de mogelijkheid te geven om op haar gezicht of in haar mond klaar te komen. Dat doen ze dan vervolgens ook. Ze gaf aan last van haar ogen te hebben omdat ze niet allemaal zo goed kon mikken.
Dit soort clueless mensen heb je niet nodig in de adult entertainment industrie.
Dat team van haar is overigens ook een kansloze bende. Dat zijn er in totaal kennelijk 9. Ze hadden geen plan om de dag een beetje orderlijk te laten verlopen, ze laten ad hoc random mannen alsnog komen, laten haar amper pauzeren en amper eten. Als je 9 man in dienst hebt zou je meer professionaliteit, voorbereiding en zorg/bescherming naar degene voor wie je werkt verwachten.
Erger is hoe die soep pot van haar ondertussen ook anderen besmet konden worden.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:00 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Dat het eigen schuld is kan ik me in vinden, maar het blijft wel een mens en een blije smiley omdat iemand geslachtsziektes heeft opgelopen? Nah...
Als ik google aanslinger krijg ik geen bevestiging hiervan, dus waarschijnlijk fake.quote:
Dan kan je er nog wel iets van voelen/vinden achteraf.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:20 schreef Harvest89 het volgende:
Ze doet het zich allemaal vrijwillig aan. Ze kan ook gewoon zelf kappen met die onzin.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 12 december 2024 17:20 schreef Nielsch het volgende:
1000 in 24 uur?
En dan niet weten wie de vader is.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:57 schreef -river- het volgende:
Uiteraard. Maar als je vervolgens gelijk weer de volgende recordpoging aankondigt dan kun je denk ik maar op heel weinig begrip rekenen.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan kan je er nog wel iets van voelen/vinden achteraf.
Mama durfde tenminste te doen wat ze wilde en was geen incel.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:57 schreef -river- het volgende:
Hiv besmet sperma in je oog geeft een grotere kans op hiv besmetting dan hiv besmet sperma in de vagina. Er van uitgaande dat de vagina en beschermende slijmvliezen intact zijn.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult in haar geval. Ze heeft geen kaas gegeten van het creëren van een veilige werkomgeving voor haarzelf.
In eerste instantie gaven ze een prio aan de mannen die konden aantonen dat geen soa hadden. Daarbij gaf ze zelf al aan dat dat niet waterdicht was, want of ze daarna alsnog een soa hadden opgelopen was niet uit te sluiten.
Vervolgens komen niet alle geplande mannen opdagen en probeert haar team op de dag zelf nog van alles te regelen om aan de 101 mannen te komen. Dat gaat tot ‘als je nog een vriend hebt die wil, laat die dan ook maar komen’.
Mevrouw zelf heeft geen idee hoe je hiv kan oplopen en vind het een prima idee om de mannen de mogelijkheid te geven om op haar gezicht of in haar mond klaar te komen. Dat doen ze dan vervolgens ook. Ze gaf aan last van haar ogen te hebben omdat ze niet allemaal zo goed kon mikken.
Dit soort clueless mensen heb je niet nodig in de adult entertainment industrie.
Dat team van haar is overigens ook een kansloze bende. Dat zijn er in totaal kennelijk 9. Ze hadden geen plan om de dag een beetje orderlijk te laten verlopen, ze laten ad hoc random mannen alsnog komen, laten haar amper pauzeren en amper eten. Als je 9 man in dienst hebt zou je meer professionaliteit, voorbereiding en zorg/bescherming naar degene voor wie je werkt verwachten.
Dit dus, ik snap oprecht niet waarom je dit zou willen filmen met het oog op de toekomst. Je zou maar zo’n moeder hebben, ik zou mijzelf kapotschamen.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:57 schreef -river- het volgende:
Iemand is jaloers.quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:32 schreef Ali_boo het volgende:
Sommige reacties op twitter ook![]()
[ x ]
Meen je dit nou serieus?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:24 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Haar blik en reactie direct nadat dat allemaal plaatsvond spreekt boekdelen. In een geciviliseerde maatschappij zou zo’n meisje tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden en geholpen.
Dus jij binnenkort ook?quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:04 schreef havanagila het volgende:
Alsof dit iets met geil te maken heeft. Dat meisje snapt gewoon hoe marketing werkt. Zelfde als een "influencer" die een aflevering mee doet aan Ex on the Beach, zodat tiktok je filmpjes bovenaan zet.
Zoek 100 losers die omstebeurt hun piemeltje 5 seconden in je mogen duwen, en je bent miljonair.
niet helemaal zo,genoeg stappen in die business omdat ze het leuk vindenquote:Op donderdag 12 december 2024 20:44 schreef havanagila het volgende:
Porno actrices wippen niet voor hun plezier, stelletje idioten. Dat heet een inkomen. Hi ha ho.
Ze kan ook aids krijgen maar dat weet ze pas over rond de 6 maanden.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
er zijn miljoenen vrouwen voor wie hun kutje de enigste bron van inkomsten is van hun familie in Africa en Azie en die ontzettend trots op hun strakke plassertje zijn, en die de kostwinnaar van de straatarme familie isquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
Trainingsdag voor haar recordpoging in januari. Echt een geil ding wel.
Eens, maar moet je het dan verbieden? Je kan moraliteit niet afdwingen met wetgeving. Wat veel effectiever en helaas ook veel moeilijker is is het collectief afkeuren van dit soort gedrag.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:30 schreef HowardRoark het volgende:
Dit soort waanzin zou verboden moeten worden. Je hebt als vrouw dringend hulp nodig als je dit wilt doen, en mannen die hier dan ook nog aan mee willen doen hebben ook een klap van de molen gehad. Maar helaas is dit het niveau van onze Westerse samenleving tegenwoordig. Dat krijg je wanneer je traditionele normen en waarden worden afgebroken en er wordt ingezet op een totale secularisatie en ongebreideld individualisme. Het past wel in de 'my body, my choice' attitude.
mensen moeten zich lekker met hun eigen plassertje bemoeienquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Eens, maar moet je het dan verbieden? Je kan moraliteit niet afdwingen met wetgeving. Wat veel effectiever en helaas ook veel moeilijker is is het collectief afkeuren van dit soort gedrag.
Dat is de liberale gedachtegang, maar wat als het liberalisme door slaat zoals nu het geval is?quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mensen moeten zich lekker met hun eigen plassertje bemoeien
Ja zoiets zou Poetin zeggen en dan iedereen die tegen hem is opsluiten , onder het mom , ze hebben morele misstanden en ze zijn tegen de orthodoxe kerkquote:Op zaterdag 14 december 2024 11:56 schreef Chivaz het volgende:
Wat ga je dan doen om morele en ethische misstanden het hoofd te bieden?
Kun je echt niet verder denken in plaats van in een standaard reflex te schieten met “muh Poetin”?quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja zoiets zou Poetin zeggen en dan iedereen die tegen hem is opsluiten , onder het mom , ze hebben morele misstanden en ze zijn tegen de orthodoxe kerk
bemoei jij je nu maar met je eigen plassertje , ok?
ja wij leven in een vrij land en laten ons op dat gebied niets zeggen , nog nietquote:Op zaterdag 14 december 2024 12:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Kun je echt niet verder denken in plaats van in een standaard reflex te schieten met “muh Poetin”?
Ik snap dat de vraag lastig te beantwoorden is maar om Poetin bij het gesprek te betrekken is totaal onnodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
Ze zal best 50-100 pond chargen voor die 45 seconden dat ze mogen.quote:Op zondag 15 december 2024 21:59 schreef Ali_boo het volgende:
Morgen gaat ze 300 man doen, als opwarmer voor de grote dag in feb
[ x ]
quote:Op zondag 15 december 2024 14:06 schreef Nielsch het volgende:
Net een filmpje van deze chick gekeken. Haar clit is echt huge, lijkt wel op een hele kleine piemel.Het grote lap vlees wat er maar buiten hangtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
Volgens mij doet ze het gewoon gratis hoorquote:Op zondag 15 december 2024 22:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ze zal best 50-100 pond chargen voor die 45 seconden dat ze mogen.
En dan verkoopt ze het filmpje nog online.
Zonde.quote:Op zondag 15 december 2024 22:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze het gewoon gratis hoor
Hebben jullie zo weinig kutjes gezien dat jullie denken dat die van haar heel apart is ofzo?quote:Op zondag 15 december 2024 22:00 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het grote lap vlees wat er maar buiten hangt
Net een filmpje van deze chick gekeken. Haar clit is echt huge, lijkt wel op een hele kleine piemel.Volgens mij zijn dat andere mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, andere personen."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Broodje extra veel beenhamquote:Op zondag 15 december 2024 22:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hebben jullie zo weinig kutjes gezien dat jullie denken dat die van haar heel apart is ofzo?
Ik heb in het echt ook nog nooit zo'n gekke slurf gezien hoor bij een vrouwquote:Op maandag 16 december 2024 22:55 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon toegeven dat je maagd bent
Net een filmpje van deze chick gekeken. Haar clit is echt huge, lijkt wel op een hele kleine piemel.Dat is niet haar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog nooit zo'n piemeltje bij een vrouw gezien, maar goed blijkbaar is dit iemand anders.quote:Op zondag 15 december 2024 22:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hebben jullie zo weinig kutjes gezien dat jullie denken dat die van haar heel apart is ofzo?
Als dat formaat jou al aan een piemel doet denken heb ik medelijden met jouw vriendin.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n piemeltje bij een vrouw gezien, maar goed blijkbaar is dit iemand anders.
Die zijn over het algemeen wel wat selectiever over de mensen waarmee ze willen werken.quote:Op zaterdag 14 december 2024 01:37 schreef mschol het volgende:
[..]
niet helemaal zo,genoeg stappen in die business omdat ze het leuk vinden
Dit.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:20 schreef Fok-it het volgende:
Niet per sé. Sommige vrouwen vinden een gangbang met anonieme mannen opwindend.quote:Op dinsdag 17 december 2024 13:11 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Die zijn over het algemeen wel wat selectiever over de mensen waarmee ze willen werken.
In deze context is aandachtshoer wel heel letterlijkquote:Op woensdag 11 december 2024 19:21 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Jammer dat zulke aandachtshoeren aandacht krijgen
Video ter bewijs?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:16 schreef Ali_boo het volgende:
Bonnie Blue( vriendin van Lilly) heeft een nieuw wereldrecord verbroken. 1057 mannen in een dag
[ x ]
OnlyFans star Bonnie Blue claims she's broken world record by sleeping with 1,057 men in just 12 hours - as she thanks 'all the barely legal, barely breathing and the husbands'
https://www.dailymail.co.(...)athing-husbands.html
Video's kan je vast binnen enkele weken terugzien op haar OF accountquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:22 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Video ter bewijs?
Benieuwd hoe ze dat deed met eten/drinken, toilet, etc. For science uiteraard.
Dit is waarom we vroeger heksen levend verbrandenquote:
Moet ook zeker niet verboden worden.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
In deze context is aandachtshoer wel heel letterlijk
Goor wijf imo maar als jij in een dag tijd 100 lullen in je wil hebben dan is dat niet verboden.
Het zal je nog verbazen hoeveel mannen (en vrouwen) gangbangs kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:11 schreef plesner het volgende:
Waarom zou je als man hieran mee willen doen, toch ranzig om te bedenken dat een x aantal mannen je net voor zijn gegaan
Moet je als man maar eens doen bij een vrouw. Kijken hoe men online dan gaat reageren.quote:
Even je zak legen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:11 schreef plesner het volgende:
Waarom zou je als man hieran mee willen doen, toch ranzig om te bedenken dat een x aantal mannen je net voor zijn gegaan
Ik trek me dan liever af als ik eerlijk ben.quote:
Misschien wel terecht… waarom specifiek nummer 12 en wat had hij gedaan?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:09 schreef LXIV het volgende:
Er was pas toch ook zo’n vrouw die het met 20 mannen tegelijk gedaan had en die achteraf man nr 12 aanklaagde wegens verkrachting? En sommige users het nog voor haar opnemen ook
Genoeg zieke mensen die dat soort content kijken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Moet ook zeker niet verboden worden.
Vraag je wel af waarom dit soort aandachthoerderij beloond wordt.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Genoeg zieke mensen die dat soort content kijken.
Volgens mij slechts 40 seconden… want binnen 12 uur kennelijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:25 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Net 1 minuut en 20 seconden per man, dat lijkt me heel kort, zelfs voor zolderkamer-fokkers.
Achteraf had ze hem er toch liever niet ingehad… verder niks bijzondersquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien wel terecht… waarom specifiek nummer 12 en wat had hij gedaan?
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Achteraf had ze hem er toch liever niet ingehad… verder niks bijzonders
Ze had dus prikspijt 😝quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Verdient deze geen eigen topic met haar prestatie?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:16 schreef Ali_boo het volgende:
Bonnie Blue( vriendin van Lilly) heeft een nieuw wereldrecord verbroken. 1057 mannen in een dag
[ x ]
OnlyFans star Bonnie Blue claims she's broken world record by sleeping with 1,057 men in just 12 hours - as she thanks 'all the barely legal, barely breathing and the husbands'
https://www.dailymail.co.(...)athing-husbands.html
Wellicht, al ben ik bang dat Jippie het binnen no time weer op slot gooitquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:10 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Verdient deze geen eigen topic met haar prestatie?
Achteraf? Of heeft ze hem vriendelijk verzocht om ‘de kerk uit te gaan’ en ging hij nog even door? Als het dat laatste is, dan lijkt mij dat verkrachting, want zelfs al heb je nog maar 1 stoot nodig om klaar te komen, dan nog mag de dame haar consent beëindigen (reden ook waarom ik schriftelijk consent onzin vind).quote:Op dinsdag 14 januari 2025 15:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zoiets was de beredenering van de users toen ook. Nee, als jij een gabgbang met 10 mannen doet en eentje stoot een keer teveel naar je zin dan moet je niet mauwenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Achteraf? Of heeft ze hem vriendelijk verzocht om ‘de kerk uit te gaan’ en ging hij nog even door? Als het dat laatste is, dan lijkt mij dat verkrachting, want zelfs al heb je nog maar 1 stoot nodig om klaar te komen, dan nog mag de dame haar consent beëindigen (reden ook waarom ik schriftelijk consent onzin vind).
Onzin. Consent kan te allen tijde ingetrokken worden en daar heb je je gewoon naar te gedragen als sekspartner.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 18:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zoiets was de beredenering van de users toen ook. Nee, als jij een gabgbang met 10 mannen doet en eentje stoot een keer teveel naar je zin dan moet je niet mauwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |