Alweer?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:15 schreef Alexandrian het volgende:
[ x ]
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Bron
De uitwassen van de “vrijheid blijheid”-mentaliteit. Er bestaat zoiets als te veel vrijheid. Dit soort dingen zouden gewoon verboden moeten worden. Of zo iemand dat nou zogenaamd zelf “wil” of niet. Deze mevrouw wil echter na seks te hebben gehad met 100 mannen in 1 dag nu proberen seks te hebben met 1000 mannen in 1 dag.
[poll=8143]
Ach, toen ik met het 68ste wijf bezig was dacht ik waarom niet door naar de honderd.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:25 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Heb jij nooit achteraf spijt van een keuze gehad?
De 24 uur van leHerman.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze heeft er geen spijt van, want ze wil naar de 1000 in 24 uur. Wat niet eens kan, want 24 uur heeft 1440 minuten. Dat moet dan 1000 quickies worden.
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:33 schreef LethalNinja het volgende:
topic is waardeloos zonder (naakt) foto's
Niet eens met Dalmatiersquote:Op woensdag 11 december 2024 19:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Alweer?
VER / OF model heeft sex met 101 mannen binnen 24 uur
@:ali_boo
quote:
Dat kan prima, het hoeven geen 1000 orgasmes te zijn, gewoon paar keer duwen en hup de volgende. Denk dat er ze er zo makkelijk 100 in een uur kan afwerken.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze heeft er geen spijt van, want ze wil naar de 1000 in 24 uur. Wat niet eens kan, want 24 uur heeft 1440 minuten. Dat moet dan 1000 quickies worden.
It’s giving Elliot Rodger vibesquote:Op woensdag 11 december 2024 19:40 schreef Hexagon het volgende:
Maar waarom maak je je zo druk hierom TS? Behoor je niet tot die 100?
ze heeft 3 gaten en twee handen dus ja het kan snel gaan.quote:
Moeiteloos zijn 100 mannen te vinden die om heel even een minuut te mogen penetreren een halve dag reizen en als nummer 66 in dat halletje gaan staan.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:33 schreef havanagila het volgende:
En wat voor mannen doen er dan mee? Sta je daar in een halletje in de rij te rukken tot je even een halve minuut een of andere ongeļnteresseerd mokkel mag penetreren. Brrrrrr
quote:
Paar dagen terug heb ik deze mini docu gezien. Moet bekennen dat ik er aardig depressief van werd. Zo werd er nauwelijks getest op Soa's. En mevrouw had werkelijk geen flauw benul hoe aids overgedragen wordt.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:34 schreef Nober het volgende:gg
[..]
Alweer?
VER / OF model heeft sex met 101 mannen binnen 24 uur
@:ali_boo
En het vervolgens nog een keer willen doen met 10x zoveel mannen in 24 uur. Ik heb vooral medelijden met zo'n meisje, daar zit psychisch iets niet helemaal goed.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja, ik kan hier niet zo veel mee. Ze heeft zelf die stunt bedacht en dan naderhand janken dat het zo zwaar was. Waarom deze absurde stunt vraag ik me af.
Na afloop vertelde ze dat ze misschien 8 tot 10 man kon herinneren. De dissociatie is erg sterk in dezequote:Op woensdag 11 december 2024 19:24 schreef Rozenbloem het volgende:
Dit noemen we zelfbeschadiging. Ze moet wel hele erge psychische problemen hebben dat ze zichzelf dit aandoet.
Vrees oprecht voor copycats die later haar record willen overtreffen. Wat mij betreft, wordt dit zsm verbodenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:22 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ach tja, als je toch begint te dissociėren bij de 30ste, kan je net zo goed door tot 1.0000., 10.000.,...
Maar het meisje is het grootste probleem in deze casus, niet die 100 kerels die hem er wel even in wilden hangenquote:Op woensdag 11 december 2024 19:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Moeiteloos zijn 100 mannen te vinden die om heel even een minuut te mogen penetreren een halve dag reizen en als nummer 66 in dat halletje gaan staan.
Stel je voor dat je als man hier op het forum liet weten dat je zaterdag wel zin had om met 6 vrouwen te vrijen en of ze zich dan maar om 10 uur op dat adres wilden melden. Nul reacties gegarandeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |