Raar vergelijk.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat denk ik ook bij Raisa Blommestijn dus dat zegt niet zoveel
Ben ik het ook mee eens. Dat nou 'verboden' of 'strafbaar' maken vind ik wel weer een beetje ver gaan.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:49 schreef VEM2012 het volgende:
Ik heb het idee van dat eerste filmpje dat ze mentaal eronder heeft geleden. En dan wil ze nu 1000+ op een dag?
Gangbangs, prima. Maar als je er niet van kan genieten en je er zelfs mentaal een enorme tik van lijkt te krijgen… dan hoop ik toch echt dat er iemand in haar omgeving is die haar tegen zichzelf in bescherming kan nemen.
Natuurlijk. Als zij er plezier aan beleeft, helemaal prima. Maar ik twijfel daar dus aan. En ik zou het zonde vinden als ze alleen maar voor de knaken straks mentaal in de knoop zit.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
gewoon laten gaan
als zij dat leuk vind ok.
Nee, want er zijn echt wel vrouwen die er oprecht van genieten. Al houden die het doorgaans wel bij een minder ambitieus aantal.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:59 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ben ik het ook mee eens. Dat nou 'verboden' of 'strafbaar' maken vind ik wel weer een beetje ver gaan.
Ik weet niet of je het filmpje van haar er na hebt gezien maar zij beleeft hier geen plezier aan hoor. Dit is een vrouw met ernstige psychologische en emotionele problemen gecombineerd met een twijfelachtig zelfbeeld.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als zij er plezier aan beleeft, helemaal prima. Maar ik twijfel daar dus aan. En ik zou het zonde vinden als ze alleen maar voor de knaken straks mentaal in de knoop zit.
daar hoef jij niet over in te zitten'quote:Op donderdag 12 december 2024 16:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als zij er plezier aan beleeft, helemaal prima. Maar ik twijfel daar dus aan. En ik zou het zonde vinden als ze alleen maar voor de knaken straks mentaal in de knoop zit.
ja dokterquote:Op donderdag 12 december 2024 16:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het filmpje van haar er na hebt gezien maar zij beleeft hier geen plezier aan hoor. Dit is een vrouw met ernstige psychologische en emotionele problemen gecombineerd met een twijfelachtig zelfbeeld.
Hahaquote:
Je kan dit amper nog 'neuken' noemen.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
neuken is nog gezond voor je hart qua beweging, vapen niet
ik zou niet meedoen , dan ga ik liever kaartenquote:Op donderdag 12 december 2024 16:57 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Je kan dit amper nog 'neuken' noemen.
Ik hoef dat inderdaad niet, maar ik hoop simpelweg voor haar dat er iemand in haar omgeving is die zich wel om haar welzijn bekommert.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:05 schreef michaelmoore het volgende:
daar hoef jij niet over in te zitten'
Niet echtquote:Op donderdag 12 december 2024 17:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik hoef dat inderdaad niet, maar ik hoop simpelweg voor haar dat er iemand in haar omgeving is die zich wel om haar welzijn bekommert.
Dat noemt men ook wel empathie.
nee dat heet bemoeizuchtquote:Op donderdag 12 december 2024 17:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik hoef dat inderdaad niet, maar ik hoop simpelweg voor haar dat er iemand in haar omgeving is die zich wel om haar welzijn bekommert.
Dat noemt men ook wel empathie.
?? Slachtoffer voor wat precies?quote:
Wordt nog hogere wiskunde, dat neukenquote:Op donderdag 12 december 2024 17:20 schreef Nielsch het volgende:
1000 in 24 uur?
In 24 uur zitten 1440 minuten, dus als je non-stop bezig bent is dat 1,4 minuut per man.
Nou kun je er een max van 30 seconden op zetten (paar keer in en uit) maar dan ben je alsnog 500 minuten bezig, oftewel ruim 8 uur.
Als pijpen ook telt kun je er 2 tegelijk doen, waarmee je de duur effectief kunt verkorten naar 250 minuten.
Dan kun je eventueel nog anaal toevoegen (3 tegelijk) maar ik vermoed dat je hiermee met alle wisselingen de vaginale productielijn voornamelijk in de weg zit en daarmee uiteindelijk juist langzamer bent.
Je kan er ook 5 tegelijk in je mond proppen.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:20 schreef Nielsch het volgende:
1000 in 24 uur?
In 24 uur zitten 1440 minuten, dus als je non-stop bezig bent is dat 1,4 minuut per man.
Nou kun je er een max van 30 seconden op zetten (paar keer in en uit) maar dan ben je alsnog 500 minuten bezig, oftewel ruim 8 uur.
Als pijpen ook telt kun je er 2 tegelijk doen, waarmee je de duur effectief kunt verkorten naar 250 minuten.
Dan kun je eventueel nog anaal toevoegen (3 tegelijk) maar ik vermoed dat je hiermee met alle wisselingen de vaginale productielijn voornamelijk in de weg zit en daarmee uiteindelijk juist langzamer bent.
Dit was je meest productieve gedachtengang van vandaag he?quote:Op donderdag 12 december 2024 17:20 schreef Nielsch het volgende:
1000 in 24 uur?
Ik weet niet of neuken zonder condoom altijd zo gezond is.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
daar hoef jij niet over in te zitten'
Ik zie wel eens jongens vapen en dan denk ik dat ze er geen plezier aan beleven, maar ja
laat ze
neuken is nog gezond voor je hart qua beweging, vapen niet
[..]
ja dokter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |