SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ach lieverd, je krijgt me niet eens omver. Ik ben een 100kg standbeeld.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je ligt zo snel
Dat je het niet eens doorhebt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Als een veertje ga je omquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach lieverd, je krijgt me niet eens omver. Ik ben een 100kg standbeeld.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vind jouw dreigementen wel schattigquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach lieverd, je krijgt me niet eens omver. Ik ben een 100kg standbeeld.♡♡♡♡![]()
Ik had lapo, wilde tt veranderen naar "gekut".
Mijn leven compleet ingestort nu.Lach met een schone bips![]()
* gebrokenglas gniffeltquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach lieverd, je krijgt me niet eens omver. Ik ben een 100kg standbeeld.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Alstuquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
Mijn leven compleet ingestort nu.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil je mijn roséquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
Mijn leven compleet ingestort nu.♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:43 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ga een nieuw boek uit de kast uitzoekenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:43 schreef maily het volgende:
[..]Ow, jullie spannen nu samen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hoeveel bier heb je al op?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, jullie spannen nu samen?![]()
1 biertje. Die van Bally-B.quote:
En ik heb net een blik knakworsten opengetrokken.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
is die ouwe al neergestort?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga een nieuw boek uit de kast uitzoeken![]()
Goed idee!quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
1 biertje. Die van Bally-B.
En ik heb net een blik knakworsten opengetrokken.![]()
![]()
![]()
Dat biertje niet? jawel hoor.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat blikje knakworstquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat biertje niet? jawel hoor.
[ afbeelding ]
Nee overleefd, maar het spel liep ook vast dusquote:Trotste mama van Ambar
Nee, de knakworsten gewoon met mes en vork.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ow ook leuk, kreeg bericht van de gemeente dat de landmacht hier komende week wat oefeningen gaat doen. Er zullen geen harde knallen te horen zijn voor de omwonenden en ook geen leger voertuigen gebruikt gaan worden. Je herkend degenen aan de camouflage uitrusting...
Dooddoener wel qua informatie voorziening.Lach met een schone bips![]()
Mooie zin welquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ow ook leuk, kreeg bericht van de gemeente dat de landmacht hier komende week wat oefeningen gaat doen. Er zullen geen harde knallen te horen zijn voor de omwonenden en ook geen leger voertuigen gebruikt gaan worden. Je herkend degenen aan de camouflage uitrusting...
Dooddoener wel qua informatie voorziening.
Je herkent ze aan de camouflage
♡♡♡♡![]()
Herkentquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dooddoener wel qua informatie voorziening.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nooit gedacht dat de landmacht camouflage uitrusting draagt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dooddoener wel qua informatie voorziening.Trotste mama van Ambar
Dus niet meteen denken dat er gepaintballd wordt in het stadspark!quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dooddoener wel qua informatie voorziening.![]()
Ja, dit keer niet van Unox maar van AH zelf. Ze waren in de bonus volgens mij.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mooie zin wel
Je herkent ze aan de camouflageidd!
![]()
![]()
Het volgende boek dat gelezen gaat worden: Manslaughter ParkTrotste mama van Ambar
Dat klinkt heftig.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Het volgende boek dat gelezen gaat worden: Manslaughter ParkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Is ook nieuw voor mijquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat de landmacht camouflage uitrusting draagt.
Lach met een schone bips![]()
Deel 3 uit de serie van boeken:
Pride and Premeditation
Sense and Second-Degree MurderTrotste mama van Ambar
Murder, she wrotequote:Op zaterdag 7 december 2024 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Deel 3 uit de serie van boeken:
Pride and Premeditation
Sense and Second-Degree Murder![]()
![]()
Intussen ziet de man van Greys haar bizar vroeg de wekker zetten.
"Waarom zet je de wekker om 5 uur? Het is morgen zondag hoor! Is alles goed?"
"Ja nee ik moet bolken morgen."
"Wat zeg je? Bolken?"
"Ja, een spelletje. Maar het is reuze belangrijk!"Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Volgens mij zet hij zelf ook zijn wekker zo vroeg als er racen isquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
"Wat zeg je? Bolken?"
"Ja, een spelletje. Maar het is reuze belangrijk!"![]()
![]()
En als ik het deuntje van de bbc serie "midsommer murders" nog 1x hoor hang ik mezelf op. Demente moeder die alleen dat keer toen ik nog mantelzorger voor haar was.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En als ik het deuntje van de bbc serie "midsommer murders" nog 1x hoor hang ik mezelf op. Demente moeder die alleen dat keer toen ik nog mantelzorger voor haar was.![]()
![]()
bolkquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
"Wat zeg je? Bolken?"
"Ja, een spelletje. Maar het is reuze belangrijk!"Lach met een schone bips![]()
Dat is wel een goed punt wat je aan snijdt hier, een knakworst is best lekker. Maar waarom is die duurder in de snackbar dan een frikandelquote:
is dat zo?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt wat je aan snijdt hier, een knakworst is best lekker. Maar waarom is die duurder in de snackbar dan een frikandel
(ben al jaaaaaaaaaaaaren niet meer in een snackbar geweest en heb daar ook nooit knakworst besteld)![]()
Een knakworst in de snackbar? Alleen als ik die van een man daar doormidden knak als hij voorkruipt.Trotste mama van Ambar
Jaren in een snackbar gewerkt maar daar verkochten we geen knakworst.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt wat je aan snijdt hier, een knakworst is best lekker. Maar waarom is die duurder in de snackbar dan een frikandel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ehhh....quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt wat je aan snijdt hier, een knakworst is best lekker. Maar waarom is die duurder in de snackbar dan een frikandelAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Is zo, en bij frikandel krijg je kilo mayo erbij maar bij knakworst 5gr mosterd in zakje voor 50 cent extra.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:00 schreef maily het volgende:
[..]
is dat zo?
(ben al jaaaaaaaaaaaaren niet meer in een snackbar geweest en heb daar ook nooit knakworst besteld)Lach met een schone bips![]()
Ik heb daar nog nooit van gehoord.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is zo, en bij frikandel krijg je kilo mayo erbij maar bij knakworst 5gr mosterd in zakje voor 50 cent extra.![]()
![]()
O, een broodje worst? Dan je dan zo'n wit langgerekt bolletje krijgt met een knakworst.
Met een flinke scheut curry erop.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Enige plek waar ik soort van een knakworst heb gegeten in de afgelopen jaren is bij de IkeaTrotste mama van Ambar
Rigters heeft wel leuke lipgloss op.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb ook wel zin om worsten te knakken jaTrotste mama van Ambar
Kleine jongen.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rondje van mij.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ricardo wint.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Levi of Ricardo. wat denk jij?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Duur zeg.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
http://www.hetpleintjedemeern.nl/snackbar/snack/knakworst.html
Als voorbeeld, die is nog goedkoop
Ik heb nu zo'n heel blik vol knakworsten, nou wat kost het.... ¤1,95Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar is het dan ook opgewarmd door een snackbarmedewerker?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Duur zeg.
Ik heb nu zo'n heel blik vol knakworsten, nou wat kost het.... ¤1,95Trotste mama van Ambar
Nee, dat niet. Ik moest dit zelf opwarmen in de ping.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar is het dan ook opgewarmd door een snackbarmedewerker?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet eens in eigen vocht in een steelpannetje?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik moest dit zelf opwarmen in de ping.Trotste mama van Ambar
In eigen vocht?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet eens in eigen vocht in een steelpannetje?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, in een grote kom, in eigen vocht in de ping, en dan kalm aan: 6 minuten op 20%.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet eens in eigen vocht in een steelpannetje?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik warm altijd worsten op in eigen vocht jaTrotste mama van Ambar
Ik lees dit altijd in de stem van Asmongold's editor!quote:![]()
Zo'n heel deftige oude Engelse mannenstem.![]()
Sir David Attenboroughquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik lees dit altijd in de stem van Asmongold's editor!![]()
Zo'n heel deftige oude Engelse mannenstem.![]()
![]()
Nopequote:Op zaterdag 7 december 2024 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij zet hij zelf ook zijn wekker zo vroeg als er racen is
quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik warm altijd worsten op in eigen vocht ja![]()
![]()
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik warm altijd worsten op in eigen vocht ja![]()
![]()
Heer Stoor.quote:![]()
Wat denk jij?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ff kijken. Rico is vaak wel wat traag vind ikquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Daar lag hij rap.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tot zover de dubbelzinnige antwoorden van vandaagTrotste mama van Ambar
Vrij rustig. Nog geen echt rake klappen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon niet breken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot zover de dubbelzinnige antwoorden van vandaagLach met een schone bips![]()
Die was wel link.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hij ging onderuitAutocorrect
(zelfst. naamw.)
In zijn kruis trappen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
misschien wil zijn nieuwe vriendin er nog wel eentje ..... in hun droomhuisquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:20 schreef greysbones het volgende:
Ach rico heeft al kids
Dat scheelt![]()
Nou rico moest incasseren.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Das pechquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:20 schreef maily het volgende:
[..]
misschien wil zijn nieuwe vriendin er nog wel eentje ..... in hun droomhuis
Nootjes weg
Geen makkie dit.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb wel een zwakke plek voor Rico .....quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij geeft er al net zoveel om als ik
ik zie hem weleens in het wild![]()
![]()
Het ziet er wat vermoeid uit.
Net of beide niet willen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Beetje als Tyson die op z'n handschoen zat te kauwen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Het ziet er wat vermoeid uit.
Net of beide niet willen.![]()
Ik zie wel vaker een ree in het wild, heb er niet echt een gevoel bij.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:21 schreef maily het volgende:
[..]
heb wel een zwakke plek voor Rico .....
ik zie hem weleens in het wildLach met een schone bips![]()
Schande voor de vechtsport die 'fixed fight'quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje als Tyson die op z'n handschoen zat te kauwen?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Als ik Rico was maakte ik het in de komende ronde af.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Was vooraf al een leuke cartoon over gemaakt dat het zo zou verlopen!quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Schande voor de vechtsport die 'fixed fight'![]()
![]()
Lekker erna naar de McDonaldsquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik Rico was maakte ik het in de komende ronde af.
Hoeft hij maar een paar meter te lopenquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lekker erna naar de McDonaldsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ideaal, hier is het 13 kilometer lopen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoeft hij maar een paar meter te lopenLach met een schone bips![]()
Hier 6 denk ikquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ideaal, hier is het 13 kilometer lopen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
wat is dit allemaal?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De uithoeken van Nederland, rechts. linkse hoek maakt niet uit. Het lopen is ver.quote:Lach met een schone bips![]()
Die laatste trap.
zak gft brengen naar gft bak breekt papieren zak gi=odverdegodverdegodverUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rico wordt ook een dagje ouderAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oeffff da's kut!quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
zak gft brengen naar gft bak breekt papieren zak gi=odverdegodverdegodver
Ik gebruik die composteerbare zakjes. Die gaan nog wel.
De troep van het cavia-hok gooi ik gewoon in een emmer en breng het zo weg.![]()
Levi heeft elke ronde meer punten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
In de tuin mieteren tussen de planten, dat is voeding voor de bodem.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Oeffff da's kut!
Ik gebruik die composteerbare zakjes. Die gaan nog wel.
De troep van het cavia-hok gooi ik gewoon in een emmer en breng het zo weg.Lach met een schone bips![]()
Ga maar even zitten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet ik er wel eentje hebben!quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In de tuin mieteren tussen de planten, dat is voeding voor de bodem.![]()
![]()
Ja, dat was een flinkequote:Op zaterdag 7 december 2024 22:31 schreef Stoorzendert het volgende:
Levi krijgt nu ook wel petsen nu hoorAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Laatste ronde nu.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bohhh je ziet het licht gewoon uitgaan bij Rico
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Apart hèquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:33 schreef Stoorzendert het volgende:
Bohhh je ziet het licht gewoon uitgaan bij Rico
Lichaam heeft het nog niet door
De hersenen welThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
You're a lover, not a fighter?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast ik doe maar wat, ik kijk niet en hou niet van vechten![]()
![]()
Wat een gevecht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Stoorquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Da fuck hee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou geen idee wie gewonnen heeft.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
A jakkes. Kan je vloek voorstelllen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
zak gft brengen naar gft bak breekt papieren zak gi=odverdegodverdegodverWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook niet echt. Mijn zoontje zit op Judo, maar dat is meer knuffelen toch?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast ik doe maar wat, ik kijk niet en hou niet van vechten
Beide goed gevochten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daarom heb ik een emmertje waar ik alles in bewaar waarmee ik naar de container loop.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
zak gft brengen naar gft bak breekt papieren zak gi=odverdegodverdegodverTrotste mama van Ambar
Mwahhhquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Mijn zoontje zit op Judo, maar dat is meer knuffelen toch?
Is ook hard
Moet je ook harde benen krijgenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nja, wel dus, maar Levi was een stuk feller vond ikquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja prima. Met jou ook?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tevens neem ik afscheid van jullie voor deze avond.
Weltrusten alvast
Trotste mama van Ambar
Vond hem te vaak niet cleanquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, wel dus, maar Levi was een stuk feller vond ikThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Andere stijl ook.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, wel dus, maar Levi was een stuk feller vond ik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zoontje is 6 en heeft binnenkort een wedstrijd. Heb 'm verteld dat 2e worden ook verliezen isquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahhh
Is ook hard
Moet je ook harde benen krijgen![]()
* Ja ik heb een pets van mijn vrouw gekregen
RICOOOOOO.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slaap lekker. Ik zit ook al in bed.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Weltrusten alvastWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk!quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zoontje is 6 en heeft binnenkort een wedstrijd. Heb 'm verteld dat 2e worden ook verliezen is![]()
Eerste wedstrijd?
Je hebt gelijk
Maar zolang hij zijn best doet
Absoluut. Ik denk dat ons gevecht korter duurtquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Eerste wedstijd jaquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leuk!
Eerste wedstrijd?
Je hebt gelijk
Maar zolang hij zijn best doet
quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Absoluut. Ik denk dat ons gevecht korter duurt
Sportief wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zdf herz für kinder
v.klitschko is daar en berichtet van verwondete
kinderen in ukrain. ziekenhuiser![]()
klitschko foundation gevt het![]()
Zeer sportief, beide.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is elk jaar toch een grote inzameling?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:41 schreef mario390 het volgende:
zdf herz für kinder
v.klitschko is daar en berichtet van verwondete
kinderen in ukrain. ziekenhuiser![]()
klitschko foundation gevt het“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Clubwedstrijd. Wel bij een grote bekende. Leraar is NK. Of sensei hoe zeg je dat?quote:
Sensei jaquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Clubwedstrijd. Wel bij een grote bekende. Leraar is NK. Of sensei hoe zeg je dat?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
succes met je schrijversdromenquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Weltrusten alvast![]()
![]()
En de Sims.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik zei al; dat ligt eraanquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Absoluut. Ik denk dat ons gevecht korter duurt![]()
![]()
Vind het wel mooi hoe ze daar discipline leren. Als kinderen brullen kijken ze wel even of het echt is, en anders laten ze ze gewoon in de hoek brullen en besteden er verder geen aandacht aan. Geen gezeik. De regels volgen en doen wat de leraar zegtquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
zo leuk! trotse papa en mama en zus?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zoontje is 6 en heeft binnenkort een wedstrijd.Heb 'm verteld dat 2e worden ook verliezen is![]()
* Ja ik heb een pets van mijn vrouw gekregen![]()
Leuk!quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zoontje is 6 en heeft binnenkort een wedstrijd. Heb 'm verteld dat 2e worden ook verliezen is![]()
Kunt niet jong genoeg met trauma's beginnen♡♡♡♡![]()
Heb tot mijn 12de gejudo-edquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vind het wel mooi hoe ze daar discipline leren. Als kinderen brullen kijken ze wel even of het echt is, en anders laten ze ze gewoon in de hoek brullen en besteden er verder geen aandacht aan. Geen gezeik. De regels volgen en doen wat de leraar zegt
Je leert heel veel respect te krijgen
Voor je sensei. Voor je tegenstander
Ik vind het een mooie sportThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zeker, En de kinderen van mijn zus zitten daar ook, dus hij kan ook zijn neefjes vloerenquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:44 schreef maily het volgende:
[..]
zo leuk! trotse papa en mama en zus?
En ook leren dan klappen krijgen je sterker maakt.....quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Leuk!
Kunt niet jong genoeg met trauma's beginnenLach met een schone bips![]()
Judo is eigenlijk een verdedigings sportquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En ook leren dan klappen krijgen je sterker maakt.....Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Exactquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En ook leren dan klappen krijgen je sterker maakt.....
Liefst van je ouders
♡♡♡♡![]()
Zeker! Ze gaan allemaal netjes op een rijtje zitten als de sensei spreekt. Ik krijg ze niet zo rustig thuis hoor!quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb tot mijn 12de gejudo-ed
Je leert heel veel respect te krijgen
Voor je sensei. Voor je tegenstander
Ik vind het een mooie sport
Moet toch wat vaker gaan kijken hoe ze dat doen denk ik
Mooiquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker! Ze gaan allemaal netjes op een rijtje zitten als de sensei spreekt. Ik krijg ze niet zo rustig thuis hoor!
Moet toch wat vaker gaan kijken hoe ze dat doen denk ik
Weet ik, heb zelf 14 jaar aan boksen gedaan, maar ga met die ervaring ook niet graag in een ring met judokaquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Judo is eigenlijk een verdedigings sportDat verlies je.
Maar ik ben het gewoon kwijt die vechtsport. Ik heb er niks meer mee.Lach met een schone bips![]()
Best fijnquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik, heb zelf 14 jaar aan boksen gedaan, maar ga met die ervaring ook niet graag in een ring met judokaDat verlies je.
Maar ik ben het gewoon kwijt die vechtsport. Ik heb er niks meer mee.
Tegen een bokszak aan slaan
yepquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is elk jaar toch een grote inzameling?
toni kroos heeft 110 000 gespendet
en hij heeft ook en stiftung de helpt![]()
Dat deden mijne nooit, ja hoewel. Als echt kleine lylt wel regelmatig over de knie zoals men dat noemt. Maar geen mishandeling. Dat is echt zo fout.quote:Lach met een schone bips![]()
Ha Mario! Wie gehst? Hast du wieder ein Weihnacht kraam?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep
toni kroos heeft 110 000 gespendet
en hij heeft ook en stiftung de helpt“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Is je veranda helemaal klaar?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ha Mario! Wie gehst? Hast du wieder ein Weihnacht kraam?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het was sarcasme..quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
jij bent geslagen door je ouders?
en je vindt dat een goed idee voor andere kinderen ook?
Je kent me echt niet als je dat insinueert♡♡♡♡![]()
Ik heb ook al langer boxen,komt wel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik, heb zelf 14 jaar aan boksen gedaan, maar ga met die ervaring ook niet graag in een ring met judokaDat verlies je.
Maar ik ben het gewoon kwijt die vechtsport. Ik heb er niks meer mee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ben al 10 dagen ziekquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ha Mario! Wie gehst? Hast du wieder ein Weihnacht kraam?![]()
Potjandikkie idd.... Ik durf de deur nie meer uut.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ook al langer boxen,komt wel dichtbij zo.Lach met een schone bips![]()
@ToT heeft daar ook wel verstand vanquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ook al langer boxen,komt wel dichtbij zo.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
@:ToT heeft daar ook wel verstand van
Ik weet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
@:ToT heeft daar ook wel verstand van
Vreemde ogen dwingen, hoor je ook vaak.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker! Ze gaan allemaal netjes op een rijtje zitten als de sensei spreekt. Ik krijg ze niet zo rustig thuis hoor!
Moet toch wat vaker gaan kijken hoe ze dat doen denk ikAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee dank jequote:Op zaterdag 7 december 2024 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan je wel er 1 opsturen hoor.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
die bedankt ook vriendelijkquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen probleem, dan gaat ie naar @:Maily![]()
![]()
Voor mij hoef je niet te vrezen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Potjandikkie idd.... Ik durf de deur nie meer uut.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weet ik toch maatquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor mij hoef je niet te vrezen.
Gewoon opsturen... Ze zeggen nee maar ze bedoelen ja.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
wil jij hem?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Gewoon opsturen... Ze zeggen nee maar ze bedoelen ja.![]()
Nee neequote:Op zaterdag 7 december 2024 22:59 schreef maily het volgende:
@:loveyoulongtime zat te denken .....
aan wie zou hij dat ding dan schenken?
Ik zeg het nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, bedankt.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:@loveyoulongtimequote:Op zaterdag 7 december 2024 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Gewoon opsturen... Ze zeggen nee maar ze bedoelen ja.![]()
Zeker! Ben er erg trots op! Alles erop en eraan; Zinken regenpijp, cederhout boeiboorden (verkeerswit geschilderd), led-lampen in de balken, dimmer, chill-stoel, etc.quote:
lylt mag bier opsturen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker! Ben er erg trots op! Alles erop en eraan; Zinken regenpijp, cederhout boeiboorden (verkeerswit geschilderd), led-lampen in de balken, dimmer, chill-stoel, etc.
[ afbeelding ]
Ga je er nog een glazen pui in maken?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Terrasheaters?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker! Ben er erg trots op! Alles erop en eraan; Zinken regenpijp, cederhout boeiboorden (verkeerswit geschilderd), led-lampen in de balken, dimmer, chill-stoel, etc.
[ afbeelding ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: