Waterfilter en schuilkelder klaar hier, witte bonen in tomatensaus kanon is geladen. Bring it on!quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt de erwtenschieter
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:15 schreef maily het volgende:
[..]
Mooie foto maken voor op je insta
Stapje achteruit nog .... nog één stapje achteruit
Ehhh waarom eigenlijkquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waterfilter en schuilkelder klaar hier, witte bonen in tomatensaus kanon is geladen. Bring it on!
Af te doen Homijntje, af te doenquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:13 schreef Homijn het volgende:
[..]
Zit je nu alweer het gras voor mijn poten weg te maaien?
Ziet er wel echt smakelijk uit hoorquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heel Oost Europa kent wel een versie
En in Hongkong ook maar dat kwam wel door de Russen
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:16 schreef maily het volgende:
[..]
Af te doen Homijntje, af te doen
@:KissingBird
Ik ga morgen gewoon om 6 uur opstaanquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas checkt de score en ziet dat hij nog ruim voor loopt
Jongequote:Op zaterdag 7 december 2024 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow kut, door alles vergeten.
KUT TT!!!
Jij was op oorlogspadquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij begonIk volg gewoon het script.
lekker makkelijk als je die zelf bijhoudtquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas checkt de score en ziet dat hij nog ruim voor loopt
Ja, voor de F1 zeker?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga morgen gewoon om 6 uur opstaan
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:16 schreef maily het volgende:
[..]
Af te doen Homijntje, af te doen
@:KissingBird
* greysbones geeft @gebrokenglas een krat bier en een fles whiskeyquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:18 schreef maily het volgende:
[..]
lekker makkelijk als je die zelf bijhoudt
iemand nog een biertje voor @:gebrokenglas?
Ik heb nog van Bally-b.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:18 schreef maily het volgende:
[..]
lekker makkelijk als je die zelf bijhoudt
iemand nog een biertje voor @:gebrokenglas?
welke vijandquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee dat was oorlogstaal om de vijand af te schrikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |