SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ach lieverd, je krijgt me niet eens omver. Ik ben een 100kg standbeeld.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je ligt zo snel
Dat je het niet eens doorhebt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Als een veertje ga je omquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach lieverd, je krijgt me niet eens omver. Ik ben een 100kg standbeeld.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vind jouw dreigementen wel schattigquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach lieverd, je krijgt me niet eens omver. Ik ben een 100kg standbeeld.♡♡♡♡![]()
Ik had lapo, wilde tt veranderen naar "gekut".
Mijn leven compleet ingestort nu.Lach met een schone bips![]()
* gebrokenglas gniffeltquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach lieverd, je krijgt me niet eens omver. Ik ben een 100kg standbeeld.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Alstuquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
Mijn leven compleet ingestort nu.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil je mijn roséquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
Mijn leven compleet ingestort nu.♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:43 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ga een nieuw boek uit de kast uitzoekenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:43 schreef maily het volgende:
[..]Ow, jullie spannen nu samen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hoeveel bier heb je al op?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, jullie spannen nu samen?![]()
1 biertje. Die van Bally-B.quote:
En ik heb net een blik knakworsten opengetrokken.![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
is die ouwe al neergestort?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga een nieuw boek uit de kast uitzoeken![]()
Goed idee!quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
1 biertje. Die van Bally-B.
En ik heb net een blik knakworsten opengetrokken.![]()
![]()
![]()
Dat biertje niet? jawel hoor.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat blikje knakworstquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat biertje niet? jawel hoor.
[ afbeelding ]
Nee overleefd, maar het spel liep ook vast dusquote:Trotste mama van Ambar
Nee, de knakworsten gewoon met mes en vork.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ow ook leuk, kreeg bericht van de gemeente dat de landmacht hier komende week wat oefeningen gaat doen. Er zullen geen harde knallen te horen zijn voor de omwonenden en ook geen leger voertuigen gebruikt gaan worden. Je herkend degenen aan de camouflage uitrusting...
Dooddoener wel qua informatie voorziening.Lach met een schone bips![]()
Mooie zin welquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ow ook leuk, kreeg bericht van de gemeente dat de landmacht hier komende week wat oefeningen gaat doen. Er zullen geen harde knallen te horen zijn voor de omwonenden en ook geen leger voertuigen gebruikt gaan worden. Je herkend degenen aan de camouflage uitrusting...
Dooddoener wel qua informatie voorziening.
Je herkent ze aan de camouflage
♡♡♡♡![]()
Herkentquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dooddoener wel qua informatie voorziening.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nooit gedacht dat de landmacht camouflage uitrusting draagt.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dooddoener wel qua informatie voorziening.Trotste mama van Ambar
Dus niet meteen denken dat er gepaintballd wordt in het stadspark!quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
Dooddoener wel qua informatie voorziening.![]()
Ja, dit keer niet van Unox maar van AH zelf. Ze waren in de bonus volgens mij.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mooie zin wel
Je herkent ze aan de camouflageidd!
![]()
![]()
Het volgende boek dat gelezen gaat worden: Manslaughter ParkTrotste mama van Ambar
Dat klinkt heftig.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Het volgende boek dat gelezen gaat worden: Manslaughter ParkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Is ook nieuw voor mijquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat de landmacht camouflage uitrusting draagt.
Lach met een schone bips![]()
Deel 3 uit de serie van boeken:
Pride and Premeditation
Sense and Second-Degree MurderTrotste mama van Ambar
Murder, she wrotequote:Op zaterdag 7 december 2024 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Deel 3 uit de serie van boeken:
Pride and Premeditation
Sense and Second-Degree Murder![]()
![]()
Intussen ziet de man van Greys haar bizar vroeg de wekker zetten.
"Waarom zet je de wekker om 5 uur? Het is morgen zondag hoor! Is alles goed?"
"Ja nee ik moet bolken morgen."
"Wat zeg je? Bolken?"
"Ja, een spelletje. Maar het is reuze belangrijk!"Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Volgens mij zet hij zelf ook zijn wekker zo vroeg als er racen isquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
"Wat zeg je? Bolken?"
"Ja, een spelletje. Maar het is reuze belangrijk!"![]()
![]()
En als ik het deuntje van de bbc serie "midsommer murders" nog 1x hoor hang ik mezelf op. Demente moeder die alleen dat keer toen ik nog mantelzorger voor haar was.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En als ik het deuntje van de bbc serie "midsommer murders" nog 1x hoor hang ik mezelf op. Demente moeder die alleen dat keer toen ik nog mantelzorger voor haar was.![]()
![]()
bolkquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
"Wat zeg je? Bolken?"
"Ja, een spelletje. Maar het is reuze belangrijk!"Lach met een schone bips![]()
Dat is wel een goed punt wat je aan snijdt hier, een knakworst is best lekker. Maar waarom is die duurder in de snackbar dan een frikandelquote:
Lach met een schone bips![]()
is dat zo?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt wat je aan snijdt hier, een knakworst is best lekker. Maar waarom is die duurder in de snackbar dan een frikandel
(ben al jaaaaaaaaaaaaren niet meer in een snackbar geweest en heb daar ook nooit knakworst besteld)![]()
Een knakworst in de snackbar? Alleen als ik die van een man daar doormidden knak als hij voorkruipt.Trotste mama van Ambar
Jaren in een snackbar gewerkt maar daar verkochten we geen knakworst.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt wat je aan snijdt hier, een knakworst is best lekker. Maar waarom is die duurder in de snackbar dan een frikandel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ehhh....quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt wat je aan snijdt hier, een knakworst is best lekker. Maar waarom is die duurder in de snackbar dan een frikandelAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Is zo, en bij frikandel krijg je kilo mayo erbij maar bij knakworst 5gr mosterd in zakje voor 50 cent extra.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:00 schreef maily het volgende:
[..]
is dat zo?
(ben al jaaaaaaaaaaaaren niet meer in een snackbar geweest en heb daar ook nooit knakworst besteld)Lach met een schone bips![]()
Ik heb daar nog nooit van gehoord.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is zo, en bij frikandel krijg je kilo mayo erbij maar bij knakworst 5gr mosterd in zakje voor 50 cent extra.![]()
![]()
O, een broodje worst? Dan je dan zo'n wit langgerekt bolletje krijgt met een knakworst.
Met een flinke scheut curry erop.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Enige plek waar ik soort van een knakworst heb gegeten in de afgelopen jaren is bij de IkeaTrotste mama van Ambar
Rigters heeft wel leuke lipgloss op.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb ook wel zin om worsten te knakken jaTrotste mama van Ambar
Kleine jongen.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rondje van mij.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ricardo wint.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Levi of Ricardo. wat denk jij?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Duur zeg.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
http://www.hetpleintjedemeern.nl/snackbar/snack/knakworst.html
Als voorbeeld, die is nog goedkoop
Ik heb nu zo'n heel blik vol knakworsten, nou wat kost het.... ¤1,95Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar is het dan ook opgewarmd door een snackbarmedewerker?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Duur zeg.
Ik heb nu zo'n heel blik vol knakworsten, nou wat kost het.... ¤1,95Trotste mama van Ambar
Nee, dat niet. Ik moest dit zelf opwarmen in de ping.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar is het dan ook opgewarmd door een snackbarmedewerker?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet eens in eigen vocht in een steelpannetje?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik moest dit zelf opwarmen in de ping.Trotste mama van Ambar
In eigen vocht?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet eens in eigen vocht in een steelpannetje?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, in een grote kom, in eigen vocht in de ping, en dan kalm aan: 6 minuten op 20%.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet eens in eigen vocht in een steelpannetje?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik warm altijd worsten op in eigen vocht jaTrotste mama van Ambar
Ik lees dit altijd in de stem van Asmongold's editor!quote:![]()
Zo'n heel deftige oude Engelse mannenstem.![]()
Sir David Attenboroughquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik lees dit altijd in de stem van Asmongold's editor!![]()
Zo'n heel deftige oude Engelse mannenstem.![]()
![]()
Nopequote:Op zaterdag 7 december 2024 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij zet hij zelf ook zijn wekker zo vroeg als er racen is
quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik warm altijd worsten op in eigen vocht ja![]()
![]()
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik warm altijd worsten op in eigen vocht ja![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: