En als ik het deuntje van de bbc serie "midsommer murders" nog 1x hoor hang ik mezelf op. Demente moeder die alleen dat keer toen ik nog mantelzorger voor haar was.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En als ik het deuntje van de bbc serie "midsommer murders" nog 1x hoor hang ik mezelf op. Demente moeder die alleen dat keer toen ik nog mantelzorger voor haar was.
bolkquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Intussen ziet de man van Greys haar bizar vroeg de wekker zetten.
"Waarom zet je de wekker om 5 uur? Het is morgen zondag hoor! Is alles goed?"
"Ja nee ik moet bolken morgen."
"Wat zeg je? Bolken?"
"Ja, een spelletje. Maar het is reuze belangrijk!"
Dat is wel een goed punt wat je aan snijdt hier, een knakworst is best lekker. Maar waarom is die duurder in de snackbar dan een frikandelquote:
is dat zo?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt wat je aan snijdt hier, een knakworst is best lekker. Maar waarom is die duurder in de snackbar dan een frikandel
Jaren in een snackbar gewerkt maar daar verkochten we geen knakworst.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt wat je aan snijdt hier, een knakworst is best lekker. Maar waarom is die duurder in de snackbar dan een frikandel
Ehhh....quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is zo, en bij frikandel krijg je kilo mayo erbij maar bij knakworst 5gr mosterd in zakje voor 50 cent extra.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:00 schreef maily het volgende:
[..]
is dat zo?
(ben al jaaaaaaaaaaaaren niet meer in een snackbar geweest en heb daar ook nooit knakworst besteld)
quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is zo, en bij frikandel krijg je kilo mayo erbij maar bij knakworst 5gr mosterd in zakje voor 50 cent extra.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |