SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi GGquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gaat niet komen hierquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had wel een foto van je auto verwacht. Hier.![]()
![]()
Weekend, ja, de helft is helaas alweer om.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Gaat snelquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Weekend, ja, de helft is helaas alweer om.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb je al schade gereden?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oeh Ricoquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hoelaat begint het beuken met Verhoeven?![]()
![]()
De dag is omgevlogen. Pfff.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon een blauwe Ford Puma, toch @AardappelSchotel?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had wel een foto van je auto verwacht. Hier.![]()
Ford zijn best mooie wagens. Ze rijden lekker.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:24 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon een blauwe Ford Puma, toch @:AardappelSchotel?![]()
![]()
Die is zeker leukquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:26 schreef Lovely het volgende:
Leuke kerst reclame van de appie met die Hamster![]()
en hoorde dat er een bandlid van Wham! in zit
![]()
Geen idee.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:26 schreef Lovely het volgende:
Leuke kerst reclame van de appie met die Hamster![]()
![]()
![]()
Oquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Reclame, en leuk... In één zin?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:26 schreef Lovely het volgende:
Leuke kerst reclame van de appie met die Hamster
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar die reclames zijn meestal wel leuk.. die van de Jumbo niet zoquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:27 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Die is zeker leuken hoorde dat er een bandlid van Wham! in zit
Ja sommige reclames zijn leukquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Reclame, en leuk... In één zin?
.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:29 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Kijk geen tv.
Ik zie shit ook allemaal nietAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo'n lieve man, Andrew Ridgeley.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:27 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Die is zeker leuken hoorde dat er een bandlid van Wham! in zit
![]()
Ik dacht een ander merk,maar okee.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:29 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Kijk geen tv.
Ik zie shit ook allemaal niet
Ook niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet even zo'n lekkere beuk sessie?
Dat lees ik wel ergens naderhand.
Zal nooit meer zo spectaculair zijn als tegen die ene looser![]()
Ford is toch prima? En zo niet, Hij moet ermee rijdenquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht een ander merk,maar okee.
Jaren lang nog
Net nieuw...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Badr?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ook niet.
Zal nooit meer zo spectaculair zijn dan tegen die ene looser“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Proost Heer Bally.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zit al te kijkenquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ook niet.
Zal nooit meer zo spectaculair zijn als tegen die ene looser![]()
Yes, top.quote:
* gebrokenglas zet zijn kop koffie even aan de kant en pakt vergenoegd het biertje aan van Bally-b.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar hoor je nu niks meer van.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die kwam ooit niet eens opdagen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar had hij vast wel een goede reden voor.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kwam ooit niet eens opdagen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zit al te kijkenquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ook niet.
Zal nooit meer zo spectaculair zijn als tegen die ene looserquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yes, top.
* gebrokenglas zet zijn kop koffie even aan de kant en pakt vergenoegd het biertje aan van Bally-b.![]()
![]()
Maakt mij ook niet uit verder.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ford is toch prima? En zo niet, Hij moet ermee rijden
Jaren lang nog
Net nieuw...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aardbeving.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar had hij vast wel een goede reden voor.
Een Hagenees heeft vanavond al wel gevochten.En gewonnen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen idee, ik ken die tegenstander niet. Maar Verhoeven versla je niet zomaar.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Rigters, ook wel goed en sympathieke jongen ookquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken die tegenstander niet. Maar Verhoeven versla je niet zomaar.![]()
Ik houd straks nog 17 dagen over om nieuwe baby's te maken met een nieuwe partner
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
missen we niks aanquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar hoor je nu niks meer van.![]()
![]()
Volgens mij kan het wel sneller dan in 17 dagen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd straks nog 17 dagen over om nieuwe baby's te maken met een nieuwe partnerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oké. Geen chips?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Omg ToTquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je antidepressiva in huis er voor?![]()
Honingmosterd dip
Ik heb jonge kaas.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heerlijk indd..quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Owww ander soort dip dus!
Honingmosterd met dille is geniaal met oude kaas!![]()
De tieners zijn dan volwassen en kan ik het huis uit schoppen. De huidige partner is dan allang doodquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij kan het wel sneller dan in 17 dagen.Trotste mama van Ambar
Sow, net pas nieuws bijgelezen.... Dat is best wel kut daar in die stad achter de duinen
Lach met een schone bips![]()
Ik als Abraham keur dit goed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja Lylt.Dit heeft wel een impact.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
Sow, net pas nieuws bijgelezen.... Dat is best wel kut daar in die stad achter de duinen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vrij bizar welquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja Lylt.Dit heeft wel een impact.Lach met een schone bips![]()
Ik verbaas me al nergens meer over.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
^ Ditquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verbaas me al nergens meer over.![]()
Zou ik als ik Abraham was ook niet meer doenquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verbaas me al nergens meer over.
* gebrokenglas trekt een zak chips open.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maarre... heb ik het nu goed begrepen dat JustinK hier soms ook weleens niet is?
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Enjoy!quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas trekt een zak chips open.Welke soort?
![]()
Er zijn inderdaad zo heel af en toe momenten!quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:07 schreef Homijn het volgende:
Maarre... heb ik het nu goed begrepen dat JustinK hier soms ook weleens niet is?![]()
![]()
Helloquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow kut, door alles vergeten.
KUT TT!!!
Ik heb vandaag Chocomel gescoord "de enige echte" in glazen flessen. Meteen 3 mee genomenquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas trekt een zak chips open.
Dat was mijn tekst volgens het scriptquote:
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hoaxquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:07 schreef Homijn het volgende:
Maarre... heb ik het nu goed begrepen dat JustinK hier soms ook weleens niet is?Lach met een schone bips![]()
Haha, beter!quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Chocomel gescoord "de enige echte" in glazen flessen. Meteen 3 mee genomen
Ja toch drinkt dat wel smakelijker dan wat uit zo'n pak komt!![]()
![]()
Alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja daar moeten we van profiteren, mogelijk scoor je dan een puntje.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:07 schreef Homijn het volgende:
Maarre... heb ik het nu goed begrepen dat JustinK hier soms ook weleens niet is?![]()
JustinK lijkt er momenteel niet te zijn nee.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja die pakken zijn kut.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, beter!
Ja toch drinkt dat wel smakelijker dan wat uit zo'n pak komt!Lach met een schone bips![]()
Ook hij heeft af en toe een korte powernap nodig tussen het bolken door!quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
JustinK lijkt er momenteel niet te zijn nee.![]()
![]()
Hoimijn
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Het leven eindigt wanneer de dood zijn werk heeft voltooid.![]()
Mooi zoquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hoor, wel druk geweest. Maar nu alles lekker relaxed
Hallo againAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Hij haalde gisteren net de 400 puntjes niet. Hij zal nu wel stevig teleurgesteld zijn...
Verdommte kutspel
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is zo goed als over. Af en toe nog een vieze steek.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Smaakt het?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
Borscht is klaar
[ link | afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Putin voerquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
Borscht is klaar
[ link | afbeelding ]![]()
Ziet er goed uit man
hemarookborscht?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
Borscht is klaar
[ link | afbeelding ]
Hé bah..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
2-1.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zo goed als over. Af en toe nog een vieze steek.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zit je nu alweer het gras voor mijn poten weg te maaien?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij haalde gisteren net de 400 puntjes niet. Hij zal nu wel stevig teleurgesteld zijn...
Verdommte kutspelMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Loveyouquote:
Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Cambuur?quote:Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Nee?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:13 schreef Homijn het volgende:
[..]
Zit je nu alweer het gras voor mijn poten weg te maaien?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
Fruitquote:
Freon.quote:
Ik ga bergklimmen met mijn hoge bejaarde sim
Trotste mama van Ambar
Beter ook want ben op oorlogspad vanavond.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:14 schreef greysbones het volgende:
Ow jee lylt online
* greysbones zoekt dekkingLach met een schone bips![]()
Ben al lang blijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* greysbones pakt de erwtenschieterquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beter ook want ben op oorlogspad vanavond.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heel Oost Europa kent wel een versiequote:Op zaterdag 7 december 2024 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Putin voer![]()
Ziet er goed uit man
En in Hongkong ook maar dat kwam wel door de Russen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ziet er uit alsof je dit kookboek hebt gebruikt?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
Borscht is klaar
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Mooie foto maken voor op je instaquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga bergklimmen met mijn hoge bejaarde sim
Stapje achteruit nog .... nog één stapje achteruit![]()
![]()
Ik heb 'm net gedownload.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga bergklimmen met mijn hoge bejaarde simAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Waterfilter en schuilkelder klaar hier, witte bonen in tomatensaus kanon is geladen. Bring it on!quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt de erwtenschieterLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:15 schreef maily het volgende:
[..]
Mooie foto maken voor op je insta
Stapje achteruit nog .... nog één stapje achteruit![]()
![]()
![]()
maily
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Winnen van die Hagenezen![]()
![]()
Ehhh waarom eigenlijkquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waterfilter en schuilkelder klaar hier, witte bonen in tomatensaus kanon is geladen. Bring it on!
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Af te doen Homijntje, af te doenquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:13 schreef Homijn het volgende:
[..]
Zit je nu alweer het gras voor mijn poten weg te maaien?
@Kissingbird![]()
Ziet er wel echt smakelijk uit hoorquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heel Oost Europa kent wel een versie
En in Hongkong ook maar dat kwam wel door de RussenZou eten.
* gebrokenglas checkt de score en ziet dat hij nog ruim voor loopt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:16 schreef maily het volgende:
[..]
Af te doen Homijntje, af te doen
@:KissingBird![]()
![]()
![]()
TaalpuristThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga morgen gewoon om 6 uur opstaanquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Jongequote:Op zaterdag 7 december 2024 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow kut, door alles vergeten.
KUT TT!!!![]()
![]()
Jij was op oorlogspadquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij begonIk volg gewoon het script.
Ik niet
lekker makkelijk als je die zelf bijhoudtquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
iemand nog een biertje voor @gebrokenglas?![]()
Ja, voor de F1 zeker?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga morgen gewoon om 6 uur opstaanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:16 schreef maily het volgende:
[..]
Af te doen Homijntje, af te doen
@:KissingBird
Smile, it's free therapy.![]()
* greysbones geeft @gebrokenglas een krat bier en een fles whiskeyquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:18 schreef maily het volgende:
[..]
lekker makkelijk als je die zelf bijhoudt
iemand nog een biertje voor @:gebrokenglas?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb nog van Bally-b.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:18 schreef maily het volgende:
[..]
lekker makkelijk als je die zelf bijhoudt
iemand nog een biertje voor @:gebrokenglas?
Mijn koffie is er zelfs door koudgeworden.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
welke vijandquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee dat was oorlogstaal om de vijand af te schrikken![]()
![]()
wow wow wow - wat een verwennerij...quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft @:Gebrokenglas een krat bier en een fles whiskey
Straks ben ik zo dronken als wat...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dit ken ik. Hannibal is van het Eet-team, toch?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ziet er uit alsof je dit kookboek hebt gebruikt?
[ afbeelding ]MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nou ik denk niet dat ze daar haar lekker comfortabele warme bed voor uitkomt.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Thats the pointquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wow wow wow - wat een verwennerij...
Straks ben ik zo dronken als wat...
I love it when a plan comes together.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:19 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dit ken ik. Hannibal is van het Eet-team, toch?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gun elkaar nou gewoon eens een puntje
Oeh - allemaal bijbedoelingen....quote:
/me doet net alsof hij met open ogen erin traptAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Er bestaat zoiets als bolken in bed, toch @Kissingbird ?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat ze daar haar lekker comfortabele warme bed voor uitkomt.
en vele anderen![]()
![]()
Ik zocht eigenlijk een scène waarin hij eten aan het koken was voor gasten, maar dan krijg ik google hits van een serie over hem in zijn jongere jaren?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:19 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dit ken ik. Hannibal is van het Eet-team, toch?![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
I love it when a plan comes together.![]()
![]()
Dat kan, maar dat vind ik zelf niks. Liever bolken op een normale computer.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:21 schreef maily het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als bolken in bed, toch @:KissingBird ?
en vele anderenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:21 schreef maily het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als bolken in bed, toch @:KissingBird ?
en vele anderen![]()
Doe je ookquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh - allemaal bijbedoelingen....
[me=gebrokenglas]doet net alsof hij met open ogen erin trapt[/me]
Foto erbij?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja meneertje
Met de billen bloot nuLach met een schone bips![]()
Ik bolk ook op een normale computerquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat vind ik zelf niks. Liever bolken op een normale computer.
Zucht
Even tot hier...Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk een scène waarin hij eten aan het koken was voor gasten, maar dan krijg ik google hits van een serie over hem in zijn jongere jaren?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
moet jij lekker zelf weten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat vind ik zelf niks. Liever bolken op een normale computer.
dan maar op tijd opstaan![]()
![]()
Whit a nice Chianti.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Verdomt goeie film wel..Alleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Zou wel mooi zijn om zo boven op de berg te overlijden met zijn laatste levenswensTrotste mama van Ambar
* gebrokenglas wrijft zich nadenkend over de kin en probeert een tegenplan te bedenkenquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:23 schreef greysbones het volgende:
@:Gebrokenglas
Misschien wel vanaf 5 uur online
Lekker scoren
Puntje of 60Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bolk.kAlleen in de menigte, een mes in mijn hand. Het bloed stroomt, ontsnapt uit diepe wonden, geslagen door het leven zelf.
Neem nog een biertjequote:Op zaterdag 7 december 2024 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas wrijft zich nadenkend over de kin en probeert een tegenplan te bedenken
Dat denkt beter
slaap er nog een nachtje overquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas wrijft zich nadenkend over de kin en probeert een tegenplan te bedenken![]()
![]()
Zoquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat ligt er op uw tong dat u wilt zeggen jonge dame?
Niet van die vieze vingersThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Even tot hier kijken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Das Belgische politiequote:Op zaterdag 7 december 2024 21:26 schreef maily het volgende:
[..]
nee; dat is "wang wang, flieker flieker" #urbanusThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wellewaar wellewaar en daarna moest ik naar die kietelaar.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee nee
Ik ben niet zo hebberigLach met een schone bips![]()
Hmhmquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neem nog een biertje
Dat denkt beterAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb geen Videoland.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En toen werd je wakker ?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wellewaar wellewaar en daarna moest ik naar die kietelaar.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O, ik kan een paar rake klappen wel waarderen.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dus ik mag je wel klappen geven?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, ik kan een paar rake klappen wel waarderen.
* greysbones trekt haar bokshandschoenen aanquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zoek een dominatrixquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, ik kan een paar rake klappen wel waarderen.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kom ff langs dan.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-12-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1232 / +365 / +147 / 6278 / 6403
2. FreshFruit / 704 / +0 / +2 / 1123 / 1331
3. mario390 / 168 / +38 / +26 / 247 / 359
4. Dr.Mikey / 160 / +71 / +19 / 380 / 464
5. KillemWieft / 158 / +39 / +42 / 162 / 234
6. AardappelSchotel / 125 / +1 / +88 / 584 / 643
7. gebrokenglas / 100 / +61 / +2 / 956 / 1067
8. kree / 95 / +0 / +0 / 163 / 208
9. Pinnenmutske / 80 / +32 / +12 / 632 / 701
10. hemarookworst / 78 / +12 / +16 / 714 / 812
11. 444 / 67 / +2 / +8 / 2819 / 2939
12. greysbones / 59 / +3 / +13 / 948 / 988
13. loveyoulongtime / 54 / +4 / +29 / 212 / 242
14. MizzezAmy / 52 / +12 / +0 / 496 / 545
15. Lovely / 50 / +17 / +5 / 1181 / 1252
16. HappyCharly / 42 / +5 / +1 / 433 / 479
17. ToT / 38 / +4 / +9 / 735 / 780
18. sp3c / 37 / +0 / +0 / 40 / 55
19. drakin / 37 / +30 / +5 / 37 / 51
20. mascara-klodder / 31 / +0 / +0 / 108 / 120SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hey HC,al weer wat beter?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja anders ben je geen gebroken glas he!quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, ik kan een paar rake klappen wel waarderen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-12-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1232 / +365 / +147 / 6278 / 6403
2. FreshFruit / 704 / +0 / +2 / 1123 / 1331
3. mario390 / 168 / +38 / +26 / 247 / 359
4. Dr.Mikey / 160 / +71 / +19 / 380 / 464
5. KillemWieft / 158 / +39 / +42 / 162 / 234
6. AardappelSchotel / 125 / +1 / +88 / 584 / 643
7. gebrokenglas / 100 / +61 / +2 / 956 / 1067
8. kree / 95 / +0 / +0 / 163 / 208
9. Pinnenmutske / 80 / +32 / +12 / 632 / 701
10. hemarookworst / 78 / +12 / +16 / 714 / 812
11. 444 / 67 / +2 / +8 / 2819 / 2939
12. greysbones / 59 / +3 / +13 / 948 / 988
13. loveyoulongtime / 54 / +4 / +29 / 212 / 242
14. MizzezAmy / 52 / +12 / +0 / 496 / 545
15. Lovely / 50 / +17 / +5 / 1181 / 1252
16. HappyCharly / 42 / +5 / +1 / 433 / 479
17. ToT / 38 / +4 / +9 / 735 / 780
18. sp3c / 37 / +0 / +0 / 40 / 55
19. drakin / 37 / +30 / +5 / 37 / 51
20. mascara-klodder / 31 / +0 / +0 / 108 / 120MoniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij altijdquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja anders ben je geen gebroken glas he!
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja anders ben je geen gebroken glas he!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas stapt gelijk in de auto en rijdt naar lylt toequote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ehhh je kiest lylt boven lovelyquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas stapt gelijk in de auto en rijdt naar lylt toe
De pils staat altijd koud, en de bbq kan altijd aan. Logeerkamer ook tot je beschikkingquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas stapt gelijk in de auto en rijdt naar lylt toe
Verstandig keuze van GGquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehhh je kiest lylt boven lovely
Klappen geven, ik kan niet garanderen dat ik geen tik teruggeef...quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones trekt haar bokshandschoenen aan
Ook al hoor je als man geen vrouw te slaan...
Maar ik hoop dat ik imponerend genoeg ben dat je schielijk de handschoenen weer uittrekt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij kwam voor dequote:Op zaterdag 7 december 2024 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De pils staat altijd koud, en de bbq kan altijd aan. Logeerkamer ook tot je beschikking
Wel blijven drinken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hey FF
5 paracetamol verder, voel ietsje verschil
Maar voel me niet lekker“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had niet gezien dat ik naar Lovely toe kon...quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehhh je kiest lylt boven lovelyAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nopequote:Op zaterdag 7 december 2024 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klappen geven, ik kan niet garanderen dat ik geen tik teruggeef...
Ook al hoor je als man geen vrouw te slaan...
Maar ik hoop dat ik imponerend genoeg ben dat je schielijk de handschoenen weer uittrekt
Helaas
En meerdere jaren vechtsport
Dus
Toppiequote:Op zaterdag 7 december 2024 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De pils staat altijd koud, en de bbq kan altijd aan. Logeerkamer ook tot je beschikking
Vooral die BBQ is een goeie ... Lekkere grote hompen vlees
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Owww is dat het code woordquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mannen praat, en dan drinken we erop en roepen we bier en tieten!!!
Ik lig goed op koers voor plek 37, mooiMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Precies. En we roepen kut naar de buurvrouw.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mannen praat, en dan drinken we erop en roepen we bier en tieten!!!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jazeker, jaja.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
houden zoquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:34 schreef Homijn het volgende:
Ik lig goed op koers voor plek 37, mooi![]()
![]()
Sowieso, naar links goed plan! Naar rechts niet zo.Leuke buurmeisjes enzo.... Maar 18+quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies. En we roepen kut naar de buurvrouw.
Oei.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
Helaas
En meerdere jaren vechtsport
Dus
😮Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja zo maar naar bedquote:
Dan kan ik nog eerder opstaan
lekker bolkenquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja zo maar naar bed
Dan kan ik nog eerder opstaan![]()
![]()
Mensen die vroeg opstaanquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja zo maar naar bed
Ik heb denk ik zeker wel het gewicht mee, en de lengte.
Dus gooi ik gewoon mijn gewicht in de strijd.
Een seconde of 2, of 3. En de strijd is al gestreden. En kan ik kan aan het bier en de bbq.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan lig je al jaquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Een seconde of 2, of 3. En de strijd is al gestreden. En kan ik kan aan het bier en de bbq.
Jij gaat geen Verhoeven kijken?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja zo maar naar bed
Dan kan ik nog eerder opstaanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Mannen strijden niet, die geven gewoon grote bek naar elkaar en drinken dan bierquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Een seconde of 2, of 3. En de strijd is al gestreden. En kan ik kan aan het bier en de bbq.Dat valse van die vrouwen hebben we niet
Duurt lang allemaal voordat je eindelijk die partij hebtquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij gaat geen Verhoeven kijken?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vergeet de wekker niet te zettenquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja zo maar naar bed
Ow is Basic Instinct op tv?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij gaat geen Verhoeven kijken?
Of Robocop?![]()
Ja, aan het bier.quote:
Jij hebt op dat moment nog niet eens door ik je in de hoek heb gezet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ToT!quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow is Basic Instinct op tv?
Of Robocop?
Rico Verhoeven gaat iemand neerslaan vanavond. Videoland, 22 uur.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je ligt zo snelquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, aan het bier.
Jij hebt op dat moment nog niet eens door ik je in de hoek heb gezet
Dat je het niet eens doorhebt
Terminator 2 maar, en Judge Dred ook nog op veronicaquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow is Basic Instinct op tv?
Of Robocop?Lach met een schone bips![]()
Ow ik dacht Paul!quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ToT!
Rico Verhoeven gaat iemand neerslaan vanavond. Videoland, 22 uur.![]()
![]()
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Weet niet of rosé nu een goed idee isLach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: