Die kwam ooit niet eens opdagen.quote:
Daar had hij vast wel een goede reden voor.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kwam ooit niet eens opdagen.
Zit al te kijkenquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ook niet.
Dat lees ik wel ergens naderhand.
Zal nooit meer zo spectaculair zijn als tegen die ene looser
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yes, top.
* gebrokenglas zet zijn kop koffie even aan de kant en pakt vergenoegd het biertje aan van Bally-b.
Maakt mij ook niet uit verder.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ford is toch prima? En zo niet, Hij moet ermee rijden
Jaren lang nog
Net nieuw...
Aardbeving.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar had hij vast wel een goede reden voor.
Rigters, ook wel goed en sympathieke jongen ookquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken die tegenstander niet. Maar Verhoeven versla je niet zomaar.
missen we niks aanquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar hoor je nu niks meer van.
Volgens mij kan het wel sneller dan in 17 dagen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd straks nog 17 dagen over om nieuwe baby's te maken met een nieuwe partner
Omg ToTquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je antidepressiva in huis er voor?
Heerlijk indd..quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Owww ander soort dip dus!
Honingmosterd met dille is geniaal met oude kaas!
De tieners zijn dan volwassen en kan ik het huis uit schoppen. De huidige partner is dan allang doodquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij kan het wel sneller dan in 17 dagen.
Ja Lylt.Dit heeft wel een impact.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
Sow, net pas nieuws bijgelezen.... Dat is best wel kut daar in die stad achter de duinen
Vrij bizar welquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja Lylt.Dit heeft wel een impact.
Ik verbaas me al nergens meer over.quote:
^ Ditquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verbaas me al nergens meer over.
Zou ik als ik Abraham was ook niet meer doenquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verbaas me al nergens meer over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |