SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi GGquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gaat niet komen hierquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had wel een foto van je auto verwacht. Hier.![]()
![]()
Weekend, ja, de helft is helaas alweer om.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Gaat snelquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Weekend, ja, de helft is helaas alweer om.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb je al schade gereden?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oeh Ricoquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hoelaat begint het beuken met Verhoeven?![]()
![]()
De dag is omgevlogen. Pfff.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon een blauwe Ford Puma, toch @AardappelSchotel?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had wel een foto van je auto verwacht. Hier.![]()
Ford zijn best mooie wagens. Ze rijden lekker.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:24 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon een blauwe Ford Puma, toch @:AardappelSchotel?![]()
![]()
Die is zeker leukquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:26 schreef Lovely het volgende:
Leuke kerst reclame van de appie met die Hamster![]()
en hoorde dat er een bandlid van Wham! in zit
![]()
Geen idee.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:26 schreef Lovely het volgende:
Leuke kerst reclame van de appie met die Hamster![]()
![]()
![]()
Oquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Reclame, en leuk... In één zin?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:26 schreef Lovely het volgende:
Leuke kerst reclame van de appie met die Hamster
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar die reclames zijn meestal wel leuk.. die van de Jumbo niet zoquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:27 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Die is zeker leuken hoorde dat er een bandlid van Wham! in zit
Ja sommige reclames zijn leukquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Reclame, en leuk... In één zin?
.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:29 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Kijk geen tv.
Ik zie shit ook allemaal nietAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo'n lieve man, Andrew Ridgeley.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:27 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Die is zeker leuken hoorde dat er een bandlid van Wham! in zit
![]()
Ik dacht een ander merk,maar okee.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:29 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Kijk geen tv.
Ik zie shit ook allemaal niet
Ook niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet even zo'n lekkere beuk sessie?
Dat lees ik wel ergens naderhand.
Zal nooit meer zo spectaculair zijn als tegen die ene looser![]()
Ford is toch prima? En zo niet, Hij moet ermee rijdenquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht een ander merk,maar okee.
Jaren lang nog
Net nieuw...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Badr?quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ook niet.
Zal nooit meer zo spectaculair zijn dan tegen die ene looser“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Proost Heer Bally.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zit al te kijkenquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ook niet.
Zal nooit meer zo spectaculair zijn als tegen die ene looser![]()
Yes, top.quote:
* gebrokenglas zet zijn kop koffie even aan de kant en pakt vergenoegd het biertje aan van Bally-b.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar hoor je nu niks meer van.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die kwam ooit niet eens opdagen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar had hij vast wel een goede reden voor.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kwam ooit niet eens opdagen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zit al te kijkenquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ook niet.
Zal nooit meer zo spectaculair zijn als tegen die ene looserquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yes, top.
* gebrokenglas zet zijn kop koffie even aan de kant en pakt vergenoegd het biertje aan van Bally-b.![]()
![]()
Maakt mij ook niet uit verder.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ford is toch prima? En zo niet, Hij moet ermee rijden
Jaren lang nog
Net nieuw...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Aardbeving.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar had hij vast wel een goede reden voor.
Een Hagenees heeft vanavond al wel gevochten.En gewonnen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen idee, ik ken die tegenstander niet. Maar Verhoeven versla je niet zomaar.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Rigters, ook wel goed en sympathieke jongen ookquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken die tegenstander niet. Maar Verhoeven versla je niet zomaar.![]()
Ik houd straks nog 17 dagen over om nieuwe baby's te maken met een nieuwe partner
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
missen we niks aanquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar hoor je nu niks meer van.![]()
![]()
Volgens mij kan het wel sneller dan in 17 dagen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd straks nog 17 dagen over om nieuwe baby's te maken met een nieuwe partnerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oké. Geen chips?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Omg ToTquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je antidepressiva in huis er voor?![]()
Honingmosterd dip
Ik heb jonge kaas.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heerlijk indd..quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Owww ander soort dip dus!
Honingmosterd met dille is geniaal met oude kaas!![]()
De tieners zijn dan volwassen en kan ik het huis uit schoppen. De huidige partner is dan allang doodquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij kan het wel sneller dan in 17 dagen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Sow, net pas nieuws bijgelezen.... Dat is best wel kut daar in die stad achter de duinen
Lach met een schone bips![]()
Ik als Abraham keur dit goed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja Lylt.Dit heeft wel een impact.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
Sow, net pas nieuws bijgelezen.... Dat is best wel kut daar in die stad achter de duinen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vrij bizar welquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja Lylt.Dit heeft wel een impact.Lach met een schone bips![]()
Ik verbaas me al nergens meer over.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
^ Ditquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verbaas me al nergens meer over.![]()
Zou ik als ik Abraham was ook niet meer doenquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verbaas me al nergens meer over.
Lach met een schone bips![]()
* gebrokenglas trekt een zak chips open.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: