Enjoy!quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas trekt een zak chips open.
Er zijn inderdaad zo heel af en toe momenten!quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:07 schreef Homijn het volgende:
Maarre... heb ik het nu goed begrepen dat JustinK hier soms ook weleens niet is?
Helloquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow kut, door alles vergeten.
KUT TT!!!
Ik heb vandaag Chocomel gescoord "de enige echte" in glazen flessen. Meteen 3 mee genomenquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas trekt een zak chips open.
Dat was mijn tekst volgens het scriptquote:
Hoaxquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:07 schreef Homijn het volgende:
Maarre... heb ik het nu goed begrepen dat JustinK hier soms ook weleens niet is?
Haha, beter!quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Chocomel gescoord "de enige echte" in glazen flessen. Meteen 3 mee genomen
Alles goed?quote:
Ja daar moeten we van profiteren, mogelijk scoor je dan een puntje.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:07 schreef Homijn het volgende:
Ja die pakken zijn kut.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, beter!
Ja toch drinkt dat wel smakelijker dan wat uit zo'n pak komt!
Ook hij heeft af en toe een korte powernap nodig tussen het bolken door!quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
JustinK lijkt er momenteel niet te zijn nee.
Mooi zoquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hoor, wel druk geweest. Maar nu alles lekker relaxed
Dat is zo goed als over. Af en toe nog een vieze steek.quote:
quote:
Smaakt het?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
Borscht is klaar
[ link | afbeelding ]
Putin voerquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
Borscht is klaar
[ link | afbeelding ]
hemarookborscht?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
Borscht is klaar
[ link | afbeelding ]
2-1.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zo goed als over. Af en toe nog een vieze steek.
Zit je nu alweer het gras voor mijn poten weg te maaien?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij haalde gisteren net de 400 puntjes niet. Hij zal nu wel stevig teleurgesteld zijn...
Verdommte kutspel
Loveyouquote:
Cambuur?quote:
Nee?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:13 schreef Homijn het volgende:
[..]
Zit je nu alweer het gras voor mijn poten weg te maaien?
quote:
Fruitquote:
Freon.quote:
Beter ook want ben op oorlogspad vanavond.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:14 schreef greysbones het volgende:
Ow jee lylt online
* greysbones zoekt dekking
Ben al lang blijquote:
* greysbones pakt de erwtenschieterquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beter ook want ben op oorlogspad vanavond.
Heel Oost Europa kent wel een versiequote:Op zaterdag 7 december 2024 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Putin voer![]()
Ziet er goed uit man
Ziet er uit alsof je dit kookboek hebt gebruikt?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
Borscht is klaar
[ link | afbeelding ]
Mooie foto maken voor op je instaquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga bergklimmen met mijn hoge bejaarde sim
Ik heb 'm net gedownload.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga bergklimmen met mijn hoge bejaarde sim
Waterfilter en schuilkelder klaar hier, witte bonen in tomatensaus kanon is geladen. Bring it on!quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt de erwtenschieter
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:15 schreef maily het volgende:
[..]
Mooie foto maken voor op je insta
Stapje achteruit nog .... nog één stapje achteruit
Ehhh waarom eigenlijkquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waterfilter en schuilkelder klaar hier, witte bonen in tomatensaus kanon is geladen. Bring it on!
Af te doen Homijntje, af te doenquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:13 schreef Homijn het volgende:
[..]
Zit je nu alweer het gras voor mijn poten weg te maaien?
Ziet er wel echt smakelijk uit hoorquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heel Oost Europa kent wel een versie
En in Hongkong ook maar dat kwam wel door de Russen
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:16 schreef maily het volgende:
[..]
Af te doen Homijntje, af te doen
@:KissingBird
Ik ga morgen gewoon om 6 uur opstaanquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas checkt de score en ziet dat hij nog ruim voor loopt
Jongequote:Op zaterdag 7 december 2024 21:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow kut, door alles vergeten.
KUT TT!!!
Jij was op oorlogspadquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij begonIk volg gewoon het script.
lekker makkelijk als je die zelf bijhoudtquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas checkt de score en ziet dat hij nog ruim voor loopt
Ja, voor de F1 zeker?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga morgen gewoon om 6 uur opstaan
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:16 schreef maily het volgende:
[..]
Af te doen Homijntje, af te doen
@:KissingBird
* greysbones geeft @gebrokenglas een krat bier en een fles whiskeyquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:18 schreef maily het volgende:
[..]
lekker makkelijk als je die zelf bijhoudt
iemand nog een biertje voor @:gebrokenglas?
Ik heb nog van Bally-b.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:18 schreef maily het volgende:
[..]
lekker makkelijk als je die zelf bijhoudt
iemand nog een biertje voor @:gebrokenglas?
welke vijandquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee dat was oorlogstaal om de vijand af te schrikken
wow wow wow - wat een verwennerij...quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft @:Gebrokenglas een krat bier en een fles whiskey
Dit ken ik. Hannibal is van het Eet-team, toch?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ziet er uit alsof je dit kookboek hebt gebruikt?
[ afbeelding ]
Nou ik denk niet dat ze daar haar lekker comfortabele warme bed voor uitkomt.quote:
Thats the pointquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wow wow wow - wat een verwennerij...
Straks ben ik zo dronken als wat...
I love it when a plan comes together.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:19 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dit ken ik. Hannibal is van het Eet-team, toch?
Oeh - allemaal bijbedoelingen....quote:
Er bestaat zoiets als bolken in bed, toch @Kissingbird ?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat ze daar haar lekker comfortabele warme bed voor uitkomt.
Ja meneertjequote:
Ik zocht eigenlijk een scène waarin hij eten aan het koken was voor gasten, maar dan krijg ik google hits van een serie over hem in zijn jongere jaren?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:19 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dit ken ik. Hannibal is van het Eet-team, toch?
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
I love it when a plan comes together.
Dat kan, maar dat vind ik zelf niks. Liever bolken op een normale computer.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:21 schreef maily het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als bolken in bed, toch @:KissingBird ?
en vele anderen
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:21 schreef maily het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als bolken in bed, toch @:KissingBird ?
en vele anderen
Doe je ookquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh - allemaal bijbedoelingen....
[me=gebrokenglas]doet net alsof hij met open ogen erin trapt[/me]
Foto erbij?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja meneertje
Met de billen bloot nu
Ik bolk ook op een normale computerquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat vind ik zelf niks. Liever bolken op een normale computer.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk een scène waarin hij eten aan het koken was voor gasten, maar dan krijg ik google hits van een serie over hem in zijn jongere jaren?
moet jij lekker zelf weten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat vind ik zelf niks. Liever bolken op een normale computer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |